Сценарій свята посвяти в барвінчата до шкільної дитячої організації «Дивосвіт»
Мета свята: створити атмосферу піднесеного насторою, розвивати пізнавальні інтереси, виховати позитивне ставлення до навчання, бажання гарно вчитися, сприяти згуртуванню дитячого та батьківського колективів.
Сценарій свята посвяти в барвінчата до шкільної дитячої організації «Дивосвіт»
Мета свята: створити атмосферу піднесеного насторою, розвивати пізнавальні інтереси, виховати позитивне ставлення до навчання, бажання гарно вчитися, сприяти згуртуванню дитячого та батьківського колективів.
ПРИЙОМ У БАРВІНЧАТА
В святково прикрашеному залі лунає музика, шикуються учні школи, вчителі, гості.
Під оплески в зал заходять “винуватці” свята і зупиняються біля столів, де виставлені виготовлені їхніми руками вироби, малюнки, вишивки...
1-Й ВЕДУЧИЙ. Увага!Увага!
Мерщій всі на свято.
Країну свою створили малята
І зветься вона у них Барвінкова,
Країна прекрасна, країна чудова!
2-й хлоп`ята і дівчата,
Вас приймуть у Барвінчата.
Та скажіть мені спочатку,
Що ж за слово таке – “Барвінок”?
ВИСТУП МАЛЮКІВ.
1-Й ВЕДУЧИЙ.
Одна з перших квіток весни – квітка Барвінок – прекрасна, осяйна, чарівна, голубоока. Ця рослина і до грунту невибаглива, і затінку не боїться, мороз не чіпає її зеленого листя.
2-Й ВЕДУЧИЙ.
У нашого народу барвінок символізує віру в свої сили, він – символ краси. Отже, на честь цієї чудової квітки ми і називаємо країну нашого дитинства – Барвінковою, а маленьких її мешканців – барвінчатами.
А ну, давайте згадаємо правила барвінчат.
ПРАВИЛА БАРВІНЧАТ
1-Й ВЕДУЧИЙ.
Молодці! Правила знаєте, можна вирушати.
2-Й ВЕДУЧИЙ.
А в цю країну ми полетимо в уявній ракеті. Закрили очі й уявили, що ви в ракеті.
1-Й ВЕДУЧИЙ.
От ми з вами приземлились на зупинці, яка називається “Моя Батьківщина – Україна”. І ми хочемо почути кращі вірші про Україну.
__________________________________________________________
2-й Маленькі, а вже розуміють,
Що значить Вкраїна-мати,
Гостей таких дуже радий
У себе щиро вітати.
2-Й ВЕДУЧИЙ.
Поки ми з вами читали вірші, ми долетіли у світ “Прекрасного”, у дитячий дивний світ. Тут співають, шиють, малюють, ліплять, здібності свої розкривають.
__________________________________________________________________
1-Й ВЕДУЧИЙ.
А зараз станція “Загадкова”.
Як збирається напасти,
Рявкне – ох і лютий рев.
Відгадали ? Та це ж ... /лев/
2/Не олень він і не бик,
В краях теплих жити звик.
Є на носі в нього ріг.
Хто це, друзі? /Носоріг/
3/ Живе спокійно, не спішить,
Вона ніколи не біжить.
Під панциром без страху
Гуляє... /Черепаха/
Всіх би проковтнула
Зажерлива... /акула/
Голосистий цей дзвінок
І ми радо поспішаєм
Не в садок, а на ... /урок/
Ота цікава штучка.
В руці виблискує здаля
Нова гарненька... /ручка/
2-Й ВЕДУЧИЙ.
У Барвінковій країні
Дуже добрі й чемні діти,
Всіх дорослих поважають,
Чемне слово завжди знають,
Вчасно його вживають.
А зараз послухаємо, які ви знаєте прислів`я про чесність, доброту, дружбу.
2-Й ВЕДУЧИЙ.
А зараз, щоб поїхати далі, скажіть, чи знаєте ви закони, за якими будете жити в країні Барвінковій? Давайте згадаємо ці закони.
ЗАКОНИ БАРВІНЧАТ
1. В нас закони барвінкові
Честі, доброти, любові.
Любим близьких, рідних дуже
І сусід нам – не байдуже.
2. У барвіночків завзятих
гарних друзів є багато.
Малюків оберігаєм,
Старшим в праці помагаєм.
3. Як весняна квітка рання,
Ми веселі, щирі, вправні,
Допоможем в кожнім ділі,
Бо старанні, добрі, вмілі!
4. Ти, Барвінку, не лінися,
Підтягнися, посміхнися,
Не забудь зробить зарядку Речі всі тримай в порядку.
5. Ми малята-барвінчата
Знаєм казочок багато,
Любим пісню колискову,
Українську рідну мову.
6.Я люблю матусю й тата,
Мамину вишню коло хати.
В лузі пишную калину,
Й чарівну мою Вкраїну.
1-Й ВЕДУЧИЙ.
Молодці! Закони знаєте. Тепер ви зможете їх виконувати, рости добрими, чесними, справедливими.
2-Й ВЕДУЧИЙ.
Поки ми з вами повторяли закони, ми дісталися зупинки “Казкова”. Дайте відповідь на запитання.
1-й Хороші діти, славні, милі,
Допомагають залюбки.
Тепер скажіть мені всі щиро –
Читати любите книжки?
Тоді відгадайте, як звати наших гостей.
1) Як звали півника в казці « Колосок»? ( Голосисте горлечко )
2) В чий будиночок забралася Коза-Дереза? ( Зайчика )
3) Кому з героїв у скрутну хвилину допомогло гусеня ?
( Івасику-Телесику )
4) Чим пригощала Лисичка Журавля? (Молочною кашею)
5) Кого зробив дід із соломи? (Бичка)
6) Хто бігав наввипередки з їжаком? (Заєць )
7) Кого купив дід на базарі за три копи? ( Козу-Дерезу)
8) Який казковий герой народився з горошини? (Котигорошко)
1) Яка тварина прикинулася неживою серед дороги? (Лисичка)
2) Хто викрав Івасика-Телесика? (Змія )
3) Хто прогнав Козу-Дерезу із зайчикової хатки? ( Рак)
4) Як звати зеленого чоловічка з довгою бородою, який живе у пеньку? ( Ох)
5) Назвіть улюблене взуття діда з казки Коза-Дереза?
(Червоні чоботи)
6) У якій казці битий небиту віз?
( Лисичка-сестричка і Вовк-панібрат)
7) Кому в казці треба було відчинити, через поріг пересадити,
нагодувати і спати покласти? ( Кобилячій голові)
8) Кого в казці «Рукавичка» називали іклан? (Кабана)
РОМАШКА.
Бачиш, Барвінку, як діти читають?
Казкових героїв усіх-усіх знають!
А ще вони знають пісню, яку зараз заспівають.
Педагог-організатор:
До прийняття урочистої обіцянки прошу стояти струнко!
Учень____ класу, член об’єднання «Країна «Барвінкова»:
Я,-(кожна дитина називає своє ім’я та прізвище) вступаючи до лав дитячого об’єднання «Країна «Барвінкова» урочисто обіцяю:
Любити і поважати батьків, рідну мову, свою Батьківщину-Україну («обіцяю» говорить разом весь загін);
Бути вірним у дружбі, захищати слабких, бережливо ставитися до рідної природи («обіцяю»);
Поважати національні традиції України («обіцяю»).
Наші діти славно справились із завданнями і, на мою думку, всі учні мають право вступити в країну Барвінкову. Вам старші друзі приготували емблеми і зараз будуть їх вручати.
1-Й ВЕДУЧИЙ. Для вручення емблем стояти струнко! /Вручають емблеми/.
2-Й ВЕДУЧИЙ.
А зараз скажемо всі разом девіз . Повторюйте за мною : “Барвінок у лісі, барвінок у лузі, а ми, барвінчата,- веселії друзі!”
1-Й ВЕДУЧИЙ.
Любі друзі! Вітаємо вас із святом, вам зичимо добра, здоров`я, щастя багато!