Сценарій свята у 1 класі «Прощавай, букварику!»

Про матеріал

Сценарій свята у 1 класі «Прощавай, букварику!» розрахований для учнів 1 класу на 15 учнів. У сценарії розміщено вірші привітання, вірші на кожну букву, слова букварика, тексти до 3 пісень, загадки, цікаві завдання для учнів.

Перегляд файлу

 

Свято у 1 класі «Прощавай, букварику!»

  Благословенна та ясна година.

Коли Буквар до рук бере дитина.

Яка ж оце відповідальна мить.

Нехай Господь всіх вас благословить.

Доброго дня, шановні гості! Дорогі діти!

Ось і настав той день, коли ми завершили працювати з першим у своєму житті підручником - Букварем, проводимо свято Прощання із ним таким мудрим і для кожної людини необхідним в житті .

 

Вчитель. Погляньте на наших діток!

Учні  у класі настільки всі різні:
Кмітливі й розумні

Маленькі й пухкенькі, чуйні й ліниві,
У бійках помічені та галасливі.
Співучі, свистячі, моторні й швидкі,
Артисти завзяті, щедрі такі,
Спортивні, гаркаві, беззубі, крикливі…
Хай будуть усі вони дуже щасливі!
Тільки байдужих немає у нас.
Бо гарне диво – мій перший клас!

Ви в мене – найкращі.

 

-         Ми з нетерпінням чекали на нього, щоб розказати чого ми навчилися.Це свято приходить до кожного один раз у житті.І присвячене воно книжці,без якої не може обійтися жодна людина.Буквар живе більше 400 років.Змінюється сам буквар,але залишається головне його призначення- вчити дітей читати.Буквар – це «чарівний золотий ключик» який відчиняє всім двері у світ знань.І де б ви не вчилися,у майбутньому- у школах,ліцеях,університетах-кожен згадуватиме свою найпершу книгу найщирішою вдячністю та шаною.Тому,сьогодні ми теж подякуємо букварику за науку.

-         На свято зібрались

Турботливі турботливі мами, Умілі татусі, Люблячі бабусі, Досвідчені дідусі, Веселий, дружний,радісний , галасливий, усміхнений, активний 1 клас.

 

 

 

 

 

 

 

Учні.

Разом. Добрий  день, Ми з України…

 

 

1.Так, саме з найкращої в світі країни

2.З тієї, про яку світом слава лине!

3.З тієї , де ще вчора ми горя не знали!

4.  З тієї, ворожі де танки , палахтять у вогні на світанку

5. З тієї, де плаче дитина, бо сирена гуде щохвилини

6.З тієї, що не раз з руїни повстала

7.З тієї, що ніколи не впаде на коліна

8.З тієї, що багата річками

9.З тієї, де йдуть воювати, бо не можна усе наше віддавати

10. З тієї, де навчаємось ми!

11.З тієї, на захист якої ми станем грудьми!

12.З тієї, де пишаються героями своїми!

13.З тієї, що з колиски у серці живе!

14.З тієї, що за волю ворогів порве!

15.З тієї де всі ми різні , та все одно- єдині. А борщ- це сила й символ України

 

Вчитель. Вшануємо хвилиною мовчання всіх дітей, воїнів, весь український народ, які загинули від рук рашистів.

Вчитель

Букви старано вивчали

Знаєм їх від А до Я

І сторіночку останню

Прочитали букваря.

 

 

 

Гей, чули, чули, чули?

 

 

Прийшли ми всі на свято,

На свято Букваря,

І вивчили всі букви,

Усі від А до Я!

 

Приспів:

Гей, чули, чули, чули,  |

Гей, чули, чули ви?     |

З Буквариком ми дружим, |

Він з нами назавжди!    | (2)

 

То ж починаймо свято
Вшануймо букваря.
Відкрив він нам дорогу
до знань від а до я

Приспів:

Гей, чули, чули, чули,  |

Гей, чули, чули ви?     |

З Буквариком ми дружим, |

Він з нами назавжди!    | (2)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вірші

1.Любі гості, мами й тати,

В нас - букварикове свято

Добре, що прийшли до нас

Привітати з святом нас.

             Ми тепер вже не малі-

              Ми сьогодні школярі

             На уроках не жували,

             Не дрімали і не спали,

             Вчилися ми  всі сумліно

               І поводилися відмінно

 

 

2.Ми всіх гостей вітаємо

І дуже вам радіємо,

Усі вже букви знаємо,

Книжки читати вміємо.

І від дзвінка і до дзвінка

Робота наша нелегка

Рахуй, пиши, читай,

Та ще й учительці відповідай.

 

3. Є святкових днів багато
На листках календаря.
А між ними – й наше свято –
Вшанування Букваря.

 

4.День вітання і прощання
Свято перших букварів,
Перша сходинка зростання
Для найменших школярів.

 

5. Є книг багато — радісних й сумних,

Товстих, тонких, барвистих, наче жар.

А в нас єдиний друг — Буквар!

 

6.Згадайте, наша вчителько,
Матусі й татусі,
Як «бекали » і «мекали»
Спочатку ми усі.

 

7. Буквар взяли ми перший раз,

    Як зайшли у перший клас

     І можемо ми впевнено сказати:

     Тепер ми вміємо читати!

 

 

8.Літера перша і перше слово,
З книгою перша серйозна розмова.
Перша сторінка, наступна сторінка,
Успіхи перші, і перші сльозинки.

 

 

9. А як важко нам було
Палички писати.
Ставити їх по порядку,
Мов солдатів на зарядку.

 

 

10.Ох, за букви  нам і попадало,
Бо ставали вони  як попало.
Не вірили ні вчителька, ні мама,
Як важко було ставити їх прямо.

 

 

11. Ми всі вчимося залюбки,

     Читаєм з захватом книжки

      Щодня досягненням своїм радіємо

      І про майбутнє мріємо.

 

 

 

 

   12. Беру до рук Букварик я,

   Там букви всі від А до Я, 

    Від звуків перших до складів

     Букварик стежечку провів.

 

 

     

                     13.    Я також щойно згадала,

                       Як погано я читала

                      Приголосні й голосні

                      Навіть снилися мені

                      Та старалась я не марно,

                      бо тепер –читаю гарно.

 

14. Букви старанно ми вивчали,

І знаєм їх від А до Я.

І сторіночку останню

Прочитали букваря!

 

 

15. З нами клопоту зазнали

Наші мами, вчителі,

Поки ми читати вчились

У новому Букварі.

                                         

 

 

 

 

 

 

Пісня «Букварик»

 

Мій букварик, мій букварик –

Він найкращий друг.

Прокидаюсь, посміхаюсь

І беру до рук.

Буква "А" на зірку схожа,

Буква "О" - проста,

Гарно вчитись допоможе

Книжка золота.

 

Приспів:

Завдання просте –       |

А, Бе, Ве, Ге, Де.      |

Хто такий букварик має, |

Той не пропаде!         | (2 рази )

 

Треба всім старанно вчитись,

Знати головне:

Книжка ця – найкраща в світі,

Виручить мене.

Буква "А" на зірку схожа,

Буква "О" - проста,

Гарно вчитись допоможе

Книжка золота.

Приспів:

Завдання просте –       |

А, Бе, Ве, Ге, Де.      |

Хто такий букварик має, |

Той не пропаде!         | (2 рази )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Передаємо буквар з рук у руки

 

 

1.Беру Буквар в останній раз,

Несу його в просторий клас.

2.І рідній книзі у журбі

Шепочу: «Дякую тобі!

3.Літеру до літери вчили ви щодня

Підійшли до справжнього, до світлого знання.

4.Допоміг ти нам відкрити диво те чудове

Як з маленьких зернят-літер виростає слово.

5.Кожна буква букваря

Це промінчик ліхтаря.

6.Букв спочатку ми не знали

Мами нам казки читали,

7.Ми з тобою подружились

І самі читать навчились!

8.Всі сторінки твої цікаві

Були для мене, як рідня.

9.В твоїх малюночках яскравих

Нове знаходила  я щодня.

10.Спасибі тобі за добру науку

За паличку першу, і першу букву.

11.За перше слово і першу казку

12.І першої вчительки щиру ласку. 

13.Рідний наш букварику

  Ми тебе любили.

       14.Ми з тобою весело й радісно дружили

  Та прийшла пора прощатись, Час з тобою розлучатись

 

 

Вчитель.  Закінчивши Буквар, мої учні, невтомні першокласники, досягли чудових результатів. За час навчання в 1 класі вивчено 33 букви українського алфавіту, що допоможе вивчити інші мови світу. Учнями класу перечитано, недочитано, зачитано до дірок більш ніж 100 художніх книжок.
Загублено 5 поганих звичок, 30 ручок, 40 олівців, десяток гумок.

Списано, переписано, недописано в зошитах кілька десятків сторінок.  Клас живе цікаво й не збирається зупинятися на досягнутому.

 

(Стук у двері. Заходить

-- Це 1 клас? А чи у вас сьогодні свято? Тоді отримайте листа.

Вчитель читає листа:

«Дорогі мої друзі, я в полоні. Мене викрав злий чарівник. Я зможу повернутися, якщо ви пройдете всі випробування, які послав вам чарівник через своїх посланців. Покладаю на вас надію. З нетерпінням чекаю визволення. Ваш Букварик.»

                     Вчитель: Щоб врятувати Букварика, потрібно неодмінно  виконати різні               

                       завдання.  Допоможемо Букварику? Тоді починаймо!

ГРА « ТАК ЧИ НІ»

 Зіграти хочеться мені

 З тобою, друже, в « Так чи Ні».

 Тобі питання задаю,

 Готуй же відповідь свою.

 Відповідай, коли мастак,

 Єдиним словом «Ні» чи «Так».

 1. Скажи, співає сом пісні? Не гайся з відповіддю! (Ні)

2. Чи вміє плавати гусак? Ну що на це ти скажеш! (Так)

 3. Скажи мені, червоний мак в січневу пору квітне? (Ні)

4. А крокодили на сосні свої будують гнізда? (Ні)

5.Чи може вище гір літак у вишину злетіти? (Так)

 6. Узори пишні на вікні мороз малює взимку? (Так)

7.Чи достигають навесні пшениця й жито в полі? (Ні)

8.Ріка біжить у далині. Чи є у неї ноги? (Ні)

9.Чи правда це, що вовк усмак наївся груш та яблук? (Ні)

10. А під кінець скажи мені: « Цікава гра у Так чи Ні»? (Так)

 

Вчитель: Спасибі вам ви справилися з першим завданням.

 (Знову звучить музика).

Вих.  Вам необхідно відгадати загадки.

 

Виводить букви і слова

Ота цікава штучка.

В руці виблискує здаля

Нова гарненька... (ручка).

 

Ручки й олівці, щоб знали,

Ми кладемо у …(Пенали)

 

Він нам, як мама дорогий,

Він хоче нас навчити

Любити край, чудовий світ.

Це — мудрий наш... (учитель).

 

Цю з підручниками скриню

Я щодня ношу на спині.

Як до школи прибігаю,

То тоді її знімаю.(Ранець)

 

Ось до класу всіх скликає

Голосистий цей дзвінок.

І ми радо поспішаєм

Не в садок, а на ...(урок).

 

На базарі їх не купиш,

На дорозі не знайдеш,

І не зважиш на терезах,

І ціни не підбереш.(Знання)

 

Дуже я потрібна всім

— І дорослим, і малим.

Всіх я розуму учу,

А сама завжди мовчу, (книга).

 

Я іду у перший клас,

Я у школі перший раз,

На 12 буду вчиться,

Бо старанна …(Учениця)

 

Довгі палички кругленькі

— Сині, жовті, червоненькі.

На папері походили,

Кольори свої лишили...

Звуться кольори оці Кольорові... (олівці).

 

Книжечки маленькі,

Аркуші біленькі.

В них вчимося ми писати,

І складати, і віднімати.(Зошит)

 

Стривайте!

Перш загадку відгадайте:

Букви всі від А до Я

На сторінках... (букваря).

 

- Що ти, донечко, шепочеш?

І чому це ти не спиш?

- Я, матусю, спати хочу,

Але треба вивчить …(Вірш)

 

Для письма, сказати прошу,

По потрібно взяти?., (зошит).

 

Пензлик, аркуш та вода…

Де ж малюнок? От біда!

Що іще забув я взяти,

Щоб пейзаж намалювати?(Фарби)

 

Є чарівник у школі в нас,

Ану, впізнайте, хто він?

Озветься — тиша йде у клас,

Озветься ще раз — гомін.

Щоб не спізнитись на урок

Нам голос подає...(дзвінок)

 

Я негарно написала,

А вона усе злизала.

Олівців моїх сусідка,

Ця вертлява-буквоїдка.(Гумка)

 

 

Вчитель .Завдання Віршоване . Доповніть вірші.

Вчора дощик _________,

А сьогодні-___________ .

Сонечку радіють ______,

А в саду запахли ______.

 

Взимку сонечко не _____,

Гріти взимку не _______,

Сили в сонечка _______,

Бо замучила __________.

Бібліотечна

 

 

Вчитель. Завдання . З'єднайте частини прислів'їв. (завдання на картках)

Вчитель. А тепер пограємося в рухливу гру-конкурс “Першовідкривач”:
Правила гри.

Учасникам пропонується “відкрити” нову планету букв  – якомога скоріше надути повітряні кульки, а потім “заселити” цю планету “мешканцями” – швидко написати на кульці якомога більше букв. Той, у кого мешканців на планеті вийде більше – переможець.

Вчитель.Молодці. Бачу ви кмітливі, винахідливі , розумні діти. Ви справилися ще з одним завданням.

  Першокласники виконали всі завдання, Ось тепер повинен  з’явитися Букварик.

 

З’являється  Букварик під музику.

Мандрую по країні, я з абеткою дружу.

І малечу як зустріну, грамоті одразу вчу.

Щиро з усіма ділюся, не шкодую своїх знань,

Безліч хитрих і цілющих маю для малят завдань.

От ми і розберемося, як ви мене учили

чи   всі    зі мною Букварем, весело дружили.

 

Шановний Букварику! Тобі рапортуєм:

На свято прощання зібралися всі першокласники,

 гості та вчителі!

до здачі урочистого рапорту Букварю стояти струнко!

 – Букварику! На свято прощання з тобою зібралися ______ учнів. До свята готові! /всі разом/

Оволодівши грамотою, всі стали справжніми учнями!

– Учнями класу перечитано, недочитано, зачитано до дірок

сто художніх книжок!

–Списано, переписано, недописано в зошитах багато десятків сторінок!

– Над важкими задачами «поламано» 6 голів, зламано 4 стільці, 7 замків у портфелях !

–На території школи розбито 6 носів, наші коліна і дві шибки. –Клас живе цікаво і не збирається зупинятись на досягнутому!

–Рапорт зданий! /всі разом/

 

( Під час зачитування останніх пунктів рапорту Буквар починає розгублено кліпати очима, потім опускається на стілець.

Хапається за голову)

Буквар:–Ой! ой! ой! Оце навчив! Оце дожився!

– Букварику, не журися, це ми навмисне тебе насмішили!

 

Буквар:

–Так це не правда?

 

– Звичайно! А коли й правда, то тільки трішечки.

Головна правда в тому, що ти нас читати й писати навчив.

Хіба цього мало? Усміхнися!

Про веселу абетку хочемо тобі розказати

Про літеру кожну повинні сказати.

З букви А почнемо ми хлопці й дівчата

А. Всім відомо: буква «А»

Алфавіту голова.

Б. Буква «Бе» – як бегемотик,

Бач, який товстий животик.

В. Весела, як ведмедик «Ве»

На цій сторіночці живе.

 

Г.  У словах гарбуз, нога

«Ге» – неначе кочерга.

Ґ.  «Ґе» вгорі ріжечок має

Кожен першокласник знає.

 

Д. «Де» – це буква на підставці

Дуже добре їй на лавці.

Е.  Далі після букви «Де»

Йде зубата буква «Е»,

Є.  Хто не знає букви «Є»?

Язичок у неї є.

 

 

 

Ж. Буква «Же» – вона така

Дуже схожа на жука.

З. Буква «Зе» і цифра три

Наче рідні дві сестри.

 

И. Палички з’єднайте три

От і буде буква «и».

І. Буква «І» худа, як спиця,

І на вид, як одиниця.

Ї. Є дві крапки в букви «Ї»,

З «І» не спутати її.

 

Й.  Буква Йод ніде Й ніколи
Не скидає капелюха.

К. Ось початок колобка

Познайомтесь буква «Ка».

Л. Буква «еЛ» – початок літа,

Люблять «еЛ» дорослі й діти.

 

М. Знають букву «еМ» малята,

З неї пишуть слово мати.

Н. Нам знайома буква ця :

«еН» – як планка на стовпцях.

 

 

О. М’яч летить! Ловіть його!

Ой, не м’яч! Це буква «О»!

П. Букву «Пе» я на футболі

Бачив ці ворота в полі.

Р. Тигреня ричить : «Тепер

Тепер не треба букву «еР» учить

 

С. Придивіться вночі до небес

Світить місяць там буквою «еС».

Т. Букву «Те» потрібно знати ,

З неї пишуть слово тато.

 

У.     У Букварику живу.

        Відгадати? Так! Це «У».

Ф. Буква «еФ» чудна така:

Наче ключик від замка.

 

Х. Спитав хом’як у ховраха:

«Чиє гризун на букву «Ха».

Ц. Цирк – цокотала буква «Це»

Моє улюблене слівце.

 

 

 

Ч. «Че» з четвіркою так схожі!

Хто їх розпізнати може?

Ш. Шурхіт, шелест комиша

Позначає буква «Ша».

Щ. Букву «Ща» впізнає кожен,

бо вона на щітку схожа.

 

Ь. Це – м’який хитрющий знак,

Бо не вимовиш ніяк.

Ю. Буква «Ю» смішна така :

Бублик став коло кілка.

 

Я. Яструб ящірку несе.

«Я» остання буква. Все!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Букварик.  Молодці , діти. Добре букви знаєте!

Вчитель: Букварику послухай, яку діти приготували музична інсценівку

                                 Пісня «Ти моя Країно , ти»
 

Ми багато мандрували, раз, два, три,
Ми усюди побували, раз, два, три,
І тепер вже знають діти, що найкраща в цілім світі ти, моя країно, ти! (двічі)

Урожаями багата, раз, два, три,
У віночку кожна хата, раз, два, три,
Чорнобривці і калина, в моїм серденьку єдина ти, моя країно, ти! (двічі)

Коли в небі сонце сяє, раз, два, три,
Коли дощик накрапає, раз, два, три,
В світі є земля тепліша, ти для мене наймиліша, ти, моя країно, ти! (двічі)

Ми багато мандрували, раз, два, три,
Ми усюди побували, раз, два, три,
І тепер вже знають діти, що найкраща в цілім світі ти, моя країно, ти! (двічі)

 

 

Буквар: А тепер настала мить, коли можна нашим учням вручити Грамоти про закінчення вивчення Букваря..

 

ВЧИТЕЛЬ: Для нагородження запрошуємо директора гімназії ………..

 

Ось і завершується наше свято. Багато чого навчились діти за цей період навчання, підросли, посерйознішали, порозуміли, набули чимало знань, умінь та навичок. Здружились  і дійсно стали членами нашої великої гімназійної сім’ї.

                    Дитинство непомітно проминає,

  І малюки так швидко підростають.

  Я ж хочу привітати тат і мам,

  Що наші діти вже пройшли початок.

  Старання батьківське з любов'ю матерів

  Вкладали ви в своїх діток, щоб в їхньому житті

  Були любов і статок.

- А вам, дітки, я хочу побажати рости здоровими і сильними, добрими і щасливими. І хочу вам подарувати абеткове печиво, щоб вивчені букви назавжди вам запам'яталися.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Букварик:

Мандрую по країні, я з абеткою дружу.

І малечу як зустріну, грамоті одразу вчу.

Щиро з усіма ділюся, не шкодую своїх знань,

Безліч хитрих і цілющих маю для малят завдань.

От ми і розберемося, як ви мене учили

чи   всі    зі мною Букварем, весело дружили.

 

 

( Під час зачитування останніх пунктів рапорту Буквар починає розгублено кліпати очима, потім опускається на стілець.

Хапається за голову)

Буквар:–Ой! ой! ой! Оце навчив! Оце дожився!

 

Буквар:

–Так це не правда?

 

Букварик.  Молодці , діти. Добре букви знаєте!

Буквар: А тепер настала мить, коли можна нашим учням вручити Грамоти про закінчення вивчення Букваря.

 

docx
Додано
13 травня
Переглядів
224
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку