Сценарій виступу агітбригади "Ми обираємо здоров'я"

Про матеріал
Сценарій виступу агітбригади "Ми обираємо здоров'я" для учнів 5-9 класів. Привернути увагу молодого покоління до збереження власного здоров'я та формувати позитивну мотивацію на здоровий спосіб життя.
Перегляд файлу

Здоровя – дорожче за золото.

Вільям Шекспір

Життя людини – це найвища цінність. У кожного з нас життя унікальне й неповторне, його треба берегти й шанувати.

            Головною метою виступу шкільної агітбригади оздоровчого напрямку є :

  • пропаганда здорового способу життя;
  • привернення  уваги молодого покоління до збереження власного здоровя як найвищої цінності життя;
  • формування позитивної мотивації до здорового способу життя;
  • виховання відповідального ставлення до себе і свого здоровя;
  • навчити не втрачати необачно власне здоровя;
  • пошук та підтримка обдарованої, талановитої молоді;
  • формування вмінь і навичок  профілактики захворювань;
  • поширенню волонтерського руху;
  • сприяння всебічному розвитку дитини, її самовдосконаленню.

ЗОЛОТА СЕРЕДИНА
 

                                                        Дія перша
На вінику або мітлі вискакує Джек, обличчя брудне,  волосся скуйовджене, одяг пожмаканий і неакуратний. Робить коло по сцені і завмирає (нібито зупинився час).
Оповідач.  Знайомтеся, це Брудний Джек -ковбой, вважає що гігієна –  не більше ніж зайві клопоти.
(Після цих слів Джек продовжує рухатися).
Джек ( до свого «коня») – Пр-р-р-р, ану стій! Отут і запаркуюсь.
(Кидає віника в сторону, сідає на маленький стілець, длубається у вухах, чеше голову).
На фоні з’являється Біль, починає бігати мов ошалілий по сцені, в якийсь момент завмирає.
Оповідач.   Біль. Непередбачувана, вкрай неприємна істота, періодично нападає на Джека.

Біль (бачить Джека, той не помічає Біль) – О-о-о, подивіться лишень, хто це в нас? Це ж мій улюбленець Джекі! (Підкрадається до Джека і «зіштовхує» його зі стільця, зі сміхом ховається).
Джек.   Ой, який нестерпний біль!
Біль ( виглядаючи зі схованки) – Це я, це я! (Ховається).

Джек.   Хто тут? Певно, здалося....

Та-а-а-к, чим би тепер зайнятися? Треба подумати.. Кота за хвіст тягав? – Тягав! Ворону з гнізда проганяв? – Проганяв! Тепер можна і попоїсти ( витягує з кишені або зриває з дерева яблуко) .
Вчителька каже, що я не слідкую за собою, а я навіть руки помив… У калюжі… (їсть яблуко і йде).


                                                      Дія друга


Виходить Джордж, у руках у нього  тазик з водою, на плечах рушник. Перед стільцем завмирає.
Оповідач.   Джордж. Інтелігентний, педантичний, помішаний на чистоті і власній безпеці.

Джордж ( панічно)  І хто оце придумав бути черговим у класі? Це просто ЖАХ! Як можна брати до рук ганчірку, яку до тебе чіпало 29 чоловік з немитими руками? (Миє руки в тазику, витирає рушником).

Джордж (з полегшенням) . Ну все, мої ручки знову чисті, (роздивляється руки) моєму життю знову нічого не загрожує, можна тазик додому віднести.
(До Джорджа підкрадається Панік, завмирає).
Оповідач. Панік. Ця холера не дає спокійно жити Джорджеві, постійно вганяючи його в депресію.
Панік (на вухо Джорджеві).  Як ти гадаєш, якщо ти приніс тазик брудними руками, а віднесеш чистими, це завадить мікробам знову потрапити на твою шкіру? (Вїдливо хіхікає).
Джордж ( панічно). А-а-а-а-а-а! (Збирається тікати).
Назустріч Джорджеві виходять Ваня і Ліза.
Оповідач. Це Ваня та Ліза – активні, виховані діти, які вміють весело і з користю проводити час, при цьому розуміють необхідність власної гігієни.

Джордж, тікаючи, ледь не збиває їх з ніг.
Ваня. Агов, Джордже, ти б хоч під ноги дивився!
Ліза. Куди це ти так панічно поспішаєш?
Джордж. Куди -  куди? У ДУШ! Всюди мікроби, бацили! (Озирається, як параноїк). Я не хочу помирати!!
Ваня і Ліза ( одночасно). Та заспокойся ти!
Ваня. Завжди ти перебільшуєш.
Ліза (весело і безтурботно).  Атож, ти зі своєю гігієнічною параноєю скоро позеленієш.
Джордж (задихається і заїкається). П-п-п-позеленію?
Ваня (весело).  Ага, і плямами вкриєшся (складає руки на грудях, вилуплює очі і висовує язик).
Ваня і Ліза сміються.
Джордж. Що мені тепер робити?
Ліза. Та жартуємо ми!
Ваня. Ну, звісно, що жартуємо! Щоб не сталося нічого лихого, достатньо просто дотримуватися правил гігієни, а не ізолювати себе від всього веселого і повсякденного.
Ліза  (дивиться на годинник). Мерщій біжімо в їдальню, сьогодні там дають млинці з варенням! (Мрійливо примружує очі).
Панік (із-за плеча, Джорджеві на вухо, театрально). Казка! Муха сіла на варення, от і все… дизентерія! (Хіхікає і тікає).
 

Джордж. О-о-ой, я, напевно, не піду. (Тікає).
Ліза. Дивний він! От кому варто переживати за своє здоровя, так це Джеку. Він же зовсім не дружить з милом.
Ваня. Гайда,  в їдальню, нам же треба ще руки помити. (Біжать).
 

Дія третя

Облизуючи пальці і погладжуючи живіт, виходить перевальцем Джек.
Джек. Ох, як смачно я поїв! Млинці з варенням, потім ще цукерок, і ч-а-а-ай з цукром! Я солоденьке люблю! (Погладжує живіт).
Підбігає Біль
Біль. А зубів взагалі не чистиш, от тобі і розплата! (Дає легенького «щиглика» Джековій по щелепі).
Джек. А-а-а-ай, мій зуб, зуб болить! (Хапається за щоку).
У цей час повз нього проходить Джордж .
Джек. Агов, містер Пропер, постривай, допоможи мені, у мене зуб болить.
Джордж. Зуб? Не підходь до мене, раптом це заразне!!!
Панік  (Джорджеві). А раптом у нього ще й воші є? От веселуха буде! (Потирає руки).
Джордж трясеться в паніці.
Біль. Вошей поки що нема, але руки мити хтось дуже не любить! (Підскакує до Джека і «б’є» його в живіт).
Джек (стогне).  Ой, мій живі-і-іт, я, певно, зїв щось не те.
Виходять Ваня і Ліза.
Ваня. Ага, грязюку зі своїх рук брудних, які до рота пхаєш постійно.
(з сарказмом). Джордже, у тебе випадково нема з собою якихось ліків від шлунку?
Джордж витрушує із сумки  цілу гору таблеток, вати, бинтів і т.д.

 Звичайно, як би я вийшов з дому без цього (обережно і гидливо підштовхує до Джека якісь таблетки).
Ліза (іронічно).  Хлопці, ви двоє ідеально б доповнили один одного.
Ваня. Ви таки однозначно дивні, кожен по - своєму. Ну нічого, ми з Лізою спробуємо вам нагадати те, чому нас учили ще в садочку.
Ліза. Пам’ятаєте ту пісеньку?
Джордж. Пісеньку? ( Пригадує).
Джек. Здається, я щось пригадую, нас вихователька вчила.
Ліза. Так, і в школі ми її співали. Нумо, згадуйте!
Разом співають пісню.
 

Дорослі і малята мають це знати,
Що всім обов’язково треба чистить зубенята,
Якщо ти їх не чистиш й солодощі їси,
Що зуби болять, ти не кажи.

Приспів(двічі)
Бо треба їх чистити,
Щоранку і ввечері,
Це запорука твого здоровя,
Дружно скажуть лікарі!

Не слухав маму й тата і руки не мив,
А потім різко в мене живіт заболів.
Якби з брудними ручками за стіл не сідав,
Подібних турбот, я б не мав.

Приспів(двічі)
Бо треба їх мити,
Щоразу після вулиці,
Це запорука твого  здоровя,
Дружно скажуть лікарі.
І нігті почистити,
Щоразу, коли брудні,
Це запорука твого здоровя,
Дружно скажуть лікарі.

Я не дружив у класі зовсім ні з ким,
Бо дуже я боявся бути брудним,
Але тепер відкрились очі мої,
Що всі слухняні діти геть не брудні.

Приспів(двічі)
І ми подружилися,
Тепер ми приятелі,
Це у житті найголовніше,

Дружно скажуть вчителі.
 

 

Всі виходять на поклон.
Оповідач. Не все, що ми хотіли донести до вас, було сказано словами. І нашим одноліткам, і дорослим, ми залишаємо можливість задуматися над глибоким сенсом такої неглибокої, здавалося б, теми.

 

 

docx
Пов’язані теми
Основи здоров’я, Сценарії
Додано
20 лютого 2020
Переглядів
559
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку