У зв’язку з великою кількістю користувачів, спостерігаємо певні технічні проблеми. Приносимо вибачення за спричинені незручності.
Працюємо над вирішенням цих проблем та звертаємося до вас із проханням із розумінням поставитися до ситуації.

Сценарій виступу екологічної агітбригади на тему "Охорона природних ресурсів"

Про матеріал
Сценарій виступу шкільної екологічної агітбригади про охорону природних ресурсів.
Перегляд файлу

Сценарій

виступу екологічної агітбригади на тему

«Охорона природних ресурсів»

 

 

 

Учень 1. До вас сьогодні ми прийшли

Учень 2. Щоб ви в нас іскорку знайшли,

Учень 3. А живемо ми в Комишуватій

Учень 4. На дива природні багатій.

 

Учень 5. Ми вас вітаєм радо,

Учень 6. Нашою маленькою агітбригадою,

Учень 1. Бо зараз головне питання –

Всі разом: Екологічне виховання.

Пісня на мотив «Маленькая страна»

Не за горами за лісами

В Комишуваті тут у нас

Екозагін собі існує –

Ну просто вищий клас.

Всюди встигне, допоможе

Птахам, річкам, землі

Завжди стоїть він на сторожі,

Знає старий і малий.

Приспів

Ось і настав цей час –

Ми закликаєм вас:

Будемо берегти природу,

Вона єдина в нас.

Учень 2. Наш девіз:

Всі разом: Природні ресурси ти зберігай

                   Планету-Землю не забрудняй!

Учень 3. І щоб могла Земля розцвісти:

Учень 4. Нам разом потрібно завжди,

Учень 5. Сприяти здійсненню мети –

Учень 6. Планету, землю зберегти!

 

Учень 1. Вже людство не живе, а виживає,
Учень 2. невже воно цього не помічає?
Учень 3. І той кошмар, який воно створило
Учень 4. Усе живе сьогодні отруїло.
Учень 5. Чи ж не прийшла пора поміркувати,
Учень 6. Як людству на Землі мудрішим стати…

 

Всі разом: МИ:

Учень 1. - Захисники природи, бережем грунти і води,

Учень 2. - І несемо слово в люди, хай воно повчальним буде.

Учень 3. - Хай чиюсь зупинить руку, хай всім стане за науку.

Учень 4. - Хай навчить на світі жити, світ прекрасний захистити

Учень 5. - Від людських жорстоких дій

Всі разом: Стань і ти із нами в стрій.

Учень 6. Про нащадків ти подбай,

Всі разом: Зроби кращим рідний край.

Виконують пісню на мелодію “Земля в ілюмінаторі”.
Земля у нас забруднена ( 2 рази)
Повітря чистого давно нема.
І тужим за загубленим ( 2 рази)
За всім тим, що природа нам дала.

Учень 1. А що ж нам дала природа?

 

Учень 2. Давайте відвідаємо міністерство Земельних ресурсів. І запитаємо у професора кафедри землекористування – Всезнайки.

 

Всезнайка: Вона дала нам свої природні ресурси.

 

Учень 4. А що таке природні ресурси?

 

Всезнайка: Природні земельні ресурси - компоненти природи, які використовуються або можуть бути використані як засоби виробництва і предмети споживання.

 

Учень 5. А що належить до природних земельних ресурсів?

 

Всезнайка: До природних ресурсів належать: сприятливі кліматичні умови (енергія Сонця, вітру, води), ґрунти, рослини, тварини, мінеральна сировина, води. Природні ресурси поділяються на мінеральні, енергетичні, водні, земельні, біологічні (рослинні, тваринні), кліматичні, рекреаційні. Але вони не безмежні. Потреби людини в сировині та паливі безперервно зростають. Природні ресурси планети Земля не лише використовуються людиною, але і забруднюються та знищуються. 

   Пісня на мотив ДДТ «Что такоє осень?»

Що таке планета – це ресурси

Ті ресурси що всім треба,

Але забрудняєм і не оберігаєм

Що ж із ними далі буде?

Зменшиться їх кількість, потім зникнуть зовсім,

Відновити неможливо,

А без них і люди жити перестануть

У віки як динозаври кануть.

Всезнайка: Запрошую вас до віртуальної науково-дослідної лабораторії нашої кафедри для перегляду міні-сюжетів про збереження земельних ресурсів.

1. Сценка про 2 соняшники.

         Жили собі по сусідству два сусіда.

         Один був багатий і лінивий, тому використовував на своєму городі різні пестициди, гербіциди та хімічні добрива. Через свою лінь та необізнаність саджав соняшники на одному й тому ж місці більше 10 років.

         А інший сусід був бідний та працьовитий. І тому, він сапою полов свій город, використовував перегній для підживлення грунту і дотримувався правил щорічної сівозміни.

         І ось одного року так сталося, що насінина соняшника з городу багатого сусіда потрапила на город бідного. Навесні насіння зійшло на обох городах. Ось погляньте що з цього вийшло!

2. Сценка про Машу і метеликів

     (Звучить музика. Вибігає Маша з сачком. Ловить метеликів.)

     Виходить хлопчик. Свистить. Гукає друзів.

Учень _1_. Невже не знаєш ти дівчино

                 Що цим приносиш шкоду нині,

Учень _2_. Метелика в сачок впіймаєш

                 І крильця йому обламаєш!

Учень _5_. Не зможе він тоді літати

                 Та квіти наші запиляти.

 

Маша: Я хочу їхньою красою милуватися і з ними так цікаво забавлятись.

 

Учень _2_. Не можна цього робити адже вони теж є частиною природи. Краще бери приклад з нас – юних природоохоронців. Ми оберігаємо комах у ентомологічних заказниках, що знаходяться на території нашого села. Це Гірчаківський та Мокрянський заказники. Їх території вилучені з сільськогосподарського користування і тому ці землі не піддаються розорюванню. Таким чином тут, не лише комахи охороняються, а і зберігаються земельні ресурси.

       Влітку ми відвідуємо ці території для дослідження видового складу комах та поповнення нашої фотоколекції. Пропонуємо і тобі зайнятися фотополюванням.

 

Учень _1_. Даруємо тобі цей агрегат,

                 А зветься він – фотоапарат.

Учень _5_. А ще візьми цей альбом, щоб зроблені фото складати у ньом.

 

Маша: Дякую вам! Сачок я вам даю і метеликів я більше не ловлю.

 

Учень _1_. Хоч сачок і не рогатий,

                 Він молодший брат рогатки.

                 Камінцями не стріляє,

                 Та метеликів лякає.

Учень _2_. А вони ж такі нарядні,

                 Люблять сонечко і квіти.

                 Ну навіщо ж їх ловити?

Сценка 3. Про земельні ресурси (розорювання земель)

(Звук деренчання трактора)

Учень _1_. Щось у лузі деренчить

                   Їде трактор розорить.

                   І степи, й луги та ліс

                  Хоче все перетворить,

                  На сільські поля – врожайні

                  Для людей такі нагайні.

                  А у полі – не у лузі,

                  Всі комахи голопузі

                  І птахи, і гризуни

                  Зникнуть геть, чекай біди.

Виконують пісню на мелодію “Ваше благородіє”.
Слухайте, панове, про земну поверхню,
Та, мені здається, оболонку верхню,
Як її порили, Господи прости!
Треба залатати в норму привести. ( Двічі).
Зараз ще наука 
Не  стоїть на місці,
Заміня міндобрива,
Є такії вісті.
Треба, щоб біолог справою зайнявся!
І тоді б врожайності показник піднявся!

 Всезнайка. З екологічної точки зору земельні ресурси Харківської області представлені рекультивованим агроландшафтом, який експлуатується не одне сторіччя. Сьогоднішня система використання земель в області визначається давньою освоєністю території, системою сільських поселень, низьким техніко-технологічним рівнем виробництва, невисоким рівнем продуктивності земель, деградацією ґрунтового покриву, погіршенням екологічних процесів та помітним зменшенням біорізноманіття.

       Інтенсивна експлуатація та нераціональна система землекористування призвела до таких проявів деградації земель як ерозія, техногенне забруднення, вторинне осолонцювання, підтоплення та зсуви ґрунтів.

 

Учень_4. А що ви пропонуєте робити для збереження земельних ресурсів?

 

Всезнайка. Пропонуємо зменшити розораність території країни до 40%, збільшити площу лісів, лісосмуг, пасовищ, лугів, зон рекреації тощо. Необхідно насаджувати рослини на схилах ярів та урвищ для зменшення ерозійного процесу. Не закопувати тверді відходи у грунт та не забруднювати ними поверхню грунту.

 

Учень 5. Ми, теж, намагаємося долучитися до збереження земельних ресурсів своєї місцевості. Учні нашої школи співпрацюють з  громадською організацією Ріднокрай яка займається благоустроєм села Миколо-Комишувата та охороною його природних ресурсів. Ми допомагали їм у прибиранні сільських парків, прибережної зони ставка та облаштуванні зони відпочинку. Щороку навесні та восени ми насаджуємо молоді дерева та кущі. Ми розповсюджували екологічні листівки про збереження чистоти села.

 

Учень _5_. А тепер давайте разом з вами створимо пам’ятку «Збережемо земельні  ресурси України». Та пам’ятку не просту, а творчу.

Учень _1. Давайте об’єднаємось ми з вами і думками і ділами

      Та сплетем вінок руками,

Учень _6_. А вінок у нас не звичний

                 Буде він екологічний.

                 Запрошуємо і вас приєднатися.

Плакат вінок

  1. Не вирубуйте дерева. А навпаки насаджуйте їх на схилах ярів та по краях урвищ для зменшення ерозії грунту (зелений колір)
  2. Не розорюйте луків та степів (жовтий)
  3. Не забруднюйте грунт сміттям. А складайте його в спеціально відведених місцях (фіолетовий)
  4. Не вносьте гербіциди, пестициди та хімічні добрива. А користуйтеся біологічними методами боротьби зі шкідниками та використовуйте органічні добрива (синій)
  5. Не випалюйте траву навесні бо це спричиняє вигорання органічних речовин у грунті (червоний)
  6. Не саджайте на одних і тих самих місцях культурні рослини. А дотримуйтеся щорічних сівозмін. (блакитний)
  7. Не видобувайте корисні копалини в місцях унікальних природних ландшафтів. А створюйте більше природоохоронних територій (коричневий)

Учень _4. Щоб ріднесенька земля,
                 Люба українська моя
                 Грала в зелені перлин,
                 Чистих вод, лісів, долин.

Учень _5. Треба нам про неї дбати

                 Її земельні ресурси оберігати.

 

Сценка під пісню «Збережи землю» (Stasy MJ)

 

Учень  1 .     Ми вірим, знаєм, що ми зможем,
Учень  2 .    Усі ми разом: ми і ви
Разом.        Урятувати Укріїну
                    Від екологічної біди!

(музика)

 

doc
Пов’язані теми
Екологія, Сценарії
Додано
29 січня 2019
Переглядів
312
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку