Сценарій виступу агітбригади "Пролісок"

Про матеріал
Сценарій виступу агітбригади містить зібрані вірші та загадки про первоцвіти. Матеріал розкриває проблеми первоцвітів та містить пропозиції щодо вирішення проблем; сприяє формуванню екологічного світогляду дітей, відповідальному ставленню до природних об'єктів.
Перегляд файлу

          Сценарій виступу агітбригади   «Пролісок ».

Шкільна зала прикрашена паперовими квітами, плакатами та малюнками  із зображенням первоцвітів. Під час виступу агітбригади на екрані відображаються фото первоцвітів у лісі та на пришкільній ділянці. Тихо звучать пісні-веснянки як фон.

1учень. На сцені вас вітає радо

              Екологічна агітбригада

Разом : «Пролісок»:

1 учень

Природа — диво! Це великий зодчий!
Вона творити може чудеса.

Людина — мандрівник, до див охочий,

Пізнати хоче землю й небеса.

  1. учень:

Краса природи є у всьому.

В листочку, в квіточці живій, 

В хмаринці, в небі голубому.

Лиш придивитися умій!

  1. учень:

Вона в сосні, берізці й клені,

В метеликові, просто скрізь.

В джерельці і в траві зеленій

Лише прислухайсь, придивись!

  1. учень:

Завжди дивуюся природою — це диво.

Усе в ній є: багатство й простота.

У різну пору трепетно й красиво,

Відтінків колорит і широта.

5 учень:

В природі ми -  лиш часточки малі.

  Земля не нам належить — а Землі!

1 учень:

Весна нарешті наступає,

І все навколо розквітає,

І манить ліс усіх людей.

Бо там у лісі так прекрасно,

Так різнобарвно,мов у казці,

І так чарівно,як у сні.

2 учень:

Там і підсніжники біляві,

 І проліски немов синява.

 І ті конвалії прекрасні,

 І чудо квітка сон-трава.

Танок дівчат-квіточок

3 учень:

Проте проблема є одна,

Яка щороку все зростає.

Бо первоцвітів кількість враз,

Щороку меншає й спадає.

4 учень:

А винні в цьому тільки ви!

Бо із поляни лісової,

Ви без букетика не можете,

Додому вийти і піти.

5 учень:

Проте, на мить ви уявіть,

Щодня по сотні квіточок

Зривають сотні діточок!

6 учень:

 А отже через кілька літ,

Коли весною підемо в ліс,

Не зможемо більше любуватись

На первоцвітів ніжний квіт.

1 учень:

 Тому прошу. Та ні,благаю!

Не рвіть ви перші квіточки.

Бо кількість їх настільки впала,

Що скоро зникнуть назавжди.

2 учень:

Хіба настільки вам важливо,

  Щоб день букетик простояв?

  Хіба не краще любуватись,

  Щороку в лісі на цвіт трав?

3 учень:

Оберігайте первоцвіти!

Не рвіть і не топчіть ви їх,

Бо, як їх будуть шанувати ,

То зацвітуть на цілий вік.

4 учень:

На кожному з нас лежить величезна відповідальність за раціональне та дбайливе ставлення до рідкісних і зникаючих рослин.

5 учень:

Людино! Не чіпай квіток!

 Нехай цвітуть в лісах.

     Тендітна ніжність пелюсток -

 Надійний дім усіх комах.

6 учень:

 Нехай підсніжник-первоцвіт

    Дарує радість і любов.

         І посвітлішає весь світ,

Планета посміхнеться знов!

1 учень:

Для вирішення  проблеми первоцвітів щороку ми реалізовуємо загальношкільний проект «Первоцвіти зберігай, їх ніколи не зривай!».

2 учень:

У рамках даного проекту ми проводимо найрізноманітніші заходи, щоб достукатись до серця кожної людини.

3 учень:

Стійкий розвиток ми вивчаємо,
Усіх учнів в цьому просвіщаємо,
Акції влаштовуємо, довкілля зберігаємо,
Про охорону первоцвітів повідомляємо.

4 учень:

Марно часу ми не гаємо,
В малюнках учнів закликаємо,
Нехай усі знають і бачать,
Як ці квіти на планеті плачуть.

5 учень:

До лісу дружно ми ідемо,
Підсніжники шукати.
Коли ми цю красу знайдемо,
Будемо її оберігати!

6 учень:

Усіх навколо закликаємо:
«Первоцвіти не купляємо»!
З паперу краще ви зробіть,
Весняні квіти не губіть!»

(Перегляд відеоролика про затримання вуличної продавчині підсніжників )

1 учень:

Своїх друзів полюбляємо,

Ми штучні квіти їм вручаємо.

Приємні миті можемо дарувати,

Не варто квіти нищити та рвати.

2 учень:

Повідомляємо ми дітям
про всі проблеми первоцвітів.
Ми знаємо: в них є почуття,
Тож збережуть для майбуття!

3 учень:

Щоб зберегти -  їх треба насаджати,
Ми вирішили в цьому посприяти.
І біля школи в нас будуть рости,
Ранньою весною милувати та цвісти.

4 учень:

Ми закликаємо вас, діти,
Не знищуйте первоцвіти!
У серці й вчинках -  хай буде добро,
До вас  повернеться воно!

5 учень:

Природі другом будь і пам’ятай:
Не нищ нічого, квітку не ламай.
Хай все голубить сонечко ясне —
Життя на цій Землі у всіх одне!

6 учень:

 І ми клянемось перед цілим світом,
Що будемо славить цю небесну синь,
Що збережемо Землю – добру, світлу 
Для всіх майбутніх поколінь!

1 учень:

 Звичайно, кожен з вас знає первоцвіти, але давайте ми з вами їх пригадаємо, щоб ніколи не дозволити собі знищити їх!

2 учень:

 Ми - будемо загадувати загадки,  а ви – давати правильні відповіді. Ну що ж готові? Слухайте уважно!

3 учень:

    Дзвіночки в лісі ніжні - ніжні,

Немов сніжинки білосніжні.

В зеленім листі спочивають,

 П'янкий весняний запах мають.(Конвалія)

4 учень:

Наче золотом горять

Пелюстки жовтенькі,

І листочки мерехтять,

Ніжні, зелененькі.(Крокус)

5 учень:

А я – квітка синя і вродлива,

Завжди у колі друзів, не сама.

Хоч скромна дуже і сором’язлива,

Та кажуть, пахущішої нема! (Фіалка)

6 учень:

Ще холодні в лісі ранки,

Сніг ще в лузі дотліва.

Та розкрила на світанку

Сині очі . . (сон - трава)

1 учень:

Зацвітають навесні

Білі квіти лісові.

Їх не варто, друже, рвати.

Слід ці квіти зберігати.(Підсніжник)

2 учень:

Я найпершим зацвітаю

Синім цвітом серед гаю.

Відгадайте, що за квітка,

Бо мене не стане влітку(Пролісок)

3 учень:

    Кольорові візерунки

    На віночку у... (Медунки).

  1. учень:

    Лист зелений і міцний,

     Сніг для нього не страшний,

      А коли весну стрічає -

      Сині очі розкриває. (Барвінок).

  1. учень:

Я на інших геть не схожий,

Кучерявий та пригожий.

Постелю під голе віття

Фіолетове суцвіття.(Ряст).

  1. учень:

Ця квітка – сонечка портрет

Та знаменита не квітками,

А дивовижними листками.(Мати-й-мачуха).

 

 

 

 

 

3 учень:

 Дуже добре ви відповідали, то ж даруємо вам повчальну маленьку виставу.

На сцені – галявина зі штучних квітів та кущів. На екрані  - фото лісової галявини, звучить пташиний спів.

 

К в і т к а (дівчинка)

Я — маленька квіточка.

Я росту,

Я всміхаюсь сонечку,

Я — живу!

Х л о п ч и к

О! Яка чудова квітка!

Слід мені її зірвати

І на свято для матусі

Від душі подарувати.

К в і т к а

Що ти, хлопчику,  мій любий?!

Як зірвеш мене — я згину.

Чи ж такого подарунка

Хоче вся твоя родина?

Х л о п ч и к

Ні, звичайно. Що ж тоді

Мамі дарувать мені?

Ось метелик пролітає

Мамі я його впіймаю.

К в і т к а

Стій, дитино! Не спіши!

Життя метелику лиши!

Інших є дарів багато,

Їх можеш й сам приготувати.

Х л о п ч и к

Дивним світ мені здається:

Все кругом живе, сміється.

Квітку зірвеш — вона в'яне,

І метелика не стане...

К в і т к а

Забув ти, хлопче, що кожна клітина:

Тварина це, людина чи рослина —

Природи нашої дитина.

То слід було б й тобі дізнатись,

Що світом можна милуватись

Лиш власним серцем та очима,

Ти  теж природи є дитина.

Х л о п ч и к

Пробач мені, сестричко мила,

Хоч і малий, та зрозумів я все:

Моя рука ніколи і нікому

Ні кривди, ні біди не принесе.

1 учень:

Ми сподіваємось, що до всіх рослин, ви буде ставитися бережливо та турботливо.

З вами були учасники агітбригади, (разом), «Пролісок»!

До нових зустрічей!

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, 6 клас, Сценарії
Додано
7 серпня 2022
Переглядів
310
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку