17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Сценарій свята "Ми п'ятикласники"

Про матеріал

Мета: формувати почуття гордості за свою належність до шкільної родини, створити комфортні умови для розвитку творчих здібностей дітей, виховувати почуття колективізму, відповідальності, впевненості в своїх силах.

Перегляд файлу

 

 

 

Cвято

Ми пятикласники

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ми п’ятикласники

 

Мета: формувати почуття гордості за свою належність до шкільної родини, створити комфортні умови для розвитку творчих здібностей дітей, виховувати почуття колективізму, відповідальності, впевненості в своїх силах.

Оформлення залу: кольорові кульки, квіти.

Хід свята

Класний керівник. Шановні учні, вчителі, гості свята! В житті кожної людини бувають важливі переломні етапи, які символізують перехід до нової, більш високої якості, відповідальності, зрілості. Ось і сьогодні у велику шкільну родину основної школи вливається ще один колектив тепер уже учнів 5 класу. Саме колектив, бо ці діти дружні, завзяті та працьовиті, шумні і невгамовні, непосидющі бешкетники і веселі щебетухи, фантазери і мрійники, задаваки і задири, одним словом – звичайні  пятикласники. Я вірю, що в цих дітей попереду сходинки славних звершень, перемог і здобутків. А ми, вчителі, разом з батьками, рідними та друзями маємо в цьому допомогти, бо і самі колись були п’ятикласниками. Тож зустрічайте винуватців нашого свята!

( Під музику виходять пятикласники з буквами « Ми вже пятикласники»)

Класний керівник.

Вони – меткі і милі,

Веселі, життєрадісні, енергійні,

Пунктуальні (А це що – та щось хороше!)

Ну просто Янголи ( ну хоч іноді!),

Тихі (але не всі!), кмітливі , лагідні, активні, симпатичні,

Низенькі і високі, кирпаті і не дуже.

Вони вже пятикласники !

 

Вірші п’ятикласників:

  1. Ми – веселі і щасливі!

Є нам чим пишатися!

Бо збулася наша мрія –

В п’ятому навчатися!

2. Перша вчителька! Це Ви

Нам шлях до знань відкрили.

Ми щиро вдячні Вам за те,

004Що пестили й любили!

3.Рідна школо! Ти даєш

Нашим мріям крила.

Родина, друзі, вчителі –

Ось в чому наша сила!

4.Ми сильні, спритні і швидкі

І живемо – не тужимо!

В серцях у нас здоров'я дух,

Бо ми із спортом дружимо!

5.Рідна школа нас навчила

Старших поважати.

Шанувати вчителів,

Малих не ображати!

6. Річку, ліс, село квітуче,

Як вас не любити!

Примножуєм, охороняєм

І вміємо відпочити!

7. І рибалка, і футбол,

Вишивка і квіти…

Світ захоплень в нас – ого!

Ніде правду діти!

8.Вірте нам! Ми не зламаєм

Ваших сподівань.

Гідно труднощі здолаєм

На шляху до знань!

0049.Калинова, солов’їна

В серцях навік єдина.

Ми будемо гідними тебе,

Рідна Україно!

У виконанні п’ятикласників звучить пісня «Не давайте суму жити»

Ведучий. Вітаємо вас, дорогі учні, шановні батьки, учителі, гості та всі друзі нашої школи. Сьогодні ми зібралися для того, щоб відзначити урочисту подію — посвячення учнів в п’ятикласники. Подивіться на учнів, які зібралися сьогодні в цій залі. Це вже не ті першачки, яких батьки за руку приводили до школи. Вони подорослішали, багато довідалися нового, багато чого навчилися. А ось чого саме вони навчилися, ми сьогодні з’ясуємо.

 

Ведуча. Щоб носити почесне звання п’ятикласника вам потрібно пройти деякі конкурси і довести, що ви гідні цього звання. На нашому святі кожний із вас зможе виявити всі свої таланти, продемонструвати те, чого ви встигли навчитися в початковій школі.

Ведучий. Перший конкурс «Новий розклад». У нашій школі є людина, яка складає розклад — Штокайло Н.М. Це незвичайна людина, і тому вона вирішила все в школі переробити і переінакшити. Старі назви уроків їй страшно набридли. Так в шкільному розкладі замість «Читання» з’явиться «буквоскладання». Вашим домашнім завданням  було допомогти їй придумати нові назви для таких уроків, як математика, українська мова, література,  фізкультура, праця, малювання.

Ведуча. Наступний конкурс «Портрет класу». Вам за визначений час потрібно зобразити портрет свого класу.

Ведучий. Поки наші п’ятикласники будуть творити послухайте цікаві відповіді школярів

 

Цікаві відповіді школярів

— Навіщо треба мити руки перед обідом?

— Щоб ложку не забруднити.

 

— Де ховаються комарі взимку?
— Не знаю, але краще б вони й улітку там залишалися.

 

— Назвіть три речі, без яких людина не може жити.
— Сніданок, обід і вечеря!

 

004— Звідки Христофор Колумб розпочав свою подорож?
— Із дому.

— Чому вода у морі солона?
— Бо там плавають оселедці.

— Ти навіщо черепаху додому приніс?

— Хочу перевірити, чи справді вона може двісті років прожити.

— Чому ви посварилися?

— А ми не сварилися, ми тільки билися.

 

 

Ведучий. Зараз наші п’ятикласники продемонструють свій шедевр.

Ведуча.  А тепер давайте перевіримо наскільки ви були уважними на уроках в початковій школі.

Ведучий. Отже наступний конкурс «Ерудит». Вам наші юні школярі потрібно дати правильні відповіді на запитання.

 

  • Що в воді не горить, а в вогні не тоне? (лід)
  • Який відомий герой із казки був хлібобулочним продуктом? (колобок)
  • У фермера було 10 овець. Всі крім дев’яти, втекли. Скільки овець залишилось? (дев’ять)
  • Що важче 1 кілограм заліза чи 1 кілограм пір’я ? (вони рівні)
  • Як називається найрозумніший вид спорту? (шахи)
  • Найперший шкільний підручник? (буквар)
  • Що тепліше одного кожуха? (Два кожухи)
  • Сім братів мають по одній сестрі. Скільки всього дітей. (вісім)
  • Що у казці дід посадив, а витягти не міг? (ріпку)

                   Ведуча. Наступний конкурс «Екзамен на кмітливість»

                  1. Півтора, судака коштує півтора гривня. Скільки коштує 13 судаків? (13 грн.).

                   2. Дві мами, дві дочки, бабуся з внучкою. Скільки всіх? (бабуся, мама і дочка).

                3. В кімнаті горіло 7 свічок. Йшовши мимо людина, погасила дві свічки. Скільки залишилось ? (дві інші згоріли).

               4. Два рази родиться, один раз помирає. (Курка).

               5. Кого з підлоги за хвіст не піднімеш? (Клубок ниток).

                6. Стрибнути на ходу з нього можна, вскочити в нього на ходу не можна. Що це таке? (Літак).

Ведуча. Наступний конкурс допоможе нам перевірити, як ви самі вмієте організовувати свята. Я впевнена, що є свято, яке люблять усі. Це новий рік. Але який же Новий рік без ялинки? Ось ви зараз і організуєте нам «справжню ялинку» з іграшками та прикрасами.

Ведучий. Виберіть одного учня що й буде новорічною ялинкою. У вас є 3 хвилини щоб прикрасити її ось цими підручними засобами.

Учні прикрашають «ялинку».

004Ведуча. Ви вже довели нам, наскільки ви талановиті й розумні, а тепер ми хочемо перевірити, наскільки ви швидкі і спритні

004Ведучий. Наступний конкурс називається «Гра із стільцями». Умови гри такі: звучить музика, ви танцюєте навколо стільців, коли музика закінчується потрібно чимскоріше сісти на стілець. Хто не встиг вибуває із гри.

 

Ведуча. Слідуючий  конкурс називається «Шпаргалка». Учасникам видається по рулону паперу. Це шпаргалки. Завдання учасників – сховати шпаргалки у кишені , за пазуху, у шкарпетки, чоботи по шматочках. Виграє той , хто першим заховає папір.

Ведучий. І останній конкурс танець з повітряними кульками. Приготуйте повітряні кульки і роздайте їх парам, які візьмуть участь у конкурсі. Танцюючі повинні розмістити кулі між собою і танцювати, не притримуючи кулі руками. Але як тільки музика закінчиться, пар повинна обнятися , щоб куля лопнула. Пара, якій вдасться це першій, переможе.

Ведуча. Молодці! Ви довели нам, що до дружньої шкільної родини учнів основної ланки  входять розумні, талановиті й винахідливі учні.

Ведучий. Для зачитання урочистої клятви п’ятикласників запрошується учениця 7 класу, президент  школи Сидорович Андріана.

КЛЯТВА ПЯТИКЛАСНИКА

Переходячи в ряди учнів середньої школи, перед обличчям своїх товаришів, рідних та вчителів урочисто клянемось:

 

1.Біля дошки стояти як найкращий воротар, не пропускаючи повз вуха ні одного запитання, навить самого важкого і підступного.

Клянемось!

 

2.Не доводити вчителів до температури 100 градусів.

Клянемось!

 

3. Бути швидкими і стрімкими , але не перевищувати швидкості 1км за годину під час руху по шкільних коридорах.

Клянемось!

 

4. Плавати тільки на оцінках «добре» і «відмінно» у морі знань і пірнати до самої глибини.

Клянемось!

Класний керівник.

Гарно вміють дівчата

 В нашім класі співати,

І усіх своїм співом

Можуть зачарувати.

004Хлопці теж не відстають,

Пісню добре тягнуть.

Перед дівчатами їм треба показати,

Що теж уміють гарно заспівати.

( Пісня у виконанні хлопців на мотив «Ти ж мене підманула…»)

Ти ж мене підманула

  1. Ти казала: у вівторок

Принесу цукерок сорок.

Я прийшов – тебе нема,

Підманула, підвела.

Ти ж мене підманула,

Ти ж мене підвела,

Ти ж мене, молодого,

З ума-розуму звела.

  1. Ти казала: за жувачку

Дам списать тобі задачку.

Я прийшов – тебе нема,

Підманула, підвела.

  1. Ти казала: у четвер

Дам тобі нести портфель.

Я прийшов – тебе нема,

Підманула, підвела.

  1. Ти казала: завтра вранці

Почергуєм разом в класі.

Я прийшов – тебе нема,

Підманула, підвела.

Поштар: Добрий день! Це тут сьогодні свято у 5 класу? Я приніс вам святкові телеграми. А від кого – здогадайтесь самі. ( Зачитує привітання від учителів-предметників, учні відгадують, від кого привітання. )

Ведучий: А зараз ми запрошуємо до слова людину, з якою ви будете ділити свої радості і тривоги протягом наступних пяти років – вашого класного керівника.

Класний керівник: ( вручає грамоти )

Ведуча: Як кожна серйозна компанія, ми маємо своїх спонсорів. Це люди поважні й авторитетні. Отже, наші спонсори:

Васильківська Марія

Довгун Марія

Завгородня Наталія

Коцюк Наталія

Кузьмяк Галина

Сидорович Наталія

Фединяк Світлана

Федишак Людмила

004Ведучий: Так, я думаю, дорогі наші мами, батьки і бабусі, ви себе впізнали. Саме ви підтримуєте нас щодня, допомагаєте в навчанні, виховуєте, даєте мудрі поради.

Ведуча: Ми хочемо подякувати вам від усієї душі за вашу любов і турботу. І обіцяємо теж вам в усьому допомагати.

( Вірші у виконанні учнів 5 класу: «Я без діла не сиджу», «Бабусин вихідний» )

 Я без діла не сиджу

Доки мама пиріжки ліпить без упинку,

Я без діла не сиджу — пробую начинку.

З'їла сиру зо три ложки, і калини з'їла трошки,

Потім маку скуштувала, жменьку ягід в рот поклала...

Вже готові пиріжки, їсти б, доки свіжі,

Та стомилася я так, що вже не до їжі.

 

Бабусин вихідний

Сьогодні неділя, бабуся ще спить,

Не буду я рано бабусю будить.

Насмажу картоплі сама на сніданок,

Сама підмету я і сіни, і ґанок,

Пиріг із повидлом спечу я сама...

А то ж вихідних у бабусі нема!

...Картопля парує, букет на столі,

А де це бабуся? Немає її.

  •            Бабусенько, де це ви? Я вас чекаю!
  •            Лушпиння з картоплі на кухні збираю!

Змиваю повидло зі стелі, зі стін,

Змітаю розсипаний цукор і кмин;

Ще раз з воріт повишкрібую тісто

І сяду з тобою, онученько, їсти.

 

                 Класний керівник: Ви вже довели нам, наскільки ви талановиті й розумні,

                  а тепер ми хочемо перевірити, наскільки ви дружні

                  Я запрошую на сцену. Давайте потанцюємо. Дивіться уважно і повторюйте

                   рухи за дівчатами.

                   ( Танцює весь клас )

                  Класний керівник: Ми дякуємо всім учасникам нашого свята. Ви довели нам, що до дружної шкільної родини ввійшли розумні, талановиті й винахідливі учні. Ми

                    дуже раді цьому і сподіваємося, що й надалі ви виявлятимете найкращі свої якості. Наше свято добігло кінця, дякуємо всім за увагу.

 

 

 

 

docx
Додано
7 липня 2018
Переглядів
890
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку