Сценарій "Свято букваря "

Про матеріал
: Закріпити у школярів уявлення про шкільне життя. Сприяти в учнівохоче розповідати.просвої враження та зання, які вони отримали у щколі викликати позитивні емоції від свята .Розвивати пізнавальні інтереси, бажання продовжувати вчитися.Продожувати згуртувувати дитячий колективу, виховувати почуття відповідальності; розширювати кругозір учнів; розвивати увагу, монологічне мовлення виховувати патріотичні почуття, повагу до школи та її працівників.
Перегляд файлу

Свято  Букваря

 

 

Вчитель

 Зібрались дружно ми на свято

Сьогодні тут в весняний час,

Щоб наших учнів привітати

І провести у другий клас.

 На огіївськім видноколі

Зайнялася вже зоря

Свято в школі! Свято в школі!

Свято Букваря!

–Що ж, вітайте! Ось він – наш зірковий перший клас!

Заходять учні 1 класу

 

1.Любі гості, мами й тати,

В нас - букварикове свято

Добре, що прийшли до нас

Привітати з святом нас.

Разом. наш найкращий перший клас.

 

2.Ми всіх гостей вітаємо

І дуже вам радіємо,

Усі вже букви знаємо,

Книжки читати вміємо.

            

3 Буквар взяли ми перший раз,

   Як зайшли у перший клас

     І як радісно нам сказати:

Всі:  Тепер ми вміємо читати!

 

4. Ми всі вчимося залюбки,

     Гартуємось, міцніємо, 

     Читаєм з захватом книжки

      І про майбутнє мріємо.

 

5.Є книг багато — радісних, печальних,

Товстих, тонких, барвистих, наче жар.

Але одна — книжкам усім начальник,

І звуть її по-простому — Буквар!

 

6. Беру до рук Букварик я,

   Там букви всі від А до Я, 

    Від звуків перших до складів

     Букварик стежечку провів.

 

 

7. Треба добре букви знати,

     Щоб навчитися читати.

     Це ключ від знань і від науки –

       Старанним він дається в руки.

 

8. Букви старанно ми вивчали,

І знаєм їх від А до Я.

І сторіночку останню

Прочитали букваря!

 

9. З нами клопоту зазнали

Наші мами, вчителі,

Поки ми читати вчились

У новому Букварі.

 

Вчитель: Букварик – це розумна книга,

Друг і порадник школяра,

Його шанують й дуже любить

Уся весела дітвора.

                           ( Пісня «Букварик “ )

Діти сідають на місця під музику.

Вчитель.  Закінчивши Буквар, мої учні, невтомні першокласники, досягли чудових результатів. За час навчання в 1 класі вивчено 33 букви українського алфавіту, що

допоможе вивчити інші мови світу. Учнями класу перечитано, недочитано, зачитано до дірок більш ніж 100 художніх книжок.
Загублено 5 поганих звичок, 30 ручок, 40 олівців, десяток гумок, 20 гудзиків! 

Списано, переписано, недописано в зошитах кілька десятків сторінок.  Клас живе цікаво й не збирається зупинятися на досягнутому.

Вчитель. Діти у класі настільки всі різні:
Кмітливі, розумні і трішечки грізні,
Маленькі й пухкенькі, чуйні й ліниві,
У бійках помічені та галасливі.
Співучі, свистячі, моторні й швидкі,
Артисти завзяті, щедрі такі,
Спортивні, гаркаві, беззубі, крикливі…
Хай будуть усі вони дуже щасливі!
Тільки байдужих немає у нас.
Бо гарне диво – мій перший клас!

Ви в мене – найкращі.

Танок « Ми –найкращі»

 (Стук у двері. Заходить

-- Це 1 клас? А чи у вас сьогодні свято? Тоді отримайте листа.

Вчитель читає листа:

«Дорогі мої друзі, я в полоні. Мене викрав злий чарівник. Я зможу повернутися, якщо ви пройдете всі випробування, які послав вам чарівник через своїх посланців. Покладаю на вас надію. З нетерпінням чекаю визволення.

                                                                         Ваш Букварик.»

Вчитель: Щоб врятувати Букварика, потрібно неодмінно  виконати різні завдання.  Допоможемо Букварику? Тоді чекаємо до тих пір, доки буде лунати музика.

Вчитель: (Лунає «чарівна» музика).

ГРА « ТАК ЧИ НІ»

 Зіграти хочеться мені

 З тобою, друже, в « Так чи Ні».

 Тобі питання задаю,

 Готуй же відповідь свою.

 Відповідай, коли мастак,

 Єдиним словом «Ні» чи «Так».

 1. Скажи, співає сом пісні? Не гайся з відповіддю! (Ні)

2. Чи вміє плавати гусак? Ну що на це ти скажеш! (Так)

 3. Скажи мені, червоний мак в січневу пору квітне? (Ні)

4. А крокодили на сосні свої будують гнізда? (Ні)

5.Чи може вище гір літак у вишину злетіти? (Так)

 6. Узори пишні на вікні мороз малює взимку? (Так)

7.Чи достигають навесні пшениця й жито в полі? (Ні)

8.Ріка біжить у далині. Чи є у неї ноги? (Ні)

9.Чи правда це, що вовк усмак наївся груш та яблук? (Ні)

10. А під кінець скажи мені: « Цікава гра у Так чи Ні»? (Так)

Вчитель: Спасибі вам ви справилися з першим завданням.

 (Знову звучить музика).

Вих.  Вам необхідно відгадати загадки.

 

Виводить букви і слова

Ота цікава штучка.

В руці виблискує здаля

Нова гарненька... (ручка).

 

Ручки й олівці, щоб знали,

Ми кладемо у …(Пенали)

 

Він нам, як мама дорогий,

Він хоче нас навчити

Любити край, чудовий світ.

Це — мудрий наш... (учитель).

 

Цю з підручниками скриню

Я щодня ношу на спині.

Як до школи прибігаю,

То тоді її знімаю.(Ранець)

 

Ось до класу всіх скликає

Голосистий цей дзвінок.

І ми радо поспішаєм

Не в садок, а на ...(урок).

 

На базарі їх не купиш,

На дорозі не знайдеш,

І не зважиш на терезах,

І ціни не підбереш.(Знання)

 

Дуже я потрібна всім

— І дорослим, і малим.

Всіх я розуму учу,

А сама завжди мовчу, (книга).

 

Я іду у перший клас,

Я у школі перший раз,

На 12 буду вчиться,

Бо старанна …(Учениця)

 

Довгі палички кругленькі

— Сині, жовті, червоненькі.

На папері походили,

Кольори свої лишили...

Звуться кольори оці Кольорові... (олівці).

 

Книжечки маленькі,

Аркуші біленькі.

В них вчимося ми писати,

І складати, і віднімати.(Зошит)

 

Стривайте!

Перш загадку відгадайте:

Букви всі від А до Я

На сторінках... (букваря).

 

- Що ти, донечко, шепочеш?

І чому це ти не спиш?

- Я, матусю, спати хочу,

Але треба вивчить …(Вірш)

 

Для письма, сказати прошу,

По потрібно взяти?., (зошит).

 

Пензлик, аркуш та вода…

Де ж малюнок? От біда!

Що іще забув я взяти,

Щоб пейзаж намалювати?(Фарби)

 

Є чарівник у школі в нас,

Ану, впізнайте, хто він?

Озветься — тиша йде у клас,

Озветься ще раз — гомін.

Щоб не спізнитись на урок

Нам голос подає...(дзвінок)

 

Я негарно написала,

А вона усе злизала.

Олівців моїх сусідка,

Ця вертлява-буквоїдка.(Гумка)

 

Вчитель. А тепер пограємося в рухливу гру-конкурс “Першовідкривач”:
Правила гри.

Учасникам пропонується “відкрити” нову планету букв  – якомога скоріше надути повітряні кульки, а потім “заселити” цю планету “мешканцями” – швидко написати на кульці якомога більше букв. Той, у кого мешканців на планеті вийде більше – переможець.

Вчитель.Молодці. Бачу ви кмітливі, винахідливі , розумні діти. Ви справилися ще з одним завданням.

  Першокласники виконали всі завдання, Ось тепер повинен  з’явитися Букварик.

З’являється  Букварик під музику.

Мандрую по країні, я з абеткою дружу.

І малечу як зустріну, грамоті одразу вчу.

Щиро з усіма ділюся, не шкодую своїх знань,

Безліч хитрих і цілющих маю для малят завдань.

От ми і розберемося, як ви мене учили

чи   всі    зі мною Букварем, весело дружили.

 

Вчитель

Шановний Букварику! Тобі рапортуєм:

На свято прощання зібралися всі першокласники,

 гості та вчителі!

до здачі урочистого рапорту Букварю стояти струнко!

 – Букварику! На свято прощання з тобою зібралися 9 учнів. До свята готові! /всі разом/

Оволодівши грамотою, всі стали справжніми учнями!

– Учнями класу перечитано, недочитано, зачитано до дірок

сто художніх книжок!

–Списано, переписано, недописано в зошитах багато десятків сторінок!

– Над важкими задачами «поламано» 6 голів, зламано 4 стільці, 7 замків у портфелях !

–На території школи розбито 6 носів, наші коліна і дві шибки. –Клас живе цікаво і не збирається зупинятись на досягнутому!

–Рапорт зданий! /всі разом/

( Під час зачитування останніх пунктів рапорту Буквар починає розгублено кліпати очима, потім опускається на стілець.

Хапається за голову)

Буквар:–Ой! ой! ой! Оце навчив! Оце дожився!

– Букварику, не журися, це ми навмисне тебе насмішили!

Буквар:

–Так це не правда?

 – Звичайно! А коли й правда, то тільки трішечки.

Головна правда в тому, що ти нас читати й писати навчив.

Хіба цього мало? Усміхнися!

А! Алфавіт нам треба знати,

Б! Будемо його співати.

В! Весело і урочисто.

Г! Гучно і до того ж чисто!

Д! День сьогодні в нас незвичний.

Є! Є у нас талант музичний.

Ж! Жити важко без поради –

З! Знати мусимо багато.

І! І тому запам'ятаймо,

Ї! Їх завжди за друзів маймо:

К! Кілька знаків є на світі –

Л! Літер різних в алфавіті.

М! Можуть букви розказати

Н! Нам про все, що треба знати!

О! Окрім літер , друзі наші –

П! Полум'яні танці, марші.

Р! Розмовляють вони з нами

С! Спеціальними значками.

Т! Ті значки – маленькі ноти –

У! Учням додають роботи.

Ф! Фальш вони не пустять в школу,

Х! Хор не знав її ніколи.

Ц! Ці значки – важливі дуже.

Ч! Через те погодься, друже:

Ш! Шана тим, хто ноти пише!

Щ! Щиро музика нас тішить –

Ю! Юних друзів-музикантів,

Я! Якщо хочете – талантів!

Букварик.  Молодці , діти. Добре букви знаєте а зараз перевіримо  чи знаєте ви казки. Відгадайте з якої це казки.

Старенька бабуся у лісі жила.

Гостинці для неї онука несла.

Хто дівчинку цю по дорозі зустрів?

Як казка ця зветься? Хто б відповів?

                                 ( Червона Шапочка)

 До школи прямує хлопчик дерев’яний,

Чомусь потрапив у цирк полотняний,

Відома ця книжка тобі, чи не так?

В пригодах яких побував цей хлопчак?

                      ( Пригоди Буратіно)

Підібрав він голосок,

Став малим співати.

Здогадалися вони

Вовк – не наша мати.

                     (Вовк і семеро козлят)

Хто моторчик свій заводить?

З даху в гості хто приходить?

І на свято він зібрався –

Скажем  дружно:

«Здраствуй …Карлсон!»

                           («Малюк і Карлсон»)

Працювала я у хатці,

Танцювала у палаці,

Є така у мене звичка –

Десь губити черевички.

              ( «Попелюшка»)

Букварик : Молодці, бачу гарно ви навчались, недаремно Букварика в руках тримали.

 

Вчитель: Букварику послухай, яку діти приготували музична інсценівку

 

Буквар:–Дякую вам за таку гарну та веселу пісню. -А тепер настала мить, коли можна нашим учням вручити Грамоти про закінчення вивчення Букваря..

ВЧИТЕЛЬ: Для нагородження запрошуємо директора ліцею Жагу Н В.

 

Вчитель. (фанфари)

Увага! Увага!  А зараз кожному першокласнику потрібно приготуватися до найурочистішого  моменту сьогоднішнього свята. Ви будете приймати клятву першокласника.

-Буду я в школі вчитись, читати, і гарно писати, і рахувати, буду в альбомі своїм малювати, твори писати, вірші вивчати.

Всі – Клянусь!

Обіцяю не лінитись,

Добросовісно трудитись

Педагогів  поважати

І оцінки добрі мати.

Всі – Клянусь!

Книги й зошити любити,

 Берегти, а не губити.

Акуратним завжди бути,

Щоб нічого не забути.

Всі – Клянусь!

Буду вчитись я відмінно

І поводитись сумлінно,

Щоб батьки могли радіти,

 Що такі в них гарні діти

Всі – Клянусь! Клянусь! Клянусь

 

Вчитель: Дорога шкільна  родино, шановні гості! Наше свято добігає кінця. Ми щиро вдячні всім, хто завітав до нас на наші перші жнива. Сподіваємося, що зібрані зернятка знань проростуть рясним урожаєм у майбутньому, а тепло сьогоднішнього свята залишиться в серцях нашого найдорожчого скарбу — дітей — назавжди.

 

 

Вчитель.   Дитинство непомітно проминає,

 

                   І малюки так швидко підростають.

 

                   Я ж хочу привітати тат і мам,

 

                   Що наші діти вже пройшли початок.

 

                   Старання батьківське з любов'ю матерів

 

                   Вкладали ви в своїх діток, щоб в їхньому житті

 

                   Були любов і статок.

 

- А вам, дітки, я хочу побажати рости здоровими і сильними, добрими і щасливими. І хочу вам подарувати абеткове печиво, щоб вивчені букви назавжди вам запам'яталися.

 

 

 

. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Музична інсценівка

Діалог хлопчика і дівчинки

1. Іде Галя в школу, носа задирає.

За нею Іванко портфеля тагає.

2. – Галю, ж моя Галю, дай перепочити,

Бо я вже не можу портфеля носити.

3. – Перестань, Іванку, ти ж сильний хлопчина,

То чому ж ти нині, як мала дитина?!

4. – Галю, ж моя Галю, що мені робити,

Щоби ти хотіла зо мною дружити.

5. – Щоби я хотіла з тобою дружити,

Ти мусиш, Іванку, мій портфель носити!

6. Іде Галя з школи, носа задирає,

За нею Іванко портфеля тягає.

7. Галі не потрібно носа задирати –

Наш Іванко добрий, буде помагати!

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Агафонова Віта
    Дякую!! Ваша робота - супер!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0