Сценарій виступу екологічної агітбригади на тему ,,Раціональне природокористування,,

Про матеріал
Сценарій виступу шкільної екологічної агітбригади на тему ,,Раціональне природокористування,,.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Виступ команди

Миколо-Комишуватського НВК

на тему

«Раціональне природокористування»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник:

Гніда Олена Валентинівна,

заступник директора

з виховної роботи

 

 

 

Красноград

2018

Виступ екологічної агітбригади «Юні природоохоронці»

на тему «Раціональне природокористування»

 

1 Вихід під музику, складання квітки

Учень 1. До вас сьогодні ми прийшли

Учень 2. Щоб ви в нас іскорку знайшли,

Учень 3. А живемо ми в Комишуватій

Учень 4. На дива природні багатій.

 

Учень 5. Ми вас вітаєм радо,

Учень 6. Нашою маленькою агітбригадою,

Учень 1. Бо зараз головне питання –

Разом.     Раціональне природокористування.

 

Учень 2. Наш девіз:

Всі разом: Природні ресурси ти зберігай

                   Планету-Землю не забрудняй!

Учень 3. І щоб могла Земля розцвісти:

Учень 4. Нам разом потрібно завжди,

Учень 5. Сприяти здійсненню мети –

Учень 6. Планету, землю зберегти!

 

Всі разом: МИ:

Учень 1. - Захисники природи, бережем ґрунти і води,

Учень 2. - І несемо слово в люди, хай воно повчальним буде.

Учень 3. - Хай чиюсь зупинить руку, хай всім стане за науку.

Учень 4. - Хай навчить на світі жити, світ прекрасний захистити

Учень 5. - Від людських жорстоких дій

Всі разом: Стань і ти із нами в стрій.

Учень 6. Про нащадків ти подбай,

Всі разом: Зроби кращим рідний край.

 

2 Пісня «То моя земля» зі складанням карти України

 

Наш досвід просвітницької діяльності природоохоронного напрямку

  1. Ми, теж, намагаємося долучитися до збереження природних ресурсів своєї місцевості.
  2. Учні нашої школи співпрацюють з  громадською організацією «Ріднокрай» яка займається благоустроєм села Миколо-Комишувата та охороною його природних ресурсів. Разом ми прибирали сільські парки, прибережну зону ставка та допомагали в облаштуванні зони відпочинку.
  3. Ми, юні природоохоронці, проводимо екологічні заходи та акції в нашому закладі, такі як «Озеленення країни – спадщина для майбутніх поколінь», «Будь природі вірним другом», «Зелена весна».
  4. Навесні 2017 року нами було висаджено більше 20 саджанців дерев. Випустили стінгазету про озеленення, що спонукало мешканців села до насаджування дерев не лише на території школи, але і вдома.
  5. Ми розповсюджували екологічні листівки з  переліком правил раціонального природокористування.
  6. Зустрілися з головним агрономом ПАОП «Зоря» з метою обговорення правил раціонального землекористування та застосування сівозмін на полях підприємства.

3 Мелодія (англ.ріжок)

Представлення королев природи

  1. Я королева Водного царства.
  2. А я королева царства Рослини.
  3. Я дівчинка-квіточка.
  4. А я королева царства Тварини.
  5. Я королева Лісового царства.
  6. А я королева царства Землі.

4 Спокійна мелодія

   1  Ми живемо на найдивовижнішій планеті. Планеті світлих сонячних ранків, яскравих лагідних днів і тихих зоряних ночей, що пахнуть м’ятою та матіолою. На планеті, яка дарує найщиріші почуття закоханим, вірність друзям, рідній землі, де народився, і щастя тим, хто шанує, любить і оберігає її …

   2  Природа землі сповнена дивовижних барв, чудових звуків, досконалих рухів і форм.  Щедра природа на хліб, воду, тепло, красу … Вона дає людству все: скарби моря і гір, дивовижні рослини, загадкових звірів та інше.

  3 Та нажаль ми, люди, не завжди цінуємо її дари. Забруднюємо Землю, споживацьки використовуємо ці дари вже мільярди років. Природні ресурси не безкінечні! З кожним днем їх стає все менше.

4 Людина лише нещодавно почала замислюватися над вичерпністю природних ресурсів. Для того, щоб зберегти ресурси природи і дати їм більше часу для відновлення потрібно застосовувати заходи раціонального природокористування.

5 На сьогодні проблема охорони навколишнього природного середовища і раціонального використання природних ресурсів переросла в одну з найважливіших глобальних проблем сучасності. Від неї залежить основа існування людського суспільства.

6  Цілком очевидно, що вирішення можливе лише за умови об’єднання зусиль міжнародного співтовариства, коли охорона навколишнього природного середовища стане однією з найважливіших функцій усіх без винятку країн.

 

Дівчинка-квіточка. Що ж входить до поняття природокористування?

Учень 1. До видів природокористування належать:

Учень 2. землекористування,

Учень 3. водокористування,

Учень 4. лісокористування,

Учень 5. використання мінеральних ресурсів,

Учень 6. регіональне природокористування.

 

1 Сьогодні і ми з вами обговоримо деякі аспекти раціонального природокористування.

2  Воно спрямоване на забезпечення умов існування людства,

3 запобігання можливих шкідливих наслідків людської діяльності,

4 на підтримання високої продуктивності природи

5 та охорону і економне використання її ресурсів.

 

Учень 1. Кожного року ми використовуємо в 1,5 рази більше ресурсів, ніж може дати наша планета.

Учень 2. Вчені в результаті досліджень дійшли висновку, що в 2030 році нам вже необхідні будуть ресурси двох планет.

Учень 3. Але де ж їх взяти?

Учень 4. Тому нам необхідно раціонально використовувати природні ресурси вже зараз.

5 Мелодія для цифр

Дівчинка-квіточка: Науковці приблизно підрахували, що при сучасних темпах використання та видобутку ресурсів людству вистачить їх на такі терміни: заліза на 173 роки, титану на 165, марганцю на 94, вольфраму на 72, свинцю на 64, олова на 61, алюмінієвих бокситів та цинку на 50, міді на 48, ртуті на 41. А таких цінних у всіх сферах життя речовин, як нафта та газ, лише на 50 років.

 

Дівчинка-квіточка.- А що ж буде потім?                                                           Кінець мелодії

Як тоді жити?

1. Про землекористування та сівозміни

  6 Пісня на мотив ДДТ «Что такое осень?»

Що таке планета – це ресурси

Ті ресурси що всім нам потрібні,

Але забрудняєм і не оберігаєм

Що ж із ними далі скажіть буде?2р

 

Сценка про 2 соняшники і застосування сівозмін.

7 Сумна мелодія 37 сек.

8 Весела мелодія

         - Чому ти такий сумний і кволий?

         - Я виріс на полі де використовували різні пестициди, гербіциди та хімічні добрива. Ось вже більше 10 років господарі поля саджають соняшники на одному й тому ж самому місці. Через це грунт виснажився і втратив свою родючість. От і мені не вистачає поживи.

         -А ти чому такий веселий?

        - А я росту на полі де хазяїн використовує механічні способи боротьби з бур’янами, використовувує перегній для підживлення грунту і протягом 7 років дотримувався правил щорічної сівозміни та, навіть, давав полю відпочити 1 рік.

9 Весела мелодія

Учень 1. Отже, для раціонального землекористування необхідно:

  • в сільському господарстві дотримуватися щорічних сівозмін щоб зменшити виснаження грунтів;
  • менше розорювати землі;
  • зменшити надмірне зрошення грунтів, що може призвести до їх засолення;
  • більше створювати заповідних територій;
  • зменшити площі територій, що знаходяться під сміттєзвалищами шляхом вторинної переробки сміття;
  • насаджуйте дерева на схилах ярів та по краях урвищ для зменшення ерозії грунту;
  • не вносити гербіциди, пестициди та хімічні добрива. А користуватися біологічними методами боротьби зі шкідниками та використовувати органічні добрива.

2. Про водокористування

Дівчинка-квіточка - А що ви скажете про раціональне водокористування?

6. - Обовязково скажемо, але спочатку заспіваємо!

10 Пісня на мелодію Д.Білана «Так устроен этот мир»

Так устроен этот мир,

Что имеем не храним.

Помни всегда

Жизнь есть вода.

Кристально чистой пусть будет она.

Омывает шар земной

Океан живой водой.

Море, ручьи и родники

Ты, человек, это все сохрани!

 

Учень 1. А що зробили ми для збереження у нашій річці чистої води?

Учень 2. Поприбирали береги, поставили смітнички,

                Загородили для машин під’їзд до річки.

Учень 3.  Не ллють туди вже нечистот,

                І чистять воду від цвітіння.

Учень 4. Позапускали рибку маленьку

               Але дуже багатенько.

Учень 5. І річка наша тепер буяє,

               Всіх радо влітку привітає.

Учень 6. І дасть водички всім напиться

                І навіть начисто умиться.

 

Учень 1. Раціонально користуйтеся водними ресурсами.

Учень 2. Економте воду,

Учень 3. перевіряйте справність кранів,

Учень 4. не забруднюйте водойми,

Учень 5. не залишайте постійно відкритим кран з водою коли чистите зуби,

Учень 6. не набирайте повну ванну води для того щоб купатися, а краще

                прийміть збадьорюючий душ.

 

3. Про лісокористування

Дівчинка-квіточка - А що ж таке лісокористування?

 

  1. Лісокористування, як один з найважливіших видів природокористування, полягає у заготівлі деревини,
  2. вилученні з лісу коштів для отримання технічного та лікарської сировини,
  3. харчових продуктів, хутра, дичини,
  4. а також в його використанні в захисних,
  5. водоохоронних,
  6. рекреаційних та інших спеціальних цілях.

 

   Учень 1. Наше бачення щодо покращення природокористування лісовими ресурсами:

  • 2. ефективне використання деревини в процесі рубок;
  • 3. докорінна зміна структури споживання сировини шляхом залучення до виробництва макулатури, соломи, вторинних волокнистих матеріалів, деревних відходів;
  • 4. охорона лісів від пожеж;
  • 5. підвищити ефективне відтворення захисних полос уздовж транспортних шляхів;
  • 6. докорінну зміну структури споживання сировини шляхом залучення до виробництва макулатури, соломи, вторинних волокнистих матеріалів, деревних відходів, а також докорінну зміну структури випуску продукції на деревній основі.

 

     Учень 1. Отже, раціональне природокористування полягає у:

Учень 2 Охороні природних ресурсів.

Учень 3 Відтворенні природних ресурсів.

Учень 4 Економічній ефективності використання природних ресурсів.

 

  1. А що може зробити кожен з нас:
  2. економити електроенергію;
  3. економити тепло. Забезпечити теплоізоляцію свого дому;
  4. економити воду у своєму повсякденному житті;
  5. економити папір і збирати мукулатуру;
  6. споживати все раціонально. Здійснювати купівлю лише найнеобхідніших речей та продуктів;
  1. користуйтеся екологічними пакунками, що можна легко переробити;
  2. менше користуватися автотранспортом. А краще більше ходити пішки чи їздити на велосипеді;
  3. відремонтувати зламану річ замість того, щоб її викидати. Це зекономить ресурси для виготовлення нових речей;
  4. використовувати вторинний папір, скло, метал;
  5. намагатися не використовувати одноразові стаканчики, тарілки та інше начиння.

 

6. А зараз давайте разом з вами закріпимо правила раціонального природокористування:

 

1.Якщо ви економите воду – підніміть праву руку.
2.Якщо ви економите папір та збираєте макулатуру – підніміть ліву руку.
3. Якщо ви економите електроенергію – плесніть 3 рази в долоні.
4.Якщо ви посадили більше 3 дерев – погладьте себе по голівці.
5.Чи болить у вас душа, коли бачите зламану гілку або молоде деревце? Якщо так – покладіть руку на серце.
6. Якщо хочете дружити, бути в злагоді з природою, то потисніть один одному руки.

 

Учень 1. Настав час отямитися, схаменутися.

Учень 2. Незважаючи на сумні прогнози, ми ще можемо захистити майбутнє нашої планети, якщо порятунком займеться не лише суспільство, а й кожен зокрема.

Учень 3. Це буде можливим тоді, коли дотримання екологічних вимог стане нормою життя. 

Учень 4. Коли кожна людина, де б вона на жила, незалежно від віку, почне з повагою ставитися до навколишнього середовища, а не керуватися думкою – «після нас хоч потоп!».

Учень 5. Наша планета в екологічній біді.

Учень 6. Люди забули, що іншого джерела, крім природи та її ресурсів, для підтримання існування життя на Землі, в тому числі і життя людини, не існує.

Учень 1: Відкрийте очі!

Учень 2: Відкрийте серце!

Учень 3: Відкрийте душу!

Разом: Не будьте байдужими!

Учень 4: Не змінюйте природу, а змінюйте себе …

Учень 5: Шукайте в собі людину…

               Бо лише вона спасе!

Учень 6: Бо все ж своє майбутнє, будуєм тільки ми …

Разом: А чисте і зелене нам треба зберегти!

 

Учень 1: Бережімо, люди, землі, води,

Учень 2: Кожну квітку в лузі, деревце,

Учень 3: Вбивцею не стань краси – Природи,

Учень 4: Пам’ятаймо, люди, й ми про це!

11 Пісня «Моя природо» (Пінк)

 

Учень 5:     Ми вірим, знаєм, що ми зможем,
Учень 6:    Усі ми разом: ми і ви
Разом:       Урятувати нашу Землю 
                    Від екологічної біди!

12 Пісня «Сонце нам сяє»

doc
Пов’язані теми
Екологія, Сценарії
Додано
29 січня 2019
Переглядів
1137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку