«Прощавай наш дитячий садочок»
Сьогодні день такий чудовий,
Сьогодні все навкруг цвіте,
Давайте зустрічати дружно
Всіх, хто до зали увійде.
А ну ж бо плескайте в долоні –
Ось ваші йдуть сини і доні!
Під музику до зали заходять випускники.
Ведуча День сьогодні особливий –
Він буває лише раз.
Нині всі за вас радіють
Ви йдете у перший клас!
Ведуча. Аплодуйте любі гості –
Всім майбутнім школярам!
Вони гарні і чудові –
Скоро стануть всім відомі.
1 Дитина. Ми - майбутні космонавти,
Співаки і музиканти!
2 Дитина. Ми - майбутні інженери,
Креативні модельєри!
3 Дитина. Ми розумні і кмітливі
Хоч і трошки бешкетливі.
4 Дитина. Ми дружні, веселі - радійте за нас,
Бо ми вирушаємо вже в перший клас!
Ведуча. Звичайно, дитячі роки не закінчилися, але такими безтурботними, якими вони були в дитячому садку, навряд чи залишаться. Це був неповторний світ казок та іграшок, свят і розваг. І ось сьогодні, ми вирішили все пригадати, і тому запрошуємо всіх присутніх відвідати «Музей незвичайних речей». Всі експонати музею викликають приємні спогади про найкращих, найрозумніших, найталановитіших випускників нашого садочка.
Ведуча. Ось погляньте, який цікавий експонат є у нас у музеї. Так, це ціла банка дитячих сліз, які вони проливали, коли ви їх тільки привели до садочка!
Дитина. Не лякайтесь тата й мами
Так, це банка зі сльозами
Нас самих, і наших мам,
Вихователя і няні.
Дитина. Все чуже – подушка, ліжко.
Чужа лялька, вікна, книжка.
Чужий голос знов лунає
Перед сном казки читає.
Дуже, дуже дітки ждуть-
Ну коли ж батьки прийдуть?
Ведуча. Так, діти, дуже не любили спати: вередували, плакали, але все це в минулому і випускникам плакати та вередувати вже не личить.
Вони швидко дорослішають і допомагають нам виховувати і розважати молодших.
Під музику заходять малюки
1 малюк. Ми малята-малюки
Вас вітаєм залюбки.
Ви про нас не забувайте,
Носики не задирайте.
2 малюк. Запам’ятайте, друзі,
Даємо вам наказ,
Учіться на «відмінно»,
Не забувайте нас.
Танок «Їжачки»
Ведуча. А ось погляньте, в нашому музеї є дуже незвичайний експонат (бере чорну коробку). Знаєте, що тут зберігається? Сюди ми збирали всі ваші шкідливі звички. Всі «не хочу», всі «не буду», вашу лінь, вередливість, шкідливість. Дуже довго ми позбавлялися ваших поганих звичок, збирали їх, і після свята викинемо їх на смітник.
Під музика заходить Шкоденятко.
Шкоденя. О! Привіт усім! А чого це ви тут всі зібралися?
Ведуча. Ми своїх діток у школу проводжаємо! А ти хто такий?
Шкоденя. А що, ви мене не впізнали?
Я не хлоп’ятко, не дівчатко, а велике Шкоденятко!
Я розбив сьогодні вазу, з’їв цукерки всі відразу.
Я стілець намазав клеєм, і кота за хвіст приклеїв.
Тихо я заліз в куток, мила відкусив шматок.
Я дівчат за коси смикав, потім голосно гигикав.
Ось скільки справ я сьогодні встиг зробити!
Ведуча. Що ти, це ти не справи робив, а шкоду. Ой-ой-ой! Ми так довго позбувалися шкідливих звичок, хотіли їх викинути на смітник. А ти навчаєш дітей поганому.
Шкоденя. А хто сказав, що це погано? Та ви самі подумайте, що з ними буде, коли вони почнуть навчатися у школі.
Ведуча. Що ж з ними буде? Вони стануть ще розумнішими!
Діти, я казатиму слова, а ви якщо з ними згодні кажіть так і плескайте в долоньки, а якщо ні – тупайте ніжками.
Гра – кричалка «Так чи ні»
В школу восени підем - Так,
Друзів ми собі знайдем -Так,
На уроках будем спати - Ні,
І читати і писати -Так,
І щоденник будем брати -Так,
І всі двійки заробляти - Ні,
Будем іграшками гратись - Ні,
І старанно всі навчатись -Так,
У рюкзак візьму я книжку -Так,
І ведмедика та мишку - Ні,
І альбом, щоб малювати -Так,
І ще зошит, щоб писати -Так,
Кошенятко понесу - Ні,
Й пістолет я покладу - Ні,
І ще лінійку та ручку -Так,
І малу собачку Жучку - Ні,
Фарби, пензлик, пластилін -Так,
І навчатися не лінь -Так.
Шкоденя. Ага! Хто вам таке сказав? Ось погляньте, що з ними станеться. Я зараз намалюю портрет школяра. (Бере мольберт) (там намальований портрет, він вдає ніби малює)
Шкоденя. Щоб бачити, на що ви здібні, великі очі вам потрібні (малює)
Щоб добре вчительку вам слухать, потрібні вам великі вуха!
Граніт науки гризти важко, тому великі зуби в першоклашки.
А щоб допитливими стати, великій ніс вам треба мати.
(показує портрет) Ось погляньте, якими ви станете!
Ну що, вам подобається, хочете бути такими?
Ведуча. Дітки, не вірте йому! Від знань не ростуть вуха, очі, чи ніс. Від знань дитина стає розумнішою.
Шкоденя. Зараз перевіримо ваші знання.
Ведуча. Давайте спробуємо відгадати загадки
Гра «Загадки»
Влітку диво це знайду |
В нас гуляє біля тину, Має носик-намистину, Сам він схож на будячок Це колючий (Їжачок) |
Я ніколи не сиджу, |
В мене є три кольори, |
Диво-дім, диво-дім, |
|
Ведуча. А тепер давайте пограємо в дуже цікаву гру. Ваше завдання швидко зібрати в портфель усе, що потрібно в школі. Хто швидше впорається, той і переміг.
Гра «Складання портфеля»
До стола виходять по 2 людини і починають під музику збирати портфель з тих речей, що викладені на столі.
Перевірка зібраних портфелей.
Ведуча. Шкоденятко, ти переконався в тому, що наші діти розумні. Ми всі їхні шкідливі звички збирали, і тепер хочемо від них позбавитися. (бере коробку із «шкідливими звичками»)
Шкоденя. (вихвачує) Ні, я не дозволю їх викинути. (Біжить, падає) (коробка розкривається) Ой-ой-ой! Що я наробив?
Ведуча. А ну вставай! (Намагається його підняти, він не встає) Ну що таке, вставай!
Шкоденя. Та, мені не хочеться, мені ліньки! Я не буду! Я не хочу! Не люблю! Не чіпай! Від сьогодні я непослух! ВЕ-РЕ-ДА! Ось так і знай!
Ведуча. Якесь незрозуміле явище! Що сталося?! Це мабуть якась серйозна
інфекція? Віруси! Я, здається, зрозуміла. Він заразився. Шкідливі
звички розсипалися, і розлетілися.
Ведуча. Так, що ж це буде? Це ж і наші діти можуть заразитися? Що ж робити?! Інфекція швидко поширюються серед людей. Можуть з’явитися нові випадки зараження! Треба кликати на допомогу!
(Діти роблять вигляд, що заразились лінню.) (Заходить медсестра)
Медсестра Треба негайно вжити серйозних заходів, запустити антивірусну програму!
Тут вихід бачу я один – Оголосити карантин: -
Комп'ютер зовсім не вмикати! -
Солодощів не купувати!-
Мультфільми теж заборонити!-
Без іграшок весь день сидіти!
Ну що, дітки, до профілактики готові?!
Діти. Ні-ні! Ми всі уже здорові! І до школи йти готові!
Ведуча. Які ефективні заходи! Дякуємо! Будемо сподіватись, що в
шкільному житті ви будете стійкими до вірусів неслухняності.
Ведуча. Ну от і добре, що ми встигли швидко зібрати всі шкідливі звички. Не
дали їм прижитися. А як там наше Шкоденя?
Шкоденя. Я теж вже вилікувався, і навіть порозумнішав. А то так страшно стало: лінь напала, грубість, жадібність. Бр-ррр, не хочу я таким бути, краще у школі навчатися! Треба швидше позбавитися цієї коробки. Дітки, до зустрічі у школі! (Бере коробку і виходить)
Музика для Шкоденятка.
Ведуча. Ну що ж. Ми все переглянули, все згадали. Але в нас залишився найцінніший експонат – це наші діти!
Ведуча. Дитинство не кінчається,
Хоч вам вже по шість літ.
Дитинство повертається
І шле усім привіт.
(Колаж)
Дитина. Твій друг тобі віддасть усе:
І свій квиток на карусель,
І цвях, і ґудзик, і літак,
Та не за щось — а просто так.
Дитина. І посміхнеться друг тобі —
Аж схочеться співати.
І ти подумаєш тоді:
«Як-гарно — друга мати!..»
Епізод «Прощання друзів» (музика)
(Випускники підходять до кожного з дітей і прощаються)
Ведуча. Останній експонат в нашому музеї – ось таке велике серце. Воно
символізує ту любов, ласку, піклування, яке всі працівники дитячого
садочка вкладали в наших дітей. І ось сьогодні для вас всіх звучать
слова подяки від наших випускників.
1 дитина. Крокує дитинство від нас тихим кроком,
Не встигли малята моргнуть навіть оком –
Забрало з собою м’ячі і ляльки,
І все, чим ми бавились тут залюбки…
2 дитина. Куточок дитинства, садочок рідненький,
Спасибі за все, що нам дав, дорогенький!
Спасибі усім, хто працює у ньому,
За ласку, увагу, турботу й любов.
Пісня «Прощавай, наш садочок дитячий»
Ведуча. Шановні малята, всі життєві радощі і незгоди, зльоти і падіння,
розчарування і перемоги з вами завжди ділили ваші батьки. І
зараз ми надаємо їм слово.
Слово батькам.
Вручення дипломів