Рекомендую для виступу екологічної бригади.
Сценарій виступу агітбригади
«Охорона водних ресурсів України»
Учень1. Ми вітаємо всіх, хто сьогодні в залі цій,
Хто втомився дуже від земних всіх бід
Всі. Ага!
Учень 2. Подивись сюди і послухай нас
Годі лінуватися. Настав твій час.
Всі. Рятувать планету.
Учень 3. Гучніше!
Всі. Рятувать планету!
Ти питаєш…
Хто?
Учень 4. Ти питаєш…
Всі. Як?
Учень 5. Може врятувати цей чудовий світ.
Всі. Але…
Учень 6. Хай же кожен з нас відверне той час
Час екологічної біди.
Всі. Ти рятуй планету!
Учень 1. Всі разом!
Всі. Ти рятуй планету!
Учень 2. Вас вітає агітбригада
Всі. «Флора плюс Фауна»
Учень 2. Навчально-виховного комплексу «Чаплинська школа-гімназія».
Учень 3. Ми не вперше будемо говорити про актуальні для нашого сьогодення проблеми.
2
Учень 4. І не вперше будемо піднімати надзвичайно важливу тему для всіх людей України і планети вцілому
Всі. Охорона водних ресурсів.
Учень 5.В Україні на рівні закону затверджено Основні засади (стратегію) державної екологічної політики України на період до 2020 року.
Учень 6.В них, зокрема, зазначено, що водокористування у державі здійснюється переважно нераціонально, непродуктивні витрати води збільшуються.
Учень 1.Обсяг придатних до використання водних ресурсів внаслідок забруднення і виснаження зменшується.
Учень 2.Практично всі поверхневі водні джерела і ґрунтові води забруднені.
Учень 3. Основні речовини, які призводять до забруднення, - сполуки азоту та фосфору, органічні речовини, які піддаються легкому окисленню, отрутохімікати, нафтопродукти, важкі метали, феноли.
Учень 4.Інтенсивна евтрофікація внутрішніх водойм призводить до погіршення стану Чорного та Азовського морів.
Учень 5. Звучить круто, але мені чомусь не все зрозуміло.
Учень 6. Водозбереження – це система заходів з водокористування, направлених на зменшення рівня споживання та втрат води.
Учень 1.Водозбереження дає змогу знизити антропологічний тиск на місцеві екосистеми.
Учень 2.Водозбереження включає як мінімізацію споживання так і впровадження сталого водокористування.
Учень 3. З метою зниження рівня використання природних водних ресурсів.
Учень 4. Так-так… Маю підозру, що ви розумієте, про що говорите. Але якщо ви і надалі будете продовжувати спілкуватися з глядачами такими розумними фразами, через 5 хвилин всі будуть спокійно спати.
(В руках учасників літери «Абетка водо споживача.)
Учень 5. Всі слухайте уважно, не пропустіть ні слова!
Учень 6. Бо цей урок важливий для всіх людей Землі!
Учень 1.Вам зараз пропонуєм абетку незвичайну
Учень 2. Настільну книгу сучасних водоспоживачів.
Учень 3 . Від «А» до «Я» ідеї, від «А» до «Я» думки.
Учень 4. Для вас підготували ми правила прості.
Учень 5. Для чого це?
Всі. – побачиш!
Учень 6. Чому так?
Всі. – зрозумієш!
Всі. А потім всім розкажеш дорослим на Землі!
Учень 1. Пропонуємо вашій увазі найцікавіші тези «Абетки водоспоживача» , з простими правилами на кожен день, зрозумілими…
Всі. Всім, всім, всім!!!
Учень 2. А – активно пропагуйте ідеї раціонального використання води!
Учень 3. Б - бережливо ставтеся до водних ресурсів нашої країни!
Учень 4. В - втратам води можна запобігти шляхом вчасної заміни старого обладнання!
Учень 5.Г - Газда буде багатий, коли економити воду не буде забувати!
Учень 6. Д- душ приймати, а не ванну – це означає економити воду більше ніж вдвічі!
Учень 1. Стоп. Щось я не зрозумів… Аа яка різниця? Душ приймати, чи ванну?
Учень 2. (Звертається до глядачів).
Гаразд, скажіть скільки води вам необхідно, щоб стати чистими? 80 літрів, 180 чи 280?
Для звичайного душу тривалістю 10 хвилин необхідно 180 літрів води. Як ви думаєте, чи будете ви чистими, використавши половину цієї води?
Учень 3. Що бути чистою на половину? Ви думаєте, про що говорите? Це ж не Африка і ми не аборигени!
Учень 4. Не повірите, але це можливо. Потрібно тільки вимикати воду, в той час, коли ви намилюєте тіло і митися під меншим струменем води!
Учень 5. Он як… Зрозуміло! Поїхали далі!
Учень 6. Р- раціонально використовуйте кожну краплину води, тому що кількість її зменшується так само швидко, як росте населення планети.
Учень 1. От я не розумію, навіщо зберігати воду. Подивіться на глобус. Тут води так багато, що нею можна вічно користуватися!
Учень 2. Так-так. Так багато, що її вистачить на віки, ще й сусіднім планетам можна буде продавати…
Учень 3. Ну і бізнесмени, зараз ми вам доведемо, що води для споживання зовсім небагато…
Учень 4. Подивися! Це – планета, на якій ми живемо.
Тут ми дихаємо, граєм, тут їмо ми і п'ємо!
Учень 5. Ти помітив? Так ми знаєм, що води тут так багато!
А чи можем милі друзі, всю її ми споживати?
Учень 6.Прісну можем, друзі, пити, а солону воду – ні.
Учень 1. Хоч її ми бачим більше, є на глобусі Землі.
Учень 2. Вода прісна – у озерах, у струмочках, потічках.
Учень 3. А солоная водиця – в океанах і морях!
Учень 4. Ту, що можна людям пити, треба всім оберігати.
Учень 5. Бо її так мало в світі, щоб людей всіх напувати!
Учень 6. Подивись, як ці малята з потічка брудного річки
Набирають у горнята ой яку брудну водичку!
Учень 1. В них бо іншої немає, а напитись треба всім.
Учень 2. Ось таку брудну водицю понесуть в свій рідний дім.
Учень 3. А ось тут зібралась разом вся чаплинська дітвора.
Учень 4. Кришталевую водицю п'ють з чистого джерела.
Учень 5. Дзюркотить , біжить водичка, у струмочках, потічках…
Учень 6. Ти, малий, не будь байдужим, давай разом у цей час.
Навчимось як економить воду. Ось послухай нас!
Учень 1. Коли чистиш зуби ти, набери в стакан води.
Користуйся економно, воду просто так не лий!
Учень 2. Ванна. Тут не заощадиш…Забагато так води!
Коли ж митись ти надумав, просто, друже, душ прийми.
Учень 3. Вирішив допомогти матусі і помити з нею посуд. Поклади тарілки в миску всі разом – й ласкаво просим!
Учень 4. Менше аж у три рази використаєте ви води.
Доведи своїй родині: ти – ощадлива дитина.
Учень 5. Гарно вдома щоб зростали всі вазони, квіточки,
Дощову збирай ти воду й поливай їх залюбки!
Учень 6. Якщо правила прості ці, ти запам'ятаєш,
То як краще жити в світі, скоро ти пізнаєш!
Учень 1. Кришталевая водичка потече в струмочках,
Утамують легко спрагу всі сини і дочки.
Учень 2. Будуть фрукти найсмачніші у садах зростати.
Різнобарвні квіти око милувати.
Учень 3. Тож давайте разом всі, зробим світ чудовим.
Він з краплинок добрих справ стане кольоровим!
Учень 4. Разом з нами ми планету нашу збережемо.
Небайдужості – кінець,
Всі. Ми вам доведемо!
- Ми – юні екологи,
- вивчили і дослідили проблеми водних ресурсів нашої місцевості;
- провели агітаційно-просвітницьку роботу серед учнів нашої школи через
виступи агітбригади;
- провели анкетування населення з питань покращення екологічного стану водойм;
Ятрить душу біль
Дніпра
1.На суді в Бога Озіріса давні єгиптяни з побожним трепетом виголошували таке заклинання: «Я не знищував тварин на їхніх пасовищах, я не ловив донної риби, я не зганяв тварин з божиих земель...»
2.А ми? Вважаючи себе людьми культурними й освіченими, знущалися з природи. Коли ж схаменемося й затямимо, що жива природа — це та сама жива істота? Кожен чагарець, струмочок, кожне болітце бояться шматувань, відчуваючи біль.
3.А що чинимо з Дніпром? Півтори сотні років тому прозвучали слова Шевченкові: «Нема на світі України, немає другого Дніпра...» А нащадки генія здійснюють щось подібне до розрахованого вбивства, жорстоко розтягнутого на десятки років.
4.Згадаймо, ниточка клубочка, що вела до знищення Славути, почалася з будівництва Дніпрельстану. Країні була потрібна електроенергія? Справді, дуже потрібна. Але ж не ціною знищення козацьких порогів! Заради банальної електростанції знищили грандіозне, порівняне хіба з величчю Ніагари диво, де лютувала, закипала вода! Тут же гартувався незборимий дух цілих поколінь! Звідси ж веслували аж до Царгорода на швидких чайках, дубах та байдаках відчайдухи-запорожці!
5.Ніякі Дніпрельстани не владні замінити того, що для історичної пам'яті народу становило багатовікову святість, невмирущу славу, думу, пісню, саму його душу.
6. Недарма мало не збожеволів сивий, старий академік Дмитро Іванович Яворницький. Як кричав і плакав цей найзатятіший з-поміж
усіх козаків козак, біжучи берегом, безсилий зупинити чорну наругу вибухів!
1.А сьогодні?
2. Стан Дніпра катастрофічний.
3.Рани ріки бездонні.
Всі. Славута перетворився на каскад зацвілих мертвих штучних морів.
Учень 5. Крапля до краплі у цей світ несе усім вода життя..
Колись з краплини розпочав наш всесвіт створювать буття..
Учень 6. Мільйони слів і безліч дум закарбували сотні літ.
І на «ніщо без майбуття» нас без води Господь прирік.
Всі. Ой, ніби знали, але призабули…
1.Була у лісничого Корнія донька Любава. Дуже вона любила природу, уміла слухати і розуміти життя зеленого дивосвіту. І було у неї найулюбленіше місце у лісі — струмок і верба біля нього. Дуже любила Любава вербиченьку. Але одного разу, гуляючи у лісі, натрапила вона на захований у чагарнику склеп. З цікавості зайшла вона до нього і побачила там стару жінку зі спутаним сивим волоссям і у брудному одязі. Запропонувала вона жінці допомогу, хоч і зрозуміла, що це лиха відьма, про яку вона чула у селі.
2.Але стара вигнала її, порадивши піти і попрощатися з вербою, бо вона гине. Прибігла Любава до вербиченьки і побачила, що пересох струмочок і в'яне верба. Заплакала вона з горя, а вербиченька їй прошепотіла: «Звернись до Папороті — матінки; лісової, вона допоможе». Почувши це, схопилась; на ноги Любава і побігла шукати папороть.
3.Дуже втомившись, знайшла вона папороть, геть знесилена заснула біля неї. І приснилась Любаві красива жінка, яка розповіла їй про те, що раз на рік, на Івана Купала вона дарує людям чарівну, але непримітну квітку. Саме ця квітка допоможе Любаві повернути воду у струмок і життя вербиці. Прокинувшись, Любава повернулась до вербиченьки і розповіла їй про зустріч з Папороттю.
4.А коли прийшло свято Івана Купала, Любава знайшла квітку папороті, принесла до струмка і закопала біля нього. І повернулася вода у струмок, і ожила вербиченька. Так урятувала свій маленький і улюблений світ добра щира дівчина: Любава.
Учень 1. Твої слова, твої думки енергію дають воді.
Учень 2. Від тебе лиш залежить те, чи стануть краплі ці живі.
Учень 3. Чи перетвориться в добро стихія, що дає життя?
Учень 4. Подбай про свій маленький світ!
Всі. Подбай про наше майбуття!
Учень 5. Ковток наснаги – це водиця, найкращі ліки і життя.
Оберігаймо всі криниці,
Всі. Подбаймо разом про буття!
Учень 6. Вода – це ріки і озера,
Учень1. Дзвінкі струмочки і моря.
Учень 2. Шануй і воскрешай джерела,
Всі. Вода – це символ майбуття!
Слова пісні «Бережи цей світ»
Ти маєш право промовчати знов.
Не слухать наукових цих промов.
Не йди по стежці навпростець.
Вчасно ти зійди з потягу в один кінець.
Бо поруч ті, кому потрібен ти
Із щирим серцем – швидше до мети,
Незгодам всім наперекір,
По житті крокуй, тільки пам'ятай і вір..
Бережи цей світ, світло і тепло, крапельку води.
Ми народились всі щасливими людьми.
Бережи цей світ, душі і серця…
Повір, що втрачене вже не повернеться.
1
Кузьменко Світлана Іванівна, учитель біології вищої категорії, учитель-методист НВК “Чаплинська школа-гімназія” , смт Чаплинка, Херсонська обл.
Сценарій виступу агітбригади
«Охорона водних ресурсів України»
Учень1. Ми вітаємо всіх, хто сьогодні в залі цій,
Хто втомився дуже від земних всіх бід
Всі. Ага!
Учень 2. Подивись сюди і послухай нас
Годі лінуватися. Настав твій час.
Всі. Рятувать планету.
Учень 3. Гучніше!
Всі. Рятувать планету!
Ти питаєш…
Хто?
Учень 4. Ти питаєш…
Всі. Як?
Учень 5. Може врятувати цей чудовий світ.
Всі. Але…
Учень 6. Хай же кожен з нас відверне той час
Час екологічної біди.
Всі. Ти рятуй планету!
Учень 1. Всі разом!
Всі. Ти рятуй планету!
Учень 2. Вас вітає агітбригада
Всі. «Флора плюс Фауна»
Учень 2. Навчально-виховного комплексу «Чаплинська школа-гімназія».
Учень 3. Ми не вперше будемо говорити про актуальні для нашого сьогодення проблеми.
2
Учень 4. І не вперше будемо піднімати надзвичайно важливу тему для всіх людей України і планети вцілому
Всі. Охорона водних ресурсів.
Учень 6.В них, зокрема, зазначено, що водокористування у державі здійснюється переважно нераціонально, непродуктивні витрати води збільшуються.
Учень 1.Обсяг придатних до використання водних ресурсів внаслідок забруднення і виснаження зменшується.
Учень 2.Практично всі поверхневі водні джерела і ґрунтові води забруднені.
Учень 3. Основні речовини, які призводять до забруднення, - сполуки азоту та фосфору, органічні речовини, які піддаються легкому окисленню, отрутохімікати, нафтопродукти, важкі метали, феноли.
Учень 4.Інтенсивна евтрофікація внутрішніх водойм призводить до погіршення стану Чорного та Азовського морів.
Учень 5. Звучить круто, але мені чомусь не все зрозуміло.
Учень 6. Водозбереження – це система заходів з водокористування, направлених на зменшення рівня споживання та втрат води.
Учень 1.Водозбереження дає змогу знизити антропологічний тиск на місцеві екосистеми.
Учень 2.Водозбереження включає як мінімізацію споживання так і впровадження сталого водокористування.
Учень 3. З метою зниження рівня використання природних водних ресурсів.
Учень 4. Так-так… Маю підозру, що ви розумієте, про що говорите. Але якщо ви і надалі будете продовжувати спілкуватися з глядачами такими розумними фразами, через 5 хвилин всі будуть спокійно спати.
(В руках учасників літери «Абетка водо споживача.)
Учень 5. Всі слухайте уважно, не пропустіть ні слова!
Учень 6. Бо цей урок важливий для всіх людей Землі!
Учень 1.Вам зараз пропонуєм абетку незвичайну
Учень 2. Настільну книгу сучасних водоспоживачів.
Учень 3 . Від «А» до «Я» ідеї, від «А» до «Я» думки.
Учень 4. Для вас підготували ми правила прості.
Учень 5. Для чого це?
Всі. – побачиш!
Учень 6. Чому так?
Всі. – зрозумієш!
Всі. А потім всім розкажеш дорослим на Землі!
Учень 1. Пропонуємо вашій увазі найцікавіші тези «Абетки водоспоживача» , з простими правилами на кожен день, зрозумілими…
Всі. Всім, всім, всім!!!
Учень 2. А – активно пропагуйте ідеї раціонального використання води!
Учень 3. Б - бережливо ставтеся до водних ресурсів нашої країни!
Учень 4. В - втратам води можна запобігти шляхом вчасної заміни старого обладнання!
Учень 5.Г - Газда буде багатий, коли економити воду не буде забувати!
Учень 6. Д- душ приймати, а не ванну – це означає економити воду більше ніж вдвічі!
Учень 1. Стоп. Щось я не зрозумів… Аа яка різниця? Душ приймати, чи ванну?
Учень 2. (Звертається до глядачів).
Гаразд, скажіть скільки води вам необхідно, щоб стати чистими? 80 літрів, 180 чи 280?
Для звичайного душу тривалістю 10 хвилин необхідно 180 літрів води. Як ви думаєте, чи будете ви чистими, використавши половину цієї води?
Учень 3. Що бути чистою на половину? Ви думаєте, про що говорите? Це ж не Африка і ми не аборигени!
Учень 4. Не повірите, але це можливо. Потрібно тільки вимикати воду, в той час, коли ви намилюєте тіло і митися під меншим струменем води!
Учень 5. Он як… Зрозуміло! Поїхали далі!
Учень 6. Р- раціонально використовуйте кожну краплину води, тому що кількість її зменшується так само швидко, як росте населення планети.
Учень 1. От я не розумію, навіщо зберігати воду. Подивіться на глобус. Тут води так багато, що нею можна вічно користуватися!
Учень 2. Так-так. Так багато, що її вистачить на віки, ще й сусіднім планетам можна буде продавати…
Учень 3. Ну і бізнесмени, зараз ми вам доведемо, що води для споживання зовсім небагато…
Учень 4. Подивися! Це – планета, на якій ми живемо.
Тут ми дихаємо, граєм, тут їмо ми і п’ємо!
Учень 5. Ти помітив? Так ми знаєм, що води тут так багато!
А чи можем милі друзі, всю її ми споживати?
Учень 6.Прісну можем, друзі, пити, а солону воду – ні.
Учень 1. Хоч її ми бачим більше, є на глобусі Землі.
Учень 2. Вода прісна – у озерах, у струмочках, потічках.
Учень 3. А солоная водиця – в океанах і морях!
Учень 4. Ту, що можна людям пити, треба всім оберігати.
Учень 5. Бо її так мало в світі, щоб людей всіх напувати!
Учень 6. Подивись, як ці малята з потічка брудного річки
Набирають у горнята ой яку брудну водичку!
Учень 1. В них бо іншої немає, а напитись треба всім.
Учень 2. Ось таку брудну водицю понесуть в свій рідний дім.
Учень 3. А ось тут зібралась разом вся чаплинська дітвора.
Учень 4. Кришталевую водицю п’ють з чистого джерела.
Учень 5. Дзюркотить , біжить водичка, у струмочках, потічках…
Учень 6. Ти, малий, не будь байдужим, давай разом у цей час.
Навчимось як економить воду. Ось послухай нас!
Учень 1. Коли чистиш зуби ти, набери в стакан води.
Користуйся економно, воду просто так не лий!
Учень 2. Ванна. Тут не заощадиш…Забагато так води!
Коли ж митись ти надумав, просто, друже, душ прийми.
Учень 3. Вирішив допомогти матусі і помити з нею посуд. Поклади тарілки в миску всі разом – й ласкаво просим!
Учень 4. Менше аж у три рази використаєте ви води.
Доведи своїй родині: ти – ощадлива дитина.
Учень 5. Гарно вдома щоб зростали всі вазони, квіточки,
Дощову збирай ти воду й поливай їх залюбки!
Учень 6. Якщо правила прості ці, ти запам’ятаєш,
То як краще жити в світі, скоро ти пізнаєш!
Учень 1. Кришталевая водичка потече в струмочках,
Утамують легко спрагу всі сини і дочки.
Учень 2. Будуть фрукти найсмачніші у садах зростати.
Різнобарвні квіти око милувати.
Учень 3. Тож давайте разом всі, зробим світ чудовим.
Він з краплинок добрих справ стане кольоровим!
Учень 4. Разом з нами ми планету нашу збережемо.
Небайдужості – кінець,
Всі. Ми вам доведемо!
- Ми – юні екологи,
- вивчили і дослідили проблеми водних ресурсів нашої місцевості;
- провели агітаційно-просвітницьку роботу серед учнів нашої школи через
виступи агітбригади;
- провели анкетування населення з питань покращення екологічного стану водойм;
Ятрить душу біль
Дніпра
1.На суді в Бога Озіріса давні єгиптяни з побожним трепетом виголошували таке заклинання: «Я не знищував тварин на їхніх пасовищах, я не ловив донної риби, я не зганяв тварин з божиих земель...»
2.А ми? Вважаючи себе людьми культурними й освіченими, знущалися з природи. Коли ж схаменемося й затямимо, що жива природа — це та сама жива істота? Кожен чагарець, струмочок, кожне болітце бояться шматувань, відчуваючи біль.
3.А що чинимо з Дніпром? Півтори сотні років тому прозвучали слова Шевченкові: «Нема на світі України, немає другого Дніпра...» А нащадки генія здійснюють щось подібне до розрахованого вбивства, жорстоко розтягнутого на десятки років.
4.Згадаймо, ниточка клубочка, що вела до знищення Славути, почалася з будівництва Дніпрельстану. Країні була потрібна електроенергія? Справді, дуже потрібна. Але ж не ціною знищення козацьких порогів! Заради банальної електростанції знищили грандіозне, порівняне хіба з величчю Ніагари диво, де лютувала, закипала вода! Тут же гартувався незборимий дух цілих поколінь! Звідси ж веслували аж до Царгорода на швидких чайках, дубах та байдаках відчайдухи-запорожці!
5.Ніякі Дніпрельстани не владні замінити того, що для історичної пам'яті народу становило багатовікову святість, невмирущу славу, думу, пісню, саму його душу.
6. Недарма мало не збожеволів сивий, старий академік Дмитро Іванович Яворницький. Як кричав і плакав цей найзатятіший з-поміж
усіх козаків козак, біжучи берегом, безсилий зупинити чорну наругу вибухів!
1.А сьогодні?
2. Стан Дніпра катастрофічний.
3.Рани ріки бездонні.
Всі. Славута перетворився на каскад зацвілих мертвих штучних морів.
Учень 5. Крапля до краплі у цей світ несе усім вода життя..
Колись з краплини розпочав наш всесвіт створювать буття..
Учень 6. Мільйони слів і безліч дум закарбували сотні літ.
І на «ніщо без майбуття» нас без води Господь прирік.
Всі. Ой, ніби знали, але призабули…
1.Була у лісничого Корнія донька Любава. Дуже вона любила природу, уміла слухати і розуміти життя зеленого дивосвіту. І було у неї найулюбленіше місце у лісі — струмок і верба біля нього. Дуже любила Любава вербиченьку. Але одного разу, гуляючи у лісі, натрапила вона на захований у чагарнику склеп. З цікавості зайшла вона до нього і побачила там стару жінку зі спутаним сивим волоссям і у брудному одязі. Запропонувала вона жінці допомогу, хоч і зрозуміла, що це лиха відьма, про яку вона чула у селі.
2.Але стара вигнала її, порадивши піти і попрощатися з вербою, бо вона гине. Прибігла Любава до вербиченьки і побачила, що пересох струмочок і в'яне верба. Заплакала вона з горя, а вербиченька їй прошепотіла: «Звернись до Папороті — матінки; лісової, вона допоможе». Почувши це, схопилась; на ноги Любава і побігла шукати папороть.
3.Дуже втомившись, знайшла вона папороть, геть знесилена заснула біля неї. І приснилась Любаві красива жінка, яка розповіла їй про те, що раз на рік, на Івана Купала вона дарує людям чарівну, але непримітну квітку. Саме ця квітка допоможе Любаві повернути воду у струмок і життя вербиці. Прокинувшись, Любава повернулась до вербиченьки і розповіла їй про зустріч з Папороттю.
4.А коли прийшло свято Івана Купала, Любава знайшла квітку папороті, принесла до струмка і закопала біля нього. І повернулася вода у струмок, і ожила вербиченька. Так урятувала свій маленький і улюблений світ добра щира дівчина: Любава.
Учень 1. Твої слова, твої думки енергію дають воді.
Учень 2. Від тебе лиш залежить те, чи стануть краплі ці живі.
Учень 3. Чи перетвориться в добро стихія, що дає життя?
Учень 4. Подбай про свій маленький світ!
Всі. Подбай про наше майбуття!
Учень 5. Ковток наснаги – це водиця, найкращі ліки і життя.
Оберігаймо всі криниці,
Всі. Подбаймо разом про буття!
Учень 6. Вода – це ріки і озера,
Учень1. Дзвінкі струмочки і моря.
Учень 2. Шануй і воскрешай джерела,
Всі. Вода – це символ майбуття!
Слова пісні «Бережи цей світ»
Ти маєш право промовчати знов.
Не слухать наукових цих промов.
Не йди по стежці навпростець.
Вчасно ти зійди з потягу в один кінець.
Бо поруч ті, кому потрібен ти
Із щирим серцем – швидше до мети,
Незгодам всім наперекір,
По житті крокуй, тільки пам’ятай і вір..
Бережи цей світ, світло і тепло, крапельку води.
Ми народились всі щасливими людьми.
Бережи цей світ, душі і серця…
Повір, що втрачене вже не повернеться.