Матеріал для проведення свята розрахований для дітей сьомих класів з метою вивчення та закріплення матеріалів уроків. Дозволяє повторно узагальнити та систематизувати знання отримані під час вивчення даної теми на уроках.
СВЯТО ПТАХІВ
1 ведучий МИ— люди! Вони — брати наші менші!
Значить, Ми однієї крові!
Присвятимо частинку свого часу, своєї душі й свого серця їм.
Сьогодні наші герої — ПТАХИ!
2 ведучий. В останній тиждень березня традиційно проводиться натуралістичне свято — «День птахів».
У програмі нашого свята такі сторінки:
Запрошуємо всіх любителів природи до активної участі у святі.
1 ведучий. Невід’ємною частиною нашого життя є птахи. Вони поширені скрізь, де є на землі сприятливі умови для їхнього життя. На земній кулі їх налічується 8 тисяч 700 видів, а в нашій країні майже 770 видів. Скільки шкідливих комах і личинок знищують вони! За літо, не злічити! Працюють не покладаючи крил!
Птахи приносять велику користь народному господарству, знищуючи комах, гризунів.
2 ведучий Шановні гості для вас звучить пісня КУКУШКА у виконанні Асі Андрійченко
ЗВУЧИТЬ ПІСНЯ
1ведучий.
Заглянемо в першу сторінку «Біологічну».Глядачі дайте відповіді на запитання. Кожна правильна відповідь це +1 бал вашій команді.При відповіді називайте свій клас
1 ведучий.
Переходимо до наступної сторінки— «Історичної».
Усім відомий вислів «Гуси врятували Рим», бо вони своїми криками розбудили варту стародавнього Рима, коли вночі до них підкрадалися вороги.
Та ми пропонуємо трішки іншу історію — «Птах року».
{Презентація на екрані)
2 веду ч и й. Наш шлях пролягає до сторінки «Народознавчої».
Пропонуємо дитячі забавки: інсценівка байки «Хто кращий»
Сперечались на гілляці, Яка з ворон є краща. Як на конкурсі краси,— Дефілювали вони всі.
я найбільший І роззявляю я його
найширше, А як каркну — скорю ліс, Бо каркаю я голосніше всіх!.
і хитріша, Бо зерна з'їм за всіх
найбільше, На склади в село літаю я, Тому сита є моя зимівля.
крила — Цим я кавалерам мила. Ними вітер розганяю, Мишей найшвидше доганяю.
Не збагнули ті ворони, Що пташок багато вже довкола:
Всім нам дружно треба жити, Щоб зиму студену пережити. Щоб синички, дятли, голуби Були для вас не здобич, а птахи.
2-й ведучий.
Настала черга для сторінки «Музичної» (Мистецької).
1) А зараз віддамо частинку душі нашим птахам – птахам України. ( ПІСНЯ)
1 ведучий Вашій увазі пропонується пісня Мері присвячена усім птахам світу, яку виконують учні 7-б класу.(ПІСНЯ)
1 ведучий А ось і прийшов час позмагатися 7 класам..
Запрошуємо команди на сцену.(ПІД МУЗИКУ)
2 ведучий Наших учасників буде оцінювати вельмишановне жюрі: Романова Анна Олексійвна, Данилюк Ольга , Кудлаєнко Юлія Володимирівна
1 ведучий Команди складаються з 6 учасників. Ми приготували вам 3 конкурси. Але перш ніж розпочати представте назву своєї команди.
2 ведучий І так конкурс Перший Вікторина. Потрібно дати відповідь на запитання – Кожна правильна відповідь 1б. Якщо одна із команд не дала відповіді на запитання, або відповіла не правильно, то відповідає протилежна команда.
4.Ноги, як лопати, хату поверх хати має, рахунок жабам знає. (Лелека)
5. Стука-грюка молоток, поправляє нам садок. (Дятел)
2 команда.
1. Де гніздяться шпаки , крім шпаківень?( дупла дерев, під дахами)
2. Чи мостять наші перелітні птахи гнізда на півдні?(ні)
3. Який птах „співає” хвостом?(бекас - „спів” схожий на бекання вівці)
4. Пташенята якого нашого птаха сичать , як змії?(пташенята крутоголовки)
5. Що птахам страшніше взимку – голод чи холод?( голод)
6. Чиї пташенята не знають своєї матері?(зозулі)
2 Ведучий.
Конкурс 2 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Обом командам було запропоновано змайструвати костюм птаха з підручних матеріалів та захистити дану роботу. За виготовлення моделі – 5 б. а за захист – 3 б.Давайте подивимося що з цього вийшло. Запрошуємо моделей на сцену.
(ПІД МУЗИКУ)
Розпочнемо третій конкурс «ПАНТОМІМА»
Гравці по одному з кожної команди витягають картки з назвами птахів і показують їх протилежній команді. Говорити та видавати звуки забороняється. Команда яка відгадує птаха отримує 1б, а команда, яка показує може отримати 3 б.
Журі оцінює артистизм, фантазію й уміння точно передати звички птахів.
Поки журі підраховує бали, усім присутнім пропонується перейти до сторінки Екологічної.
Охорона навколишнього середовища — найактуальніша проблема сьогодення. У природі не існує ні шкідливих, ні корисних видів птахів. Недостатнє знання екології деяких видів птахів може призвести до неправильної оцінки їх значення.
На силуеті контурної карти світу розміщуються різнокольорові позначки; І група птахів — червоні зірки, II група — чорні знаки оклику, а III група — зелені кружечки як символ життя.
1 ведучий
«Вони най-най-най..»
2ведучий
«їх знищили»
1 ведучий «їх збережемо»
1ведучий
До слова запрошується вельмишановне журі.
Нагородження переможців
2Ведучий Ось і підійшло до завершення наше свято, сподіваюсь, що ви почули багато цікавої і корисної інформації, яка вам знадобиться у житті в гармонії з природою.
1 ведучий
Дякуємо за співпрацю, до нових зустрічей!!!