Сценарій відкриття пришкільного табору "Веселка"-2018

Про матеріал

Пропоную сценарій для відкриття пришкільного табору. Учасники: двоє ведучих, дівчинка Веселка, учні 1-5 класів. свято розраховане на 40-45 хвилин. Якщо комусь сценарій стане в нагоді, з задоволенням поділюсь. Дякую.

Перегляд файлу

Сценарій відкриття табору відпочинку

 «ВЕСЕЛКА»

                                                              фанфари

1.Літечко – літо, ти до нас прийшло.

Літечко – літо тепло принесло.

Літечко – літо – канікул пора.

Літечко – літо, радіє дітвора!

 

2.У літечко веселе ми відкриваєм двері.

Канікули, канікули, радієм їм щораз,

Із іграми,  мандрівками

Прийшли вони до нас.

  

1.Вітер облетів моря і гори,

Пісню в піднебессі закружив,

Ми сьогодні табір відкриваєм,

Хочемо, щоб він нас всіх здружив.

 

2.Зустрічаєм свято літа ,

Свято сонця, свято світла.

Сонце, сонце, грій тепліше,

Буде свято веселіше!

 

1.Табір «Веселка» відкривається.

Навколо дітвора посміхається.

Нехай наше свято піснею починається!

                                                        ПІСНЯ – Веселая песенка (Данил)

 

2.Дорогі наші маленькі та великі друзі! Шановні гості! Сьогодні у нас чудовий день, чудове свято – відкриття  зміни пришкільного табору «Веселка»

 

1. Ми раді всіх вас тут у таборі вітати,

    Щастя і радості  всім вам побажати.

А зараз зі словами привітання до вас звертається директор  нашої школи- гімназії – Романова М.І.

-

 

2.Дорогі наші менші друзі, ви любите грати в ігри?... Зараз ми з вами зіграємо в веселу гру, яка називається «Так чи ні». Тільки будьте уважні, тому що  рима в рядках не завжди збігається з правильною відповіддю.

 

1.Ця гра покаже нам наскільки ви кмітливі та уважні. То ж розпочинаємо!

                                             Гра «ТАК ЧИ НІ»

 

1.Скажіть, співає сом пісні? Не гайтесь з відповіддю!... (Ні)

 

2.Чи може стати у вогні вода холодним льодом? (Ні)

 

1.Скажіть мені, червоний мак в січневу пору квітне? (Ні)

 

2.А крокодили на сосні свої будують гнізда? (Ні)

 

1.Чи може вище гір літак у вишину злетіти? (Так)

 

2.Узори пишні на вікні  мороз малює взимку? (Так)

 

1.Чи правда, дітоньки, що рак  коли повзе, то задки? (Так)

 

2.Якщо не їстиме три дні,  верблюд ходити зможе? (Так)

 

1.До забіяк і розбишак чи є в людей повага? (Ні)

 

2.Коли розсердиться їжак,  слона він може вбити? (Ні)

 

1.Річка біжить у долині,  чи є у неї ноги? (Ні)

 

2. Скажіть, морози крижані страшні для мавп тропічних. (Так)

 

1.Чи правда це, що вовк у смак  наївся груш і яблук? (Ні)

 

2.А під кінець скажіть мені, цікава гра у «Так чи ні»?

 

1.З веселою грою на кмітливість та уважність ви справились, молодці!

А  зараз ми перевіримо як ви  вмієте  відгадувати загадки?...  І так, увага!

 

1. У садках — смачна малина, аґрус, яблука, ожина.                                                                                        Фрукти й зелень соковита — це смачні дарунки…(Літа)

 

2.Що за дерево, чий цвіт пахне медом на весь світ? (Липа)

 

1. Хто однаково всіх любить, всіх однаково голубить?                                                                                                                  Кожний скоса тільки гляне, а обняти не дістане. ( Сонце)

 

2. Синій кожух покрив увесь світ. (Небо)

 

1. Кудись біжать булані, а поводки в них рвані,                                                                                     Ні запрягти, ні загнуздати, ні з батогом їх перегнати. (Хмари)

 

2. Хоч безкрилий, а літає, безголосий – свище.

 Хоч безрукий, а буває, груші з дерева збиває, (Вітер)

 

1. День і ніч біжить, втоми не знає, півроку  під  склом покритою буває. (Річка)

2. Із семи кольорів  коромисло через річку повисло. (Веселка)

 

1.Молодці діти, а скажіть  чи знаєте ви як наш табір називається? … (Веселка)

То ж прийшов час, на  свято запросити  нашу  гостю – символ нашого шкільного табору- дівчинку-Веселку.

 

2.Відчинило двері літо –  скільки радості  у нім!

Скільки  в лузі трав і цвіту! Гей, Веселко, мерщій сюди!

  1. Давайте Веселку зустрінемо  дружніми оплесками!

 

                      виходить дівчинка-Веселка під музику -                          

 

Веселка. Добрий день усім вам, діти! Свято знов, і час радіти,
Вас з відкриттям табору вітаю, всім вам  радості бажаю!                                                   Прийшла до вас, щоб разом з вами  займатись добрими ділами.

Сьогодні я всім вам наказую: розважатись, веселитись, гратись, відпочивати!

Забороняю: плакати та сумувати!

  1. А для  того щоб наше дозвілля було приємним, веселим та спокійним, щоб порядок та дисципліна  були вашими супутниками, всім вам потрібно дотримуватися  правил та заведеного  розпорядку.
  2.  Тому зараз ви – дівчатка та хлопчики, всі учасники нашого табору повинні  дати всім присутнім обіцянку. А право зачитати  та взяти з вас обіцянку надається нашій гості – Веселці.  

(ОБІЦЯНКА)

Веселка.  Увага! Для надання обіцянки всім  налаштуватись та приготуватись!...

 

Ми, жителі табору  „Веселка» жити за власними правилами та законами обіцяємо!  -(ОБІЦЯЄМО)

Ми, жителі табору  „Веселка» завжди бути прикладом для інших  обіцяємо!  -(ОБІЦЯЄМО)

Ми, жителі табору  „Веселка» підтримувати зразковий порядок обіцяємо! -(ОБІЦЯЄМО)

Ми, жителі табору  „Веселка» бути дружними, активними, співати та танцювати обіцяємо! -(ОБІЦЯЄМО)

 

В. Ну, що ж , тоді я пропоную, щоб ми  всі разом затанцювали наш улюблений танець! Давайте зробимо три ряди по 7-8 учнів, станемо на витягнуту руку один від одного і приготуємось до танцю! (всі діти стають в 3 ряди)

 

                              Танець «ЧЕРЕПАХА

В. Молодці , а зараз ми пропонуємо пограти з вами в конкурси!

 

Засиділись, ну, вставайте – разом всі відпочивайте!

В конкурсах веселих грайте, та призи (цукерки) вигравайте!!!

                                                    КОНКУРСИ:

1. Конкурс грибників: 3 гравці: хто із зав’язаними очима більше збере ( м’ячиків, горіхів…) – грибів (3 хустини, горіхи=30)

В. Зараз в похід ми всі вирушаєм, Тільки як дійти – не знаєм!                                                         Треба тільки захотіти, адже можем долетіти! На чому ми можем долетіти?... Літаку                                                                  

2.Конкурс конструкторів: хто швидше зробить літак з паперу і  запустить його зі сцени. Чий літак дальше відлетить від сцени - той і переможець. (Кольоровий папір – скільки учасників- 4, на запас зробити готові літаки)

3. Гра «Рукавичка» 2 рукавички-обручі . Яка рукавичка по моїй команді вмістить в себе  більше гравців – вони і стануть переможцями..

 

1.Від серця до серця хай іде доброта,  теплом зігріваючи душі.

Мені ти брат, а я тобі сестра, завжди пам’ятати ми мусим.

 

2.Дружба, дружба над усе, дружба радість нам несе.

Дружба всім нам  дорога, дружба жити помага.

 

1.Яке ж гарне в нас вдалося свято! Нас ні з чим не порівняти!                                                     

Все, що рідне, хай нам буде найдорожче і святе –

Рідна віра, рідна мова, рідний край нам над усе!

 

2.Дбаймо, друзі, щоб про нас добра слава йшла у світ.

Бо ми  є діти України, український славний рід.          

                            Пісня  «Діти України»

1.Гарно, діти, ви танцювали , в конкурси грали- старались, перемогти всі намагались!                                                                           

2.Але прийшов прощання час, та ми чекаєм ще на вас!                                                                         Нехай же літом за собою  веде «Веселка» нас з тобою!

1.А зараз, ми пропонуємо всім вам ,зробити палітру Веселки  своїми руками із дитячих долонь… (ідуть до стенду «Веселка» і приклеюють долоньки за  кольорами веселки, або на ватмані).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ььььььььььььььььььььььььььььььььььььььььььььььььььььььььььььььььььььььььььььь

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Малишева Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Малишева Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Малишева Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Малишева Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
doc
Додано
23 травня 2018
Переглядів
11221
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку