Сценарій творчого звіту обдарованих дітей закладу
( Звучить музика)
П’ятикласник.
Кажуть в школі творчий звіт,
Ще не чув такого світ.
Як же це його робити –
звітувати ще й творити?
Нам і так у класі п’ятім
Довелось біди зазнати.
Атестації, контрольні,
Тести, тематичні бали.
Ми вже все в цей рік робили,
Тільки ще не звітували.
П’ятикласниця.
Ну й чого галасувати?
Треба в когось запитати.
Може це не так і страшно,
Ось спитаєм в класі старшім.
( Виходять старшокласники)
П’ятикласник.
Другом будь і дай отвіт,
Що таке цей творчий звіт?
Чи екзамен, чи повірка.
Чи знов їде перевірка?
Старшокласник.
Як би тобі пояснити
Щоб ти краще зрозумів?
Творчий звіт – це кращі справи,
Які ти за рік зробив.
П’ятикласник
Тільки я?
Старшокласник.
Та ні, усі ми. Вся наша шкільна родина..
Бо лише у гарних справах гарна виросте людина.
1. Гарно вчитись й працювати,
2. Добре вірш декламувати.
3. Гарно бігати й стрибати. М’яч в ворота забивати.
4. В різних галузях творити, виріб з бісеру родити.
5. Ну , звичайно ж, добре грати і для нас усіх співати.
П’ятикласниця.
Ну раз є що показати,
то давайте звітувати.
Звучить музика. ( Виходять ведучі )
В. Здійснити мрії може кожний !
На чарівниць не розраховуй – дій!
Нехай тобі у цьому допоможе
Наш фестиваль дитячих мрій
В.Шановні гості. Ми і запрошуємо вас на фестиваль дитячої творчості, який ми назвали «Дивограй»!
В. Зоряне небо! Споконвіку воно супроводжувало земне життя.
В. Зоряне небо наче казка без слів. Зачудовано дивишся довго-довго, намагаєшся зрозуміти, чому воно так далеко і що означають оті небесні світлячки.
В. Палають в небі зірочки ліхтарями людської долі, а людина несе в собі світло тієї зірки, під якою вона народилася.
В. У яскравій і неповторній галактиці нашої школи сьогодні засяють наші шкільні обдарування .В цьому році на шкільному зоряному небі спалахнули чотири нових зірочки. Це наші учні першого класу. Вони ще тільки намагаються яскраво горіти. Разом з другокласниками та своєю вчителькою Липко Г.І. готують різні свята і показують свої таланти. Світло їх творчості вже стало помітним . Ось ще раз у цьому переконайтеся.(Виступ учнів 1-2 класів)
В. Дні дитинства - наче плин води,
Проліта дитинство-та у спадок
Зостанеться пісня, повна згадок,
Пам’ять зостається назавжди!
В . Сьогодні запалає не одна зірка. А зараз ми хочемо зробити декілька прогнозів на майбутнє.
В. Ось наш перший прогноз. Можливо, зовсім скоро ви побачите на сцені телепередачі «х – ФАКТОР. Революція» наших співаків, дівчат 6-8 класів. Ми послухаємо сьогодні одну із улюблених їхніх пісень, «Червона рута»
В. Я маю право жити на землі,
Творити, дихати, навчатись...
Примножувать багатства всі свої
Своєю Україною пишатись.
Я маю право на веселку й на весну,
Па щедру осінь і на тепле літо,
На землю, так безмежно чарівну,
І на лани із стиглим житом.
На золотаве сонце в небесах,
Що щедро Україну зігріває,
На соловейка співи у гаях
І на любов батьків, безмежну і безкраю
В. Перші кроки до зіркової кар’єри наші дівчата роблять уже зараз, виступаючи в школі, в сільському будинку культури.Послухайте пісню про частинку безмежної України – село, де проходить ваше дитинство, юність.
Звучить пісня «Моє село»
В .Хто знає як складеться наше життя в майбутньому? Хтось , можливо, дійсно стане зіркою і ми пишатимемося тим, що були однокласниками і прохатимемо у «Зірки» автограф.
В. А зараз ми хочемо запропонувати вам формулу успіху. Вона така: « За будь – яких обставин посміхайтесь, успіх не любить похмурих людей». Найбільший шанс бути успішними мають учні 3-4 класів, з обличчя яких ніколи не зникає посмішка. Послухайте у їх виконанні гуморески.
В. Я хочу розповісти вам таку притчу.Жив багатий чоловік шляхетного походження. Коли він зібрався вирушити до чужого то покликав своїх десять рабів, дав їм десять талантів і сказав: « Використайте їх для справи, поки я не повернуся»
Через певний час він повернувся і відразу ж наказав покликати рабів, яким він дав срібло, щоб дізнатись, що хто придбав. Перший відповів, що примножив гроші, приніс 10 талантів, другий приніс 5 талантів. А третій прийшов і приніс той талант, що дав йому пан. Його пан запитав, чого він не використав срібло для справи, на що той відповів, що закопав талант, боячись загубити і бути покараним. І пан забрав цей один талант від нього. Господь хотів сказати цим, що як це важливо, щоб всі свої сили і талант, які він нам дав, ми вживали для реалізації своїх можливостей, для самовираження.
В. У нас у школі таланти не закопують в землю!
В. На сцену ми запрошуємо Луценка Антона. У цьому році він брав участь у районному конкурсі «Я – справжній українець» і отримав грамоту в номінації «Козацька кухня». Але цікавим був не тільки рецепт страви, а і його малюнки в стилі графіті, які пропонуються для вашого перегляду. А Антон розповість про цей стиль і нам..
В. Він ще й співак. Можливо, в майбутньому саме він поповнить ряди української співочої еліти.
Звучить пісня
В Всі, хто бажає відчути себе справжнім науковцем з різних галузей наук, потрапляє в епіцентр інтелекту і професіоналізму наших вчителів. З їх благословення починається шлях до перемог.
В. Давайте привітаємо переможців шкільних та учасників районних олімпіад
В. Отож усім учасникам найкращі побажання
Розвивайтеся , дерзайте , геніями виростайте
В. Будьте першими в науці і високими душею
Хай талант ваш розквітає під щасливою зорею
В. Відзначимо таланти інші. А розповімо про нашу художницю Ісакову Каріну. ЇЇ чудові малюнки ми можемо бачити на шкільній виставці, а також вони – учасники районних конкурсів, фестивалів, де ставали переможцями. Як же народжуються її роботи Про це вона нам розповість
Каріна.
Я беру чистий аркуш, фарби, пензлик – і виходить справжнє диво. На ньому виростають дерева, з’являються хмаринки, застигають морські хвилі і птахи завмирають в польоті. Я творю! Іноді разом зі своєю мамою.
В. Чудова пісня ,прекрасна поезія, як живі істоти входять у коло нашого життя. Вони то навчають, то кличуть, то благословляють. Тільки ті здатні проникати в найпотаємніші закутки незайманої природи, відчувати любов до рідної землі, до життя, хто захоплюється мистецтвом. Наші талановити читціі доносять до слухачів багатство і емоційність поетичного слова. Це Чмуневич Ірина та Котенко Євгенія. Послухайте вірші нашого земляка П. Г. Тичини.
В.Дорогі гості! Наші учні вміють не тільки співати, читати вірші, танцювати. Вони також люблять виготовляти різноманітні вироби. Погляньте, яку виставку вони підготували, щоб порадувати нас всіх. Ви зможете, пізніше, переглянути ці витвори дитячих рук. Серед робіт ви побачите вироби учня 2 класу Пелехатого Владислава. Він дуже талановитий хлопчик і має вмілі руки, але поки що не може навчатися в школі. А от саме сьогодні Владислав присутній на нашому спільному святі.
В. Вони– артисти, театр – їхнє життя життя,
Де світло рампи ллється загадкове.
Минуле ось на сцені… Майбуття…
То плачу , то сміюся знову.
У залі тиша і глядач завмер…
В. Такі слова можна сказати про учнів 3-4 класів. Адже ми не раз бачили їх виступи у школі, перед жителями села. А які чудові свята вони проводять разом зі Світланою Петрівною. Давайте спробуємо разом побувати на шкільному театральному дійстві і подивимося фрагмент «Українські вечорниці»
В. Такий незвичний зорепад
Ми влаштували в школі .
Були тут танці і вірші,
Пісень було доволі.
І так приємно, друзі, знать,
Що кожен учень – це талант.
Тут особистості одні,
І кращі успіхи шкільні.
В. Але за усі ці успіхи ми вдячні і вчителям , і батькам.
В. Шановні наші вчителі! Ваш досвід буде нам допомагати,
Й на кожному з життєвих перехресть,
Ми з впевненістю зможемо сказати,
Що збережемо свою і школи честь.
В. Спасибі вам , наші батьки,
За теплоту й любов родинну,
За дружбу й спокій у сім’ї
І за турботу погодинну.
В. Шановні гості, вчителі ,учні батьки ! Свято наше закінчується, але дитячі таланти ще тільки починають рости. Шкільна сходинка – це тільки перша сходинка в їхньому житті, тож ми бажаємо нашим зіркам , щоб всі життєві труднощі долалися з гарним настроєм , впевненістю і радістю в серці, щоб наші діти були щасливими кожної миті.
Будь щасливою, людино,
Зустрінь свій час, не запізнись.
Цінуймо світ цей щохвилинно-
Він не повториться на біс.
То засяє яворинно,
А то громом засурмить.
Цінуймо світ цей щохвилини –
Він неповторний. як і ми.
В. І нехай щороку поповнюється наша школа новими талановитими зірочками , і збагачується і розширяється наша шкільна галактика дитячих талантів.
В. Бо їх талант, наче сонце, горить,
Їх талант в небі зіркою сяє,
Їх талант – це хвилююча мить,
Наче квітка, горить і палає.
1