Сценарій виховного заходу під назвою " Змагання юних інформатиків "

Про матеріал
Сценарій виховного заходу під назвою " Змагання юних інформатиків " для учнів 6-х класів, розроблений до тижня інформатики
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I етап Розгадай шифр

Дві команди борються за право першими відповідати на запитання ведучої та відповідно отримувати бонуси. Для цього учасникам обох команд потрібно відгадати якнайбільше зашифрованих слів, які записані на карточці кожного учасника.

 

Відповіді: клавіатура, байт,  монітор, бейсік, вінчестер,  принтер, адаптер, мишка, пам’ять, код, рік 

 

II етап Цікаві ребуси

Учасники кожної команди отримують листи із зображенням різних речей, написів, окремих букв, фото. Їхнє завдання – розгадати ці ребуси.

  1. ІНТЕР ФЕН’ Й СІК”
  2. ДРАКОН’’’ Й ВІЕРА’
  3. ВІЇ’  К  ’ГНОМ’
  4. ’’’БЕТМЕН  Ю
  5. PUMA” СІК
  6. ЯЗРИК”  ЛИЖІ”  К

Відповіді: 1.Інтерфейс. 2.Драйвер.  3.Вікно. 4.Меню. 5.Пуск. 6.Ярлик

 

III етап  Творчий конкурс «Юний художник»

Команда обирає по одному гравцеві, кожен з яких повинен у графічному редакторі Paint швидше за іншого зобразити один із образів

Образ 1. Комп’ютер завис

Образ 2. Комп’ютер плаче, бо зламався

Образ 3. Комп’ютер щасливий – йому купили нову мишу

 

 

Головне у цьому конкурсі передати емоційний стан комп’ютера як живої істоти. Удачі!

 

IV етап Битва інтелектуалів

Основний етап гри, в якому гравці обох команд мають змогу показати власні знання теоретичних основ з інформатики. Для цього їм необхідно дати відповіді на12 запитань

  1. Назвіть текстовий процесор (редактор), з яким ми працюємо.
  2. Перелічіть складові комп’ютера та основні складові системного блоку, що вам відомі.
  3. Перерахуйте основні типи інформації.
  4. Які антивірусні програми ви знаєте?
  5. Назвіть відомі вам операційні системи. Виділіть серед них застарілі та нові.
  6. Які ви знаєте програми-браузери та пошукові системи для роботи в Інтернеті?
  7. За допомогою яких програм та соціальних мереж можна спілкуватися і листуватися в Інтернеті?
  8. Хто такі хакери?
  9.  Що таке ІР-адреса комп’ютера?

10. Перелічіть комп’ютерні програми, які ви вивчили.

11. Які типи зображень вам відомі?

12. Який пристрій називають мозком комп’ютера?

 

V етап Відгадай хто я?

Один з учасників команди зображає без слів певний комп’ютерний пристрій, а команда повинна відгадати, що це.

 

Підсумки гри і підрахунок результатів кожної команди.

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 6 клас, Сценарії
Додано
20 лютого 2019
Переглядів
994
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку