Виховна година на тему: Мило та вода-для хвороби біда

Про матеріал
В цьому матеріалі розроблено виховну годину на тему : Мило та вода - для хвороби біда. (для учнів другого класу)
Перегляд файлу

Мило та вода - для хвороби біда

 

Сьогодні ми з вами поговоримо про те, як ми завжди можемо бути чистими та охайними. Для цього ми здійснимо захоплюючу подорож вздовж річки «Гігієна» і зупинимося на кожному з островів , які зустрінуться нам. Ми дізнаємось з вами про особисті речі,  як доглядати за зубами, вухами, носом, очима.

- Річка, по який ми будемо переміщатися, як вже відомо називається «Гігієна».

Повага до особистої гігієни сприяє підтримці та зміцненню здоров’я. Відгадування загадок

  • На чому подорожують річкою? ( На кораблі)
  •  Щоб стати пасажирами корабля треба вам відгадати загадки:

Коли миюсь, чи вмиваюсь,
Потім ним я витираюсь.
Витирати сухо звик
Мій м’якесенький…

                                                                   ( Рушник)

  • Для чого він потрібен?

У кожного в ванній
Є хитра штука:
Відмиє від бруду
І тіло, і руки.
Головне, щоб в око
                                   Воно не потрапило.                          (Мило)

  • Для чого потрібне мило?

Поки вона гуляла спинка рожевою стала.

                                                                   (Губка)

  • Для чого потрібна губка?

Прокидаємося  зранку,
Піднімаємо  фіранку.
Перш  за  все  було  б  корисно
Каші  нам  смачної  з'їсти.
Але  всі  малята  знають:
Умивальня  нас  чекає!
Мій  маленький  любий  котик,
Набери  водички  в  ротик.
Зубки  допоможе  швидко
Налощити  зубна?  ...

                                                                         (Щітка )

Я  -  біленький  черв'ячок,
Виповзаю  на  дрючок.
Смаковитий  та  духмяний
Чищу  ротик  я  слухняно.
В  тюбику  відпочиваю,
Свою  справу  добре  знаю!
Свіжий  подих  надаю,
Блиску  зубкам  додаю.
Ще  -  малиновий,  смугастий.
                                   Поряд  з  щіткою  -  зубна  ...                          (Паста)

  • Для чого потрібна зубна щітка?
  • Для чого потрібна зубна паста?

Все, що бачить, нам покаже

На недоліки всі вкаже.

 Як маленьке – то лежить,

Більше –на стіні висить.       (Дзеркало)

Зроблені з заліза,
Уміють стригти і різати.
Коли вони зустрічаються,
                                    Все на частини ділиться.                         (Ножиці)

  • Для чого потрібне дзеркало, а для чого ножиці?

Не хижак, а зуби має

Не гризе і не кусає

А розчеше кіски Олі,

                                    Чубчик Петрикові й Толі.                 (Гребінець)

  • Для чого потрібний гребінець?
  • Молодці діти, правильно відгадали всі загадки.
  •  Отже, вирушаємо в путь.
  1. Розповідь про вмивання
  1.               Перший острів на нашому шляху «Охайність». Зустрічатиме нас Губка Боб, який хоче, щоб ви навчилися правильно мити руки.

 Навіщо треба мити руки? (Відповіді учнів)

-    Любі, ми повинні постійно стежити за чистотою рук. Коли ми заходимо до школи, то за до всього торкаємося:  руками до ручки від дверей, відвідуємо туалет, торкаємося різних предметів впродовж дня. Тому на ваші руки можуть потрапити мікроби. Ні в якому разі не можна брати руки до роту. Треба постійно слідкувати за чистотою рук.

  1. Пальчикова гімнастика

МИЄМО РУКИ

1. "Миємо руки": ритмічно потираємо долоні, наче миємо руки.

Узяли духмяне мило,

Добре руки з ним помили.

2. "Струшуємо водичку з рук": пальці стиснути в кулачок, потім з силою випрямити їх, наче струшуючи водичку.

Полетіли від води

Бризки з рук туди-сюди.

3. "Витираємо руки": енергійні рухи імітують почергове витирання кожної руки рушником.

Рушничок я свій беру,

Швидко ручки обітру.

  1. Скажіть, будь ласка, а якими руками треба мити лице, вуха, шию?

(Чистими.)

- Як часто треба купатися? ( Щодня.)

Своє тіло ми повинні мити кожного дня.  Шкіра повинна бути завжди чистою.  Витиратися потрібно сухим і чистим рушником.

Своє волосся  необхідно мити в міру забруднення, прочісувати власним гребінцем або щіткою 2-3 рази на день. Зачіски повинні бути зручними і охайними. 

Пам ‘ятка: використовувати не свій гребінець,  заколки , головні убори – суворо забороняється.

Губка Боб задоволений тим, що ми навчилися правильно мити руки та знаємо як доглядати за своїм тілом.  Він прощається з нами і ми рухаємось далі.

  1. Догляд за зубами

Пливемо до другого острова « Чистота».

- Діти, як називають лікарів, які лікують зуби? ( Стоматолог)

Я пропоную переглянути відео, а потом обговорити його.

- Який висновок ми можемо зробити?

- Скільки разів в день треба чистити зуби?

- Чи можна користуватися чужою зубною щіткою?

- Як часто треба змінювати зубну щітку?

- До кого треба звернутися при виникненні проблем із зубами?

     4. Догляд за вухами , носом та очима

Рушаймо далі на кораблі. Перед нами острів «Акуратність». На ньому живе пірат Джек, який хоче, щоб ви відповіли  йому на декілька питаннь.

- Нащо нам вуха?

- Як правильно доглядати за ними?

  • Стеж, щоб вуха були чистими.
  • Під час щоденного вмивання мий вуха теплою водою з милом.
  • Не засовуй гострі предмети до вуха.
  • Бережи вуха.

- А навіщо нам потрібен ніс?

- Як правильно доглядати за ним?

  • Стеж, щоб ніс був завжди чистий.
  • Не засовуй гострі предмети до носа.
  • Користуйся носовою хусткою.

Джек пошкодив  своє око і зараз ходить з пов’язкою. Він хоче дати вам декілька порад догляду за очима.

Поради пірата:

1) Бережи очі.

2) Не три їх брудними руками.

3) Негайно звернися за допомогою, якщо в очі щось потрапило.

4) Не грайся перед обличчям гострими предметами.

5) Довгими годинами не сиди перед  екраном  телевізора чи комп‘ютера.

6) Щодня роби вправи для очей.

Подякуємо Джеку за поради і попливемо далі.

 

VI. Закріплення знань учнів

- Для того, щоб допливти нам до берега треба виконати завдання:

 Робота з прислів’ям.

Чиста вода – для  хвороби біда.

Твоє здоров’я – у твоїх руках.

- Як ви розумієте ці прислів’я?

VII. Підсумок уроку

  1. Дорогою додому я хочу заїхати з вами у гості до героїв мультфільму «Маша и Ведмідь»

(Перегляд фрагменту із мультфільму «Маша и Ведмідь»)

  • Якою була Марія?
  • Чого хотів Ведмідь?
  • Чому вчить нас цей уривок ?

2)  Любі друзі, на цьому наша подорож завершується і на останок я хочу звернути вашу увагу на екран.  Хто знає що це за квітка? Зараз ми будемо збирати нашу квітку за підсумком уроку.

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Busel Inna
Додано
11 жовтня 2021
Переглядів
719
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку