Горбенко Лариса Олександрівна,
учитель української мови і літератури
Чорнобаївського НВК Білозерського району Херсонської області
Вогник з батьками
Мета: створити святковий настрій розвивати творчу уяву учнів, виявляти акторські здібності батьків та їхніх дітей.
(Обрати журі, до складу якого ввести 2-х батьків та одного учня класу. Учні та батьки класу поділяються на дві команди, сідають навколо столів, на яких перед ними лежать олівці, фарби, папір, ножиці, клей).
I конкурс ЗНАЙОМСТВО З КОМАНДАМИ
Кожна команда повинна придумати назву, зробити емблему, придумати девіз, привітання команди.
II конкурс
ХТО ДАВ ПРАВИЛЬНІ СВІДЧЕННЯ?
Перед святом до відділення міліції надійшло повідомлення, що в одному з провулків невідома машина збила людину і втекла з місця пригоди. Постовий міліціонер звернув увагу на те, що машина йшла на великій швидкості.
Шестеро людей, що були неподалік від місця проголи, повідомили такі суперечні дані:
1. Машина синього кольору, за кермом - чоловік
2. Машина їхала на великій швидкості з потушеними фарами.
3. Машина була з номерним знаком і їхала не дуже швидко.
4. Машина "Москвич", їхала з потушеними фарами.
5. Машина без номерного знака, за кермом - жінка.
6. Машина "Волга", сірого кольору.
Незабаром працівники Державтоінспекції затримали машину і тоді виявилося, що з шести свідків тільки один повідомив правильні дані, інші ж - по одному правильному і одному неправильному.
З урахуванням цього визначте:
Марку
Колір
Швидкість машини
Наявність номерного знака
їхала з світлом чи ні
Хто її вів - чоловік чи жінка
(Волга)
(синій)
(швидко)
(з номерами)
(потушені фари)
(жінка)
Класний керівник: Ви - молодці!
Та давайте забудемо про неприємності, що сталися з жінкою - водієм, а завжди будемо не тільки пам'ятати, а й дотримуватись правил дорожнього руху. Нехай свята принесуть у Ваш дім щастя, любов і згоду, здоров'я, а сьогоднішня наша зустріч - хвилини сміху і радості.
III конкурс РОЗМИНКА
Ведучий: То ж, команди, ваші запитання.
(Команди задають заздалегідь підготовлені запитання)
Ведучий:
Щоб не втрачати дух змагання,
журі нам оголошує результати привітання.
Слово журі:
Емблеми Ви виготовляли
І такі бали заробляли.
(оголошення результатів).
Ведучий: Хто Шерлок Холмсом міг би стати?
Дозвольте у журі спитати.
Загальний рахунок: __ __
Класний керівник:
Свята, здається, найкращий час. Кожен із нас: і дорослих, і дітей, сподівається на диво.
Нехай же дивом сьогодні стане казка. Адже саме вона привертає увагу кожної людини на нашій планеті.
Казки, з якими ви познайомитесь сьогодні, - незвичайні; небачені й нечувані, бо їх ще немає на світі. Вони народяться у нашому класі, а авторами їх будуть команди (назви команд).
То ж, капітани, ведіть свої команди у чарівну країну Казок. Нехай щастить вам.
Та ПАМ'ЯТАЙТЕ:
Якщо команда забажає більше балів мати,
То казку можна ще інсценувати.
IV конкурс
КАЗКА
(Команди складають новорічну казку.)
Ведучий:
Для того, щоб Вам настрій перед казкою підняти,
Журі оцінки за 4-й конкурс Хоче вам сказати.
(оголошення результатів)
Інсценізація казок
V конкурс ВІДГАДАЙ
Ведучий:
О, командире! По учаснику сюди нам дай,
Щоб він приніс вам перемогу
В конкурсі "Відгадай".
Повинен цей учасник гострий розум мати,
Щоб з допомогою лиш олівця
Те, що поклали ми, швиденько відгадати.
(Зав'язати очі учасникам команд, викласти предмети, торкаючись олівцем, дізнатися, який знаходиться перед учасником).
Ведучий:
Казки ви всі старалися, складали,
Увага! Результати такі стали...
(оголошення результатів).
VI конкурс ВЛУЧИ В ЦІЛЬ
Ведучий:
О спорте, черга вже твоя!
Запрошуємо в клас на середину
Дорослого з команди і дитину.
(Конкурс "Влучи в ціль". Два учасники від кожної команди повинні 5 разів кинути
тенісний м'яч в імпровізовану корзинку).
VII конкурс
СКЛАДИ ОБЛИЧЧЯ
Ведучий:
Журі старанно в нас працює,
Над балами усе мудрує,
А ми чекаємо дорослого й дитину,
Що, зав'язавши очі, нам складуть Людину.
(На столі перед учасниками кожної з команд лежить папір, олівець,
2 вуха, 2 ока, ніс, рот, 2 брови. Зав'язавши очі один одному, учасники
повинні розкласти реквізити, щоб вийшло обличчя людини).
VIII конкурс
МУЗИЧНИЙ
Ведучий: Конкурс "Музичний**
Приклад класичний...
"В лесу родилась елочка, В лесу она росла... *'
Завдання Вам: змініть мелодію,
Залиште тут тільки слова,
Щоб пісня вже була нова.
IX конкурс
ДРАМАТИЧНИЙ
Ведучий: А зараз конкурс драматичний.
Звучить для всіх вас твір музичний.
Слова в команд вже є,
На них ви поглядайте.
Знайдіть акторів серед Вас
Й сміливо в бій рушайте.
(пісня "Марина " - конкурс інсценізованої пісні).
Ведучий: Конкурсів чимало ми вже провели,
Тепер ваше слово, суворе журі
(оголошують результати)
Ведучий: Були вже різні конкурси:
Музичний, спортивний, будівельний, драматичний.
А зараз кращий від усіх, бо він - реалістичний.
X конкурс ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Ведучий: Команди старанно три дні вже готувались
Бо не когось, а однокласників нам показать зібрались.
І зараз ви підкажете журі.
Кого із класу нашого представлять школярі.
Прохання є до вас: себе впізнайте.
А на акторів ви не сердьтесь, їх не лайте.
А як закінчать виступ свій вони -
Ті, хто впізнав себе - вставайте.
(домашнє завдання)
XI конкурс
КОНКУРС КАПІТАНІВ
Ведучий: Ось вирішальний вже момент у зустрічі настав:
На бій із супротивниками капітан наш став.
В командах вже звучить гучне "Ура!"
І побажання їм: "Ні пуху, Ні пера! "
(Конкурс капітанів: за одну хвилину капітан повинен написати якомога більше каліграфічних букв Ж).
XII конкурс
ТАНЦЮВАЛЬНИЙ
Ведучий: Тепер, о наші золоті батьки,
Команду виручайте ви.
Згадайте молодий свій вік.
У м о в а: від команди жінка й чоловік.
(танець на газеті)
Ведучий: Здається. Ви вже заморились,
Бо добре всі отут трудились.
Тепер, шановнеє журі,
Усім свій вирок говори.
(підсумки)