Сценарій заняття у формі змішаного навчання
ПІБ учасника курсу:Рабей Ірини Вацлавівни |
|
Модель змішаного навчання:Перевернутий клас |
|
Тема (назва): Вода, склад молекули, поширеність у природі, фізичні властивості. Вода – розчинник.
|
|
Навчальні цілі:поглибити знання учнів про воду, як важливий компонент в нашому житті, повторити фізичні властивості води, дати поняття про її структуру, водневий зв’язок , поширеність води у природі.
|
|
|
|
Навчальна діяльність онлайн або за межами навчального закладу: відео Вода, склад її молекули, поширеність у природі, фізичні властивості. https://www.youtube.com/watch?v=rypc-eu4dYg
Тест на урок https://naurok.com.ua/test/voda-7-klas-894552.html
|
Очна навчальна діяльність: Згадуємо властивості води (на підставі знань про воду заповнюємо опорну схему). Гра Займи позицію «Вода – руйнівник чи вода – рятівник? » Учні висловлюють свою думку відповідно до своїх поглядів. |
Послідовність навчальної діяльності:
1. Проходить обговорення відеоролика, переглянутого вдома; а також результати тесту який учні проходили вдома.
2. Активне обговорення нової теми. Висловлення своїх поглядів.
3. Оцінювання, рефлексія.
|