Сценарій свята шкільної спартакіади

Про матеріал
Матеріал сценарію свята шкільної спартакіади розроблений для проведення як загальношкільний позакласний захід. Завдання программи змагань підібрані з урахуванням вікових, рухових, та психоемоційних факторів.
Перегляд файлу

 

Сценарій

Спортивного свята

«День здоров’я та спорту»

 

 

І. Шикунання класів перед школою, привітання вчителя фізичної культури, сдача рапорта директору гімназії.

 

 

Ведучий 1: Добрий день, дорогі друзі! Сьогодні в нас спортивне свято – «День здоров’я та спорту» або «Малі Олімпійські ігри». Олімпійські ігри – це символ миру та дружби всіх народів. Це свято проводиться в нашій гімназії традиційно двічі на рік - стартує восени, як відкриття шкільної спартакіади і фінішує навесні, як закриття спартакіади.

 

 

Ведучий 2: Ми запрошуємо всіх вас з 1-го по 11-й клас в чудову країну Олімпію. Пропонуємо взяти з собою швидкість, сміливість, винахідливість, спритність – бо не випадково девіз «Олімпійських ігор» - «Швидше, вище, сильніше!». Проведення “Дня здоров'я” дає вам, школярі, можливість продемонструвати рівень сформованості ваших рухових навичок, фізичної підготовленості ступня розвитку фізичних якостей (сили, швидкості, спритності, витривалості), рівня вашого здоров'я,  а також перевірити ваші знання, вміння та навички з туризму та надання першої медичної допомоги в різних складних ситуаціях.

 

 

Ведучий 1: Увага! Гімназія рівняйсь! Струнко! Рівняння на середину! Приготуватися до виносу олімпійського стягу та виконання гімну України!

- Олімпійський стяг внести! (звучить гімн)

- Слово для привітання надається директору Маріупольської гімназії №2 .

 

 

Ведучий 2:

Давним-давно в тій Греції далекій,

Де так цінилася краса та сила,

Спортсмен чекав скрізь честь високу –

Завжди було так протягом віків!

Із Греції із давньої, з Еллади.

Взяло за приклад і нове сторіччя –

Олімпіади возродило і сучасне людство.

Над стадіоном простяглися прапора,

Виходять молодість і сила на парад.

Трибуни привітаннями і вболіваннями гудуть,

Спортсменів прославляючи навіки.

 

Ведучий 2:  

Недарма запалюють Олімпійський вогонь,

Щоб горів гордовито й крилато.

Може я, може ти, може хто-небудь інший,

А досягти перемоги повинні.

Олімпіадо! Олімпіадо!

Вогнище знамен над головою!

Для всіх спортсменів – одна нагорода:

Прославити спорт на весь світ!

 

 Ведучий 1: За традицією Олімпійських ігор ми  повинні запалити Олімпійський вогонь. Право внести Олімпійський факел надається учню 11 класу. Довгий шлях пройшов цей вогонь, багато разів переходячи із рук в руки мчав він через увесь світ, щоб досягти Оліпійського стадіону. Сьогодні священий вогонь миру і дружби прибув на наше свято.

 

 

ІІ. Презентація команд

 

 

 Ведучий 2: Оголошую малі Олімпійські ігри відкритими. Отже, починаємо свято з презентації команд, рухаючись від 11-го до 1-го класу. (Класи по черзі представляють свою команду, вигукуючи хором назву, девіз і демонструючи плакат на тему: «Здоров’я та спорт». Презентація оцінюється за 12-бальною шкалою).

 

 

ІІІ. Загальна фізична зарядка

 

Вчитель фізичної культури : Для того, щоб розпочати змагальну частину свята, треба добре розім’ятися. Тому для проведення загальної фізичної зарядки пропоную фізоргам всіх класів вийти наперед і почати зарядку. (Усі класи виконують фізичну зарядку під музичний супровід. Виконання оцінюється за 12-бальною шкалою).

 Отже починаємо наші змагання. Бажаю всім успіху і перемоги, але пам’ятайте, що головне не перемога, а участь. Початкова школа залишається на майданчику перед школою для проведення естафет, флешмобу та малюнків на асфальті.

Учасників 5-х - 10-х класів починають старт гри “Квест” за моєю командою з того місця, де зараз знаходиться. Умови гри полягають в тому, що кожен клас рухається за вказаним маршрутом, який знаходиться у класних керівників, перебігаючи від станції до станції у певному порядку і виконуючи відповідні завдання. Відповідальний за кожну станцію вчитель повинен слідкувати за виконанням завдання за певних час і заносити результат у маршрутний лист.

Після проходження всіх дев'яти станцій команда приходить до фінішу - на спортивний майданчик і здає маршрутний лист. Результати змагань будуть оголошені наприкінці свята.

Увага вчителям відповідальним за станції! Прошу швиденько зайняти місця змагань з відповідним інвентарем.

Увага учасникам змагань! Під час виконання вправ ви повинні дотримуватися правил ТБ, а значить бути в спортивній формі та взутті, виконувати вказівки вчителя відповідального за станцію, починати вправу з його дозволу, не залишати меж території школи до закінчення змагань.

За дотриманням правил ТБ прошу прослідкувати відповідальних за станції вчителів та класних керівників.

Бажаю всім успіху та перемоги, але пам'ятайте, що головна умова - це зберегти здоров'я!

На старт! Увага! Почали! (Свисток).

 

IV. Програма змагань

 

  1. Естафети «Веселі старти» для 1-4 класів (Початкова школа).

 (Оцінюються за 10-ти бальною шкалою. За 1 помилку вираховується 1 бал. Учать приймають команди по 6 осіб – 3 хлопця і 3 дівчини).

 

 «Серпантин»

Гравці кожної команди стають у колону, поклавши руки один одному на плечі, 1-й гравець обводить м’ячем усіх інших; обвівши останнього гравця веде м’яч до орієнтира, обводить його і веде м’яч назад, передає наступному і стає в кінець колони і т.д. поки 1-й не стане на своє місце. Хто прийде 1-й – 10 балів,

2-й – 9 балів і т.д.

 Помилки: ведення м’яча двома руками, пробігання з м’ячем в руках, не обведення когось із партнерів.

 

 

 «Лабіринт» 

 1-й учасник утримує м’яч між ногами, за сигналам починає стрибати до орієнтира де, замінивши м’яч, пролізає в «Лабіринт» (мішок без дна), потім біжить до команди, ведучи м’яч рукою, передає наступному.

Помилки: з м’ячем між ногами бігти, а не стрибати, в мішок пролазити починаючи з ніг, ведення м’яча двома руками.

 

«Утримай кульку»

 Гравці команд, розподілившись парами, повинні по черзі добігти до орієнтира, затиснувши повітряну кульку головами, руки тримати на плечах, назад рухатися, затиснувши кульку спинами, руки з’єднані ліктями, передають м’яч наступній парі і т.д. поки всі не стануть на свої місця.

Помилки: тримання повітряної кульки руками.

 

 

 

«Зміни снаряд»

 За командою перці біжать до орієнтира, стрибаючи через скакалку, залишають її там, беруть обруч, що там лежить і котять його назад, пролізаючи крізь нього п’ять разів, передають наступному, який котить обруч, пролізаючи крізь нього до орієнтира, де лежить скакалка і назад повертається, стрибаючи через неї і т.д. поки перший не стане на своє місце.

Помилки: біг, не стрибаючи через скакалку, пролізання в обруч менш ніж п’ять разів.

 

«Ведення м’яча палицею»

 Провести баскетбольний м’яч гімнастичною палицею до орієнтира і назад.

Помилки: торкання м’яча рукою чи ногою.

 

 

 

 «Стрибки через палицю»

 В руках першого учасника гімнастична палка. За сигналом вони біжать до орієнтира, оббігають його і обернувшись до команди, передають палицю одним з кінців іншому гравцю, після чого вони обидва проводять її під ногами команди до кінця. Перший учасник залишається в кінці колони, а другий біжить з палицею до орієнтира і т.д. до останнього.

Помилки: один з гравців не тримає палицю зі свого боку, хтось із гравців не перестрибує через палицю.

 

«Перенос води ложкою»

 Біля команд стоять ємкості з водою. На відстані 10м стоять стакани, які треба заповнити водою за допомогою ложки. Кожен, набравши в ложку води, несе і виливає її в стакан. Команда – переможець оцінюється за рівнем води в стакані.

Помилки: підставляння руки під ложку в виливання з неї води.

 

 

 

  1. Маршрутний лист гри “Квест” для 5-11 класів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Маршрутний лист

"Дня здоров'я" для ___________класу

 

з/п

Назва

Відповідальний

(Прізвище, підпис)

Бали,

кількість

разів

І

Наочність (емблеми, газета)

 

 

ІІ

Презентація команди (назва, девіз, спортивна форма)

 

 

ІІІ

Розминка (флешмоб)

 

 

IV

Гра "Квест" ( 12:00-13:30 год. ):

 

 

 

Станція №1

Підтягування (Час -8хв)

 

 

 

Станція №2

Стрибки через скакалку (Час -8хв)

 

 

 

Станція №3

Віджимання від підлоги (Час -8хв)

 

 

 

Станція №4

Метання тенісних м'ячів

в кошик (Час -8хв)

 

 

 

Станція №5

Згинання розгинання тулуба

 (Час -8хв)

 

 

 

Станція №6

Штрафні кидки баскетбольним  м'ячем

 (Час -8хв)

 

 

 

Станція №7

Жим гирі (Час -8хв)

5кг – 5,6 клас (хл), 3кг (дів)

8кг - 7,8 клас (хл), 5кг (дів)

16кг – 9,10клас (хл), 8кг (дів)

 

 

 

Станція №8

Медична допомога (Час -12хв) +

вікторина (2 бали за 5 відповідей)

Практика:

1. Перша допомога при переломі верхньої кінцівки.

2. Перша допомога при травмі голови.

3. Накладання джгута при відкритій рані.

4. Перенос пораненого до санчастини.

 

 

 

Станція №9

Туризм (Час -12хв)

складання намету, складання багаття, виконання похідної пісні, розбирання намету

 

 

 

 

V

13.30-14.00- Хвилинка класного керівника (класна година, пікнік, рухливі ігри

-

 

VI

 

 13.30-13.45 - флешмоб

 

 

 

V. Визначення та нагородження переможців

 

 

За конкурс презентації, загальної зарядки та наочності підраховується загальна кількість балів.

В початковій школі окремо підраховуються бали за естафети, флешмоб та малюнки на асфальті і визначаються переможці за найбільшою сумою балів - I, II, III, IV місця.

 За результатами виконання всіх завдань маршрутного листа визначаються переможці окремо серед 5-6 класів, 7-8 класів та 9-10 класів і нагороджуються грамотами та солодкими призами.

 

doc
Пов’язані теми
Фізична культура, Сценарії
Додано
25 березня 2020
Переглядів
1267
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку