Квест для учнів 7 класу:
« Посвята у хіміки»
Мета заходу:
- впровадження нових форм роботи;
- формування критичного мислення у школярів;
- розвиток в учнів творчих здібностей, самореалізації;
- розширення знань про хімічні елементи та початкові хімічні поняття;
- розвиток цілісоної уяви про світ, здійсрення міжпредметних зв’язків;
- виховання в учнів ініціативності, толерантності, дружби, самостійносі.
ВСТУП
Що таке квест?
Quest – довготривалий цілеспрямований пошук, який може бути
пов'язаний з пригодами та грою; також служить для означення одного з
різновидів комп’ютерної гри, яка вимагає від учасника рішень розумових задач.
Квест – пригодницька гра – один з основних жанрів комп’ютерних ігор,
що вимагають від гравця рішення розумових завдань для просування по
сюжету. Сюжет гри може бути визначеним або ж давати безліч результатів,
вибір яких залежить від дій гравця.
План гри
1. Час на проходження 45-60 хв.
2. Команди стартують з визначеного місця, де вони отримують підказки.
3. Маршрут складається з Локацій. Для проходження маршруту комада зобов'язана відвідати всі Локації (5).
4. Отримавши першу загадку, команди мають визначити, де знаходиться їхня перша точка.
5. Відгадавши завдання, команда направляється до відповідної Локації. І так до фінішу.
6. Команда переможець отримує винагороду.
Правила гри.
- Команда визначає назву команди;
- на кожному пункті ведеться фотозйомка;
- дотримання дисципліни;
- заборонено порушувати правила(знімаються бали)
Організаційний етап
Команди. Назву команди гравці придумують самостійно.
І –
ІІ –
ІІІ –
Локації:
Інформаційно-безпечна
Хімічна
Бібліотечна
Філологічна
Математична
Маршрути:
Команда І
Команда ІІ
Команда ІІІ
Завдання для команд
Локація інформаційно-безпечна
Дія відбувається у кабінеті інформатики. Учні виконують тестові зав дання на сайті «На урок». Тематика запитань – БЖД у кабінеті хімії.
Кількість балів = оцінка за тест.
Локація хімічна
Дія відбувається у кабінеті хімії
Завдання:
На столі розміщені предмети хімічного посуду та приладдя. Учні повинні вибрати лише ті , які вказані у виданому їм списку (один предмет-один учень). ( 1 предмет= 1 бал)
Локація бібліотечна
Завдання:
- Ця речовина може одночасно перебувати у трьох агрегатних станах
«Сік життя на Землі» (Леонардо да Вінчі) (вода)
- Формула води?
- Яка хімічна назва води?
- Як звучить назва води на латинській (італійській мові) – аква
- Які слова з префіксом аква вам відомі? (слово = бал)?
- Скільки відсотків води в організмі підлітка?
- У якому океані міститься найбільше води (показати на карті)?
2 ) Прислів’я про воду. ( одне прислів’я= 1 бал)
3 ) Пісні про воду (пісня=бал, = 5 балів за проспіваний куплет однієї з пісень).
Локація філологічна
Локація математична
І команда
ІІ команда
÷
ІІІ команда
- визначити валентності хімічних елементів за хімічними формулами їх бінарних сполук;
- зобразити графічні формули відповідних речовин.
І команда: NH3; Mn2O7; Cr2O3; Ca3P2
ІІ команда: CH4; V2O5; SO3; AlN
ІІІ команда: H2S; Mg2C; Br2O7; BaO.
Завдання на визначення локацій
Інформатична: Складаємо пазли і отримуємо зображення локації
Філологічна:
У періодичній системі знайти символи елементів, що відповідають протонним числам 19, 8, 88, 9,7. З одержаних символів скласти прізвище видатного українського діяча. Дана локація знаходиться у приміщенні , де розміщено портрет цієї людини.
Математична:
Розгадай ребус. Відповідь вкаже на назву навчального предмета ,який вивчають у даному приміщенні.
Бібліотечна:
Хімічна:
Значення цього терміну пов’язують з висловами.
Про що йдеться? Наступна локація квесту знаходиться у приміщенні , де вивчають цей предмет.
Підсумок гри. Нагородження переможців.
Рефлексія.