Сценарій свята першокласників «100 днів у школі»
(звучать пісні про школярів, школу)
Звучить мелодія
Діти :
Що сталося , що таке? Чому ж все кругом
закрутилося , закружляло й помчало шкереберть?
Може страшний ураган, вивергається вулкан?
Може це повінь, від чого стовпотворіння?
Просто в день народження класу ми не можемо без витівок ,
Тому кличемо на свято всіх: і дорослих , і дітей!
У це свято незвичайне, вас бажаэм здивувати,
Ми вирішили всім на радість день народження відсвяткувати .
Вчитель
А зустрічають нас наші самі близькі та рідні люди.
А цікаво , чи всі близькі люди тут зібралися? Давайте перевіримо!
- Турботливі мами тут?
- Умілі тата тут?
- Ласкаві і надійні бабусі тут?
Вимогливі але добрі дідусі тут?
- Суворі , але справедливі вчителі тут?
Тоді розпочинаємо!
- Дозвольте представитися :
Класна компанія «МИ! » (Хором)
- Ми - це слово коротке дуже,
Але немає слова на світі Чарівнішого за нього.
У ньому, між іншим, дві букви всього.
- МИ! (хором)
Дзвінкіше слова у світі немає!
- МИ! (хором)
Це значить ти і я!
- МИ! ( хором )
Значить зустрілися друзі!
Наш девіз: «Я, ти, він, вона - разом дружна ми сім'я!»
Вчитель Будинок , школа , сім'я - ці слова нероздільні. Є батьківський будинок , де вас люблять - це ваша рідна сім'я . Є шкільний будинок і шкільна родина - це друзі , улюблений клас , вчителі. І сьогодні в нашому будинку день народження нової великої невгамовної родини!
Вчитель
Чому у нас веселощі ?
Свято тут яке у нас ?
День народження! День народження!
Відзначає весь наш клас !
Мами , тата, бабусі і дідусі , братики і сестрички
Весело сіли в ряд -
Тому, що день народження
День народження дітей !
Свято, свято святкуємо родиною ,
Свято, свято - день народження свій ,
«Вітаємо ! - Весело кричать
____ хлопчиків та ____ - дівчат.
На осіннім видноколі
Зайнялась зоря.
Свято в школі! Свято в школі!
Разом. Свято школяра!
( Стукіт у двері)
- Це, напевно, перший гість...
(Входить Пєчкін. Він несе посилку.)
Пєчкін Привіт, друзі! Впізнали ви мене? Так, я Пєчкін із Простоквашино. Я приніс посилку, тільки не знаю, чи вам ? Хто з вас може прочитати голосно і чітко адрес на конверті? ( Діти читають ). Вам посилка? Але я її вам не віддам: у вас немає документа.
Батьки Як немає? У нас є свідоцтво про народженн. Ось дивись.
Пєчкін Свідоцтво про народження. ( Розглядає ) А воно недійсне!
Вчитель Чому недійсне? Ось подивися, все тут написано:
Свідоцтво про народження класу
Сьогодні , _________, реєструється народження 1-___ класу
Мати - класний керівник
Діти - ____ хлопчиків і ______ - дівчаток, жваві і навіть дуже жваві
Характер дітей – веселі, галасливі, допитливі, добрі
Загальна вага ..._____........ кг
Загальне ріст..______
Розвиток - Нормальний
Перспективи - Блискучі
Унікальний матеріал для народження класу надали - Мами і тата, бабусі й дідусі, брати і сестри, дядьки і тітки учнів цього класу, люблячі й дбайливі.
Місце реєстрації ___________________ (освітній заклад)
Пєчкін: Тут не вистачає підпису. А написати я й сам, що хочете , можу.
Батьки: Діти, нам же потрібна посилка? Хто б міг підтвердити все, що тут написано? (Батьки вручають свідоцтво про народження класу)
Пєчкін: Ну, добре. Тільки посилку я вам все одно не віддам. Я хочу з вами повеселитися . Давайте пограємо в гру « Хто спритніший ? »
Проводиться гра. У центр ставитися посилка. Навколо розставляються стільці , спрямовані сидіннями від центру. Стільців за кількістю на 1 менше , ніж учасників гри. Під музику діти бігають навколо стільців. Печкин з ними. Як тільки музика припинитися , треба швидко зайняти стілець. Хто не встиг - вибуває . Хто виявиться спритнішим всіх , відкриває посилку.
Пєчкін: Які ви спритні! Посилка ваша. Я всіх вітаю і бажаю бути завжди у відмінному настрої. До нових зустрічей! (Печкін йде під музику)
З посилки діти дістають символічні цеглинки , на яких написані слова: доброта, чесність, порядність, увагу, старанність, посидючість, дружба, взаємодопомога, працьовитість, товариськість, посмішки, турбота, щастя і т.д.
Учні:
Стало нам тепер відомо ,
У нашій школі - цікаво!
Ми читаємо, ми пишемо,
Стати вченими мріємо!
Розум свій розвиваємо
Силоньки докладаємо!
Старші хлопці нас не ображають ,
І скажемо навіть більше:
У всьому нам допомагають.
Долонька - в долоньку
Руки стиснемо!
Учні:
Ми дружною сім'єю в школі живемо !
Буде свят у нас багато –
І серйозних, і смішних.
Але це – найперше свято,
Найважливіше з усіх!
Вчитель Так, це свято – перше. Мабуть, тому воно таке важливе для нас. «100 днів у школі» - так називається наше свято.
Вітаю всіх зі святом!!!
100 днів навчання. Як ви вважаєте, це мало чи багато?
Для одних батьків ці дні збігли як один тиждень, для інших – це ціла вічність.
Для мене, як для вчительки, це не мало і не багато. Це 100 днів щоденної, наполегливої праці. За цей час я:
вивчила ваших діток, намагалася до кожного з них підібрати ключик;
намагалася прищепити вашим дітям любов до школи, бажання поспішати на уроки;
відкрила їм двері у прекрасну країну Знань, і, взявши за руки, разом із ними робила перші несміливі кроки.
За 100 днів навчання у школі ваші діти теж суттєво змінилися:
- вони стали більш дисциплінованими і організованими;
- стали більш допитливими;
- засвоїли ази деяких знань;
- здружилися з іншими дітьми;
- навчились слухати нас, учителів, і виконувати те, що від них вимагається.
Вчитель:
Упродовж трьох місяців ми готувалися до цього свята. Погляньте, як затишно і гарно у нашому класі. Підготували виставку «Зошит посміхається». На дошці – малюнки, аплікації,. Це все свідчить про те, що у школі ми не сумуємо, а цікаво і весело провидимо свій час. Все роблю для того, щоб шкільне життя дітей зробити змістовним, захоплюючим і корисним.
Будьте уважні. На вас чекають різноманітні випробування, ігри, розваги, сюрпризи.
Казки ви любите найбільше.
Чи добре ви знаєте казкових героїв?
(Стукіт у двері. Заходить Червона Шапочка.)
Червона Шапочка
Бабусенька рідненька зі святом привітала,
Таку чудову шапочку мені подарувала.
Я в ній – дуже гарна, очей не відвести.
От бабця відгадала, що слід мені принести.
Ходжу я в цій шапочці зранку й до ночі,
І коли йду спати – знімати не хочу.
Дорослі і малята здалеку впізнавали,
Тому Червона Шапочка усі мене прозвали.
Разом зі мною на свято повинні були прийти казкові герої. Але, на жаль, вони не змогли приїхати. Надіслали лише телеграми. Спробуйте впізнати, хто це.
«Дуже засмучена. Мишка випадково розбила яєчко. Прийти не зможу.» (Курочка Ряба)
«З’їв семеро козенят. Болить живіт.» (Вовк)
«Приїхати не зможу. Тато не зробив мені човник і весельце.» (Івасик Телесик)
«Терміново викликали лікувати звірів в Африку. Не встигну повернутись.» (Лікар Айболить)
«Ніяк не витягнемо ріпку, тому прибути не зможемо» (Дід)
Червона Шапочка
Бачу, ви добре знаєте казки. Молодці. Я вами задоволена.
(Звучить мелодія, входить Чарівник)
Чарівник : Здравствуйте, діти. Які ви всі гарні. А чому ви всі тут зібралися? У вас свято? Яке ? День народження класу?
Ведучий: Чарівник , допоможи нам з дітками закласти цеглину у фундамент нашого будинку.
Чарівник Це дуже просто, виконайте мої завдання. Для початку відгадайте мою загадку:
Зимою в школу він біжить ,
А влітку в кімнаті лежить ,
Але тільки осінь настає ,
Мене він за руку бере.( Портфель )
А ви вмієте швидко і акуратно збирати портфель до школи ?
Ось зараз ми це і перевіримо . (Три дитини збирають портфель із запропонованих предметів . Той, хто перемагає , той закладає у фундамент 2 -у цеглину)
Хлопці, а коли ви спізнюєтеся до школи , хто вам допомагає збирати портфель?
Запрошуються батьки. Їм зав'язують очі , і вони збирають портфель . Серед запропонованих предметів самі незвичайні : журнали мод , косметички , лак для волосся , парфуми , помади і т.д. Переможець закладає ще одну цеглину у фундамент .
Молодці , хлопці та батьки! Ви впоралися з моїми завданнями. Успіхів вам, до нових зустрічей! ( Іде)
Загадки
Чарівник: Гаразд, загадки ви відгадали.
Переможці конкуру вибирають цеглинки для фундаменту.
Вчитель: Діти, а ви любите грати? Тоді повторюйте за мною слова і виконуйте рухи, про які я буду говорити .
Я , ти , він. вона -
Всі ми дружна сім'я.
Здрастуй , друг, який праворуч .
Здрастуй , друг, який ліворуч.
Я , ТИ , ВІН , ВОНА
Разом ми одна сім'я ,
Разом нам нудьгувати не можна.
Обійми сусіда праворуч ,
А тепер - сусіда ліворуч.
Підморгніть сусідові справа ,
А тепер - сусідові зліва.
Разом ми одна сім'я:
Я , ти , він, вона !
Разом нам нудьгувати не можемо!
Вправа "Я радий спілкуватися з тобою"
Ведучий пропонує одному з учнів протягнути руку комусь із дітей зі словами: "Я радий спілкуватися з тобою". Той , кому простягнули руку , береться за неї і простягає вільну руку іншій дитині , вимовивши ці ж слова. Так поступово по ланцюжку всі беруться за руки , утворюючи коло . Завершує вправу вчитель словами: "Діти , я рада спілкуватися з вами!"
Гра «Договори слово»
Вчитель А ось і третє завдання. Чи знаєте ви ввічливі слова?
А перевірити це нам допоможе наступна гра. Отже, я зачитую вірш, а ваше завдання - назвати останнім, "ввічливе" слово.
1. Розтане навіть льодяна глиба
Від слова теплого (спасибі)
2. Зазеленіє старий пень,
Коли почує (добрий день)
3. Якщо є більше не в силах,
Скажемо мамі ми (спасибі)
4. Хлопчик ввічливий і розвинений,
Каже, зустрічаючись (здрастуйте)
5. Коли нас лають за пустощі,
Говоримо (пробачте, будь ласка)
6. І у Франції, і в Данії
На прощання кажуть (до побачення).
Вчитель Отже, молодці. Впоралися?
- А тепер ви повинні дати клятву.
Клятва учнів :
- Ми, учні 1-___ класу, в урочистий день народження класної родини клянемося :
• Ніколи не ходити до школи з невивченими уроками. Клянемося !
• Ніколи не розмовляти з учителем , набивши рот жуйкою . Клянемося !
• Ніколи не вирішувати завдання , списуючи у сусіда. Клянемося !
• Ніколи не чергувати по класу абияк. Клянемося !
• Ніколи не слухати вчителів у пів- вуха. Клянемося !
• Ніколи не пускати вхід кулаки , а вміти діяти з розумом. Клянемося !
• Ніколи не приходити на перший урок з дзвінком або запізнюючись . Клянемося !
Діти: Якщо я порушу цю клятву, то нехай мене:
• Назавжди позбавлять грошей на солодке
• Чи заборонять дивитися улюблені мультики
• заплутається шнурки на моїх черевиках
Вчитель Нам багато чому належить навчитися: навчитися дружити , поважати один одного, робити одне для одного добрі справи, допомагати один одному. Точно так, як будують будинок , цеглина за цеглиною, ми будемо будувати наші відносини. Сьогодні ми закладаємо основу, фундамент нашого спільного будинку (діти викладають фундамент з цеглинок)
Ось і підійшло до кінця наше свято, ми заклали фундамент нашого будинку. Відтепер він буде триматися на доброті, старанності, повазі ... (зачитує слова , написані на цеглинках)
Вчитель
День народження у нашому класі!
Іменинник - цілий клас !
Вітайте, гості, нас !
(звучить пісня «Семейный альбом)
Батьки У пісні співається: щоб згадати, якими ми були, загляньте в сімейний альбом. З'явилися перші сторінки нашого сімейного альбому (показує фотографії). Альбом разом з нами буде рости . У нього ми помістимо фотографії всіх наших справ, наші успіхи і досягнення. А коли через багато років ми зустрінемося на вечорі зустрічі випускників, заглянемо в нього і пригадаємо, якими ми були ...
Вчитель Діти! Дуже приємно, що ви вже встигли познайомитися і подружитися. У нашому класі 17 учнів і кожен з них особливий, зі своїми талантами. Зараз вони вам їх покажуть.
Виступ учнів
Вчитель Ви всі тепер однокласники, бо вчитеся в одному класі, а ще вас можна назвати однокашниками, бо вам так багато каші треба з’їсти, щоб стати розумними. В Україні здавна існував звичай – спеціальний обряд виряджати до школи дітей. До цього свята готувалася каша, яка символізувала силу, міць дитини, яку витратить вона під час навчання у школі. Ми зараз наїмося каші й будемо всі наступні роки навчатися разом долати нелегкі шляхи шкільної науки. Ви повинні будете з’їсти по ложці каші, щоб «наука йшла на ум».
Наша каша спільна,
Нам всім їсти вільно:
Хто назвався школярем,
Тому ложку ми даєм.
З’їжте кашу до пшонини,
Щоб не знали чвар віднині,
Щоб до спільного коша
Всім лежала вам душа!
(Діти їдять кашу з глечика)
Кашу виїли гарненько, аж виблискує дно.
Будьте віднині завжди заодно!
На щастя на лад горщик розбиваємо.
Були ви малюками, а стали школярами!
На дні народження нашого класу, як і на кожному святі, у нас будуть тістечка та свічки. ( Запаленою свічкою запалити свічку і промовити своє ім’я і прізвище).
А що тепер потрібно зробити? (стають навколо свічок і разом задмухують)
Ось і народилася наша шкільна нова сім’я. Вітаю вас, діти, з цим радісним днем. Бажаю вам успіхів у навчанні. Щоб ви завжди були добрими, слухняними дітьми і ніколи не засмучували своїх батьків.
Батьки. Ростіть здорові і розумні, сильні дорогі діти. Попереду вас чекають роки навчання і мужніння. Набирайтеся сили і долайте нелегкі вершини науки і спорту ніколи не відступайте перед труднощами, а вчіться перемагати лінь. У добрий час, наші діти. Ми завжди готові підтримати і захистити вас, поки ви ще малі. Ми завжди з вами!
Вчитель Важко дітей своїх виховати,
Багато що потрібно для цього знати.
Батькам я хочу побажати:
Дітям завжди у всьому допомагати,
В школу з ранку зібрати дитину,
Напуття вчасно добрі дати,
Розумну книжку встигнути прочитати,
А у вихідний не забути погуляти,
Щоб хвороб всіх уникнути,
Треба ще загартовувати дітей,
Збори також всі відвідувати,
Школі по мірі сил допомагати.
А головне - без сумніву -
Бажаю я вам терпіння!