Уривок до СВЯТА БУКВАРИКА
Вед. Свято Букваря – а самого Букварика чомусь на святі немає. Діти, давайте покличемо його: Букварику, запрошуємо в гості!
(заходить букварик)
Буквар. Спасибі, хлопчики, дівчатка,
Що Букваря на світле свято
Ви не забули запросити.
За шану я Вам вдячний діти.
В Країну Знань Вам шлях відкритий
Я щиро всім допомагав,
Як з літер слово утворити,
Вас, новачків, навчав.
Рік швидко пролетів,
Ви підросли і помужніли.
Тепер вже знаєте багато
Та гарно вмієте читати.
Вед. Вас також вітають зі святом Букваря герої казок і надсилають вітальні телеграми. А хто? Здогадайтеся.
- Я по засіку метений,
Я на яйцях спечений,
Я від баби втік,
Я від діда втік,
І від тебе утечу. (Колобок) слайд
- Не полечу з вами.
Як була я у лужку,
Виломала ніжку,
А ви полинули,
Мене покинули. ( Кривенька качечка) слайд
- Гуся, гуся, гусенятко, візьми мене на крилятко, та понеси до батенька, а в батенька їсти й пити, ще й хороше походити (Івасик-Телесик) слайд
- Ні, дідусю, я не пила, я не їла, бігла через місточок – ухопила кленовий листочок, бігла через гребельку – вхопила водички крапельку. Тільки пила, тільки й їла. (Коза-Дереза) слайд
- Ловись, рибко, велика та все велика! (Вовк і Лисиця)
__________________________________________
- Я хочу привітати Вас зі святом і запропонувати Вам свою гру. Вона називається «Трапляється – не трапляється». Я говоритиму, а ви уважно слухайте. Якщо таке буває – сидіть, а коли ні – вставайте.
Вовк блукає лісом.
У каструлі чашка вариться.
Киця гуляє по даху.
Човен по небу пливе.
Дім малює дівчинку.
Собака гавкає на подвір’ї.
Бабуся вчиться у школі.
- Молодці! Гарно виконали моє завдання.
Вед. Прийшов час показати всім чого Ви навчилися. У мене є букви. Вони не прості, в них сховалася відгадка. Коли ви виконаєте всі завдання, то дізнаєтеся, що для кожної людини є найважливіше.
Вед. Мої любі, відгадайте, що тут написано?
7Я (сім’я) 40А (сорока) 100ЛИК (столик) 100РОЖ (сторож)
100ЛИК (столик) 100РОНА (сторона) 100ЛЯР (столяр)
МІ100 (місто)
Вед. А зараз перевіримо чи знаєте ви всі букви. Чи зможете утворити слова.
В, Е, С, Н, А; Х, Л, І, Б; У, Р, О, К; Ш, К, О, Л, А; М, И, Р.
Вед. У мене в руках склади. Коли я скажу такі слова: «Ходить склад рядами, хоче дружити з вами» підійду до когось із вас, і ви повинні із тим складом придумати слово.
Ве, ві, бу, зи, но, на, ко, …
Вед. Діти, а ви б хотіли побувати на уроках? Ми зараз побуваємо на деяких.
Урок 1
- Петрику скіль буде 5+3?
- Не знаю.
- Ну от, я візьму і покладу тобі у кишеню 5 цукерок, а потім 3. Скільки буде?
- Нічого не буде.
- Та чому ж не буде?
- А тому не буде, що у мене в кишені дірка.
Урок 2
- _________, покажи на карті Червоне море.
- ____________ ______________, я на карті бачу лише сині та блакитні моря, а червоного тут немає.
Сценка
Удома Маринка отак міркувала
Сьогодні в Галинки урок я списала,
Чого ж я завдання робити спішу?
І завтра в Галинки урок я спишу.
Удома Галинка отак міркувала:
Сьогодні Маринка у мене списала,
Чого ж я завдання робити спішу?
Урок у Маринки я завтра спишу!
А ранком у школі зустрілися двоє,
Спочатку дівчатка раділи обоє.
Та стала Маринка Галинку питати:
Чи можна у тебе і ще раз списати?
Галинка ж крізь сльози:
От, бачиш яка ти!-
Я думала в тебе
На цей раз списати!
До столу учитель їх запросила
І порівну двійку на двох розділила.
Сценка
- Тату, наша вчителька ніколи не бачила коня.
- Чому?
- Сьогодні на уроці мистецтва я намалював коня. Вона підійшла до мене, подивилася на малюнок і спитала: « Що це таке?»
Вед. Руханка! А зараз виконайте руханку!
Вед. А я пропоную зайнятися цікавою математикою.
Жила кішка, 40 кошенят, собака і людина. Скільки було ніг? (2)
Що буде з козою, як їй мине 7 літ? ( 8 піде)
Який рік триває 1 день (Новий Рік)
Вед. На столі стоїть ваза прозора із скрученими у трубочку твердженнями. Ви підходьте до столу. Берете трубочку, зачитуєте вголос, правильні твердження кладете у зелений капелюх, хибні – у червоний.
• Треба охайно на парті все складати.
• До школи завжди поспішати.
• Їсти так, ніби більше не буде.
• Говорити так, щоб чули всі люди.
• Нести в портфелі чашки і ложки.
• Слухати вчительку тільки трошки.
• Малювати одним кольором усі малюнки.
• Замість портфеля нести торбинку.
• Сидіти на уроці як заманеться.
• Завжди пам’ятати про дисципліну.
• Сміятися з тим на уроці, хто сміється.
• Олівці один за одним ламати.
• Не слухати ні маму, ні тата.
• На уроці говорити безупинно.
• У зошиті каліграфічно писати.
• Гризти олівці, а не підстругувати.
• Обгортки з книжок завжди знімати.
• Рівненько зошити в папку складати.
• До вчителів завжди вітатися.
Вед. Майбутнє наше – це діти. Вони заслуговують жити у мирній країні. До вашої уваги відео.
(Відеоролик «Мирне небо»).
Вчителька
Букварик навчив вас читати й писати
Слово «бабуся» і слово «тато»,
Слово «хлібина», «світ», і «маля»,
«Київ», «учителька», «правда», «знання».
І залишиться навіки з вами
Слово «Вітчизна» із словом «мама»,
Зі словом «пам’ять» слово «солдат»,
Слово «цвітіння» зі словом «сад».
Хай не зринає у ваших снах
Підле й потворне слово «війна».
Хай поведе вас від цього порога
Це таємниче слово «дорога».
Хай Вам щастить на шляху широкім,
Дівчатка й хлоп’ятка мої ясноокі.
Вмійте боротися з лихом завзято,
Непосидющі мої малята!
Вам, шановнії батьки,
«Спасибі» хочу я сказати
Із щирим учительським теплом
За допомогу у навчанні,
Старанність, витримку, любоа,
За участь в виставках робіт,
За те, що вчились рахувати,
Старанно букви всі писати
Та гарно-гарно малювати.
Це – перший крок.
Попереду ще одинадцять років.
Отож, навчайтеся, батьки,
І кожен день робіть уроки.