Сценарій випускного вечора для 9 класу
Фанфари
Ведуча: Вітаємо, шановні батьки та вчителі!
Вітаємо дорогі випускники!
Шкільний вечір у вас,
Найчарівніший вечір,
Бал запрошує вас.
Ведуча: Все стало так, як ви хотіли,
І ось настав бажаний час:
Вбрання випускника наділи,
Що ж, запрошуємо в зал всіх вас!
(Під мелодію діти парами заходять до зали, а ведучі називають імена дітей.)
Ведуча: Ви десять днів з хвилюванням ходили,
Білети, тести до ночі зубрили,
І навіть погода допомагала,
Щоб ви не гуляли – дощем поливала.
Але все минуло, іспит здали,
Одразу доросліші стали всі ви.
І ось заслужили одну з нагород:
Величальні слова вам готує народ.
Ведуча: Слово надається директору школи.
Вручення дипломів в номінаціях.
Ведуча: Як же чудово, що в школі є діти,
Чий розум й знання прославляють її,
Адже за них ми можем радіти:
Вони наша гордість і промінь надії.
Ведуча: В номінації "Гордість школи" перемогли:
___________________________________
Ведуча: Це точно про нього або про неї. Про тих, кого називають енерджайзером та "душею" будь-якої компанії. Це – блиск в очах та море енергії.
Переможцями в номінації "Спокій їм тільки сниться" перемогли:
___________________________________
Ведуча: В житті вашому не менше, ніж здібність
Може перемогти і чарівність.
Ведуча: В номінації "Міс Чарівність" перемогли:
___________________________________
Ведуча: Нехай зі слухом перебої,
Зате голос гучний є.
І привабливі собою,
Тож актори також є.
Ведуча: В номінації "Найкращі актори" перемогли:
___________________________________
Ведуча: Вишиванка вам – будь ласка,
А полицю змайструвать?
В цих дітей – то Божа ласка,
Руки можуть здивувать.
Ведуча: В номінації "Золоті рученята" перемогли:
___________________________________
Ведуча: Від напасті і хандри
Сміхом діляться ці кадри.
Ведуча: В номінації "Містер Хохотун" переміг:
___________________________________
Ведуча: Лідером в класі стати не просто,
Бути цікавим для всіх.
Лідер веде всіх дуже промовисто,
Авторітет - то є успіх.
Ведуча: В номінації "Лідер школи" перемагає:
_______________________________________
Ведуча: За відповідальне ставлення до розкладу дня, не дивлячись на божевільні пробки, вселенські катаклізми, падіння курсу долара і ріст цін на золото і нафту, завжди з’являться в потрібному місці і в потрібний час – це…
Ведуча: В номінації «За перемогу над труднощами» перемогли:
_______________________________________
Ведуча: В нашій школі є власні Мессі, Шумахери, чемпіони світу.
Ведуча: В номінації «Видатні спортсмени»:
Учень: Наші турботи, тривоги, печалі
Ви, безперечно, завжди підмічали.
Скільки ми бачили Вас на роботі –
Завжди у пошуках, завжди в турботі.
Ми Вам бажаєм такою зостатися
І ніколи в житті не мінятися.
( вручення квітів директору школи)
Учень: Дорогенькі завучі Ви наші,
Ми з поваги тихо говорим.
Ви завжди нас помічали,
Були другом і плечем.
І на нього ми спирались,
З Вами все перевернем.
(вручення квітів завучам школи)
Учень: Сьогодні ми, хлопчики й дівчатка, з великою повагою говоримо «Дякуємо» нашим першим вчителям: __________________________
Ведуча: Слово для привітання випускників надається першому вчителю
Ведуча: Довгим і важким був ваш шкільний шлях: одні отримували двійки і зривали уроки, нескінченно губили шкільні щоденники, тікали з занять і шанобливо говорили «До побачення» вчителям, інші шукали Х-фактор серед учнів всієї школи, а особливо серед вчителів. Вони- вчителі- на вашу думку перемагали в номінаціях «Терпіння», «Витримка», «Чуйність», «Розуміння». Але є одна номінація про яку скажуть самі учні.
Учень: Вперто, безмежно, з запалом
Вірили в нас наші класнії мами!
Вони нас , бувало, за двійки сварили,
Дзвонили додому, за прогули хулили.
Учень: Бувало, коли доведуть їх "добрії" діти
Сльозу витирали потай в кабінеті.
А в день випускний, із хвилюванням
Вручають дипломи з гучним побажанням.
Учень: Сьогодні, здається, думають з печаллю,
Що випуск цей був такий унікальний!
Вітаємо наших класних керівників:___________________________________
Ведуча: Слово для привітання надається класному кервнику____________________
Учень: Дорогі наші вчителі!
Можливо, ми зараз не зовсім розуміємо скільки зробили для нас вчителі. Вони,
воїни світла, із завидною мужністю та стійкістю вели нас до іспиту на зрілість.
Учень: За роки нашого навчання вчителі дуже добре нас вивчили: наші сильні та слабкі
сторони, але і ми їх дуже добре вивчили.
Учень: Хтось з мудреців сказав: "Щоб вивчити одну іноземну мову, достатньо двох років.
Щоб вивчити другу іноземну мову, достатньо одного року. А щоб вивчити рідну
мову, потрібне ціле життя."
Учень: Ми сподіваємося, що впоралися з таким завданням. І тепер не тільки думаємо, але і
вільно говоримо українською, російською, англійською, французькою.
Дякуємо Вам, наші дорогі філологи_________________________________________
Учень: Хочеться подякувати вчителям точних наук: математикам, фізикам, інформатикам.
Адже всім відомо, що точність – це перевага королів. І ми зрозуміли, що будь-яку
важливу справу треба починати з точного розрахунку і тоді по життю ти будеш
королем.
Учень: Вітаємо _________________________________( математики, фізики, інформатики)
( вручення квітів вчителям)
Учень: Ми твердо засвоїли,: для того, щоб зберегти життя та здоров'я, потрібно раз і
назавжди вимкнути світло та газ
Учень: Не зловживати алкоголем та не курити
Учень: Заборонити рух будь-якого транспорту
Учень: І найголовніше, вживати тільки здорову їжу і займатися спортом.
Учень: Ми знаємо як загартувати тіло та волю, облагородити серце, врятувати душу і бути
врівноваженим. Дякуємо вчителям Основ здоров'я та фізичної
культури________________________________________. ( вручення квітів вчителям)
Учень: І тільки здорові люди можуть мандрувати в просторі і часі.
Учень: ___________(історія) , ви збудували подій місток,
З минулого в сучасний вік.
І довели нам, що в історії
За все відповідатиме людина!
Учень: Глобус, карта і учителя розповідь
Відправляє нас в мандри країнами.
Ви наш Колумб _________________(географія)
( вручення квітів вчителям)
Учень: Шановні ___________________(труди, мистецтво)!
Ви вчили нас живопис любити,
А ми малюєм графіті й зірочки,
Нехай же нам Малевичем не бути,
В мистецтві робимо перші ми шажочки.
Учень: Уроки ваші були в радість нам,
Ми з вами підкоряли нотний стан.
І часом накривав нервовий тік,
А ми співаєм, як Монатік.
Учень: Працювали в школі ми невпинно
І зрозуміли раз і назавжди,
Що працею створили з нас людину.
Тож серед нас - яскраві приклади.
( вручення квітів вчителям)
Учень: Сьогодні всі сини й дочки
Низько вклоняються й батькам!
Учень: Так несподівано, так романтично
Музика знову мені награє
Про незабутнє казково-магічне,
Про веселкове дитинство моє.
Учень: Юності час божевільно-шалений,
Час почуттів і найперших невдач.
Тато казав: "Ти ще, синку, зелений!"
Мама просила: "Синочку, не плач."
Я ображався, тікаючи з дому,
Їхні поради я чути не міг,
Та проминало усе, і потому
Я повертався на рідний поріг.
Учень: Більшого щастя не варто й шукати,
Сонячний промінь застиг на щоці,
Ліва долоня в долоні у тата,
Права долоня у мами в руці.
Учень: для вас , наші рідні звучить цей музичний номер.
Ведуча: Друзі! Заглядаючи у майбутнє, ми впевнені, що у вас будуть велику перемоги, надійні друзі! Бажаємо вам наснаги, найменшу дрібку невдач та сліз. Щоб ви реалізували себе в улюбленій роботі, щоб зустріли справжнє кохання. Тож вперед! Крокуйте сміливо і впевнено.
Ведуча: На цьому наша урочиста частина завершена.