1
Свято прощання із 1 класом
Звучить весела музика
Вчитель : Доброго дня усім присутнім ! Щиро вітаємо вас!
Від імені учнів та усіх батьків 1 –Б класу, від себе особисто дякую адміністрації дитячого садочка за надану нам можливість комфортно провести наше свято!
Свято, яке для кожного з нас є особливим. Для наших учнів воно означає – пройдену першу сходинку до світу наук і нових знань. Для батьків – порція переживань, клопотів та турбот поки що (на три місяці) закінчилась. Для мене – цей рік дав відчуття, неначе я знову стала молодим спеціалістом. Але як би кожен з нас не сприймав пережиті миттєвості, ми, безперечно , стали шкільною родиною. І сьогодні ми зібралися , щоби у шкільному родинному колі підвести перші підсумки нашого навчання.
Тож, дорогі дорослі! Дорогі малята!
Закінчився рік навчальний, починаєм свято.
Шлях навчання, шлях освіти легший він з роками.
Перший крок зробили ви – найскладніший самий.
Отже, ви вітання варті - заслужили свято!
З першим класом попрощаймось. Слово вам, малята!
Фонограмма «Пластилінова ворона»
1 Одну цікаву казку, А може і не казку, А може не цікаву, Ми вам розповімо. |
4 І тут ваші хлоп’ятка , І не лише хлоп’ятка, Бо з ними і дівчатка ,
Навчатись почали . |
2 Як стали школярами, Або не школярами, А може і не стали,
Згадати хочемо. |
5 У школі ми здружились І мами всі і тата І навіть вчителі.
|
3 Одного разу мами,
|
6 Матусі і татусі, Бабусі і дідусі Ми дружно вам розкажемо, Як рік ми провели.
|
Заглядає в перший клас.
І воно, напевно, знає
Що сьогодні свято в нас!
перейдемо в другий клас.
І про нашу рідну школу
Заспіваємо для вас!
Пісня «Вчать у школі»
Рідна школа з нетерпінням нас чекає.
Зустрічає дітвору, учить правді і добру
І читати, і писати нас навчає.
Школа дружбою навчає дорожити.
Бути справжніми людьми, шанувати працю й мир,
Україну і сім’ю свою любити. – 2 рази.
Вчитель. Ось, як серйозно ми ставились до навчання. Але якими б суворими не були шкільні вимоги, завжди знаходиться місце гумору. Тому ми пропонуємо до вашої уваги декілька смішних мініатюр.
Павло Глазовий «Чудний школяр»
Двох онуків дід старий Посадив на руки
Та й розказує казки. Слухають онуки.
Раптом меншенький спитав: — А скажіть, дідусю,
Ви ходили в перший клас? — Та ходив, Павлусю.
— От був номер! — малюки Сміхом залилися,
— Як до школи ви прийшли З бородою й лисі.
Гумореска Павла Глазового «Мученик науки»
Повернувся першокласник із занять додому.
Ніс в чорнилі, мов мазнули квачиком по ньому.
— Що з тобою, мій синочку? — засміялась мати.
— Та невже ти в школі носом учишся писати?
— Смійся, смійся, — каже хлопчик.
— Зараз ти заплачеш, Коли двійку у моєму зошиті побачиш.
Гумореска Павла Глазового «Івасик»
Батько дивиться у зошит.
— Двійка, двійка… Стид і страм!
Я, їй-Богу, побоявся б показать таке батькам.
— А Івасик-першокласник перед ним стоїть, як туз.
— А чого,— пита,— боятись? Я тобі не боягуз.
Гумореска Павла Глазового «Коріння і насіння»
— А ти, тату, в школі вчився?
— Учився, Сергійку.
— А то правда, що ти, тату, Був одержав двійку?
— Було Таке, траплялося…
— Малий засміявся:
— Тоді мама правду каже, Що я тебе вдався.
Усмішка «Двійка на двох»
Удома Маринка отак міркувала:
-Сьогодні в Галинки урок я списала,
Чого ж я завдання робити спішу?
І завтра в Галинки урок я спишу!
Удома Галинка отак міркувала:
-Сьогодні Маринка у мене списала,
Чого ж я завдання робити спішу?
Урок у Маринки я завтра спишу!
А ранком у школі зустрілися двоє,
Спочатку дівчатка зраділи обоє.
Та стала Маринка Галинку питати:
-Чи можна у тебе іще раз списати?
Галинка ж крізь сльози:
-От бачиш, яка ти! –
Я думала в тебе
На цей раз списати!
До столу учителька їх запросила
І порівну двійку на двох розділила
Сценка «Непосида»
Толі в класі не сидиться
Непосиді все б крутиться:
То щипа свого сусіда,
То погляне навкруги,
То під партою обіда,
То на парті ловить мух…
Хтось запитує у Толі:
- Ти завжди крутько такий?
- Ні, не кожен день я в школі,
У неділю вихідний.
Сценка «Про Андрійка»
Зошит. Ой-ой-ой! Не маю сили!
Ви на мене наступили!
Вчитель. Що це тут валяється?
Зошит, виявляється…
Підніміть його мерщій!
Чий він, чий?
Зошит. Я подертий, я потертий
І в обкладинці старій,
Весь в чорнилі, у мастилі!
Вчитель: Хто хазяїн твій?
Зошит. Андрій.
Лінійка. І я скаржусь на Андрійка.
Я Андрійкова лінійка!
Я терплю велику муку.
Він дубасив мною стіл,
Я вже тріснула навпіл!
Зошит. Ми тепер каліки з нею.
Нам потрібні ліки з нею!
Вчитель. Що ти скажеш нам, Андрійку?
Андрійко. Я не хочу мати двійку…
Я писатиму без клякс!
Я не буду мучить вас!
Вчитель. Ну що ж, повіримо Андрійкові?
Вчитель. - Ось так весело у нас бувало.
Цю найпершу в школі книжку
Знає будь-який школяр.
До усіх книжок доріжку
Прокладає наш … (Буквар)
Ми красиві та стрункі,
Прикрашаєм сторінки.
Ми позначаєм звуки, у нас міцна сім’я.
Складаємо слова нові від А до Я (Букви)
Пісня «33 подружки»
Повен ранець – і в дорогу, іще й іграшку би взять.
Щоб усе на світі знати, треба книжки нам читать,
І всі букви пам’ятати, щоб навчитися читати,
Свою пам'ять розвивать.
ПР. 33 подружки, букви – говорушки,
33 подружки знаємо ми всі.
Вміємо читати, грамотно писати,
Будемо учитись залюбки.
Вчитель : А зараз я хочу перевірити, чи добре ви знайомі із цими красунями?
Приготуйтеся, малятки, слухати мої загадки.
Хто навчатись не лінився - з буквами всіма здружився,
Хто букву упізнає, той хай картку піднімає.
(у кого з дітей відповідна буква, той і піднімає картку)
Стали букви у рядок Та й побігли в дитсадок. Хто ж у них за ватажка? Ну, звичайно, буква... (А.) |
Молоточок! Молоточок! Поможи забить гвіздочок! Мною ви не заб'єте, Я звичайна буква... (Т.) |
Я ось літера така: Дуже схожа на жука. Тільки-но жука згадаєш, Вмить мене ти пригадаєш. (Ж.) |
Сіла Мишка на пеньочок, З'їла бубличка шматочок. І тоді від бубличка Залишилась буквочка. (С.)
|
Буква ця — неначе свічка, З ясним вогником вгорі. Це не свічка, любі дітки, А звичайна буква... (І.)
|
Хто абетку з вас вивчав, Різні букви зустрічав. Кожна з них від А до Я Промовля своє ім'я. Лиш одна із них німа — В неї голосу нема. Здогадався, певно, всяк! Звуть цю букву... (М'який знак.) |
Буква ця – ну ось яка, Відгадайте, хто така. Стовпчик, зверху крапок дві. Це звичайна буква... (ї.)
|
А ця буква - ціле слово, Воно завжди у всіх готове. Про себе говорить почнеш, І букву цю сам назвеш! (Я.) |
Он до хати перелаз, Хоч обходь, хоч перелазь. Він видніється ген-ген — Перелаз, як буква... (Н.) |
Буква ця усім відома, Перед Я вона стоїть. В ній — дві палички і коло — Здогадаєтесь умить. (Ю.)
|
Буква ця, неначе бублик, Мов обручка — хоч котись! Здогадався:— усміхнись, Називай, не помились!.. (О.) |
Три стовпці, внизу межа — От і вийшла буква... (Ш)
|
Гарні хлопці-молодці Закопали два стовпці, Третій їм допомагав — Перекладину поклав. (П.) |
На рогатку дуже схожа, Голосиста і пригожа. (У.)
|
Вчитель : -Що ж, ви і справді добре познайомились із буквами і назавжди із ними подружились. І на знак цього наша мудра Сова дарує кожному з вас медаль «Я прочитав Буквар».
Вручаються медалі
Вчитель : -Вам сподобались такі нагороди? Давайте і ми подаруємо
Букварикові наш таночок.
Виконується танець з Букварями
Вчитель : -Продовжимо наше свято. Пропоную згадати, якими були наші перші кроки у школі.
Я прийшов у перший клас.
Писати палички не міг
Усі кривулі, як на сміх.
Але я їм не здавався.
Тратив сили я не марно
І тепер пишу вже гарно.
Як погано я читала
Приголосні й голосні
Навіть снилися мені!
На букварика сторінку.
Та старався я не марно
І тепер читаю гарно!
Вчитель : - От і перевіримо зараз, як ви гарно читаєте.
(завдання : прочитати зашифроване слово і промовити скоромовку про нього).
1.Фламінго
2.Ховрашок
3.Жабенята
4.Їжача
5. Олівці.
Хлопчики танцюють танець «Олівці»
Вчитель : - А я пропоную перейти до наступної сторінки. Серед усіх шкільних наук є така, без якої ми не можемо ступити жодного кроку. Так тісно вона пов’язана із нашим життям. Як ви думаєте, про зараз піде мова ? Так, про математику.
Я вже вмію рахувати
Математика – наука
Це така цікава штука
Ми їх всіх вчимо, вчимо,
На уроках «горимо».
Їх рішаю я і плачу.
А вчителька усе питає –
Невже сама цього не знає?
Вчитель : - І зараз ми у цьому переконаємось.
Скільки пальців на руках ?
Який третій день тижня ?
Яку фігуру можна викласти із чотирьох паличок ?
Для чого сантиметри, дециметри, метри?
Мама купила 3 десятки яєць. Скільки яєць купила мама?
Розкажіть про число 15.
Розповім – но я для вас
півтора десятки фраз.
Лиш скажу я слово « три »
В долоні плесніть угорі !
Одного разу ми в похід ходили ,
Там розпалили ми костри.
Вони яскраво так горіли
І не один а цілих ДВА .
Мріє хлопчик невгамовний
Стати олімпійським чемпіоном ,
Дивись , на старті не хитри ,
Чекай команду раз , два , МАРШ .
Якщо ти вивчить віршик хочеш ,
То не зубри до пізньої ночі ,
Його про себе повтори
Один раз, два , а краще П'ЯТЬ !
Учора потяг на вокзалі
Я ТРИ години прочекала .
Що ж ви не плеснули в долоні? -
Я ж слово ТРИ уже назвала!
Вчитель: - Як бачите, з математикою можна і погратись, і повеселитись.
Можна навіть фокуси показувати.
Х *2 + 16 : 2 – Х = 8
Х *3 + 30 : 3 – Х = 10
Вчитель: - Сподіваюсь, я вас здивувала. І, підводячи підсумок проробленої роботи, можемо сказати:
Писати гарно теж.
Ніколи не лінились,
Невдаху не знайдеш.
Здружились добре ми,
І світ нам відкривала
В незвідані світи.
Але не малюки,
Бо цілий рік у школі
Учились все-таки.
Рік навчальний закінчився
Прощавай же перший клас
Рік назад прийняв ти нас.
Восени чекай на нас!
І спасибі щире всім
Хто вчив любити нас цей дім!
Слова вчителя.
Ви закінчили 1 клас! Я радо вас вітаю!
І на згадку про цей рік, атестати вам вручаю.
Вручення атестатів, подяк батькам.
Фінальна пісня «Дзвоник золотий»
Вихід клоунів