Презентація "Критерії оцінювання НДУ з біології"

Про матеріал
Презентація містить інформацію про критерії оцінювання НДУ з біології для використання в роботі з батьками та учнями.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з біології

Номер слайду 2

При оцінюванні рівня навчальних досягнень учнів з біології враховується: 4 Рівень оволодіння біологічними ідеями1235 Обсяг відтворення знань,рівень розуміння навчального матеріалу. Самостійність суджень, систематизація та глибина знань. Дієвість знань, вміння застосовувати їх у практичній діяльностіУміння робити висновки та узагальнення на основі практичної діяльності, рівень оволодіння практичними уміннями та навичками спостереження та дослідження природи

Номер слайду 3

Рівні навчальних досягнень: Початковий. Середній. Достатній. Високий

Номер слайду 4

1 бал. Учень (учениця) за допомогою вчителя або з використанням підручника (робочого зошита) розпізнає і називає окремі біологічні об’єкти.2 бала. Учень (учениця) за допомогою вчителя або з використанням підручника (робочого зошита) називає окремі ознаки біологічних об'єктів, наводить елементарні приклади біологічних об'єктів.3 бали. Учень (учениця) відтворює окремі факти; за допомогою вчителя або з використанням підручника (робочого зошита) характеризує окремі ознаки біологічних об'єктів; відповідає на запитання, що потребують однослівної відповіді (наприклад так або ні); допускає суттєві біологічні помилки. Початковий рівень

Номер слайду 5

4 бала. Учень (учениця) за допомогою вчителя відтворює незначну частину навчального матеріалу; дає визначення окремих біологічних понять, неповну характеристику загальних ознак біологічних об’єктів, допускаючи несуттєві біологічні помилки .5 балів. Учень (учениця) відповідаючи на запитання вчителя відтворює основний зміст навчального матеріалу; характеризує загальні ознаки біологічних об’єктів, дає визначення окремих біологічних понять, описує біологічні об’єкти за планом, допускаючи несуттєві біологічні помилки; проводить та описує спостереження; за допомогою вчителя виконує прості біологічні дослідження та описує їх результати; за допомогою вчителя розв’язує прості типові біологічні вправи і задачі .6 балів. Учень (учениця) самостійно, але неповно відтворює навчальний матеріал, відповідає на окремі запитання; частково пояснює відповідь прикладами, що наведені у підручнику; у цілому правильно вживає біологічні терміни; характеризує будову та функції окремих біологічних об’єктів за планом з незначними неточностями; за зразком розв’язує прості типові біологічні вправи і задачі . Середній рівень

Номер слайду 6

7 балів. Учень (учениця) самостійно відтворює основну частину навчального матеріалу, використовуючи необхідну термінологію; розкриває суть біологічних понять, допускаючи у відповідях неточності; за визначеними ознаками порівнює біологічні об‘єкти та явища; виконує прості біологічні дослідження та описує їх результати; з допомогою вчителя формулює висновки .8 балів. Учень (учениця) самостійно відтворює навчальний матеріал; відповідає на поставлені запитання, допускаючи у відповідях неточності; порівнює біологічні об’єкти, явища і процеси живої природи, встановлює відмінності між ними; пояснює причинно-­наслідкові зв’язки; застосовує отримані знання у стандартних ситуаціях; розв’язує типові біологічні вправи і задачі користуючись алгоритмом .9 балів. Учень (учениця) вільно відтворює навчальний матеріал та відповідає на поставлені запитання; аналізує інформацію, за допомогою вчителя встановлює причинно-­наслідкові зв’язки; самостійно розв’язує типові біологічні вправи і задачі; використовує знання у стандартних ситуаціях; виправляє помилки; уміє працювати зі схемами, графіками, малюнками, таблицями, атласами ­визначниками, натуральними біологічними об’єктами та їх моделями; виконує прості біологічні дослідження та пояснює їх результати; виявляє емоційно-­ціннісне ставлення до живої природи . Достатній рівень

Номер слайду 7

10 балів. Учень (учениця) логічно та усвідомлено відтворює навчальний матеріал у межах програми; розкриває суть біологічних явищ, процесів, пояснює відповіді прикладами; дає порівняльну характеристику біологічним об’єктам і явищам з визначенням подібності й відмінності; аналізує, систематизує, узагальнює, встановлює причинно­-наслідкові зв’язки; використовує знання у нестандартних ситуаціях; виявляє ставлення й готовність реагувати відповідно до засвоєних ціннісних орієнтацій .11 балів. Учень (учениця) виявляє міцні й глибокі знання з біології у межах програми; самостійно аналізує і розкриває закономірності живої природи, пояснює прикладами, що ґрунтуються на власних спостереженнях; дає порівняльну характеристику біологічним явищам з поясненням причин подібностей й відмінностей; встановлює і обґрунтовує причинно-­наслідкові зв’язки; визначає можливості практичного застосування результатів дослідження; виявляє переконання і активно проявляє ціннісні орієнтації, здійснюючи вибір завдань і рішень .12 балів. Учень (учениця) виявляє системні знання з біології, усвідомлено використовує їх у стандартних та нестандартних ситуаціях; самостійно аналізує біологічні явища і процеси, виявляє особисту позицію щодо них; використовує знання з інших предметів для виконання ускладнених завдань; знаходить та використовує додаткові джерела інформації для виконання навчального завдання; уміє виокремити проблему і визначити шляхи її розв’язання, приймати рішення, аргументувати власне ставлення до різних поглядів на об’єкт вивчення, бере участь у дискусіях, вирішенні проблемних питань . Високий рівень

Номер слайду 8

Оцінювання лабораторних та практичних робіт. При оцінюванні лабораторних і практичних робіт враховується:– обсяг виконання завдань роботи;– наявність помилок, їх кількість; – оформлення роботи (порядок оформлення, виконання рисунків біологічних об’єктів, охайність тощо);– для лабораторних робіт наявність і зміст висновків (відповідність меті та змісту завдань роботи, повнота, логічність, послідовність тощо);– для практичних робіт наявність і зміст звіту про роботу;– рівень самостійності під час виконання завдань і формулювання висновків (написання звіту).

Номер слайду 9

1. Наказ МОН України від 21.02.2013 №1222 “Про затвердження орієнтовнихвимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти”. 2. Наказ МОН України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти». Використані джерела:

pptx
Пов’язані теми
Біологія, Батьківські збори
Додано
11 лютого 2022
Переглядів
941
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку