Сценарій свята «Презентація 5-А класу!!!»

Про матеріал
Вітаю! Вашій увазі пропоную сценарій свята «Презентація 5-А класу». В сценарії ви знайдете цікаві сценки, частівки, вірші. Сподіваюсь розробка стане вам у нагоді.
Перегляд файлу

ПРЕЗЕНТАЦІЯ 5-А КЛАС

Вед. 1. Теплого вересневого дня гімназійний дзвоник зібрав разом 12 хлопчиків і 18 дівчаток. Таких різних і таких однакових. Тепер ми одна  сім’я .

Вед. 2. Ми – це 30 учнів 5-А класу. А ще матусі татусі , бабусі, дідусі, братики та сестрички

Вед. 1. Разом ми_____днів. І кожна мить нашого життя – це радість, щастя, сміх, веселощі.

Вед 2. Інколи сльози невдач, але все це ми ділимо порівну. Бо ми веселий дружній, кмітливий, допитливий, щирий, наполегливий, неординарний, і, звичайно ж, талановитий

(разом  5-А клас)

У нас сьогодні в школі свято, (  Король В.  )

Гостей зібралося багато.

Ану ж на мене подивіться

І веселенько посміхніться.

Я привітаю усіх вас,

Що завітали в добрий час.

 

Весела зустріч у нас            (  Делемень Н.   )

В пам’яті буде назавжди.

Тож розпочнемо посмішкою свято

Для тих, хто завітав сюди

Привіт усім!

 

(   )Ведучий. Наша історія почалась давно і продовжується вже котрий рік. Вона вічна,  як вічна Земля і Сонце, Небо і Зорі, Суша і море (звучить дитячий плач). Першим на світ з’явився     (Діти виходять по черзі). Лише трішки від нього відстав Євгеній

 

1.Ми розумні та слухняні,  (Євенко Н)

Здібні учні та старанні,

Двійки й сварки не для нас,

Ми – найкращий в школі клас!

 

2.Ми веселі та спортивні, (Вітюк)

Полюбляєм футбол,

Та «ніколи» не гасаєм

В коридорі у баскетбол.

 

3.Хлопці наші – молодці, (Бурдело)

Всі спортсмени – стрибунці.

В них підтримка є – дівчата,

Отже, справ у них багато.

Отже, всі ми – молодці,

І в нас хист - на всі боки.

 

4.Наш девіз – життя прекрасне! (Федотов)

Радість у душі не згасне!

Головне – не забаритись,

З шкільним другом поділитись.

 

Ні Кіркоров, ні Білан так співать не вміють. (Гецко А.)

Як це роблять Олександра і Дарина

Їх на презентації класу представляємо

Оплески почути бажаємо.

 

Пісня «» (                 )

Ведучий. 1. Дув м’який і ласкавий вітерець, поколихуючи пелюстки осінніх квітів, які тримали в руках першокласники.

Ведучий. 2.  Дружною, бойовою командою дійшли вони до закінчення четвертого класу. А п’ятий клас продовжив вже свою тріумфальну ходу вже коридорами ліцею

 

Рік за роком безслідно зникає, (Булига)

Переходимо з класу у клас.

І ніхто достовірно не знає,

Що чекає в майбутньому нас?

До 5 класу довчились,

І назад вже дороги нема,

В п’ятикласниках  ми опинились,

Тож старалися всі недарма!

     

Ждуть суворі нас випробування. (Бутаков)

Знати правила всі напам’ять!

Тиснуть душу гіркії зітхання –

Звідки сили і витримки взять?

Та не звикли в житті сумувати,

Тож упевнено йдемо вперед,

Де шпаргалку-підказку сховати?

Підкажіть нам, якщо не секрет!

 

Вашій увазі пропонується короткий педагогічний словник (     )

Школа – це певним чином організована сукупність цеглин скла і шиферу, наповнена учнями, учителями, партами і іншим інвентарем, що стоїть рівно винятково через недогляд старшокласників.

Журнал – сукупність аркушів і клітинку, що сприяє засвоєнню шкільної премудрості шляхом занесення оцінок.

Прибирання класу – комплекс заходів із псування інвентарю і вкорочування життя класного керівника.

Останній дзвінок – звук який видається зменшеною копією церковного звону, що сповіщає шкільних парафіян про прийдешнє пришестя Царства Небесного ( у просторіччі – відпустка) та що виганяє зі школи бісів на канікули.

А Діти – за неперевіреними даними наше багатство.

Сценка (     )

Уч. - Дозвольте зайти

Вч. – Проходь, проходь Степаненко, сідай.

Уч. - А що сталось Катерино Григорівно?

Вч. - А ти нібито не знаєш (Знімає окуляри),  ти як завжди тут ні до чого

Уч. -  Ти ні сном не духом (прикладає руку до грудей)

Вчит. -  Досить мені безневинним ягнятком прикидатись (Різко говорити, ручку на стіл), хто вчительці музики клей на стілець розлив? (з обуренням)

Уч. - Та то я книгу підклеювала. А клей упав, а доки я шукала ганчірку вона сама ні стілець сіла.

Вчит. - Ах сама на стілець сіла?!! (зі злом) а хто вчительці літератури мишу у стіл підклав?

Уч. - Та хіба то миша то муляж з кабінету біології (здивовано дивиться в зал)!

Вч.-  Ах муляж, тоді чому він межи очі стрибнув

Уч.-  Мабуть вчительки злякався

Вч. - Хто вчителю математики Петру Григоровичу яблуневим огризком у вухо поцілив?

Уч.- Та тож я зовсім випадково і не йому хотів, а вчителю географії

Вч. - Так щось по твоєму вчителю географії дозволено?... Ну все Степаненко немає сил більше терпіти (вчитель дістає ремень)

УЧ. - Та що ви Катерино Григорівно це ж не педагогічно

ВЧ.-  Не педагогічно!!!

УЧ.-  Катерино Григорівно! Мамо!

 (Вчителька сідає на стілець, плаче) Та не хвилюйся ти так мамо ось я школу закінчу і тобі зразу стане легше

 

Ведучий. 1. Всім відомо, що успіх будь-якої справи залежить від злагодженої роботи всіх учасників процесу. Чи успішним, а головне, чи цікавим було плавання нашої команди, ми спробуємо зараз пригадати…

 

Ну і мама! Ну і тато! (          )

Наче справжні дошкільнята

Нічогісінько не знають.

Тільки кожен день мене питають

Лиш одне! Чому? Чому?

Ти чому образив Віку?                          

А чому отримав двійку?

А чому прийшов так пізно?

А чому в шкарпетках дірка?

А чому такий непослух?

А чому не стелиш постіль?

А чому вірш не учиш?

А чому портфель без ручки?

А чому такий синець?

Ох настане мій кінець?

Не поясниш їм нічого.

Хоч би і дуже захотів.

Треба їх відправить до школи.

Хай питають вчителів.

 

Вед. 2. У нас сьогодні свято нестандартне

Милують око ці диво-дівки

Дівочий спів лунає в цьому залі

Як добре, що є звичаї такі

Пісня для фізрука (          )

Ой, чий то кінь стоїть, ой чий хитається

А то Андрійович, а то Андрійович, спортом займається

Ой же ганяє нас  по-чорному

А одягається на урок по модньому

Вед 1. На будь-якому балу настає момент, коли варто перепочити. Тож і на нашому святі – блок новин із перших рук.

  • (     ) Японські вчені винайшли робота, який відмінно ловить крадіїв. У Японії за 5 хв. робот  спіймав 10 крадіїв, у США за 5 хв. робот спіймав 20 крадіїв, в Україні за 5 хв. … хтось викрав робота.

 

Ми бажаєм, щоб лунало (      )

 Більше радісних пісень.

 Найщиріше вам бажаєм

Жити в дружбі кожен день.

Хлопці і дівчата! Поспішайте!

У ряди ставайте,

Гарно та весело танець починайте.  ВИКОНУЄТЬСЯ ТАНЕЦЬ

Сценка (         )

  • М. Чому не виконав домашнє завдання?
  • А. Не був у школі.
  • М. Це правда. Розказуй тепер, де прогуляв цілий тиждень. У понеділок чому не був?
  • А. Бо біля школи впав у калюжу. Вернувся додому. Мати штани випрала, а других у мене нема.
  • М. У вівторок?
  • А. Ішов до школи. Побачив у вашому дворі штани на мотузці й подумав: це ж і ви до школи не підете. Чого ж я маю йти?
  • М. А в середу?
  • А. Од переляку.
  • М. Якого?
  • А. Перед цим був у лісі. Наступив на гадюку, а виявилося, що то гілляка.
  • М. І що ж тут страшного?
  • А. Те, що гілляка, яку я вхопив, щоб оборонитися, виявилася гадюкою
  • М. Це справді страшно, а в четвер?
  • А. Був у баби на похороні.
  • М. Андрію, схаменися, ти вже  четверту бабу поховав! Що це означає?
  • А. Це означає, що мій дід уп’яте  буде жениться.
  • М. У п’ятницю чому не прийшов?
  • А. То це вже й жодного разу пропустити не можна?
  • Після уроків напишеш пояснювальну записку директорові. Кроком руш на місце!

Ведучий 2. Пропонуємо вашій увазі частівки

Продзвенів уже дзвінок

Починається урок

Ой, коли він вже мине

В нас голівонька гуде.

 

Задають учителі

Нам такі задачі,

Що над ними дуже часто

Тато й мама плачуть

 

Хоч і важко вчитись нам

Та ми не здаємся,

Головне уміть списать

От тоді прорвемся.

 

Не сумуйте мама й тато

Вчіть за нас уроки

І тоді в житті ніколи

Не буде мороки.

 

Репетитори нам кажуть

Що усе, усе розкажуть.

Бо то конче треба знати

В школі як репетувати.

 

Ми вивчали глобус –

Синій, як автобус.

Як про нього все узнали

Очі глобусами стали.

 

Історичні дати

Звісно треба знати

А ми вчителя не чуєм

Досі з німцями воюєм.

 

Нам диктант читали

Голови чесали

Завелася в них солома

Ми ручки забули вдома.

 

Ми частівки  Вам співали

Гарно чи погано

А тепер ми вас попросим,

Щоб ви нам аплодували.

Ведучий     наш – парубок моторний і в справі будь-якій мастак. Хоч у навчанні не проворний зате у спорті – не простак.

 

Класе мій рідний, моя ти родино, (          )

Моя ти весела маленька країно,

Ти іскри радості даруєш нам,

Порив нашим незвіданим думкам

 

Серед міста гордо височить  (        )

Ця будівля невеличка й гарна.

Тут гімназія, вона навчить

Як прожить життя своє не марно.

 

Загляніть сюди хоча б  на мить, (        )

Тут навчать всьому, що необхідно,

Як цей заклад можна не любить?

5-А наш нам до болю рідний

 

Ось які у нас таланти: (      )

Співаки і музиканти,

Пейзажисти, портретисти,

Майстри вишивки, артисти,

Кулінари, танцюристи,

І поети, й візажисти,

І спортсмени, і туристи,

Чаклуни і піаністи.

Багато здібностей у нас!

Всі: Ми дружний і веселий клас!

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 лютого 2020
Переглядів
2587
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку