28 січня о 18:00Вебінар: Як організувати ефективну роботу над помилками на уроках української мови

Сценарій свята "Прощавай Букварику"

Про матеріал
Сценарій свята "Прощавай Букварику".В сценарії задіяні 6 учнів( 1 клас) та 3 учні (4 клас)
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

« Прощавай, Букварику! »

 

 

 

 

 

 

Сценарій свята

Підготувала

Вчитель початкових класів

Кадило Уляна Михайлівна

 

2017

 

Свято « Прощавай, Букварику! »

Мета: Вчити учнів правильно триматися на сцені, розвивати уміння творчо підходити до виступу, формувати культуру спілкування, виховувати відповідальність, наполегливість, бажання вивчати рідну українську мову.

Обладнання: плакат « Прощавай ,Букварику! », літери алфавіту, мінусовки пісень про школу.

 

Вчитель.:

Урочистих днів багато на листках календаря,

А між ними наше свято – вшанування Букваря.

День веселий й сумовитий. Свято перших букварів.

Сходинка в житті важлива для маленьких першачків.

Звучить музика. До святково прибраної зали заходять діти.

  1. Я рада бачити тут всіх:

Вас, татусю й матінко рідненькі.

Бо перший клас скінчила я,

Бо не така я вже й маленька.

 

  1. Вже рахувати вмію

І пишу я залюбки.

Читаю не « Букварик»,

Читаю вже книжки.

 

  1. Що гарно в школі вчуся,

У тім й твоя заслуга,

Бо ти – моя матуся,

Бо ти – моя подруга.

 

  1. За те, що ми, вже виросли,

Не знаючи біди,

Любитимем вас вічно,

Любитимем завжди.

 

  1. За те, що ходжу в школу,

За те, що добре вчуся.

Уклін тобі, татусю,

Уклін тобі, матусю.

 

  1. Тут вся шкільна родина:

Дорослі й дітвора.

У нас сьогодні свято.

Це свято Букваря (разом).

 

Пісня « МИ- ПЕРШОКЛАСНИКИ»

 Вчитель:

Свято наше вже триває,

А Букварика немає.

Тож давайте погукаєм.

Та зі святом привітаєм.

Учні разом.

Букварику! Букварику!

У цей святковий час

Ми дуже тебе просимо:

Приходь, приходь до нас!

(Заходить Буквар під мелодію пісні «Вчать у школі»)

Буквар:

Я – Буквар, вам відомий,

Дуже гарний, малюнковий.

Залюбки всіх вчу читати.

Нема часу спочивати!

Кожен рік мене гортають

Ніжні пальчики нові…

Хай же розум здобувають

Любі дітоньки малі.

Вчитель: А зараз Букварику, сідай на почесне місце і подивися, чого навчились наші діти, як добре вони знають букви.

Буквар:

Сьогодні ми і розберемо,

Як ви Буквар учили?

Чи всі із другом Букварем

Весело дружили.

Гей, ви букви голосні,

На перекличку станьте всі.

Всі в рядок хутчіш біжіть

Та про себе розкажіть

 

Виходять діти з емблемами літер. Розказують вірші.

А. Цю букву знають всі на світі

     Вона найперша в алфавіті

     Весела, гарна й голосна,

     І найскромніша буква « А »!

 

О. Буква « О » така-от кругла,

     Хто не бачив, подивись:

     Наче сонце, наче бублик,

     Мов обручик, – хоч котись!

 

У. – Скажи, горобчику, чому

     Ти так не любиш букву « У »?

  • Погляньте, хлопчики й дівчатка:

Ця буква схожа на рогатку!

 

Е. Бідний гребінчик!

    Що з тобою сталось?

    Тільки 3 зубчики з усіх і осталось. –

    Ти помиляєшся, я не гребінець!

    Я буква « Е ».

    Згадав? Ну й молодець!

 

И. Ити-ити – що ж робити?

     Воду решетом носити?

  • Все одно не віднайти

Слова жодного на И

 

І. Буква « І », неначе свічка,

   З ясним вогником вгорі.

   А погасне – чорний вогник

   Стане крапкою над « І ».

Буквар:

Бачу вправні малята,

Звуки голосні завзято

Ви навчилися відрізняти.

Час і пісню заспівати!

Пісня «Мій Букварик!»

Король Буквар ( до Королеви Читанки):

Ну, королево, тобі царювати .

Бо далі цих учнів ти будеш навчати.

Королева Читанка:

Ваша Величність!

Чи ж варто спішити?

Думаю, вам їх ще треба довчити.

Бо звуки і букви – це ще не дива…

Чи ж вміє рахувати ця дітвора?!

Математика:

Я їх вчила математики.

Вони зовсім не ледачі,

Вже розвязують задачі.

Вміють добре рахувати.

Король Буквар:

Досить! Досить! Зупинися.

Доведи нам, не хвалися.

Математика:

Хто ж з вас справжній молодець,

Математик-фахівець,

Не дарма ходив до школи

Й в другий клас іти готовий?

Діти: Всі готові!

Математика:

Всі готові? Не ледачі? То ж розвязуйте задачі.

  1. Хлопців п’ять і п’ять дівчат. Скільки разом всіх малят? (10)

 

  1. Іде маленька Валя,

Веде її Наталя.

Їм зустрілося п’ять хлоп’ят.

Скільки всіх разом малят?

 

  1. Швидко їде Федя

На велосипеді.

А за ним ще п’ять хлоп’ят.

Скільки хлопців їде в сад?

 

  1. Мав Сергійко 10 слив –

Ними він друзів пригостив:

2 – Наталочці віддав,

3 – одержав Ярослав.

І тимку дісталось двійко.

Скільки сливок з’їв Сергійко?

Королева Читанка:

Так, переконали ви мене,

Але зосталася ще одна

Та красуня чарівна.

 

До залу заходить Королева Мова

Королівна Мова:

Як би не так! Чи ж ви чули?

А про мене що, забули?

Я ж донька ваша – королівна,

І мови справжня Я царівна.

 

У другий клас? Та що я чую?

Я іспит справжній їм влаштую.

Королева Читанка:

Та годі вже, моя дитино,

Бо сердитись нема причини.

Діти (разом):

Царівну просимо донас,

Бо привітати нам час.

Хлопчик:

Я, довго так читать не міг,

Король Букварик мені поміг.

Тепер усі ми букви знаєм,

Писати вмієм і читаєм.

Королівна Мова:

Ов-ва! Чи не пусті оце слова?

А ну ж бо діти не мовчуть,

А на ділі покажіть!

Діти виходять з емблемами інших букв і розказують вірші.

 

Г. Про гостинність і друге

    Розповість вам буква « Г »

    Гостинно друзям двері відчиняємо,

    Горло тризуба і прапора тримаємо.

 

В. В букві В,

    Напевно, вата,

    Бо та буква товстувата.

 

З. Збоку знизу і згори

    Схожа « З » на цифру три.

    Є три зуби в букви « З ».

    Ними все вона гризе.

 

Л. Узяв хлопчина рушничок

     Та й повісив на гачок.

     До матусі повернувся,

     Від здогадки усміхнувся:

     - Як журавлик, як орел

    Ця крилата буква « Л ».

 

Б. Подивився знак в люстерко –

    І в очах йому померкло:

    Він впізнати не міг себе –

    Схожий ста вна букву « Бе »

    Буква «Бе» - як бегемотик:

    Отакий товстий животик!

 

Ж. Буква « Ж »- неначе жук.

      Щопотрапив нам до рук.

      Хоч листочків « Ж » не їсть,

      Та кінцівок має шість.

 

Р. Виліз равлик на стеблинку,

    Зупинився і завмер,

    На собі несе хатинку,

    А вона – як буква « Р ».

 

Н. Буква « Н », немов драбинка:

     Палки дві і перетинка.

 

 

К. Буква «К », буква « К »,

    Ой, яка вона швидка!

    Наче хлопчик,

    Знявши руку,

    Витинає гопака.

 

Д. Буква « Де » немов на лавці,

     На твердій стоїть підставці.

 

М. Букви слід вивчать, Іване,

      Батьків метр бери складний

      Середину вдвох зігнем.

      З метра букву « М » складем.

 

Ф. Буква « Ф » взялися в боки

     Одягла мерщій вінок.

     Лиш почує де музики.

     То найперша йде в танок.

 

Ч. Буква « Ч », немов стілець.

    Догори лиш ніжки.

    Навіть з цифрою Чотири,

    Буква схожа трішки.

 

Ї. Ранні птахи солов’ї,

   Покажіть нам букву « Ї »!

   Буква « Ї » така ж, як « І »,

   Тільки крапок зверху дві.

 

П. Я із букви « П » торік

     Змайстрував собі турнік.

     Підтягають разів сто я,

    Маю силу і здоров’я. 

 

Х. Плоскогубці розійшлися,

     Розсміялись: ха – ха – ха!

     Ці веселі плоскогубці

     Схожі з літерою « Х »

Королівна мова:

І справді ви вже молодці.

 

Й не дивно те, що нині свято.

Бо знаєте вив же багато.

А зараз – на перерву час.

І танець затанцюйте ви для нас.

ТАНЕЦЬ БУКВАРИКІВ

Король Буквар:

Справи, бачу, он які!

Тут першокласники такі,

Що все вміють,усе знають.

А як чудово виступають.

Королева Читанка:

Я думаю,що варті діти,

Аби їх чимось нагородити.

Король Буквар:

Ну, золота й срібла я маю багато.

Королева Читанка:

Не люблять коштовностей

Наші малята.

Давайте-но вручим сертифікати,(вручають сертифікати)

Щоб добре навчались надалі малята.

 

А ту і ще для них – книжки,(вручають книжки)

Щоб вчились діти залюбки.

Тож в залі цім останній раз

Ми заспівати просим вас

Пісня « Букварику, прощай»

Буквар:

Дякую, Вам за добрі слова.

Йду, бо чекає мене дітвора.

Всіх я мушу навчити читати,

Щоб кожен розумним міг стати.

 

 

 

 

docx
Додано
29 листопада 2019
Переглядів
259
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку