Сценарій виступу агітбригади «Пролісок ».
Шкільна зала прикрашена паперовими квітами, плакатами та малюнками із зображенням первоцвітів. Під час виступу агітбригади на екрані відображаються фото первоцвітів у лісі та на пришкільній ділянці. Тихо звучать пісні-веснянки як фон.
1учень. На сцені вас вітає радо
Екологічна агітбригада
Разом : «Пролісок»:
1 учень
Природа — диво! Це великий зодчий!
Вона творити може чудеса.
Людина — мандрівник, до див охочий,
Пізнати хоче землю й небеса.
Краса природи є у всьому.
В листочку, в квіточці живій,
В хмаринці, в небі голубому.
Лиш придивитися умій!
Вона в сосні, берізці й клені,
В метеликові, просто скрізь.
В джерельці і в траві зеленій
Лише прислухайсь, придивись!
Завжди дивуюся природою — це диво.
Усе в ній є: багатство й простота.
У різну пору трепетно й красиво,
Відтінків колорит і широта.
5 учень:
В природі ми - лиш часточки малі.
Земля не нам належить — а Землі!
1 учень:
Весна нарешті наступає,
І все навколо розквітає,
І манить ліс усіх людей.
Бо там у лісі так прекрасно,
Так різнобарвно,мов у казці,
І так чарівно,як у сні.
2 учень:
Там і підсніжники біляві,
І проліски немов синява.
І ті конвалії прекрасні,
І чудо квітка сон-трава.
Танок дівчат-квіточок
3 учень:
Проте проблема є одна,
Яка щороку все зростає.
Бо первоцвітів кількість враз,
Щороку меншає й спадає.
4 учень:
А винні в цьому тільки ви!
Бо із поляни лісової,
Ви без букетика не можете,
Додому вийти і піти.
5 учень:
Проте, на мить ви уявіть,
Щодня по сотні квіточок
Зривають сотні діточок!
6 учень:
А отже через кілька літ,
Коли весною підемо в ліс,
Не зможемо більше любуватись
На первоцвітів ніжний квіт.
1 учень:
Тому прошу. Та ні,благаю!
Не рвіть ви перші квіточки.
Бо кількість їх настільки впала,
Що скоро зникнуть назавжди.
2 учень:
Хіба настільки вам важливо,
Щоб день букетик простояв?
Хіба не краще любуватись,
Щороку в лісі на цвіт трав?
3 учень:
Оберігайте первоцвіти!
Не рвіть і не топчіть ви їх,
Бо, як їх будуть шанувати ,
То зацвітуть на цілий вік.
4 учень:
На кожному з нас лежить величезна відповідальність за раціональне та дбайливе ставлення до рідкісних і зникаючих рослин.
5 учень:
Людино! Не чіпай квіток!
Нехай цвітуть в лісах.
Тендітна ніжність пелюсток -
Надійний дім усіх комах.
6 учень:
Нехай підсніжник-первоцвіт
Дарує радість і любов.
І посвітлішає весь світ,
Планета посміхнеться знов!
1 учень:
Для вирішення проблеми первоцвітів щороку ми реалізовуємо загальношкільний проект «Первоцвіти зберігай, їх ніколи не зривай!».
2 учень:
У рамках даного проекту ми проводимо найрізноманітніші заходи, щоб достукатись до серця кожної людини.
3 учень:
Стійкий розвиток ми вивчаємо,
Усіх учнів в цьому просвіщаємо,
Акції влаштовуємо, довкілля зберігаємо,
Про охорону первоцвітів повідомляємо.
4 учень:
Марно часу ми не гаємо,
В малюнках учнів закликаємо,
Нехай усі знають і бачать,
Як ці квіти на планеті плачуть.
5 учень:
До лісу дружно ми ідемо,
Підсніжники шукати.
Коли ми цю красу знайдемо,
Будемо її оберігати!
6 учень:
Усіх навколо закликаємо:
«Первоцвіти не купляємо»!
З паперу краще ви зробіть,
Весняні квіти не губіть!»
(Перегляд відеоролика про затримання вуличної продавчині підсніжників )
1 учень:
Своїх друзів полюбляємо,
Ми штучні квіти їм вручаємо.
Приємні миті можемо дарувати,
Не варто квіти нищити та рвати.
2 учень:
Повідомляємо ми дітям
про всі проблеми первоцвітів.
Ми знаємо: в них є почуття,
Тож збережуть для майбуття!
3 учень:
Щоб зберегти - їх треба насаджати,
Ми вирішили в цьому посприяти.
І біля школи в нас будуть рости,
Ранньою весною милувати та цвісти.
4 учень:
Ми закликаємо вас, діти,
Не знищуйте первоцвіти!
У серці й вчинках - хай буде добро,
До вас повернеться воно!
5 учень:
Природі другом будь і пам’ятай:
Не нищ нічого, квітку не ламай.
Хай все голубить сонечко ясне —
Життя на цій Землі у всіх одне!
6 учень:
І ми клянемось перед цілим світом,
Що будемо славить цю небесну синь,
Що збережемо Землю – добру, світлу
Для всіх майбутніх поколінь!
1 учень:
Звичайно, кожен з вас знає первоцвіти, але давайте ми з вами їх пригадаємо, щоб ніколи не дозволити собі знищити їх!
2 учень:
Ми - будемо загадувати загадки, а ви – давати правильні відповіді. Ну що ж готові? Слухайте уважно!
3 учень:
Дзвіночки в лісі ніжні - ніжні,
Немов сніжинки білосніжні.
В зеленім листі спочивають,
П'янкий весняний запах мають.(Конвалія)
4 учень:
Наче золотом горять
Пелюстки жовтенькі,
І листочки мерехтять,
Ніжні, зелененькі.(Крокус)
5 учень:
А я – квітка синя і вродлива,
Завжди у колі друзів, не сама.
Хоч скромна дуже і сором’язлива,
Та кажуть, пахущішої нема! (Фіалка)
6 учень:
Ще холодні в лісі ранки,
Сніг ще в лузі дотліва.
Та розкрила на світанку
Сині очі . . (сон - трава)
1 учень:
Зацвітають навесні
Білі квіти лісові.
Їх не варто, друже, рвати.
Слід ці квіти зберігати.(Підсніжник)
2 учень:
Я найпершим зацвітаю
Синім цвітом серед гаю.
Відгадайте, що за квітка,
Бо мене не стане влітку(Пролісок)
3 учень:
Кольорові візерунки
На віночку у... (Медунки).
Лист зелений і міцний,
Сніг для нього не страшний,
А коли весну стрічає -
Сині очі розкриває. (Барвінок).
Я на інших геть не схожий,
Кучерявий та пригожий.
Постелю під голе віття
Фіолетове суцвіття.(Ряст).
Ця квітка – сонечка портрет
Та знаменита не квітками,
А дивовижними листками.(Мати-й-мачуха).
3 учень:
Дуже добре ви відповідали, то ж даруємо вам повчальну маленьку виставу.
На сцені – галявина зі штучних квітів та кущів. На екрані - фото лісової галявини, звучить пташиний спів.
К в і т к а (дівчинка)
Я — маленька квіточка.
Я росту,
Я всміхаюсь сонечку,
Я — живу!
Х л о п ч и к
О! Яка чудова квітка!
Слід мені її зірвати
І на свято для матусі
Від душі подарувати.
К в і т к а
Що ти, хлопчику, мій любий?!
Як зірвеш мене — я згину.
Чи ж такого подарунка
Хоче вся твоя родина?
Х л о п ч и к
Ні, звичайно. Що ж тоді
Мамі дарувать мені?
Ось метелик пролітає
Мамі я його впіймаю.
К в і т к а
Стій, дитино! Не спіши!
Життя метелику лиши!
Інших є дарів багато,
Їх можеш й сам приготувати.
Х л о п ч и к
Дивним світ мені здається:
Все кругом живе, сміється.
Квітку зірвеш — вона в'яне,
І метелика не стане...
К в і т к а
Забув ти, хлопче, що кожна клітина:
Тварина це, людина чи рослина —
Природи нашої дитина.
То слід було б й тобі дізнатись,
Що світом можна милуватись
Лиш власним серцем та очима,
Ти теж природи є дитина.
Х л о п ч и к
Пробач мені, сестричко мила,
Хоч і малий, та зрозумів я все:
Моя рука ніколи і нікому
Ні кривди, ні біди не принесе.
1 учень:
Ми сподіваємось, що до всіх рослин, ви буде ставитися бережливо та турботливо.
З вами були учасники агітбригади, (разом), «Пролісок»!
До нових зустрічей!