Сценарій заходу .Квест для 7 класу. "Посвята у хіміки"

Про матеріал
Мета заходу: - впровадження нових форм роботи; - формування критичного мислення у школярів; - розвиток в учнів творчих здібностей, самореалізації; - розширення знань про хімічні елементи та початкові хімічні поняття; - розвиток цілісоної уяви про світ, здійсрення міжпредметних зв’язків; - виховання в учнів ініціативності, толерантності, дружби, самостійносі.
Перегляд файлу

 

Квест для учнів 7 класу:

« Посвята у хіміки»

 

 

 

 

 

 

 

Мета заходу: 

- впровадження нових форм роботи;

- формування критичного мислення у школярів;

- розвиток в учнів творчих здібностей, самореалізації;

- розширення знань про хімічні елементи та початкові хімічні поняття;

- розвиток цілісоної уяви про світ, здійсрення міжпредметних зв’язків;

- виховання в учнів ініціативності, толерантності, дружби, самостійносі.

 

ВСТУП

Що таке квест?

Quest – довготривалий цілеспрямований пошук, який може бути

пов'язаний з пригодами та грою; також служить для означення одного з

різновидів комп’ютерної гри, яка вимагає від учасника рішень розумових задач.

 Квест – пригодницька гра – один з основних жанрів комп’ютерних ігор,

що вимагають від гравця рішення розумових завдань для просування по

сюжету. Сюжет гри може бути визначеним або ж давати безліч результатів,

вибір яких залежить від дій гравця.

 План гри

1. Час на проходження 45-60 хв.

2. Команди стартують з визначеного місця, де вони отримують підказки.

3. Маршрут складається з Локацій. Для проходження маршруту комада зобов'язана відвідати всі Локації (5).

4. Отримавши першу загадку, команди мають визначити, де знаходиться їхня перша точка.

5. Відгадавши завдання, команда направляється до відповідної  Локації. І так до фінішу.

6. Команда переможець отримує винагороду.

Правила гри.

- Команда визначає назву команди;

- на кожному пункті ведеться фотозйомка;

- дотримання дисципліни;

- заборонено порушувати правила(знімаються бали)

Організаційний етап

Команди. Назву команди гравці придумують самостійно.

І  –

ІІ  –

ІІІ  –

Локації:

Інформаційно-безпечна

Хімічна

Бібліотечна

Філологічна

Математична

Маршрути:

           Команда І                                                                                

  1.      Інформатична
  2.      Хімічна
  3.      Бібліотечна
  4.      Філологічна
  5.      Математична

 

Команда ІІ

 

  1.      Бібліотечна
  2.      Математична
  3.      Хімічна
  4.      Інформатична
  5.      Філологічна

 

 

Команда ІІІ

 

  1.      Філологічна
  2.      Інформатична
  3.      Математична
  4.      Хімічна
  5.      Бібліотечна

 

Завдання для команд

 

Локація інформаційно-безпечна

Дія відбувається у кабінеті інформатики. Учні виконують тестові зав дання на сайті «На урок». Тематика запитань – БЖД у кабінеті хімії.

Кількість балів = оцінка за тест.

 

Локація хімічна

Дія відбувається у кабінеті хімії

Завдання:

  1.      Що мені відомо про хімічний посуд?

На столі розміщені предмети хімічного посуду та приладдя. Учні повинні вибрати лише ті , які вказані у виданому їм списку (один предмет-один учень). ( 1 предмет= 1 бал)

  1.      Встановити відповідність між предметом і його застосуванням ( 1 відповідь= 1 бал)
  2.      Учні одержують перелік явищ і завдання розділити їх на хімічні і фізичні . Для кожного хімічного – вказати його ознаку. (1 відповідь= 1 бал)

 

Локація бібліотечна

Завдання:

  1.      Про яку речовину йдеться?

-         Ця речовина може одночасно перебувати у трьох агрегатних станах

     «Сік життя на Землі»  (Леонардо да Вінчі)  (вода)

-         Формула води?

-         Яка хімічна назва води?

-         Як звучить назва води  на латинській (італійській мові) – аква

-         Які слова з префіксом аква вам відомі? (слово = бал)?

-         Скільки відсотків води в організмі підлітка?

-         У якому океані міститься найбільше води (показати на карті)?

        2 ) Прислів’я про воду. ( одне прислів’я= 1 бал)

        3 ) Пісні про воду (пісня=бал, = 5 балів за проспіваний куплет однієї з     пісень).

 

Локація філологічна

  1. Скласти анаграми до слова «Хімічний» (2 хвилини, 1 слово= 1 бал)
  2. Яке ім’я в українській міфології мала богиня води, яку вважали матірю всього живого? 1 бал
  3. Складіть з символів хімічних елементів слова . що відповідають географічним назвам. (5 хвилин, одне слово=1 бал)

 

 

 

 

Локація математична

 

  1. Знайти назву хімічного елемента за його порядковим номером. Виконавши відповідні дії отримаєте число, що відповідає номеру елемента у періодичній системі.

 

І команда

 

 

 

 

 

 

 

 

           ІІ команда

÷

 

 

 

 

 

 

 

 

          ІІІ команда

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Завдання:

-         визначити валентності хімічних елементів за хімічними формулами їх бінарних сполук;

-         зобразити графічні формули відповідних речовин.

І команда:  NH3; Mn2O7; Cr2O3; Ca3P2

ІІ команда:  CH4; V2O5; SO3; AlN

ІІІ команда:  H2S; Mg2C; Br2O7; BaO.

 

Завдання на визначення локацій

Інформатична: Складаємо пазли і отримуємо зображення локації

Філологічна:

У періодичній системі знайти символи елементів, що відповідають протонним числам 19, 8, 88, 9,7. З одержаних символів скласти прізвище видатного українського діяча. Дана локація знаходиться у приміщенні , де розміщено портрет цієї людини.

Математична:

Розгадай ребус. Відповідь вкаже на назву навчального предмета  ,який вивчають у даному приміщенні.

                                                     Тин із соняшниками. Підлогова декорація від Світ стендів - 1071567320    

 

 

 

Бібліотечна:

  1.      Перша літера наступної локації відповідає символу елемента з відносною атомною масою 9.
  2.      Кількість літер у слові  дорівнює добутку валентностей Оксигену і Нітрогену .

Хімічна:

 Значення цього терміну пов’язують з висловами.          

  • «країна з чорною землею»;
  • «сік рослини», «есенція», «волога»;
  • « мистецтво лиття і виплавки металів, тобто металургії»

Про що йдеться? Наступна локація квесту знаходиться у приміщенні , де вивчають цей предмет.

Підсумок гри. Нагородження переможців.

Рефлексія.

docx
Пов’язані теми
Хімія, Позакласні заходи
Додано
30 січня
Переглядів
270
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку