Сценарій виступу екологічного гуртка
Голос: Шановні пані та панове!Запрошуємо вас на виставу «Вже не Файна Юкрайна».
Йшов 2060 рік, наша Файна Україна як і вся планета Земля докорінно змінила свій вигляд: промислове забруднення осягло величезних масштабів, вже не можна побачити квітучих парків, купатися в річці, милуватися красою матінки природи.
(Муз. Заставка – Небезпечна зона!)
Учень:
Дим із труб. Сказати чесно,
Тут темно вдень, не тільки ніччю.
Тут чорно все – і вись небесна,
І людські зболені обличчя.
Учениця:
І тільки степ, і тільки спека, спека,
І Черемоша проблиски скупі.
І той у небі зморений лелека,
І те гніздо лелече на стовпі.
Учень: але раніше все ж було по інакшому, пам’ятаєш як описували природу нашої нені України наші письменники… а що зараз залишилось.
Учениця: так-так чому наші пращури жили лише для себе, чому вони не залишили цей скарб для інших? Жаль що не можна нічого вже зробити?
Учень: а чому, давай спробуємо? В нас в селі живе дід Іван, кажуть він найкращий знахар, можливо він нам допоможе в цьому, ходімо до нього.
Учениця: пішли, не можна втрачати час.
Сцена 2. Дім Діда .
Голос:
Ось груша вже стара біля воріт
Не цвіте у котре пахучо та рясненько
А на порозі сивий, сивий дід
Дітям, про щось розповідав тихенько
Дід: так оце добавити сюди і буде файно. Так ще трошки цього зіллячка…
Учні: Слава Україні!
Дід: Героям слава! Кажіть чого прийшли до діда. Якщо щось болить не зможу я вже нічим до помогти.
Учень: це чому?
Дід: от халепа, нічого не розуміють. Я ж всі сили брав від природи, збирав лікарські рослини, коріння там всякі, а зараз що не має природи, заводи забруднили Землю, Холера б взяла б тих підприємців які економлять на очисних спорудах. Так якщо болить серце візьми таблетку, випий й не буде в тебе воно більше боліти. Печінка буде боліти – від тієї клятої хімії.
Учениця: діду так ми до тебе прийшли щоб ти допоміг нам природу врятувати. Допоможи нам.
Дід: пізно вже, це потрібно було робити років 50 тому. А зараз будемо в скафандрах ходити, їсти одну хімію, й милуватися фотокартками з минулого.
Учень: а ти не знаєш чому раніше ніхто про це не думав, чому не піклувався природою.
Дід: чому не піклувався, створювалися там всякі агітбригади, проводили пропаганди, але те покоління цікавилося зовсім іншим. Одним словом поганий був піар-менеджер у цих агітбригад.
Учениця:. І що вже все втрачено(починає нити)Ну діду….
Дід: ану цить. Цить я кому сказав! Добре раз ви хочете допомогти, потрібно повернутися в минуле і підказати тим екологам як краще в діяти. Є в мене ще трішки зілля, випийте його. Й повернетесь в минуле. Тільки но я з вами, якщо у вас не вийде то хоч назбираю, трошки кропиви, лопушків, а то в мене все закінчилось.
Голос. 2019 рік виступ екологічної агітбригади.
!!!! Муз заставка (вихід)
Виходять 4 еколога.
1-й Ми – юні екологи Яблуницького загальноосвітнього закладу!
2-й Ми любимо свій рідний край.
3-й Ми постійно дбаємо про зелені насадження нашого шкільного саду!
4-й Ми доглядаємо за клумбами та квітниками!
1-й Ми хочемо дихати чистим повітрям!
3-й Ми прагнемо зберегти природу нашого лісу!
Всі разом – ми друзі твої, Природо!
1-й Пам’ятай квіти у природі виглядають набагато красивіше, ніж у букеті, який швидко зів’яне!
2-й Відпочиваючи в лузі чи в лісі, не залишай за собою сміття!
3-й не ламай гілля дерев!
4- й Утримуйся від розпалювання вогнищ!
Всі разом - право на життя мають всі!
З’являється дід з учнями.
Учениця: ось вони! Юні екологи які намагаються врятувати Землю.
1-й так ми представляємо юних екологів Яблуницького загальноосвітнього закладу!. А ви хто такі? І чому так дивно вдягнуті.
Учень: ми прилетіли з майбутнього в якому не можна виходити на подвір’я без масок, де не можна зустріти квітучих лугів, а вода в річці – отрута.
Дід: ви звісно молодці що намагаєтесь врятувати, але ж екологічні проблеми – це які? Глобальні! Тобто стосуються всього людства. І ваші слова потрібно донести до кожної людини. Потрібно розміщувати вашу агітацію на телебаченні, в Інтернеті, а не лише проводити заходи в школі. В мене був номер одного журналіста. Зараз я з ним домовлюсь виступите по телебаченню. Хай вас усі почують. А нам потрібно повертатись. Ми на вас покладаємось. Пам’ятайте те яким буде майбутнє планети залежить від ваших дій сьогодні. Ну все швидко на телебачення пішли- вас там вже чекають.
!!!! (Муз заставка «новини»)
Ведучі новин:
1.й Добрий вечір! В ефірі телевізійне шоу…
2.й Стоп!
1. Чому ти мене зупиняєш?
2. Зупиняю? Я тобі допомагаю!
1. гарна допомога! Починаєш кричати Стоп. Я аж слова забув.
2. За те я знаю «Стоп» це
1. знову Стоп!
2. так саме Стоп! Це назва нашого сьогоднішнього ток-шоу!
1. більше нагадує правила дорожнього руху.
2. Шкода, але порушників закону про охорону природи набагато більше, ніж порушників на автошляхах. І саме цій темі присвячена наш сьогоднішній ефір.
1. а в нас на прямому зв’язку наш спеціальний кореспондент ________ !
Кореспондент: студія, студія я зараз беру інтерв’ю у лідера екологічного гуртка- Марії. Отже Маріє скажи чому саме ви вирішили займатися такою скажемо так, ні ким не зацікавленою справою.
Марія: я представляю «Екологічний гурток» метою якого є преш за все привернути увагу громадськості до проблем забруднення навколишнього середовища, виховання освіченої молоді яка переймалася не лише власними а й загальнолюдськими проблемами.
Кореспондент: я вас зрозумів. А яким чином ви це робите?
Маша: ми проводимо тематичні лінійки та заходи в початковій та середній школі, організовуємо виставку малюнків, готуємо стінгазети, пишемо вірші.
Кореспондент:ну ви своїм виступом прямо розчулили.Ось ви сказали що пиште вірші, а чи можете якийсь продекламувати.
Маша:так,звичайно.
Ви рано встаньте, сонце в небі стріньте,
Ним замилуйтесь, серце задрижить.
Якщо ще так чарує вас довкілля,
То я вважаю: варто в світі жить!
Сприймайте світ широкою душею,
Про те байдуже час собі летить.
Якщо вогонь у тілі ще тепліє,
То знайте, люди: варто в світі жить!
Кореспондент: Сподіваюсь після виходу в ефір нашого репортажу у вас буде більше однодумців, я дякую Маші. А зарас ми проведемо експрес опитування .
Що можете зробити ви, щоб покращити стан довкілля, забезпечити наше виживання і виживання наступних поколінь?
(перед виставою роздаються кольорові стрічки чи кульки)
Ви отримали срічку певного кольору і вони мають певне значення .А тепер погляньмо на ваші відповіді
Що ж може зробити кожен з вас?...
- біла смужка (Підніміть вверх ) – очистити джерела
- жовта смужка – виготовити годівничку
- блакитна смужка – прикрасити садибу
- зелена смужка– посадити дерево
Тепер ми бачимо, що кожен з вас може все.
Зробивши цей маленький особистий внесок – зусилля усіх перетворяться на могутню співпрацю, що може врятувати нашу планету, наш рідний край. Студія!
2Ведучий: ми дякуємо нашому спеціальному кореспонденту .
(всі виходять на поклон)
Всі- МИ:
1 Ведучий -Захисники природи, бережем грунти і води,
- І несемо слово в люди, хай воно повчальним буде.
-Хай чиюсь зупинить руку, хай всім стане за науку.
- Хай навчить на світі жити, світ прекрасний захистити
- Від людських жорстоких дій
Всі- Стань і ти з нами в стрій.
2Ведучий І на творчім нашім злеті поможи своїй планеті
За нащадків ти подбай,
Всі – Зроби кращим рідний край.
1