6 травня о 15:00Вебінар: Продуктивна робота наприкінці семестру: онлайн-тести, проєкти та творча діяльність

Сценарій виховного заходу ЯДС у 2 класі

Про матеріал
Мета:ознайомити дітей з першими весняними квітами; розвивати пізнавальний інтерес4 виховувати бережливе ставлення до перших весняних квітів, уміння милуватися картинами природи.
Перегляд файлу

Старогнатівська ЗОШ І-ІІІ ступені

 

 

 

 

 

Перші весняні квіти

(виховна година у початкових класах)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала: вчитель початкових класів

Приходько П.І.

 

Тема: Перші весняні квіти

Мета:ознайомити дітей з першими весняними квітами; розвивати пізнавальний інтерес4 виховувати бережливе ставлення до перших весняних квітів, уміння милуватися картинами природи.

Форма проведення: виховна година

Обладнання: костюми метеликів, малюнки із зображенням перших весняних квітів; картини галявин з квітами.

Хід виховної години

І. Мотивація

Повідомити вчителя.

  На світі рослин і кожна з них має свою назву, а та – свою історію. Квіти є окрасою життя. Вони вражають нас найтоншими пахощами, милують кольорами.

Розгляньте цю картину (картина галявина). На що схожа галявина перших весняних квітів? ( На килимок, наче барвисте озерце, ніби хмарками впала з неба).

ІІ. Повідомлення теми

Сьогодні ми з вами вирушимо у подорож Країною перших весняних квітів, помандруємо лісами і садами. Супроводжувати нас будуть чарівні Метелики.

ІІІ. Повідомлення матеріалу

Учитель. Ми розглянемо картину галявина, на якій зображені перші весняні квіти. Деякі назви квітів нам відомі, поряд з більшістю все-таки стоїть знак питання.(Влітає Метелик-хлопчик, за ним Метелик-дівчинка).

Метелики ( разом ):                                                                                                                                                                                                                 

Чекаємо з нетерпінням,                                                                                                                                                                                  Радіємо весні.                                                                                                                                                                                              Це сонячне проміння,                                                                                                                                                                                                                                                Це квіти і пісні.

 

Учитель (показує проліски).

  • Розгляньте квіточку. Які в неї листочки?  А стебельце?
  • Чи має квітка запах і чому?
  • Якого кольору проліски?
  • Чому вони почали розвиватися навесні?
  • Чому так говорять: « Проліски – очі березня»?
  • Послухай казку, яку подарували нам Метелики.

Був собі малесенький пролісок. Узимку він спав у мерзлій землі. Йому було холодно. Снилася проліскові весна.

  Одного разу пригріло сонечко. Земля почала відтавати. Проліскові стало тепло. Прикинувся він, потягнувся. Його зелені руки виглянути з землі. « Це, мабуть, прийшла весна», - подумав пролісок і розкрив голубі очі. Усміхнувся, промовив:

  • Здрастуй, веснонько1 Добридень, сонечко!

Учитель. Діти, скажіть, будь ласка. Яке свято відзначаємо у перші дні весни?(Свято мам та бабусь).

  • А що дарують жінкам у цей день?(Квіти)
  • А чому жінки люблять квіти?
  •  Ось послухай легенду?

Жив на світі хлопчик. Його мати дуже хворіла й не підіймалася з постелі. Одного разу першої весни син пішов за хворостом у ліс. Де-не-де на пригорку сніг уже розтав і там пробивалася молода зелень. Раптом на одній голявині хлопець побачив блакитну пляму.

Він підійшов ближче, це була перша весняна квіточка – пролісок. Юнак приніс його своїй мамі. Діти, сталося диво. Квітка, її запах вилікували маму і вона піднялася з постелі. Відтоді жінки дуже полюбляють квіти, а ще більш люблять своїх щітей.

Звучить п'єса П.І.Чайковського «Квітень» з циклу «Пори року».                                                     1-й  метелик. ( читає під музику вірш В.Бичка)

У проміннях сонця ніжних,                                                                                                                                   Край веселого струмка                                                                                                                         Білий, росяний підсніжник                                                                                                                                                                                 Раптом блиснув з-під листка.                                                                                                                   Отакий малий, неначе                                                                                                                                                              Ледь прокинувся від сну,                                                                                                                                          Тихий-тихий, а одначе                                                                                                                                   Він привів до нас весну.

2-й  метелик. П'єса П.І. Чайковського та вірш В.Бичка присвячений одній і тій же квітці – підсніжнику – найпершій квітці весни. А хто здогадався, чому її так назвали? (діти відповідають, пояснюють).                                                                                                                              1-й  метелик. Навесні у лісі ми можемо зустрітися зі скромною і ніжною квіткою. Послухайте про неї загадку і відгадайте, яка це рослина?

Дзвіночки-перлинки на ніжці тонкій,                                                                                                             Такі запашні і тендітні такі.                                                                                                                                  В широкому лісі, немов у гіллі,                                                                                                                 Ховають від сонця голівки малі.                                                                                                        ( Конвалія )

Учитель: Назва цієї квітки, конвалія, означає «лілія, яка цвіте в доли летимо ні навесні».

  2-й  метелик.                                                                                                               

Ці квіточки ніжні                                                                                                                               Такі білосніжні,                                                                                                                                                             Тоненькі, тендітні,                                                                                                                                                   Ласкаві, привітні.                                                                                                                                                                                   Послухай, як срібно                                                                                                                                   Дзвенить голосок:                                                                                                                                   «Не треба, не треба                                                                                                                                                           Зривати квіток!»                

Учитель: Діти, поясніть, чому квіти звертаються до вас з таким проханням? (Підсніжник і конвалія занесені до «Червоної книги України»)                                         

 1-й  метелик.                                                                                                             А тепер летимо у садок. Там чекає садівник.                                                                          (Під вальс квітів з балету «Лускунчик» виходять квіти і кружляють у танку. З кола виходить Тюльпан.)                                                                                                                                    Тюльпан:

Я гордо голову тримаю                                                                                                                          І перед вітром не схиляю.                                                                                                       Я жовтий, білий, полум'яний                                                                                                                                                    І, наче яблуко, рум'яний.                                                                                                         В саду я квітну навесні.                                                                                                                               Скажи, яке ім'я мені?

(Відповідь дітей) Садівник(показав малюнка тюльпана)Так, ця квітка має назву тюльпан. Походить вона  від персидського слова «тюрба» − чалма, пов'язка на голову - за схожістю.

V. Підсумок заняття  

   Метелики (разом)                                                            

Ми літали по садах,                                                                                                                    Парках, луках і лісах.                                                                                                                        Зрозумівши квітів мову,                                                                                                                               Цю підслухали розмову:

Лісова квітка.

Ми б завжди були щасливі,                                                                                                        І пахучі, і красиві,                                                                                                                         Якби в полі, в лісі, в лузі                                                                                                                    Бачили нас тільки друзі,                                                                                                                                          Ті, які б нас не топтали,                                                                                                                                               Без потреби не зривали

Садова квітка.

А на клумбах, вдома, в школі                                                                                                                        Висівали нас доволі,                                                                                                                                  Доглядали, поливали.

Усі квіти (разом)

Ми б красу їм дарували.

Учитель. Діти, сподобалася вам наша подорож до Країни перших весняних квітів? Якщо так, то наклейте червону квітку на галявину, а якщо ні – блакитну. Квітів яким кольорів більше?(Діти відповідають).

(Під звуки вальсу усі квіти танцюють).

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Сценарії
НУШ
Додано
11 березня
Переглядів
56
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку