Сценарій виховного заходу "Свято здоров"я" для учнів початкових класів

Про матеріал

Даний виховний захід спрямований на розширення знань учнів про найбільше багатство кожної людини - здоров'я та сприяє здоровому способу життя і позитивному ставленню до спорту.

Перегляд файлу

Свято здоровя

МЕТА : сприяти здоровому способу життя учнів; розвивати уважність, спостережливість; виховувати позитивне ставлення до спорту.

ВІКОВА КАТЕГОРІЯ: 7-10 років.

ОБЛАДНАННЯ: плакати: « Найвище багатство – здоров`я»;
«Здоров`я – найвища цінність»;
«Життя – це мить, зумій його прожити»;
«В здоровому тілі – здоровий дух».

УЧИТЕЛЬ.

  • Добрий день !
  • Здрастуйте !
  • Доброго вам здоровя !
  • Як багато і які чудові вітання у нашого народу. І кожне – сказано від щирого серця і з приємною усмішкою на устах, додає сили та наснаги, бо найбільше багатство – людське здоровя.

         Без здоровя втрачає цінність багатство, краса і навіть розум. Я хочу, щоб всі ви були здоровими. І тому поведемо ми мову про те, як навчитися берегти і зміцнювати своє здоровя.

УЧЕНЬ 1.
Зрозуміло, всім відомо,
Що приємно буть здоровим,
Тільки треба знати,
Як здоровим стати.

УЧЕНЬ 2.
Кожен день по розпорядку
Маємо робить зарядку.
Для здоров`я вона плюс,
Намотай собі на вус.

УЧЕНЬ 3.
Хочу я усім сказати,

Що здоровя краще мати,

Аніж хворому ходити

Й світ чарівний не любити !

 

УЧЕНЬ 4.
Якщо хочеш бути здоровим,
Правило запам`ятай:
Сам про своє здоров`я дбай,
На лікарів цю турботу не перекладай.

УЧЕНЬ 5.
Лікарі лікують хворих,
Здоров`я вони не творять.
Людина повинна сама
Дисциплінована бути й вольова.

(Діти  виконують  пісню)


Як  здоровими  нам  буть

І  пройти  щасливу  путь –

Вчать  у  школі,

вчать  у  школі,  вчать  у  школі.

 

Не  хворіти  і  рости,

Як нам сили  зберегти –

Вчать  у  школі,

вчать  у  школі,  вчать  у  школі.

 

Як красивими нам буть

І хвороби всі забуть

Вчать  у  школі,

вчать  у  школі,  вчать  у  школі.

 

Як продукти  споживать,

Щоби дужими нам стать

Вчать  у  школі,

вчать  у  школі,  вчать  у  школі.

 

І здоровя  зберегти,

По  життю  як  пронести –

Вчать  у  школі,

вчать  у  школі,  вчать  у  школі.

 

Буть  щасливими  завжди,

І  творити,  і  рости –

Вчать  у  школі,

вчать  у  школі,  вчать  у  школі.


Учень1 : Ой! Що це за створіння?

Учень 2: Гей, хто ви такі?

Ангінкін: Ми мікроби. Швидкі маленькі палички, яких не бачить жодне око. Ми дуже сильні, бо можемо вбити дорослу людину.

Дифтерійкін: Ми дуже веселі і сміливі, бо нам нічого боятися в Країні Невмиванії. В ній – ми господарі.

Учень3 : А взагалі, ви кого-небудь боїтеся?

Дизентерійкін: Ми боїмося лише наших найлютіших ворогів – воду, мило, сонце, чисте повітря, зарядку, і , звичайно, Королеву Зубну Щітку.

Ангінкін: Ми їх просто ненавидимо! Вони наші найлютіші вороги, бо безжалісно убивають нас! А ми ж такі гарні.

 

Карієс: Погляньте, які ми симпатичні. Давайте товаришувати. Може, затанцюємо? Ми завжди рухаємось, нам не цікаво сидіти на одному місці.

Учень 4 : Даруйте, мені щось не хочеться танцювати. Все болить, все кружляє перед очима… Я краще вже посиджу.

Учень 5: Я теж.

Ангінкін: О, то це ж прекрасно! Якщо ви хворієте, ми ще більше радіємо. Це продовжує нам життя. Давайте знайомитись. Я Стрептокок Ангінкін – мікроб, що живе в другій порції морозива.

Учень 1.Чому в другій?

Ангінкін . Тому, що для дитячого горла це вже забагато.

Дифтерійкін: А я – Дифтерійкін, мікроб страшної хвороби дифтерії. Живу у тих дітей, котрі бояться робити щеплення. А ці щеплення вбивають нас. Ми ненавидимо їх.

Дизентерійкін: Я – Дизентерійкін, мікроб немитих рук. Ми приносимо страшні хвороби: дизентерію, холеру. Я тихенько сиджу на немитих овочах і фруктах, на ваших руках і дуже мрію потрапити разом з їжею до вашого шлунку. А вже там виробляю свою отруту. Від цього починає боліти живіт, піднімається температура.

Учень 2: Ой-ой-ой! Як живіт болить.

Учень 3:І горлечко болить!

Карієс: А зуби ще не болять? Нічого, скоро болітимуть. Я – Карієс, мікроб нечищених зубів. Ви – молодці! Не любите Зубної Щітки. А я її просто ненавиджу. Вона вбиває в роті всі мікроби, через що емаль зубів не тріскається. Бідним мікробчикам ніде жити. А в тих дітей, що не чистять зуби повно дірок в зубах.

Дифтерійкін: А ще ми живемо під нестриженими нігтями, на брудному волоссі, в непровітреній кімнаті. Скрізь! Всі від нас плачуть, а ми радіємо.

Дизентерійкін: Ну досить. Ці вже хворі. Давайте краще затанцюємо.

Танець мікробів «Говорять ми бяки - буки»

Здоровя: Добрий день усім ! Привіт !

                 Я обїхав увесь світ.

                 І прибув тепер до вас до вас

                 В добрий день і в добрий час.

                 Я -  Здоровя , я міцний

                  І сміливий, і прудкий.

                  Та побачив у цю мить,

                 Що мікробів треба негайно розбить.

  • Я давно вже полюю на цих мікробчиків. У валізі маю те, від чого вони можуть загинути. Допоможете мені ? Тоді відгадайте загадки .

1. Гарне я і запашне, роботяще змалку.

Люблять всі чомусь мене вдень і на світанку.

Кажуть, я даю красу і здоров’я, й силу,

Чистоту у дім несу, звуть мене всі …    ( мило )

 

2. Я – невтомна трудівниця, мені вірять люди,

Хто зі мною поведеться – той здоровий буде.

Буде часто усміхатись білими зубами,

Мене знає вся малеча і бабусі, й мами.

Чистоту тримаю в домі, справу знаю чітко,

Вам ім’я моє знайоме, бо зубна я …    ( щітка )

 

3. Маю вигляд я і смак –

    Можеш подивиться.

    І без мене вам ніяк

    Всім не обійтися.

    Я – не страва, не напій,

    Та в роботі часто

    З милом, щіткою дружу,

    Імя мює - ….(паста)

 

 4 Я маленька полотнинка, випрана дбайливо.

Не серветка, не хустинка, знаю своє діло.

Я дощичок, до голівки притулюсь ласкаво,

Я вбиру усі краплинки з тіла після ванни.

Я не гість – хазяїн в домі, лежати я не звик,

Вам ім’я моє відомо, пригадайте, я …       ( рушник )

 

5 Білих тридцять зубчиків для кучерів і чубчиків

По голівці ходять, волосся в порядок приводять.   ( гребінець )

 

Здоровя: Ось ви і відгадали загадки. Молодці !

 Я знаю, що всім вам подобаються білі, здорові й міцні зуби, гарна посмішка, густе, красиве волосся, охайний, чистенький одяг. Але для цього треба щодня чистити зуби, вмиватися, розчісувати волосся, чистити взуття і привчати себе до цього треба змалку. І ні в якому разі неможна дружити з оцими мікробами.

   За моїм наказом

                   Мікробчиків схопіть,

                  У воді з милом і пастою

                  Помить, вітамінами добить.

                   Вперед ! За мною ! Ура !

Пісня __ Пісня ( На мотив «Одна калина…»

Сумно, сумно аж за край,

Як прийшла хвороба

То хоч помирай.

Страшно, страшно на душі

Забирай, що хочеш –

Здоров'я залиши…

Улітку гарно загорай,

Водою тіло обливай,

Чисть зуби пастою

          «Блендамед і Аквафреш».

Ти не пали, і більш гуляй,

І алкоголь ти не вживай

Здоров'я – цінний скарб

Воно у нас одне!

Слухали, бачили, запам'ятали –

Все, що сьогодні ми вам розказали.

Дома розкажете, друзям порадите,

Проблеми усі ви тепер подолаєте.

Грайте, стрибайте, кружляйте надворі,

Хоч і перерви маленькі у школі.

Хочемо бачити всіх вас здоровими,

Геть всі хвороби, не будемо кволими.

Як зростете ви здорові

Як богатирі казкові

Буде нація здорова

І держава – пречудова!

_________________________

Здоровя:(інсценізація) Ходить гарбуз по городу і питається свого роду :

Гарбуз: Ой чи живі, чи здорові всі родичі гарбузові ?

Буряк: Ми з гарбузової родини й виростаєм для людини !

Морква: за те нас люблять і шанують, що різні страви з нас готують !

Огірок: Який салат без огірка ?

Буряк: А що за борщ без буряка?

Морква: Чи без моркви ?

Капуста: Без капусти?

Огірок: Без нас в каструлі буде пусто!

Гарбуз: Це правда, хлопчики й дівчатка. Ми є, і всі живуть в достатку! Бо ми не просто рослини.

Всі: А рослини – вітаміни!

Здоровя: Розпочинаємо парад вітамінів.

     Гарбуз.  На розвиток і ріст, і зір

Впливають вітаміни,

Що виростають в гарбузах,

Морквині, горобині.

У яйцях, маслі, молоці,

Вони ще проживають.

Це вітаміни групи А –

Їх так ще називають.

Ти ці продукти споживай,

Здоров’я добре й гарне май.

Капуста.  Щоб зміцнилися кістки

У дитинстві ранньому,

Більше кладіть у салати

Зелені звичайної.

Їжте часто ви лимони,

Пийте чай з шипшини.

Не забувайте ніколи

Про С(це)- вітаміни.

 

Огірок.  Щоб здоровим було серце,

Нерви у порядку,

Надворі  ти погуляй

І зроби зарядку.

Їж печінку і сирок,

Масло, хліб, свинину,

Рибу, гречку і жовток,

Навіть картоплину.

Пам’ятай, школярику:

Знає  хай дитина:

Що в продуктах цих живуть

                В (бе)– вітаміни.

Здоровя: А тепер нарешті «Міс і Містер Вітамін»

  • Міс, Моркво, розкажіть про себе, будь ласка дітям.

Морква. Набралася я сили від землі і сонця – стала солодкою і червоною. Мене називають коморою вітамінів. А знаєте чому ? В мене є вітаміни С, В,Д, Е і багато інших. Я міщу в собі велику кількість каротину. Отже, я Міс Вітамін.

Здоровя: І ви, шановний, скажіть декілька слів.

 Гарбуз: Серед овочів улаштували змагання за титул «Містер Вітамін». Я одержав 4 золоті медалі за вітамін С, каротин і за здатність засвоювати організмом людини залізо, яке необхідне для нормального кровотворення.

   Разом:    Всі ці продукти споживайте. Здоров’я добре й гарне майте.

 Здоровя:   Кожній дитині потрібні вітаміни, щоб добре рости, гарно  бачити, мати  здорові  зуби,  рідше застуджуватися, бути бадьорим, витривалим і веселим.

   Танець:______________________________

Здоровя:   А зараз я запрошую на сцену усіх бажаючих, щоб пограти цікаву гру. Гра «Дозволяється – забороняється»

Усі учні вишукуються в дону лінію. Учитель із м’ячем у руках стає напроти. Він кидає одному з гравців м’яч і називає ситуацію. Гравець, що упіймав м’яч, має відповісти «дозволяється» або «забороняється». Якщо відповідь-пра­вильна — гравець робить крок вперед, якщо ні — крок назад. Виграє той, хто підійде до вчителя найпершим. Орієнтовні ситуації для гри:

  • довго гризти соняшникове або гарбузове насіння (забороняється)
  • гризти льодяники (забороняється)
  • полоскати рот після їжі (дозволяється)
  • гризти моркву та яблука (дозволяється)
  • гризти рафінад (забороняється)
  • чистити зуби (дозволяється)
  • перекушувати зубами нитки під час шиття (забороняється)
  • жувати гумку, що не містить цукор (дозволяється)
  • брати зубами металеві предмети (забороняється)
  • вичищати із зубів залишки їжі зубочисткою (дозво­ляється)
  • пити окріп, та їсти гаряче (забороняється)
  • колупати в зубах булавкою, голкою, ампулкою руч­ки (забороняється)
  • їсти морозиво і запивати його гарячою кавою (забо­роняється)
  • часто їсти сиркову масу (дозволяється)
  • користуватися чужою зубною щіткою (забороняється)

(Виходять  лисиця і кіт з перевязаною рукою, в чорних окулярах)

Лисиця: Та я тобі кажу, що це не тут!

Кіт:  Як не тут, як тут! Спочатку було декілька дерев, а потім – пустир. Та й запахи мені ці знайомі.

Лисиця : А я кажу, що не тут! Тут щось людно і дітей багато. Ось поторкай! Це хлопчик, а це дівчинка. Ми потрапили до школи, а не на пустир. Тобі скільки не кажи, скільки не вчи – все одно неслухняний і впертий!

Кіт: Ой, горе мені горе! Не слухався і став таким.

Хлопчик: Лисичко, що трапилося з твоїм товаришем?

Лисичка: Він довго сидів у темряві, біля мишачих нірок і добре напружував зір, надягав чужі окуляри, зблизька дивився телевізор, тривалий час грав у комп’ютерні ігри, тому й осліп.

Дівчинка: Доведеться розповісти коту , що потрібно робити, щоб зберегти свій зір.

Хлопчик: Зір – дорогоцінний скарб, але його легко пошкодити.

Дівчинка: Не можна надягати чужі окуляри.

Хлопчик: Не можна по кілька годин поспіль дивитися телевізор чи грати комп’ютерні ігри.

Кіт: Дякую вам, дуже дякую! Обіцяю, я буду дотримуватися ваших порад.

Дівчинка: Котику, а що трапилося з твоєю рукою?

Кіт: Я грався на будівельному майданчику, спіткнувся об цеглину, вивихнув руку. Оз і боляче було, добре, що в лікарні допомогли.

Хлопчик: А хіба можна там гратися?

Кіт: Не знаю.

Дівчинка: Гратися можна на стадіоні, на спортивному або ігровому майданчику.

Хлопчик: А з тобою, лисичко, що сталося? Чому ти така обсмалена?

Лисиця: А я гралася із сірниками. Загорілося моє гарне хутро. Я злякалася, почала кликати на допомогу. Добре, що люди почули, обгорнули мене ковдрою, вогонь загасили.

Хлопчик: Лисичко, запам’ятай такі правила.

 Не вмикай на кухні газ – РАЗ,

 

Не клади  за піч дрова – ДВА,

 

В лісі сірників не три – ТРИ,

 

Не лишай вогонь в квартирі – ЧОТИРИ,

 

Не лягай при свічці спати П’ЯТЬ,

 

Іскра впала на підлогу – погасіть – ШІСТЬ,

 

Зачиніть вікно, коли в небі грім – СІМ,

 

У грозу під деревом не стійте в лісі – ВІСІМ,

 

Сірником не забавляйтеся, знічев’я – ДЕВ’ЯТЬ,

 

Пам’ятайте всі, про що в лічилці йдеться – ДЕСЯТЬ.

 

Кіт: Ох, лисичко, не знали ми з тобою цих простих правил, тому й пошкодили своє здоровя.

Лисиця: Дякуємо вам за допомогу.

Пісня.

Учень 1: Здоров`я ніхто не дарує,
   Не можна здоров`я купити.

Учень 2: Здоров`я нам доля дарує,
З ним легко і радісно жити.

Учень 3: Так добре, коли не хворієш,
Коли усміхаєшся днині.

Учень 4: Тоді все на світі ти вмієш,
Тоді ти весела дитина.

Учень 5: Стрибаєш, співаєш, танцюєш,
Біжиш то з гори, то під гору.
І кожну синичку почуєш,
І з квіткою в полі говориш.

Здоровя: Я бажаю вам, малята,

Буть здоровими завжди.

Зуби чистити, вмиватись,

Щоб уникнути біди.

Фізкультурою займайтесь,

На повітрі більше грайтесь.

Загартовуйтесь, купайтесь.

Не сумуйте, посміхайтесь.

Назавжди запам'ятайте:

Більше немає скарбу, як здоров'я ваше.

Учитель. Сьогодні ми з вами багато чого пригадали, дещо дізналися нове, над чимось задумалися. Ростіть здоровими, діти, щоб раділи ви світові, а світ радів вам!

Швидко спливають хвилини –

От і прощатись пора.

Я на прощання вам зичу

Щастя, здоров'я, добра.

Усі разом.  Здоров'я – це сила!

Здоров’я – це клас!

Хай буде здоров'я

                               У вас і у нас!

Пісня

Скільки б не казали, а кінчати час,

Кращі побажання ви прийміть  від нас!

                       Приспів

І в вас, і в нас хай буде гаразд,

Щоб ви і ми здорові були.

Хай біда і горе обмина ваш дім,

Доброго здоровя зичимо усім1

            Приспів

Прощавайте, друзі, вам низький уклін,

Здоровя бажаємо, всім ми, як один.

 

 

 

  Діти ( по черзі співають частівки )

                 Я коли кінчаю їсти,
                 На столі у мене чисто.
                 Скатертину не заллю,
                 Бо порядок я люблю.
Ось горобчик сів на стовпчик.
Чистить пір'ячко горобчик.
Потім пурхнув на плетінь:
— Я чистенький! Цвір-цвірінь!

                Ведмежатко косолапе
               У барлозі смокче лапу.
              Ой, яка принадна,
             Наче шоколадна!
Не ведмідь же я, малята,
Щоб до рота пальці брати.
Це мені не звично:
Не гі-гі-є-ніч-но!

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Смірнова Ксенія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Основи здоров’я, Сценарії
Додано
15 лютого 2018
Переглядів
12534
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку