Сценарій заходу з патріотичного виховання "Ми патріоти Батьківщини"

Про матеріал

Сценарій заходу з патріотичного виховання "Ми патріоти Батьківщини"

Програмовий зміст: закріпити поняття про державні та національні символи; продовжувати знайомити з історією України. Розвивати патріотичні та естетичні почуття, розвивати мову, мислення дітей, пам'ять, увагу, естетичні почуття. Формувати бажання якомога більше дізнатися про історичне минуле своєї Батьківщини. Виховувати почуття любові і гордості за неї, бажання берегти народні звичаї, традиції. Розширити і поглибити знання дітей про звичаї та обряди українського народу, виховати любов до народних традицій. Познайомити дітей зі стравами української національної кухні, з традиціями, пов'язаними із
готуванням страв.

Виховувати повагу до людської праці, бажання самим допомагати
дорослим. Відроджувати звичаї та обряди нашого народу.

Перегляд файлу

 

 

Вихователь:  Сьогодні,  друзі, зустрілись ми знову

 Про Україну дорогу, ми поведем розмову.

 Про теплий, рідний, любий дім,

 Про те , як затишно у нім.

 Про мову ніжну і барвисту

 І про криницю в полі чистім.

 

1. дитина: Над землею сонце встало,

 Путь дорогу осіяло.

 Добрий ранок , Дніпровське море,

 Добрий день, Карпатські гори,

 Над землею пісня лине,

 Це для тебе Україно!

 Гарна путь славна путь –

 Українські діти йдуть!

 

2. дитина:  Добрий день Вам люди добрі!

 Щиро просим вас на свято.

 Раді вас у нас вітати,

 Щастя і добра бажати!

 

3. дитина:  Гостей дорогих,

 Ми вітаємо щиро.

 Зустріти вас раді

 З любов’ю та миром.

 

4. дитина:  І на знак поваги

 Хліб візьміть із сіллю,

 Щоб життя дороги

 Славили Вкраїну.

 

5. дитина: Ми вам його підносим

 На білім рушникові,

 І до землі вклоняємось,

 Щоб ви були здорові.

 

Вихователь :Сьогодні  дуже гарне свято

 Пісню діти будемо співати ?

Пісня  «Діти України»

 

Вихователь : Нажаль так сталося в Україні, що ми повинні захищати єдність нашої держави, її територію та кордони, її незалежність. Кожен, хто живе на Україні, повинен пам’ятати, що він громадянин цієї  держави і від кожного залежить, яке життя ми в ній побудуємо. Ми повинні вчитися любити свою землю, свій народ, культуру, як її любили ті, хто загинув за нашу незалежність на Майдані та у військових діях, названих АТО. Прошу встати і вшанувати загиблих хвилиною мовчання.

(Хвилина мовчання)

Я хочу сьогодні запалити свічечку , яка буде символом нашої любові до рідного краю. А у ваших сердечках нехай запалає, маленький вогник гордості за те, що ви українці. Ви цей вогник повинні пронести через усе життя. Тож будьте чесними, розумними, гордими, любіть свою матінку  Україну!

Вихователь:  Діти давайте зараз помолимося за нашу Україну, за її свободу і мир. 

 

Молитва за Україну

О Боже єдиний! Спаси Україну!

Не діли нашу землю на Західну й Східну.

Бо всі ми єдині, бо всі ми сім’я,

У всіх нас одна, Батьківщина, одна.

Одна і єдина, як вічна любов,

        За неї ще пращури лили свою кров.

        За волю, за єдність боролись вони

        Щоб в вільній Вкраїні, ми з вами росли.

 За неї Шевченко у Бога благав,

У віршах своїх він про неї писав.

Писав і благав у свого народу,

Щоби не проспав України свободу.

         Бо звір стоголовий уже не дрімає,

         І пазурі гострі у серце впинає,

         Не дай йому Боже,не дай розірвати,

         Не дай щоби брат йшов війною на брата.

 Рожевий той туман, що окутав усіх,

Щоб жити народ наш у спокої міг.

Щоб Україна завжди вільна була ,

Завжди залишалась неподільна  вона.

           І стяг синьо-жовтий здіймавсь, аж до неба,

           І більше для щастя, нічого не треба.

 

Вихователь: Гордо, голосно, дитино,

 Ти назви ім’я країни,

 У якій, хвалити Бога,

 Народився і живеш.

 Їй дочкою є чи сином

 І, коли ти підростеш,

 Будеш їй творити славу,

 Розбудовувать державу.

 Отже, зветься ця країна,

 Незалежна і єдина –

 Наша ненька –  …. 

 

Діти:  Україна!

 

1. дитина: Україна-це наш рідний край,

 Рідне поле зелений гай,

 Рідне місто й рідна хата,

 Рідне небо й рідна мати.

 

2. дитина: Україна –верба й  калина ,

 Мелодійні  пісні  солов’я .

 В цілім світі вона єдина ,

 Найчарівніша квітка  моя .

 Україна –це сонце яскраве ,

 Мальовничі ліси і луги.

 Ніжна пісня і слово ласкаве,

 Мир і злагода навкруги.

 

3. дитина: Україна – це небо блакитне

 І колосся під ним золоте.

 І волошка, що в полі квітне,

 І горіх, що в саду росте.

 Україна –це хліб і квіти,

 Тут завжди тепло і добро .

 Тут зростають щасливими діти ,

 Хай би тільки війни не було.

 

4. дитина: На білому світі є різні країни,

 Де ріки, ліси і лани,

 Та тільки одна на землі Україна,

 А ми її доньки й сини.

 Усюди є небо і зорі скрізь сяють,

 І квіти усюди ростуть.

 Та тільки одну Батьківщину ми маєм

 Її Україною звуть

 

5. дитина: Я дитина українська,

 Вкраїнського роду,

 Українці- то є назва

 Славного народу.

 Україна- то край славний,

 Аж по Чорне море,

 Україна-то лан пишний

 І степи і гори.

 

6. дитина: Не дивися ненько, що я ще маленький

 Пройде час швиденько – підросту, як слід

 По своєму роду я – козак із роду

 Хай гордиться мною весь козацький рід.

 

Вихователь:  Батьківщина – це отча земля, наш рідний край , місце де народилися, уперше побачили і пізнали світ, почули колискову пісню, рідну

мову, відчули любов і ласку.

 Вона для кожного з нас одна , як і мати, адже:

Можна все на світі  вибирати , сину,

Вибрати не можна тільки Батьківщину

 

А чи знаєте ви діти – що таке Батьківщина?

 

1. дитина   Україна моя батьківщина,

                     Найдорожча у світі земля.

                     Україна для нас єдина,

                     Бо ми дружна одна сім’я.

 

2. дитина:  Що таке Україна?

 Це моя Батьківщина.

 Під віконцем калина,

  Тиха казка бабусі,

  Ніжна пісня матусі,

  Дужі руки у тата,

  Під тополями хата,

 Під вербою криниця,

 В чистім полі пшениця.

  Серед лугу лелека

  І діброва далека,

  І веселка над лісом,

 І стрімкий обеліск.

 

3. дитина   Батьківщина рідна!

  Україна- мати!

  Ми про тебе пісню будемо співати.

  Про твої роздоли і про нашу мову

  Слухай нашу пісню, пісню веселкову.

 

Пісня  « Я малюю»

 

Вихователь:  У кожного народу є свої символи, які вони шанують і оберігають. А тепер діти давайте поговоримо  про символи України,

з якими ви вже знайомі .

 А ви знаєте, що таке символи?

Діти:  Символи це знаки. Пізнавальні прикмети.

Вихователь:  Вірно. Давайте зараз  згадаємо державні символи  України?

Діти:   Державний Прапор України, Герб, Гімн України.

Вихователь:   Прапор існував з давніх часів.  Хоч ви діти ще маленькі,

але , водночас ви крихітна часточка великого народу , який гордо міцніє і  розквітає під власним прапором.

Вихователь:    Якого кольору наш прапор ?

Діти:      Синьо-жовтого.

Вихователь:   Давайте поміркуємо, чому саме ці кольори було вибрано для нашого прапора.

Діти:    Жовтий колір - колір сонця, колір  золотої ниви , де зростає хліб – найбільший скарб.

Діти:    Синій колір - це колір чистого  неба, колір  прозорої води.

Вихователь:     Так ось чому український народ вибрав ці кольори для свого прапора.

Виходить дитина з прапорцем .

 Дитина:     Синій, як море, як день золотий-

                     З неба і сонця наш прапор ясний.

                     Гляньте, на ньому волошки цвітуть,

                     Гляньте, жита в ньому золото ллють.

                     З жита й волошок наш прапор ясний,

                     З неба і сонця, як день весняний.

 

Дитина:     Стань під прапор синьо-жовтий

  Стяг відважних пробатьків,

  Доторкнися позолоти,

  Запорожських козаків.

 

Вихователь: Що ж, рушаємо далі.

  Усяка країна свій герб підніма.

  Країн без гербів на планеті нема.

  І здавна  відома тобі і мені

   Написано «ВОЛЯ» на нашім гербі .

Пригадайте  любі діти яку назву має наш герб? 

Діти:        Золотий  Тризуб

 

Дитина:        Знак країни головний-

                        Це тризубець золотий.

                        Він як сонце в небі синім,

                       В ньому слава, в ньому сила,

                       В нім священе слово «воля»,

                       Що рятує від недолі.

                       Будь же рідна Україно,

                       Під гербом цим вільна й сильна

                       Хай про тебе в цілім світі

                       Знають всі дорослі й діти.

Вихователь: Він прийшов до нас із далеких часів.  Герб зображують на прапорах, монетах, печатках, документах.

Дитина:      Тризуб – немов сім’я єдина,

   де тато, мама і дитина

   живуть у мирі і любові

   На Україні вільній, новій 

 

Вихователь:    Так, у тризубі відображена триєдність життя. Це батько,

 мати, дитя,  які символізують собою силу, мудрість, любов,тому, що тато найсильніший, мати-найдобріша, наймудріша, а дитя – це плід любові.                

 

Дитина:     Лине пісня незабутня, горда, величава,

                     В ній-надія на майбутнє, України слава.

                     Нею сонце зустрічає нашу Батьківщину,

                     День новий розпочинає-сильна, неподільна.

                     До нових здобутків кличе пісня Україну,

                     А зовуть її величаво всі Державним  Гімном.

 

Вихователь:    Гімн –це пісня , і вона

 Для усіх нас головна.

 З ним ми справжні українці

 І гуртом, не поодинці.

 

 Нашим Гімном є  урочиста, велична і хвилююча пісня «Ще не вмерла  України і слава і воля…»  . Слова Гімну написав поет Павло Чубинський, а музику- композитор  Михайло  Вербицький.

Діти, давайте послухаємо фрагмент гімну.

 

( звучить Гімн, слухання фрагменту)

 

Вихователь:У кожної держави є не тільки головна пісня, а й головне місто –столиця. Поцікавитись годиться в Україні є столиця?

Діти :Київ- одне з найкрасивіших міст світу.

Вихователь: Але кожен з нас має ще свою малу Батьківщину ?

Діти : Нижні Сірогози.

Вихователь: Але найголовніше в рідному краї - це  його  люди , народ.

Кожен українець по праву може і повинен пишатися своїм народом за те , що він мужній і сильній, відважний і працьовитий , кмітливий і творчий.

Скільки  видатних людей, жили та працювали на Україні.

Давайте пригадаємо їх.

Вірно це: вчений Микола Амосов, кінорежисер Олександр Довженко; письменники : Леся Українка, Іван Франко, Олесь Гончар, Микола Гоголь, художник та поет: Тарас Шевченко;

вчитель : Василь Сухомлинський ( родом із Херсонської губернії)

композитори : Миколай  Лисенко,  Аркадій Філіпенко та багато інших.

    А як наша Україна вміла жартувати . Тому й не дивно,що такі письменники як: Василь Гоголь та Остап Вишня захоплювалися  талантами українського народу його вмінням  радіти, співати, пританцьовувати та жартувати.

 

( сценка ,, Голубчики)

 

Вихователь:   Яке ж велике щастя - пізнавати Батьківщину, дізнаватися про її звичаї та традиції рідного народу.

Пам’ятайте , українець – той, хто визнає Україну своєю Батьківщиною, піклується про неї, поважає її традиції та любить її всіх серцем. Українці живуть в багатьох  країнах світу, але при цьому відзначають національні українські свята, допомагають своїй Батьківщині та її громадянам у скрутні часи.  Українці можуть розмовляти різними мовами , але знають державну українську  мову красиву і багату, мелодійну і щиру, як і душа українського народу , поважають її культуру, прагнуть жити в мирі, дружбі та злагоді.

  Чи всі символи ми згадали ?

Діти : Ні , а верба , калина, рушник….

Багата  наша України на символи , але окрім державних є народні символи України.

А зараз діти  ми завітаємо в гості до  нашої  бабусі , яка і розповість нам детальніше про скарби українського   народу.

 (діти заходять до групи , облаштованої , як українська хата)

  Дітей зустрічає бабуся.

Бабуся :    Доброго дня,мої любі малята! Давно ми не бачилися з вами, я за вами дуже скучила. Проходьте сідайте, у моїй хаті багато є речей про які ви чули. Давайте поговоримо про них. Я вам зараз загадаю загадку про найважливішу річ у моїй хаті,а ви повинні відгадати, що це.

Стоїть хата серед хати

Дрів вона зїда багато,

Як захочете ви хлібця,

Їй у ніжки поклоніться.

 

Бабуся: Так, це піч. Піч із давніх-давен слугувала українським селянам для обігріву житла, як тепле спальне місце,для приготування їжі, для випікання хліба. До печі ставилися з повагою, її шанували, тримали в чистоті. Діти,а які ви знаєте українські страви?    (відповіді дітей)

А давайте зараз з вами зваримо смачний український борщик

( Перед дітьми розкладені змішані овочі та фрукти,у печі стоїть горщик.)

 

                                   ( Д/г ,, Зваримо борщик)

 

Бабуся: Ми візьмем красивий горщик,

 Щоб зварити в ньому борщик.

 В нього покладем буряк, і червоний томат,

 І картоплю, і морквинку,

 І капусту й цибулинку

 Хай кипить усе і булька.

 Ох і смачний вийде борщик,

 Що нам зварить гарний горщик.

А ще у кожній хаті, як бачите, у моїй, на чільному місці повинен був висіти образ Матері Божої, що є покровителькою роду,заступницею дітей.

   А ось стіл-це символ єдності родини. За ним збирався весь рід, відзначали різні родинні та обрядові свята. А ще гляньте на мою чудову скриню. Вона свідчіть про добробут родини, працьовитість. В скрині зберігалося все, найцінніше, що мала родина. Давайте заглянемо, і подивимося, що є у моїй скрині. Подивіться, які гарні вишиванки, і полотно різне, і прикраси,і одяг барвистий, а ось і хустки.

 

           А чи знаєте ви, діти

           Що і хустка-оберіг?

           Що в народі щиру вірність

           Хустка в собі таїть.

Дівчинка: Гляньте , ось вінок який

  Тут лежав у скрині

  І яскравий, чарівний

Хоч вдягай і нині.

Дівчинка: Ой віночку, мій віночку

В нього я вплету, що схочу:

Мяту, маки і барвінок

І стебельця материнок

Ще вплету казки чудові

Пишні грона калинові

І  пісні про Україну

І віночок свій надіну

На голівоньку русяву

Хай красується на славу!

 

Бабуся :Здавна в Україні всі дівчата носили віночки .Вважалося, що вінок не лише прикраса – а це своєрідний « оберіг» , «знахар душі», бо він містить  таку чаклунську силу, що знімає біль, береже волосся .Бачите, який гарний цей віночок. Він сплетений з квіточок різного кольору. Ось ця квіточка якого кольору? Так жовта,як сонечко. А ось ця голуба, а ця червона, а ця біленька. Ви помітили що тут різні квіти? А ви знаєте що це за квіти? Тож давайте зараз з вами разом сплетемо наш віночок.

 

(Гра ,,Сплетемо віночок’’)

 

Дитина:  Найперша в віночку

То соняха квітка

На сонечко схожий і любить його.

І де б він не цвів, але сонях від нині

Сердечко своє віддає Україні

Із нього вінок святковий

Почнемо ми свій.

Бабуся: - Соняшник – це символ сонця і тепла.

Дитина:  Як без вишні не садок,

Так без маку не вінок!

 поміж трав він визирає,

Мов вогонь , червоний,  сяє!

Бабуся: - Мак- символ краси, любові і печалі, а макова голівка символізує розум і   мудрість.

Дитина: Пелюстки біленькі,

Жовта серединка –

Це ромашка ніжна,

Мов мала дитинка.

Простяга до сонця

Зелені листочки,

Проситься ромашка

До мого віночка!

Бабуся: - Ромашка символізує доброту і ніжність

Дитина: Ось волошки, диво-квіти,

Голубіють у полях –

При дорозі, в буйнім житі,

У пшениці, в ячменях.

Їх, буває, хлібороби

Бур’янами часом звуть,

Дітям вони до вподоби –

Вони з них вінки плетуть.

Бабуся: - Синя квіт очка волошки – це символ простоти і радості, мрії про щастя і  любов.  

Дитина: Мальва в вінку , як в садочку квітує

Мальва себе , як надію дарує

Бабуся: -Мальва символ дівочої вроди та краси

Дитина:  До вінка вплету калину

Нагадає хату милу

Нагадає про матусю

І про рідну Україну

До вінка вплету калину.

Бабуся: -Калина – символ вірності , памяті,  дівочої вроди та чистоти

Бабуся:

Як символ материнської любові

Квіти яблуні, квіти вишневі

Доплітаємо ми до вінка

Поруч з білими , ніжно рожеві

Подивіться яка це краса

Бабуся : Гарний діточки сплели віночок , але чогось в нім не вистачає?

Діти : Стрічечок

1-й хлопчик:

Перша стрічка – коричнева стрічка – земля ,наша мати .

Вона в нас єдина, вона найрідніша.

Коричнева стрічка-вона найміцніша.

2-й хлопчик:

Я хочу, щоб усі зрозуміли

Ця жовта стрічка-наше сонечко миле.

Воно дає світло, дарує тепло.

Без сонця  життя б на землі не було.

3-й хлопчик:

Зелена-це юність, краса

Це природи знамення.

Зелена трава і зелені листочки-

Стрічку зелену ми маєм в віночку.

4-й хлопчик:

Блакитна чи синя- це небо і води.

Дай  Боже ,щоб ми вберегли їхню суть.

Нам небо і води здоровя дають.

5-й хлопчик:

Оранжева стрічка-мяка паляниця.

Це колос достиглого жита, пшениця.

Дивись як оранжева стрічечка сяє,

Вона нам зараз про хліб нагадає.

6-й хлопчик:

Червона стрічка або малинова.

Символ любові ,щирості, символ здоровя.

7-й хлопчик:

Якщо ви в віночок стрічку білу вплели,

То треба,щоб душу свою берегли.

Перлини душі ви збирайте в намисто,

Душа як білі стрічки ,буде чиста.

8-й хлопчик:

Богатство й достаток-рожева ця стрічка,

Богатство пора вже нам мати за звичку.

Достаток з рожевої стрічки нам буде всміхатись,

Якщо ми праці не будем боятись.

Бабуся :  Який гарний віночок сплели наші діти, щоб дівчатка були здорові  і щасливі ,  та до хлопців поспішали на танок.

 

(Таночок з віночками.)

 

Бабуся:  Діти ,а які вище знаєте, ще рослинні символи?

Діти: Калина.

Бабуся: Так, майже усіх народів є улюблені рослини. У канадців, наприклад-клен, у росіян - берізка, а в нас - верба, калина. Пригадайте прислівя  у якому йдеться про калину.

Діти: Без верби і калини нема України.

Бабуся: А що ж символізує калина?

Діти: Калина - це символ дівочої вроди та чистоти.

Бабуся: А ще калина-це символ памяті. Памяті про матір, найдорожчу людину у світі, про тих хто не повернувся до рідного дому. За традицією, на могилах загиблих садили калину.

 

Діти: А ще символами на Україні є барвінок,лелека, жито,хліб.

Бабуся: Так це все наші символи. Хліб символізує життя, з давніх- давен він у великій пошані в народі. Споконвіку хліб називають святим, він завжди лежав на столі. Яке щастя, яке добро, що хліб є на світі. Спочатку в землі, потім у борошні, й нарешті на столі. Якби в нас було хліба стільки, що могли б ним прогодувати весь світ, ми все одно б сказали : бережіть кожну скибочку хліба, кожний колосок, кожну зернину, бережіть не тому , що ми скупі, а тому  що це наш хліб.

 

ПРИСЛІВЯ:  -без солі без хліба немає обіду.

   ліб – усьому голова;

   -коли є хліб і вода – нема голоду;

   -хочеш їсти калачі- не сиди на печі;

   -без хліба не до обіду;

Отже ми впевнено можемо сказати , що в українців є багато оберегів, які лікують , прикрашають, оберігають від зла, але найголовнішою є Берегиня  сімейного вогнища, захисниця домашнього затишку – мати. Я дуже хочу діти , щоб ви пам’ятали :

без жінки - матері  не було б нас.

 

(Виконання пісні: «ЧЕРВОНА КАЛИНА»)

 

Бабуся : Багато символів  має наша Україна, це і сорочки-вишиванки , які мали всі дівчатка й хлопці, жінки і чоловіки. Одягали сорочки і на роботу і на свята. Вишиті рукава та поділ берегли від лиха і руки , і ноги.Сприяли тому щоб сильні руки хліб ростили, а ноги втоми не знали.

  Але важливе місце в житті  українського народу займає рушник . «Хата  без рушника, що родина без дітей». Ним прикрашали  стіни, вкривали хліб, витирали руки.

Хліб-сіль на вишитому рушнику –ознака  гостинності українського народу. Коли син вирушав у дорогу , мати дарувала йому рушник, як оберіг від лиха. А доньок матері навчали вишивати рушники  ще з малечку. Без рушника не святкували ні дня народження дитини, ні весілля.

 

Дитина: Сюди –туди голка, сюди-туди нитка

Як рушник повішу, хата буде квітка.

Дитина: Із червоної нитки і білого льону,

Як до рідної пісні , усяк із нас звик

В буден день і на свято,

В Карпатах , й за Доном,

Наш народ з давніх-давен

Вигадав диво –рушник.

 

Дитина: Навік зєдналось чорне і червоне.

Мойого краю гордість і краса.

Душа народу- малинові дзвони

Його веселка і його краса.

 

Бабуся: І сучасну, і традиційну оселю в Україні складно уявити без рушників. Тчуть їх і вишивають, ще й досі. Для прикрашення інтер’єру оселі, для домашнього затишку, та і просто так для душі. Узори на рушниках- то давно забуті символи. Вишивка-це найкращий дарунок. Вона розповідає своїми кольорами про гори високі, про поле родюче, про життя минуле. Тож бережімо і шануймо вишивку.  

 

Пісня ( Донечка України )

 

Бабуся : А хто це з вами завітав до мене, на гостину?

Вихователь :А це наші маленькі хлопчики – козачата.

Бабуся :А чи знаєте ви хто такі козаки ?

1-й хлопчик: Козаки – це вільні люди,

          Козаки – безстрашні всюди,

          Козаки – борці за волю ,

          За народ , за щастя й долю

 

2-й хлопчик: Кличе нас Вкраїна –ненька!

          Є і шабля , і бунчук,

          Хоч і кажуть : «ви маленькі»

          Та козацький є в нас дух!

 

 

3-й хлопчик: Козак чесна, смілива людина

            Найдорожча йому Батьківщина!

 

4-й хлопчик: Козак слабкому захисник,

            Цінувати побратимство звик.

 

 

5-й хлопчик:   Ми вже зовсім не малята,

                          Всі мисправжні козачата

                          І сміливі,і кмітливі.

                          Добра підростає зміна-

                         Вірні діти України.

 

Бабуся :  Ми українці - люди сміливі й відважні , працелюбні і веселі. А  героями нашого краю вважалися козаки із Запорожської  Січі . Такі були багатирі просто диво !

Багато легенд про них існує, прославляючи богатирську силу. Що в них правда, що вимисел , хтозна ? А от край наш від ворогів  дійсно захищали.

А ну ж бо поглянемо , як наші козачата вміють танцювати.

 

                                     ( Таночок:  «КОЗАЧОК»)

 

Бабуся:  Ой, скільки ви всього знаєте,та можете.

Пошли вам, Боже маленьким дітям

Щастя й здоровя на довгії літа!

Щоб виростали ви розумні та сильні,

Душею чисті та серцем вільні!

Хай з кожним днем міцніє Україна

Своє коріння діти збережіть

Вихователь:                   

 Нема світлішого нічого в цілім світі,
Як сонце ясне  й чисті небеса.
Нема нічого кращого, як діти,
Бо в них любов, надія і краса.
Бо в них найкращі наші сподівання,
Вершина, може, нашого буття.
Тому-то ми без зайвого вагання
За них віддати можемо життя.
Щоб тільки дітям у житті щастило,
Бо в дітях ми продовжуєм себе.
Тому щоденно маєм пам’ятати,
Який би пост не обіймали ми.
Весь жар душі потрібно їм віддати,
Щоб діти виросли хорошими людьми!
На Землю сонце промені сипнуло
І синьо усміхнулись небеса.
То ж дай нам бог, щоб лихо нас минуло.
Хай радують нас діти і краса.

Бабуся:   Які ж ви молодці!

 І за те , що ви мене так уважно слухали і  так багато знаєте  віршів, пісень та прислівїв про символи та обереги  нашої неньки України, я хочу   пригостити вас стравами, але незвичайними, а українськими .

          Ось наліпила вареників,

          Приготувала пампушок.

          Біленьких, смачненьких,

          Та пригощу зараз

          Діточок гарненьких.

Але на  останок давайте заспіваємо нашим гостям веселу пісеньку.

 

                       Виконання пісні: ( Щастя бажаємо і добра).            

1

 

Завантаження...
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. ХОЦНТТУМ ХОЦНТТУМ
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 липня 2018
Переглядів
8121
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку