23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Сценарій відкритого заняття з англійської мови як вид гурткової роботи змішаної вікової групи "У пошуках скарбів з Дорою Мандрівницею"

Про матеріал
Сценарій відкритого заняття на тему « У пошуках скарбів « ( за мотивом мультфільму Даша- Мандрівниця Матеріали і обладнання: комп’ютер, аудіо записи пісень (Good morning, Finger family, Goodbye song, Я-Карта), презентації “Food-animal”, “ Pictures”, дерево для рахунку, зображення яблук, листочків, білочок; карта скарбів; іграшки-папуга, мавпа, крокодил, макет золотого ключа, бейджики з назвою клуба, рюкзак, подарунки дітям Умовні скорочення дійових осіб: T-teacher P-parrot pirate M-monkey St-Steel D-Dasha До сценарію додано презентацію
Перегляд файлу

Сценарій

відкритого заняття на тему « У пошуках скарбів « ( за мотивом мультфільму Даша- Мандрівниця

Дата проведення: 20.12.2016

Матеріали і обладнання: комп’ютер, аудіо записи пісень (Good morning, Finger family, Goodbye song, Я-Карта), презентації “Food-animal”, “ Pictures”, дерево для рахунку, зображення яблук, листочків, білочок; карта скарбів; іграшки-папуга, мавпа, крокодил, макет золотого ключа, бейджики з назвою клуба, рюкзак, подарунки дітям

Умовні скорочення дійових осіб:

T-teacher             P-parrot pirate                M-monkey               St-Steel               D-Dasha

Хід заняття

Вступне слово

T: Good morning friends! Сьогодні у нас з вами незвичайне заняття, ми будемо подорожувати. Подивіться,хто до вас прийшов в гості. Це Даша-мандрівниця!!!

D: Hello!

T:Who is this? –It is monkey! Мавпа Башмачок!

Д: Good morning! My name is Dasha! I am glad to see you! What is your name? Who are you? How old are you?

 Зявляэться папуга-пірат

T: Children, who is this?

P: Good day, Boys and girls! I am a pirate parrot! I am strong! Are you looking for the golden key? (Ви шукаєте золотий ключ?)

D: Golden key& A який золотий ключ?

P: A golden key to find treasure/Золотий ключ,який допоможе знайти скарби піратів. Діти,що вам треба знайти?-golden key

D: Parrot pirate, а що за скарби?

M: Stickers-наклейки, toys-іграшки,

D: Sweets-солодощі, biscuits-печиво

M: I want treasure! I want it!!!Я хочу знайти скарби!!!!

D: Let’s find golden key! Will you help me?

T: Діти,доможемо Даші знайти золотий ключ!Ми ж команда Forward!

Go-forward!

Go –fast!

Be-clever!

Never-give up!

D;Let’s go!

 

 

T:We need your help! Нам потрібна ваша допомога! Уважно подивіться по кімнаті і якщо побачите золотий ключ скажіть Golden Key!!! Хто бачить-кажіть Golden key!

Ch: Golden Key!!!!!!

T: Give it to me! Це ж ключ від скарбів!

M: Давайте відкриємо скриньку і заберемо скарби!!!

T: Ми ж не знаємо де скарби! Як ми їх знайдемо?

D: Давайте спитаємо у карти!!!На англійській карта –це MAP! Повторіть!

( Audiomap)

T: Діти,що нам треба запам’ятати,щоб знайти скарби?TREE,LAKE,ISLAND

M: Let’s go!!

T: Give it to me!Ми сховаємо його Даші в рюкзак, щоб ніхто не вкрав! У лиса Жуліка є брат Steel, якого треба боятися.Він може вкрасти ключ і ми не знайдемо скарби

Станція 1: Дерево спостережень.

T: Friends? What is this? It is tree/ Щоб пройти повз дерево, нам треба домогти і посадити листочки і білочок на дерево.( рахуємо листочки, яблучка, білочок і вішаємо на дерево. Даша допомогає)

D: Good job!!!

T: Чуєте звуки? Що це?

Croak, croak-says the frog.

Bow, bow,-says the dog.

Mew, mew-says the cat.

Squeak, squeak-says the rat.

P:Thank you!

T: Lets play!!! Презентація 1 ( слово гра)

M:Good job!!!

P: А тепер,щоб пройти до наступної зупинки, озера, нам потрібно подолати  каменисте поле.А для цього ви будете слухати мої підказки


Stand up!

Sit down!

Run!

Stand still!

Jump!

Clap hands!

Shake body!

Girls, sit down!

Boys clap hands

Stand up!

Turn left!

Turn right!

Sit down!


D: Great job!

D: От ми прийшли до крокодилового озера! Щоб пройти Крокодилове озеро,нам треба приготувати багато їжі для крокодилів.

T: Let’s play our game “ Food-animal      Презентація 2:

Сr: Hello!   ( Привітався за руку ) We are crocodiles! We are a good family!Do you have a family? Is your family big or small?

T: Let’s tell the crocodile our poem about family ( I have my mother…I love my mother)

Cr: Very good poem!I like it! I have a big family? I can sing you about my family. Help me please

Finger family song

T:Thank you,crocodile! We know very good poem too! Давай ми тобі розкажемо хороший віршик , а ти пропустиш нас через озеро!

Сr: Great!You are welcome to go!

D: Щт ми вже пройшли ( показує на карті) tree, lake А далі у нас-island

T: Але нам треба бути обережними, у Жуліка є брат Steel ( з англійської «красти»).Треба бути уважними,щоб він не вкрав наш ключ.

St: ( входить,проходить біля дітей, намагається вкрасти ключ з рюкзаком)

Hello! Give me your golden key! Віддайте мені ключ,я теж хочу знайти скарби!

D: Go away!!!!

T: Ми теж шукаємо скарби на Піратському острові, і ключ тобі не віддамо

St:Я його вкраду!

T:Давай ти позмагаєшся з дітьми. Якщо ти переможеш, тоді ми віддамо ключ!

St:Ok. Let’s do!

Гра на магнітній дошці( кольори і назви членів родини)

T: От ми і прийшли до скарбів. Бо ми справжні друзі і справжня родина. Давайте станцюємо наш танок!

I love you dance

Стіл допоможе нам дістати cкарби! Наклейки-stickers, іграшки-toys, солодощі-sweets

 

T: Let’s sing our Good bye song!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сценарій

відкритого заняття на тему « У пошуках скарбів « ( за мотивом мультфільму Даша- Мандрівниця

Дата проведення: 20.12.2016

Матеріали і обладнання: комп’ютер, аудіо записи пісень (Good morning, Finger family, Goodbye song, Я-Карта), презентації “Food-animal”, “ Pictures”, дерево для рахунку, зображення яблук, листочків, білочок; карта скарбів; іграшки-папуга, мавпа, крокодил, макет золотого ключа, бейджики з назвою клуба, рюкзак, подарунки дітям

Умовні скорочення дійових осіб:

T-teacher             P-parrot pirate                M-monkey               St-Steel               D-Dasha

Хід заняття

Вступне слово

T: Good morning friends! Сьогодні у нас з вами незвичайне заняття, ми будемо подорожувати. Подивіться,хто до вас прийшов в гості. Це Даша-мандрівниця!!!

D: Hello!

T:Who is this? –It is monkey! Мавпа Башмачок!

Д: Good morning! My name is Dasha! I am glad to see you! What is your name? Who are you? How old are you?

 Зявляэться папуга-пірат

T: Children, who is this?

P: Good day, Boys and girls! I am a pirate parrot! I am strong! Are you looking for the golden key? (Ви шукаєте золотий ключ?)

D: Golden key& A який золотий ключ?

P: A golden key to find treasure/Золотий ключ,який допоможе знайти скарби піратів. Діти,що вам треба знайти?-golden key

D: Parrot pirate, а що за скарби?

M: Stickers-наклейки, toys-іграшки,

D: Sweets-солодощі, biscuits-печиво

M: I want treasure! I want it!!!Я хочу знайти скарби!!!!

D: Let’s find golden key! Will you help me?

T: Діти,доможемо Даші знайти золотий ключ!Ми ж команда Forward!

Go-forward!

Go –fast!

Be-clever!

Never-give up!

D;Let’s go!

 

 

T:We need your help! Нам потрібна ваша допомога! Уважно подивіться по кімнаті і якщо побачите золотий ключ скажіть Golden Key!!! Хто бачить-кажіть Golden key!

Ch: Golden Key!!!!!!

T: Give it to me! Це ж ключ від скарбів!

M: Давайте відкриємо скриньку і заберемо скарби!!!

T: Ми ж не знаємо де скарби! Як ми їх знайдемо?

D: Давайте спитаємо у карти!!!На англійській карта –це MAP! Повторіть!

( Audiomap)

T: Діти,що нам треба запам’ятати,щоб знайти скарби?TREE,LAKE,ISLAND

M: Lets go!!

T: Give it to meи сховаємо його Даші в рюкзак, щоб ніхто не вкрав! У лиса Жуліка є брат Steel, якого треба боятися.Він може вкрасти ключ і ми не знайдемо скарби

Станція 1: Дерево спостережень.

T: Friends? What is this? It is tree/ Щоб пройти повз дерево, нам треба домогти і посадити листочки і білочок на дерево.( рахуємо листочки, яблучка, білочок і вішаємо на дерево. Даша допомогає)

D: Good job!!!

T: Чуєте звуки? Що це?

Croak, croak-says the frog.

Bow, bow,-says the dog.

Mew, mew-says the cat.

Squeak, squeak-says the rat.

P:Thank you!

T: Let’s play!!! Презентація 1 ( слово гра)

M:Good job!!!

P: А тепер,щоб пройти до наступної зупинки, озера, нам потрібно подолати  каменисте поле.А для цього ви будете слухати мої підказки


Stand up!

Sit down!

Run!

Stand still!

Jump!

Clap hands!

Shake body!

Girls, sit down!

Boys clap hands

Stand up!

Turn left!

Turn right!

Sit down!


D: Great job!

D: От ми прийшли до крокодилового озера! Щоб пройти Крокодилове озеро,нам треба приготувати багато їжі для крокодилів.

T: Let’s play our game “ Food-animal      Презентація 2:

Сr: Hello!   ( Привітався за руку ) We are crocodiles! We are a good family!Do you have a family? Is your family big or small?

T: Let’s tell the crocodile our poem about family ( I have my mother…I love my mother)

Cr: Very good poem!I like it! I have a big family? I can sing you about my family. Help me please

Finger family song

T:Thank you,crocodile! We know very good poem too! Давай ми тобі розкажемо хороший віршик , а ти пропустиш нас через озеро!

Сr: Great!You are welcome to go!

D: Щт ми вже пройшли ( показує на карті) tree, lake А далі у нас-island

T: Але нам треба бути обережними, у Жуліка є брат Steel ( з англійської «красти»).Треба бути уважними,щоб він не вкрав наш ключ.

St: ( входить,проходить біля дітей, намагається вкрасти ключ з рюкзаком)

Hello! Give me your golden key! Віддайте мені ключ,я теж хочу знайти скарби!

D: Go away!!!!

T: Ми теж шукаємо скарби на Піратському острові, і ключ тобі не віддамо

St:Я його вкраду!

T:Давай ти позмагаєшся з дітьми. Якщо ти переможеш, тоді ми віддамо ключ!

St:Ok. Lets do!

Гра на магнітній дошці( кольори і назви членів родини)

T: От ми і прийшли до скарбів. Бо ми справжні друзі і справжня родина. Давайте станцюємо наш танок!

I love you dance

Стіл допоможе нам дістати cкарби! Наклейки-stickers, іграшки-toys, солодощі-sweets

 

T: Let’s sing our Good bye song!

 

 

 

 

 

 

 

Сценарій

відкритого заняття на тему « У пошуках скарбів « ( за мотивом мультфільму Даша- Мандрівниця

Дата проведення: 20.12.2016

Матеріали і обладнання: комп’ютер, аудіо записи пісень (Good morning, Finger family, Goodbye song, Я-Карта), презентації “Food-animal”, “ Pictures”, дерево для рахунку, зображення яблук, листочків, білочок; карта скарбів; іграшки-папуга, мавпа, крокодил, макет золотого ключа, бейджики з назвою клуба, рюкзак, подарунки дітям

Умовні скорочення дійових осіб:

T-teacher             P-parrot pirate                M-monkey               St-Steel               D-Dasha

Хід заняття

Вступне слово

T: Good morning friends! Сьогодні у нас з вами незвичайне заняття, ми будемо подорожувати. Подивіться,хто до вас прийшов в гості. Це Даша-мандрівниця!!!

D: Hello!

T:Who is this? –It is monkey! Мавпа Башмачок!

Д: Good morning! My name is Dasha! I am glad to see you! What is your name? Who are you? How old are you?

 Зявляэться папуга-пірат

T: Children, who is this?

P: Good day, Boys and girls! I am a pirate parrot! I am strong! Are you looking for the golden key? (Ви шукаєте золотий ключ?)

D: Golden key& A який золотий ключ?

P: A golden key to find treasure/Золотий ключ,який допоможе знайти скарби піратів. Діти,що вам треба знайти?-golden key

D: Parrot pirate, а що за скарби?

M: Stickers-наклейки, toys-іграшки,

D: Sweets-солодощі, biscuits-печиво

M: I want treasure! I want it!!!Я хочу знайти скарби!!!!

D: Let’s find golden key! Will you help me?

T: Діти,доможемо Даші знайти золотий ключ!Ми ж команда Forward!

Go-forward!

Go –fast!

Be-clever!

Never-give up!

D;Let’s go!

T:We need your help! Нам потрібна ваша допомога! Уважно подивіться по кімнаті і якщо побачите золотий ключ скажіть Golden Key!!! Хто бачить-кажіть Golden key!

Ch: Golden Key!!!!!!

T: Give it to me! Це ж ключ від скарбів!

M: Давайте відкриємо скриньку і заберемо скарби!!!

T: Ми ж не знаємо де скарби! Як ми їх знайдемо?

D: Давайте спитаємо у карти!!!На англійській карта –це MAP! Повторіть!

( Audiomap)

T: Діти,що нам треба запам’ятати,щоб знайти скарби?TREE,LAKE,ISLAND

M: Lets go!!

T: Give it to meи сховаємо його Даші в рюкзак, щоб ніхто не вкрав! У лиса Жуліка є брат Steel, якого треба боятися.Він може вкрасти ключ і ми не знайдемо скарби

Станція 1: Дерево спостережень.

T: Friends? What is this? It is tree/ Щоб пройти повз дерево, нам треба домогти і посадити листочки і білочок на дерево.( рахуємо листочки, яблучка, білочок і вішаємо на дерево. Даша допомогає)

D: Good job!!!

T: Чуєте звуки? Що це?

Croak, croak-says the frog.

Bow, bow,-says the dog.

Mew, mew-says the cat.

Squeak, squeak-says the rat.

P:Thank you!

T: Let’s play!!! Презентація 1 ( слово гра)

M:Good job!!!

P: А тепер,щоб пройти до наступної зупинки, озера, нам потрібно подолати  каменисте поле.А для цього ви будете слухати мої підказки


Stand up!

Sit down!

Run!

Stand still!

Jump!

Clap hands!

Shake body!

Girls, sit down!

Boys clap hands

Stand up!

Turn left!

Turn right!

Sit down!


D: Great job!

D: От ми прийшли до крокодилового озера! Щоб пройти Крокодилове озеро,нам треба приготувати багато їжі для крокодилів.

T: Let’s play our game “ Food-animal      Презентація 2:

Сr: Hello!   ( Привітався за руку ) We are crocodiles! We are a good family!Do you have a family? Is your family big or small?

T: Let’s tell the crocodile our poem about family ( I have my mother…I love my mother)

Cr: Very good poem!I like it! I have a big family? I can sing you about my family. Help me please

Finger family song

T:Thank you,crocodile! We know very good poem too! Давай ми тобі розкажемо хороший віршик , а ти пропустиш нас через озеро!

Сr: Great!You are welcome to go!

D: Щт ми вже пройшли ( показує на карті) tree, lake А далі у нас-island

T: Але нам треба бути обережними, у Жуліка є брат Steel ( з англійської «красти»).Треба бути уважними,щоб він не вкрав наш ключ.

St: ( входить,проходить біля дітей, намагається вкрасти ключ з рюкзаком)

Hello! Give me your golden key! Віддайте мені ключ,я теж хочу знайти скарби!

D: Go away!!!!

T: Ми теж шукаємо скарби на Піратському острові, і ключ тобі не віддамо

St:Я його вкраду!

T:Давай ти позмагаєшся з дітьми. Якщо ти переможеш, тоді ми віддамо ключ!

St:Ok. Lets do!

Гра на магнітній дошці( кольори і назви членів родини)

T: От ми і прийшли до скарбів. Бо ми справжні друзі і справжня родина. Давайте станцюємо наш танок!

I love you dance

Стіл допоможе нам дістати cкарби! Наклейки-stickers, іграшки-toys, солодощі-sweets

 

T: Let’s sing our Good bye song!

 

 

 

Сценарій

відкритого заняття на тему « У пошуках скарбів « ( за мотивом мультфільму Даша- Мандрівниця

Дата проведення: 20.12.2016

Матеріали і обладнання: комп’ютер, аудіо записи пісень (Good morning, Finger family, Goodbye song, Я-Карта), презентації “Food-animal”, “ Pictures”, дерево для рахунку, зображення яблук, листочків, білочок; карта скарбів; іграшки-папуга, мавпа, крокодил, макет золотого ключа, бейджики з назвою клуба, рюкзак, подарунки дітям

Умовні скорочення дійових осіб:

T-teacher             P-parrot pirate                M-monkey               St-Steel               D-Dasha

Хід заняття

Вступне слово

T: Good morning friends! Сьогодні у нас з вами незвичайне заняття, ми будемо подорожувати. Подивіться,хто до вас прийшов в гості. Це Даша-мандрівниця!!!

D: Hello!

T:Who is this? –It is monkey! Мавпа Башмачок!

Д: Good morning! My name is Dasha! I am glad to see you! What is your name? Who are you? How old are you?

 Зявляэться папуга-пірат

T: Children, who is this?

P: Good day, Boys and girls! I am a pirate parrot! I am strong! Are you looking for the golden key? (Ви шукаєте золотий ключ?)

D: Golden key& A який золотий ключ?

P: A golden key to find treasure/Золотий ключ,який допоможе знайти скарби піратів. Діти,що вам треба знайти?-golden key

D: Parrot pirate, а що за скарби?

M: Stickers-наклейки, toys-іграшки,

D: Sweets-солодощі, biscuits-печиво

M: I want treasure! I want it!!!Я хочу знайти скарби!!!!

D: Let’s find golden key! Will you help me?

T: Діти,доможемо Даші знайти золотий ключ!Ми ж команда Forward!

Go-forward!

Go –fast!

Be-clever!

Never-give up!

D;Let’s go!

T:We need your help! Нам потрібна ваша допомога! Уважно подивіться по кімнаті і якщо побачите золотий ключ скажіть Golden Key!!! Хто бачить-кажіть Golden key!

Ch: Golden Key!!!!!!

T: Give it to me! Це ж ключ від скарбів!

M: Давайте відкриємо скриньку і заберемо скарби!!!

T: Ми ж не знаємо де скарби! Як ми їх знайдемо?

D: Давайте спитаємо у карти!!!На англійській карта –це MAP! Повторіть!

( Audiomap)

T: Діти,що нам треба запам’ятати,щоб знайти скарби?TREE,LAKE,ISLAND

M: Lets go!!

T: Give it to meи сховаємо його Даші в рюкзак, щоб ніхто не вкрав! У лиса Жуліка є брат Steel, якого треба боятися.Він може вкрасти ключ і ми не знайдемо скарби

Станція 1: Дерево спостережень.

T: Friends? What is this? It is tree/ Щоб пройти повз дерево, нам треба домогти і посадити листочки і білочок на дерево.( рахуємо листочки, яблучка, білочок і вішаємо на дерево. Даша допомогає)

D: Good job!!!

T: Чуєте звуки? Що це?

Croak, croak-says the frog.

Bow, bow,-says the dog.

Mew, mew-says the cat.

Squeak, squeak-says the rat.

P:Thank you!

T: Let’s play!!! Презентація 1 ( слово гра)

M:Good job!!!

P: А тепер,щоб пройти до наступної зупинки, озера, нам потрібно подолати  каменисте поле.А для цього ви будете слухати мої підказки


Stand up!

Sit down!

Run!

Stand still!

Jump!

Clap hands!

Shake body!

Girls, sit down!

Boys clap hands

Stand up!

Turn left!

Turn right!

Sit down!


D: Great job!

D: От ми прийшли до крокодилового озера! Щоб пройти Крокодилове озеро,нам треба приготувати багато їжі для крокодилів.

T: Let’s play our game “ Food-animal      Презентація 2:

Сr: Hello!   ( Привітався за руку ) We are crocodiles! We are a good family!Do you have a family? Is your family big or small?

T: Let’s tell the crocodile our poem about family ( I have my mother…I love my mother)

Cr: Very good poem!I like it! I have a big family? I can sing you about my family. Help me please

Finger family song

T:Thank you,crocodile! We know very good poem too! Давай ми тобі розкажемо хороший віршик , а ти пропустиш нас через озеро!

Сr: Great!You are welcome to go!

D: Щт ми вже пройшли ( показує на карті) tree, lake А далі у нас-island

T: Але нам треба бути обережними, у Жуліка є брат Steel ( з англійської «красти»).Треба бути уважними,щоб він не вкрав наш ключ.

St: ( входить,проходить біля дітей, намагається вкрасти ключ з рюкзаком)

Hello! Give me your golden key! Віддайте мені ключ,я теж хочу знайти скарби!

D: Go away!!!!

T: Ми теж шукаємо скарби на Піратському острові, і ключ тобі не віддамо

St:Я його вкраду!

T:Давай ти позмагаєшся з дітьми. Якщо ти переможеш, тоді ми віддамо ключ!

St:Ok. Lets do!

Гра на магнітній дошці( кольори і назви членів родини)

T: От ми і прийшли до скарбів. Бо ми справжні друзі і справжня родина. Давайте станцюємо наш танок!

I love you dance

Стіл допоможе нам дістати cкарби! Наклейки-stickers, іграшки-toys, солодощі-sweets

 

T: Let’s sing our Good bye song!