22 квітня о 18:00Вебінар: Інтегроване навчання – вимога сучасності

Сценарій свята "Моя родина"

Про матеріал
Сценарій конкурсної програми може бути використаний вихователями, вчителями, класними керівниками.
Перегляд файлу

«Моя родина»

 

 

Родинне свято

 

Звучить спокійна ніжна музика, виходить ведучий-учитель

Ведучий-учитель: Відшуміла зима лютими морозами, відхурделила сніжними віхолами, а на зміну їй прийшла чарівна красуня-весна, яка пробудила до життя все нове. Привітне тепле сонечко випливло на бездонне небо і щодня піднімається все вище і вище. Розквітає природа: від пахощів до пташиного співу бринить свіже, прозоре, наповнене коханням, ніжністю і красою повітря. Саме в такі гарні дні ми святкуємо у другу неділю травня День матері, а 15 травня – День сім’ї.

Виходять 2 ведучих-учнів

Ведучий-учень 1:

Сьогодні у цій залі свято,

Ми дуже раді всіх вітати!

Сюди ми запросили вас,

Аби всім разом у дружнім колі,

В домівці нашій – рідній школі –

Сердечно й щиро привітати

З сьогоднішнім родинним святом.

Ведучий-учень 2:

Якби зібрати всі слова земні,

Ми вибрали б прості і невисокі,

Щоб ваші дні трояндами цвіли,

Щоб не були в житті ви одинокі.

Хай не спішать літа на ваш поріг,

Хай повсякчас здоров’я прибуває,

Ми ніжно й щиро від душі

Всього найкращого бажаєм.

Ведучий-учитель:  Доброго дня, шановні батьки, вчителі, діти, гості! Доброго дня, шановна родино! Ні, я не помилилась, сказавши саме так, бо думаю, що сьогоднішнє свято – це іще одна сходинка до нашого зближення, до родинного єднання. Тож запрошуємо вас до нашої родини на хліб та сіль, на добре слово, на свято «Моя родина», яке надасть можливість вам, батькам, попишатися своїми дітьми. А діти мають сьогодні чудову нагоду сказати вам, самим близьким і дорогим їм людей, сердечні й теплі слова вдячності, висловити свої почуття.

Сьогодні на нашому святі за звання «Супер-родина» будуть змагатися 4 сім’ї. Тож настав час познайомитися з ними і запросити зайняти почесні місця за столиками.

Звучить музика.

Ведучий-учитель представляє родини, які займають місця за столиками

Ведучий-учитель: А оскільки у нас програма конкурсна, то нам потрібно, щоб за ходом змагання слідкувало кваліфіковане журі. Тож дозвольте познайомити вас із суддями цього свята та запросити їх на почесне місце.

Представлення членів журі

Ведучий-учитель: Отже, команди та члени журі визначені, тож ми розпочинаємо конкурсну програму.

Перший конкурс – «Презентація родини».

Кожна сім’я повинна в довільній формі представити себе. Оцінювання – 10 балів.

Родини по черзі представляють себе

Ведучий-учитель: Познайомилися ми із нашими родинами, побачили, що воно дуже талановиті. А от наскільки вони ерудовані, ми визначимо із наступного конкурсу, який називається «Інтелектуальна розминка».

Завдання: кожній команді потрібно відповісти на 3 запитання карток, які знаходяться ось у цій скриньці. На обдумування кожного запитання – 10 с. За кожну правильну відповідь – 1 бал.

Команди по черзі витягують із скриньки картки із запитаннями

Картка 1

1. Птах, який за народним повір’ям приносить щастя. (Лелека)

2. У римській міфології богиня щастя, випадку, удачі.(Фортуна)

3. Хто завжди правду каже? (Дзеркало)

Картка 2

1. Назвіть батьківщину футболу. (Англія)

2. Яка риба має назву курортного міста в Криму? (Судак)

3. Яке озеро найглибше в світі? (Байкал)

Картка 3

1. Назвіть український снікерс. (Сало)

2. Що таке кінологія? (Наука про собак)

3. В яку гру грають найлегшим м’ячем? (Настільний теніс)

Картка 4

1. Який птах найбільший? (Страус)

2. Як називається початковий момент спортивного змагання? (Старт)

3. Кого чи що давньогрецький мудрець Софокл назвав «найчудеснішим чудом»? (Людину)

Під музику виходять 2 ведучих-учні

Ведучий-учитель: З першої миті життя над нами схиляються рідні мами, в тривозі й надії вдивляються в своїх дітей, сподіваючись і прагнучи щастя для них.

Ведучий-учень 1: Мама… Вимовляєш це рідне до болю слово, і перед нами постає образ її, єдиної, наймудрішої, найсвятішої… А де знайти ті слова, якими можна було б виразити свою безкінечну любов до матері? Ластівко, журавко, нене моя! Твої руки пахнуть хлібом і чебрецем, матіолою і серпанковими вечорами. Твої очі нагадують чисті озерця, в яких така прозорість, глибина і ніжність, що видно всю твою душу і всю твою вічність.

Ведучий-учень 2: Мама… В цьому слові і переливчаста пісня жайворонка, дзвінке дзюрчання весняного струмочка і жовті пасма дощів осіннього падолисту. Мама дала нам життя, навчає всіх життєвих премудрощів, вчить розуміти людей і творити добро, шанувати хліб і правду.

Ведучий-учитель: Слово «мама» росте з нами тихо, непомітно, як ростуть дерева, сходить сонце, розквітає квітка і гладить по голівці дитину рідна рука. І так тихо приходить на вуста – промінцем, маминої усмішки і ласкавістю її очей, листочком вишні і світлинкою сонця, пелюсткою квітки і радістю веселки, теплою лагідністю і вечірньою молитвою.

Діти співають пісню

Ведучий-учитель: Наша конкурсна програма продовжується. Шановні матері! Запрошуємо вас взяти участь у конкурсі «Мама-господиня». Для цього займіть місця ось за цими столиками.

Мами-учасниці займають місця за окремими столиками

Конкурс складається із 2-х завдань:

1 завдання: кожна із вас отримає картку, на якій написано 10 страв, але букви в назвах цих блюд – переплутані. Вам необхідно за 1 хв. записати, які блюда зашифровані. За кожну правильну відповідь – 1 бал.

Виконання завдання

2 завдання: Звичайно ж, кожна матуся за своє життя пришила не одну сотню ґудзиків. Тому ми впевнені, що дуже легко та вправно наші матусі впораються із даним завданням: пришиванням ґудзиків із зав’язаними очима. При цьому враховується швидкість та умілість. Оцінювання конкурсу – 5 балів.

Виконання завдання

Ведучий-учитель: Шановні матері, присутні у цій залі! В знак великої поваги та любові до вас прийміть у дарунок ці квіти та пісню.

Діти дарують усім матерям квіти, які вони зробили саморуч та співають пісню про маму

Ведучий-учитель: Мабуть, дуже важко було б мамі в житті, якби поруч неї не було тата. Батько є головою кожної сім’ї. Він – захисник роду, годувальник родини. Це та людина, яка для дітей може зробити все : захистити у лиху годину, розділити радість. Він може бути вірним другом, порадником. Тато – це основа сім’ї.

Батькове слово, батьків приклад завжди були законом. Він має в сім’ї безперечний авторитет. Тому хочеться зараз звернутися до наших татусів: чи пам’ятаєте Ви свої перші відчуття після народження дитини, ось ті відчуття, що Ви стали татом?

Відповіді татусів

Ведучий-учитель: Про що Ви думали, коли вперше взяли Ваше дитятко на руки?

Відповіді татусів

Ведучий-учитель: Тож запрошуємо наших татусів взяти участь у конкурсі «Талановитий татусь». Всі ми знаємо, що татусі – майстри на сі справи, мають «золоті» руки, тому впевнені, що із двома завданнями вони впораються уміло. Тому просимо зайняти татусів місця за окремими столиками.

1 завдання: Уявіть таку ситуацію: Ваша дружина поїхала до міста зробити зачіску, а дитя прокинулося і своїм крикливим голосочком благає вас змінити йому … пелюшку. Оцінювання конкурсу – 5 балів, оцінюється швидкість та умілість.

Виконання завдання

2 завдання: Але на цьому Ваша дитина не припинила галасувати. Вона благає Вас заспівати їй колискову. Оцінювання конкурсу – 5 балів.

Виконання завдання

Ведучий-учитель: Шановні татусі! Прийміть у дарунок цей танець.

Діти виконують танець

Виходять 2 ведучих-учнів

Ведучий-учень 1: Від народження дитини до кінця свого життя батьки турбуються про долю дітей. Мати не тільки береже дітей. Вона навчає їх усьому: охайності, працьовитості.

Ведучий-учень 2: Батько – захисник роду, годувальник сім’ї. Батькове слово – закон. Споконвіку діти слухалися батька, брали з нього приклад.

Ведучий-учитель: У багатьох народних піснях, прислів’ях, приказках говориться про це. Тому пропоную нашим родинам взяти участь у конкурсі «Народна мудрість».

Завдання: кожна команда (батьки) по черзі із скриньки витягує картку, на якій написано початок прислів’я. Вам необхідно за 10 с. дописати кінцівку прислів’я. За правильну відповідь – 2 бали.

Картка 1

1. Яке дерево, такі в нього квіточки,

Які батьки, …(такі їхні діточки).

2. Який кущ, така й калина,

 Яка мати, …  (така й дитина).

3. Матері ні купити, ні …  (заслужити).

4. У дитини заболить пальчик, а …(в матері серце).

Виконання завдання батьками.

Звучить музика. Виходять ведучий-учитель та 2 ведучих-учнів

Ведучий-учень 1: Мати! Батько! Які дорогі для кожного із нас ці слова. Скільки в них тепла, щастя, радості, душі, милосердя і доброти! Але не завжди ми буваємо по відношенню до матері й батька доброзичливими та уважними. Часто не розуміємо їхніх мудрих порад, не завжди реагуємо на їхні зауваження.

Ведучий-учень 2: Хочеться, аби кожен із нас дорожив своїми батьками, думав про них, був поруч у складну хвилину, відгукувався на кожен поклик. Бо вони вчать нас жити, вчать відваги, мужності, любові до праці, чесності, порядності, щирості, терпінню і великодушності. Вчать своїм життям, особистим прикладом.

Ведучий-учитель: Тож давайте, діти, берегти батьків завжди. Давайте будемо добрішими, милосерднішими, співчутливішими, уважнішими до них.

Шановні батьки! Ваші діти приготували для Вас сюрпризи-подарунки. Тож я оголошую останній конкурс, який так і називається «Сюрприз-подарунок». Оцінювання конкурсу – 10 балів.

Діти по черзі звертаються до своїх батьків зі словами вдячності, дарують їм квіти та подарунки, виготовлені власними руками

Виходять 2 ведучих-учнів

Ведучий-учень 1:

Шановні матері, батьки!

Хай злагода й мир будуть у Вас на порі,

А лихо нехай обминає поріг!

Хай діти й онуки шанують завжди,

А доля Вам щедрі дарує плоди.

Ведучий-учень 2:

І то не біда – якщо сивина, –

Усмішки красу не затьмарить вона.

Бажаєм удачі, добра і тепла,

Незгоди людські хай не чинять Вам зла.

Ведучий-учень 1:

І тільки все добре в житті щоб велося,

Хай збудеться все, що іще не збулося!

Як сонце на небі щоденно сіяє,

Так щастя в житті Вашім хай розцвітає!

Ведучий-учень 2:

Як вода джерельна, будьте Ви здорові,

Хай сміються очі, не хмуряться брови,

Хай живуть у серці почуття високі,

Хай дарує доля Вам

Разом: Сто щасливих років!

Ведучий-учитель: Шановні батьки, дорогі діти! Ось і підходить до кінця наше свято. Але я думаю, що воно не буде останнім, а, навпаки, стане початком нашого єднання, нашого зближення. Хочеться закінчити нашу зустріч такими словами:

Хай же будуть Ваші руки сильнішими, а душі зрячими.

Хай поруч із матір’ю завжди йтиме батько!

Хай кожна дитина, яка приходить у цей світ, матиме ці два крила не задля того, аби літати, а щоб впевнено ходити по землі.

Миру і щастя дому Вашому,

Сім’ям Вашим, роду Вашому.

Миру і щастя Землі, по якій Ви ходите, на многії-многії літа!

А зараз слово для оголошення результатів нашої конкурсної програми та нагородження родин у різних номінаціях надається голові журі, директору школи (П.І.П.)

Оголошення результатів, нагородження родин оберегами, медалями, дипломами у різних номінаціях: «Супер-родина», «Дружна родина», «Інтелектуальна родина», «Талановита родина»

Дитячий колектив виконує фінальну пісню

 

 

doc
Додано
24 лютого
Переглядів
57
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку