Презентація "Використання інноваційних технологій на уроках хімії, як засіб розвитку творчості учнів."

Про матеріал
Майстер клас для вчителів хімії, де описується практичне використання інноваційних технологій на уроках хімії.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Майстер клас. Вчителя хіміїГородовицької гімназіїКуприк Г. Т.

Номер слайду 3

Використання інноваційних технологій на уроках хімії, як засіб розвитку творчості учнів.

Номер слайду 4

Будьте самі щукачами, дослідниками, якщо не буде вогника у вас, вам не запалити його в учнів. В. О. Сухомлинський

Номер слайду 5

НЕСТАНДАРТНІ УРОКИ:інтегровані уроки;уроки – конференції;уроки – диспути;уроки - дослідження;бінарні уроки;уроки – конкурси учнівських проектів;рольові та ділові ігри.

Номер слайду 6

Кооперативне навчанняробота в парах;робота в групах;карусель;акваріумдіалог;синтез думок;спільний проект. Фронтальні методиобговорення проблеми у загальному колі;мікрофон;мозковий штурм;навчаючи – вчуся;ажурна пилка;аналіз ситуації;дерево рішень.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Радість, піднесення. Символ життя і любовіНадія і спокій. Стурбованість, переживання. Відкритість до спілкування. Внутрішня гармонія

Номер слайду 9

Очистимо його від ліні та байдужості, розчарувань та невихованості, впертості та непорозуміння.

Номер слайду 10

Наповнимо його оптимізмом,вірою в свої сили, терпінням і наполегливістю,

Номер слайду 11

прикрасимо пелюстками добротита теплих посмішок.

Номер слайду 12

Сьогодні у тебе буде чудовий урок. Подивись , як він яскраво розпочався,прислухайся до себе і просто подумай,як прекрасно навчатися, все на уроці для тебе: безкрайній запас знань вчителя,підтримка і розуміння однокласників.

Номер слайду 13

Насолоджуйся новими знаннями, які принесутьтобі впевненість у завтрішньому дні. Отримуйзадоволення від уроку і матимеш бажаний результат. Формули та рівняння посміхатимуться тобі і станутьвірними друзями. Отже і ти посміхнись. Залиш цейпозитивний настрій на весь урок. Вдалого всім уроку.

Номер слайду 14

Повідомлення теми уроку. Кросворд. Ребуси. Відеоповідомлення. Вправа “Поле чудес”. Бюро знахідок. Чорна скринька. СМС - повідомлення

Номер слайду 15

СИ

Номер слайду 16

СМС – повідомлення. Перша цифра – номер клавішіДруга – номер літери по порядку в даній клавішіСМС: 5/3 4/3 6/2 4/1 3/1 4/1

Номер слайду 17

Вправа “ Приваблива мета “ Г. Р. Хаггард “Клеопатра”“… Вона вийняла з вуха одну з тих величезних перлин і занурила її в рідину. Запанувала тиша, вражені гості, завмерши, спостерігали, як незрівнянна перлина повільно розчиняється в рідині. Ось від неї не залишилось сліду, і тоді Клеопатра підняла келих і випила напій весь до останньої краплини”.

Номер слайду 18

Експеримент як засіб і метод пізнання“ Хімії ні в якому разінавчитися не можливо,якщо не бачити самоїпрактики і не братися за хімічні операції “ М. В. Ломоносов

Номер слайду 19

Не можу уявити собі хіміка, що не знає висот поезії,картин малярства, доброї музики. Навряд чи він створить щось значне у своїй царині. А. Арбузов

Номер слайду 20

Я до всього справу маю. Грунт у полі удобряю,Я перу і прибираю,Я годую й одягаю.І метал я добуваю, Я лікую й зберігаю,Я будую й освітляю,І у космос я літаю. Запитання моє: ” Відгадайте, хто я є ”.

Номер слайду 21

Загадка. У землі було,у кузні кувалося,а по землі розгулялося.

Номер слайду 22

Явища природи. Чарльз Уайт. Терри Редлін

Номер слайду 23

ХІМІЯ І ПОЕЗІЯА вода це справжнє диво! Як прожити без води? З нею ми завжди щасливі, З нею в нас нема біди. Є вода — ростуть рослини: Ліс, сади, рясні поля. Це чудово для людини І радіє вся Земля. Надія Красоткіна. Стишено, зіткано, зболено…Серце тепле у грудях б’ється. Міняй душу свою на золото –Золото не псується. Золото не міняється…Тільки блищить та міниться. На окрайці життям не крається,Ситом дружби не завжди просіється. Обміняй і тобі окупиться(коли іншим – просто воздасться)Біль життя із чужої вулиціЗа блискучу секунду щастя. Пально Юлія

Номер слайду 24

Ігрові методи на різних етапах уроку:Інформаційні ігри – для введення нових знань (урок – подорож) тренувальні ігри – для формування вмінь і навичок (“знайди помилку”…) закріплюючі ігри – для закріплення знань (кросворди,ребуси…) контролюючі ігри – для перевірки набутих знань (змагання)

Номер слайду 25

«Знайди помилку»2 Hg+2 O2=2 Hg. O2 Al+3 Cl2=2 Al. Cl32 Ag. NO3=2 Ag+NO2+O24 Fe+O2=2 Fe2 O22 Fe+3 Cl2=2 Fe. Cl3 P+O2=PO2

Номер слайду 26

Слідство ведуть хіміки1. Допоможіть відрізнити метали (залізо,алюміній, мідь) від неметалів (сірка, кисень) за зовнішнім виглядом та фізичними властивостями.2. Оксиди сховалися між іншими речовинами. Допоможіть їх знайти і назвати. З’ясуйте, чого більше: оксидів металічних чи неметалічних елементів. Ca. O; H3 PO4; Na. OH; NO; SO2; H2; Fe. O; Ca. CO3; P2 O5; Ba(OH)2; CO2; HNO3; HCl; H2 O.3. Деякі оксиди замаскувалися під різними назвами: негашене вапно, сухий лід, вода, лисячий хвіст. Допоможіть встановити їхнє хімічне імя.4. Знайдіть “загублені” коефіцієнти у наведених рівняннях реакцій. Ca+H2 O=Ca(OH)2+H2 Ba. Cl2+Ag. NO3=Ba(NO3)2+Ag. Cl C2 H6+O2=CO2+H2 O Fe2 O3+Al=Al2 O3+Fe

Номер слайду 27

Метод “ Незакінчене речення “На уроці я зрозумів, що…я вважаю що…можна зробити такий висновок…я запам’ятав…я зможу використати отриманні знання…я змінив своє ставлення до…

Номер слайду 28

Історичні етапи розвитку хімічних знань. Без вивчення історії наукинавряд чи можна розібратисяв самій науці. М. Бертло. Реміснича та антична хімія. Алхімічний період IV-XVII ст. Сучасний період.

Номер слайду 29

Номер слайду 30

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ.

pptx
Додав(-ла)
Куприк Галина
Пов’язані теми
Хімія, Презентації
Додано
2 лютого
Переглядів
282
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку