Сценарій свята в 1 класі "Подорож до чарівної країни Букварика"

Про матеріал

Сценарій до свята Букварика в 1 класі. В якому міститься сценкі та вірші. Потрібно визволити Букварика в злого Чарівника, який взяв його в полон. Діти виконують різні завдання та визволяють Букварика з полону.

Перегляд файлу

Подорож до Чарівної країни Букваря.

Мета: Вчити дітей виразно декламувати вірші, формувати інтерес до читання. Розвивати акторські здібності, уяву, вміння фантазувати.            Виховувати у дітей любов до книги, дружні стосунки, родинні почуття.

Обладнання: , макети книг, корони з літерами, великий конверт з                    

            листом.

Дійові особи: Мама, син, киця, червона Шапочка,Лінь, Пеппі довга панчоха, Циганка, Дівчинка Плакса, Помилка, Вовк, Розбійники, Букварик.

 

Учитель

Весняний денннь проозорий голубий,

Навколо пахне ніжним цвітом,

Під вікнами розквітли яблуні,

І   весело сміються жваві діти.

Душа чутлива мов ота струна,

До барв весняних запахів та звуків

Так може чарувати лиш весна

Після холодних місяців розлуки.

 Шановні діти, батьки! Сьогодні ми з вами зібралися з приводу дуже радісного дня в житті наших любих першокласників. Своїми уміннями діти завдячують буквареві. Це книга з якої починали всі. Це перша сходинка у великий світ знань. Тож зустрічайте, наш зірковий перший клас, веселий дружній, щасливий працьовитий, пустотливий і трішечки галасливий.( під музику до зали заходять діти і сідають на свої місця)

 Як усе починалось.

( сценка мама і син)

Мама тягне сина за руку, саджає за парту, дає «Азбуку», «кошеня» лежить на дивані
Мама
Букви вчи, не йди нікуди,
А то гірше тобі буде.
Ось тобі секундомір –
Потім себе перевір.
А прийде додому тато,
Йому будеш звітувати!
І даю тобі пораду:
Краще справою займися,
Щоб успішно в школі вчиться!

Хлопчик відкриває «Азбуку»
Хлопчик
Дивна якась буква, схожа на дах, та ще й поясок посередині причепила.
Як же звать цю букву?
Лунає музика, вибігає Червона Шапочка з корзинкою
Ось тобі буква Аа: і велика, і мала (простягає букви),

Хлопчик Спасибі тобі (йде і чіпляє на дошці – алфавіті букву «А»)

Лінь
Я чула, що Червона Шапочка до школи готується. Так ось – я буду її найкращою подругою.»

Мене звуть просто – тітка Лінь.
Я з Двійкою дружу.
Я – Лінь хороша, бо дітей жалію,
За ними я ходжу, як їхня тінь, (імітує рухи, йде за Червоною Шапочкою)
Для них готую спокій і безділля.
З крісла говорить Киця
Киця
Мур-няу!..
Хто це галас тутздійняв?!.
Знову цей … (ім′я хлопчика, підходить до нього)!
Треба знать тобі ті букви?
Краще грайся, розважайся
І нічим не переймайся…
Літери? Це просто дивно!
І кому вони потрібні?
У– горбате, А – нерівне..
Ну а цю… Не треба й вчити! (показує на літеру «Ц»)
Я без них не знаю лиха
І гуляю у дворі!
З мене приклад всі беріть
І уроки не учіть!

( Киця бере буквар і хоче викинути, а Червона Шапочка забирає книгу і віддає хлопчику )

Хлопчик

- А я буду вчити букви, раджу і вам записатисядо школи, щоб навчитися читати та ще й манерам хорошим навчитеся. ( прошаняють кота лінь).

4. Є святкових днів багато
На листках календаря.
А між ними й наше свято –
Вшанування букваря!

5Любі гості, мами й тата,

В нас Букварикове свято.

Добре, що прийшли до нас

На гостину в Перший клас.

3. Свято гарним вийти зможе,

Якщо кожен допоможе,

Від пісень і жартів звісно,

Хай сьогодні буде тісно.

Діти виконують пісню « Ми першокласники»

Вчитель

- Де ж це наш Букварик, ми не можемо почати без нього свято?

( Далі зявляється Пеппі довга панчоха, стукає у двері)

  • Ой а це що за малявки? Куди ж ви такі гарні вирядились?
  • Ми не малявки! Ми – першокласники!
  • А я весела дівчинка безтурботна і безвідповідальна. У мене немає ніяких проблем.Навчання мене цікавить менш за все. Люблю нашкодити, пожартувати над кимось, посміятись.
  • А ви що зажурились? Я зустріла Чарівника, він тримав у руках Букварик. І він передав вам послання, але неможу зрозуміти хто це і що це він мені передав. Ось розбирайтесь ( віддає дітям флешку з відеоповідомленням). ( Діти переглядають і розуміють що Букварик в полоні і його потрібно визволити).

Вчитель

  • Дітки, що ж нам робити? Пеппі можливо ти залишишся і допоможеш нам. Щоб врятувати Букварика, потрібно виконати завдання. То що ж будемо робити? Чи згодні ви допомогти? А для цього заплющить очі і чекайте доти, доки не перестане грати музика. Якщо хтось раніше розплющить очі, то ми вже не зможемо потрапити в казку. Отже, вирушаймо! (Діти розплющують очі, і перед ними танцює циганка під музику «Циганочка»)
  • Циганка: А ви хто такі?
    Учень: Ми першокласники.
    Циганка: Давайте я погадаю вам, які оцінки будуть у 2 класі.
    Учень: Не треба нам гадати. Ми і без тебе знаємо, що оцінки у нас будуть тільки високого рівня. Краще скажи, яке завдання нам треба виконати, щоб визволити букварика.
  • Циганка: Яке завдання. Краще в карти зі мною пограйте.
    Учень: А хіба дітям можна в карти грати?
  • Ведучий: Звісно – це не дитяча гра, але ж треба виручати Букварика, то ж доведеться спробувати. А якщо буде важко, то гості нам допоможуть. (Циганка дістає з рукавів карти з прикладами і показує дітям. Діти відповідають).
  • Циганка: Вгадали.
  • Учень: А ми не гадаємо, ми так усе знаємо. Виконали завдання.
  • Циганка Виконали, але можна мені лишитись з вами?
  • Учень: Залишайся

(Знову звучить музика і з’являється Дівчинка – плакса).
Плакса: я така одинока, у мене немає друзів. Мені завжди сумно. Я постійно пла-а-а-ачу. Якщо зумієте мене розсмішити – виконаєте завдання від чарівника.

(Жарти, смішинки у виконанні дітей).
Оце учитель!
— Мамо, уяви: наш учитель ніколи не бачив коней.
— Як це так?
— Сьогодні в школі було малювання. Я намалював коня, а вчитель підійшов і запитав: «Що це таке?»

Важка задача
— Скажи, Антон, скільки мама заплатить за 2 кг яблук, якщо кілограм коштує 2 гривень?
— Не знаю! Моя мама завжди торгується.

Без учителя
— Скільки учнів у вашому класі?
— З учителькою двадцять чотири.
— А без неї?
— А без неї у класі не залишиться жодного учня!

Плакса: Ой, як мені смішно! Виконали завдання, але за однієї умови: я залишаюся з вами.

- Що ж дітки вирушаємо далі.

( Діти заплющують очі і вирушають до наступного завдання )

 (Виходить Помилка).

Помилка: Я Помилка лукава,

                   Погана в мене слава.

                   Букви плутаю, бува,

                   Перекручую слова.

                   Ну що , розумні первачки?

                   Мої знайдете помилки?

                   Якщо завдання виконати бажаєте,

                   Попрацювати добре маєте.

(Показує дітям картки, на яких записані слова з помилками. Діти їх виправляють).

( Звучить музика і діти заплющують очі відправляючись далі за завданнями

Діти берутьс Діти беруться за руки і заплющують очі. Звучить музика. На сцені з’являється Вовк
Вовк:
Я Вовк,
Живу собі я в лісі
Тому такий я злий…

- Свято – це добре. Свято – це весело. Виконаєте завдання, якщо ви мене красиво запросите. Піснею, чи танцем наприклад. Я дуже люблю пісні!
Беруться за руки і заплющують очі. Звучить музика. На сцені з’являються Атаман та Розбійники

Атаман:
- Я Атаман!
Розбійники:
- А ми Розбійники!
Разом:
- А ви уже покійники!
Пеппі:
- Будь ласка, не вбивайте нас. Ми вас на свято хочемо запросити! Віддайте нам наступне завдання.
Атаман:
- На свято ми прийдемо. А завдання у нас непросте. І Буквар не повернемо. Тільки за викуп. Відгадаєте усі наші загадки – і завдання виконане.
Розбійники та Атаман по черзі загадують загадки
Розбійник 1:
На базарі їх не купиш,
На дорозі не знайдеш,
І не зважиш на терезах,
І ціни не підбереш.
(Знання)
Розбійник 2:
В спеку, дощ і навіть сніг
На шкільний спішать поріг.
Вчителі їх вчать читати,
Віднімати, додавати.
(Учні)
Розбійник 3:
Порахує сантиметри,
А як треба – міліметри!
Рівно лінії проводить,
З олівцем за ручку ходить.
(Лінійка)
Атаман:
Про комах і про рослини,
Де живуть які тварини...
Знань у ній чимало є,
Все це людям віддає!
(Книга)
Атаман:
- Ну, загадки ви усі відгадали. Завдання виконали.
Вчитель:

Молодці, діти! Ви виконали всі завдання! Ось тепер повинен з’явитися Букварик. Але його потрібно запросити до нас. Бо хто ж в гості ходить без запрошення?

Діти. Любий Букварику! Ласкаво просимо до нас на свято!

 ( під музику заходить Буквар)

Я – Букварик, вам відомий,
Дуже гарний, малюнковий.
Залюбки всіх вчу читати.
Нема часу спочивати!
Кожен рік мене листають
Ніжні пальчики нові…
Хай же розум здобувають
Любі дітоньки малі.
Щиро зі всіма ділюся –
Не шкодую своїх знань,
Безліч хитрих і цікавих
Маю для малят завдань.
Я мандрую по країнах,
Я з абеткою дружу.
І малечу як зустріну
Грамоті одразу вчу.
Я щасливий дуже,
І тому радію,
Що всі діти в вашім класі
Читати вже вміють.
Всі літери вже вивчені,
Усіх їх тридцять три..

 1. Ми Букварик почали
Восени вивчати.
А тепер вже на 12
Вміємо читати.

2. Літера перша і перше слово,
З книгою перша серйозна розмова.
Перша сторінка, наступна сторінка,
Успіхи перші, і перші сльозинки.

3.А як важко було нам
Палички писати.
Ставити їх по порядку,
Мов солдатів на зарядку.

4.Ох за них нам попадало,
Бо ставали як попало.
Не вірили ні вчителька, ні мама,
Як важко було ставити їх прямо.

5. Ой було мороки з нами
Вчительці багато.
Як слова ми за хвилину
Вчилися читати.

6. Згадайте, люба вчителько,
Матусі, татусі,
Як «бекали » і «мекали»
Спочатку ми усі.

7. А нині любо слухати,
Як добре ми читаємо.
Подякуєм Букварику
І разом попрощаємось.

8.Про труднощі пережиті,
Про те, як їх ми долали
Можна стільки говорити,
Та часу замало.

9.Багато доброго, нового

Життя відкриє ще для нас.

Як перша сходинка до нього

Для всіх нас став наш перший клас.

  1. Добрий , Букварику,

Перша книжко!

Хочеться навіть плакати трішки.

    Жаль розлучатися, хоч і треба.

Ми не забудем ніколи про тебе.

  1. Спасибі тобі за добру науку.

За паличку першу і першу букву.

    Ми пам’ятатимем довгі роки

Добрі і мудрі твої уроки.

12. Одне одного ми любим,
Станемо всі за одного.
Вчитись в другім класі будем,
Всі ми хочемо цього!

13. Ну, а вчителька як буде?
Що, покине усіх нас?
Ні, вона разом із нами
Переходить в другий клас.

14. Цей рік непомітно зовсім пролетів,
І всі підросли ми, дорослими стали.
А попереду ще стільки днів,
Відкриття і нові п’єдистали.

15. Прощавай, Букварику,
Наш найперший друже!
Ми тобі, Букварику, дякуємо дуже!

Діти виконують пісню «Мій Букварик він найкращий друг»

  • Дітки всі завдання ми виконали, букварика визволили.  А яке ж свято без подарунків. Я знаю що букварик підготував нам подарунки.

Учитель. Дорога класна родино, шановні гості! Наше свято добігає кінця. Ми щиро вдячні всім, хто завітав до нас на наші перші жнива. Сподіваємося, що зібрані зернятка знань проростуть рясним урожаєм у майбутньому, а тепло сьогоднішнього свята залишиться в серцях нашого найдорожчого скарбу — дітей — назавжди.

Дні дитинства — наче плин води.
Проліта дитинство, та у спадок
Зостається пісня, повна згадок,
Пам’ять зостається назавжди.

 

doc
Додано
16 вересня 2018
Переглядів
829
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку