Сценарій відкритого уроку з я досліджую світ. «Світ, який мене оточує»

Про матеріал
Сценарій відкритого уроку з я досліджую світ «Світ, який мене оточує» Проведеного в 1-А класі Мета: закріпити в учнів уявлення про навколишній світ і природу, вміння групувати об’єкти (належить, не належить до природи), вміння аналізу-вати і роботи висновки, доводити свою думку; розвивати спостереж-ливість і кмітливість; виховувати бережливе ставлення до природи; фор-мувати потребу у пізнанні природи.
Перегляд файлу

Сценарій відкритого уроку з я досліджую світ 

 

«Світ, який мене оточує»

 

Проведеного в 1-А класі

 

ЗПЗСО школи №3 I-III ступенів

 

Бериславської міської Ради

 

07.02.2019

 

  студенткою 142 групи

 

Бериславського  педагогічного коледжу імені В.Ф.Беньковського

 

спеціальності 5.01010201 «Початкова освіта»

 

Кравченко Богданою Олександрівною

 

 

 

 

 

 

Перевірив та допустив                                                            Оцінка_________

Класовод:                                                                                  Магда О.П

 

 

 

 

Затверджено

Директор школи                                                                       Дєрябіна О.Б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Узагальнюючий урок за розділом «Світ,який мене оточує»

 

Мета: закріпити  в учнів уявлення про навколишній світ і природу, вміння групувати об’єкти (належить, не належить до природи), вміння аналізу-вати і роботи висновки, доводити свою думку; розвивати спостереж-ливість і кмітливість; виховувати бережливе ставлення до природи; фор-мувати потребу у пізнанні природи.

 

Тип: узагальнення і систематизація знань.

 

Обладнання: картки з завданням,фломастери,ребуси,розмальовки,олівці.

 

Методи і прийоми: словесні,наочні,практичні.

 

Інтерактивні методи: «Мікрофон», «Знайди помилку», «Пінг-понг», «Дощик»

 

Міжпредметна інтеграція: фізкультура,читання,математика.

 

Здоров`язберігаючі технології: фізкультхвилинка.

 

Література: Єресько Т.П. Я досліджую світ 1 кл. робочий зошит. 2-ч. Ч.2/ Т.П.Єресько – Харків: СШНІЯ,2018- ст.5-18.

Я досліджую світ:підруч. інтегр. курсу для 1-го кл.закл. заг. Серед. Освіти (у 2-х ч.): ч. 2 / Т.Гільберг. – Київ : Генеза, 2018.- 112с.іл.

 

Інтернет ресурси: http://img1.liveinternet.ru/images/attach/c/6/90/831/90831363_large_4397599_63956777_68910402ed864acaa00e122c2d2f2a01.jpg

 

 

 

 

 

Хід уроку

I.Огранізація класу

 

- Буває, часом сліпну від краси.

Спинюсь, не тямлю, що воно за диво,—

Оці степи, це небо, ці ліси,

Усе так гарно, чисто, незрадливо,

Усе як є — дорога, явори,

Усе моє, все зветься Україна.

 

2. Хвилинка спостережень.

 Доброго дня, діти. Познайомимося з  прогнозом  погоди. Синоптики  повідомляють. Сьогодні у Бериславі збережеться сонячна (похмура погода)  та прохолодна погода. Температура повітря +1, вітер  помірний (сильний, поривчастий), опадів не перед­бачається. Хай  сонечко  дарує  вам  своє  тепло.

 І пам'ятайте, що найважливішою є погода у нашому  домі.

 

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

— Сьогодні на уроці, узагальнюючи знання з природознавства, ми повинні довести, що ви – маленькі знавці природи. Ми говоритимемо про те, що нас оточує, про світ, у якому ми живемо. Ви здогадалися, що йтиметься про природу. Дорослі називають це словом довкілля, навколишній світ.

 

ІІІ. Узагальнення вивченого матеріалу.

 

1.Гра «Я почну, а ти продовжуй…»

- Сьогодні дорогою до школи я бачив…

- Біля школи ростуть…

- Нашу землю вдень освітлює…

- Уночі ми бачимо на небі…

- Риби живуть у…

- Ми дихаємо…

 

2. Гра «Плутанка»

Робота в групах.

- Ми поділимось на групи,перший рядочок – перша група, другий рядочок – друга група, третій рядочок – третя група.

– Зараз ми пограємо з вами в «Плутанку»,  кожна група отримала завдання: глядіть не заплутайтесь(якщо речення відповідає дійсності – діти повторюють його, а якщо ні, виправляють).

  • Зараз літо.
  • Третій місяць осені – листопад.
  • Другий місяць осені – жовтень.
  • Сьогодні 21 жовтня.
  • Сьогодні четвер.
  • Завтра понеділок.

 

 

3. Гра «Сигнальники»

 

- У вас в кожного на партах смужки зеленого та червоного кольору. Зелені смужки сигналізують ,що це тіло живої природи,а червоні не живої.

     1. Вітер, клен, ставок, лелека, камінь, дерево.

     2. Яблуко, земля, півень, горобина.

     3. Зорі, пісок, сорока, ведмідь, сонце.

- Що характерне для живої природи? ( Усе живе народжується, дихає, живиться, розвивається, розмножується)

 

4. Гра «Вчимося любити природу»

- Я промовляю фразу, а ви повинні сказати, любить або не любить природу людина, про яку йдеться і пояснити чому.

   Людина вийшла з лісу з букетом конвалій.

   Людина садить біля будинку дерева.

   Людина кинула недопалок на землю.

   Директор заводу встановив очисні фільтри на труби.

   Водій миє машину на березі ріки.

   Дівчинка кинула обгортку від морозива у сміттєвий кошик.

   Діти вішають на дерева шпаківні.

   Після відпочинку в лісі люди зібрали і закопали сміття.

   Хлопчик б’є пляшки.

 

5. Гра «Подумай – відгадай». Робота над загадками.

- Пропоную вам відгадати загадки і визначити, що з відгадок належить до живої природи, що - до неживої, а що - до рукотворного світу.

Лиш торкнись до колючок-

Він згортається в клубок.

Не вгадаєте ніяк?

                     Підказати? Це…(їжак)

В небі хмарка пролітала,

Білий пух розсипала.

Він на землю міцно ліг.

Називають його…(сніг)

Цю найпершу в школі книжку

                     Знає будь-який школяр.

                     До усіх книжок доріжку

                     Прокладає наш…(буквар)

Хтось відкрив на небі душ,

Повно на землі калюж,

І на нас водиця ллється.

Як це явище зоветься?  ( Дощ)

Дім по вулиці повзе,

На роботу всіх везе.

Не на курячих ногах,

А в гумових чобітках   (Автобус)

День і ніч я стукаю,

Всі дерева слухаю. ( Дятел)

 

Фізкультхвилинка 

Руки вгору, руки вниз

І легесенько прогнись.

Покрутись і повертись.

На хвилинку зупинись.        

Покрокуй і пострибай

Та й  за парту вже сідай,

          Знову вчитись починай.

 

ІV. Закріплення матеріалу.

Гра «Пінг-понг»

-Діти, пограємо в гру. Я кидаю м’ячик та називаю тваринку,а ваше завдання у кого опинився м’ячик говорить ,це свійська тваринка чи дика.

- Отже,закінчується наш урок. Які асоціації викликають у вас слова ««Світ, який мене оточує»?

- Молодці! Ви добре попрацювали!

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Konotop Natasha
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
6 травня 2020
Переглядів
1577
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку