Сценарій "Зі святом, любі вчителі!"

Про матеріал
У першу неділю жовтня, у вас професійне свято Сюди ми прийшли сьогодні, сердечно Вас привітати. Учитель – це наша совість, взірець у житті єдиний Без нього життєва повість, не пишеться у людини.
Перегляд файлу

  Зі святом, любі вчителі! 

(Звучать позивні свята.

 11-Б танцює сучасний танець).

Ведуча1. (Під музику з кінофільму «Люди в чорному»

Забудьте все, що ви тільки що бачили…. (Звук спалаху….)

Цілий тиждень по всій території України дощитиме, але в цей день над Хорольською гімназією буде сонячно, бо сьогодні ми святкуємо День працівників освіти.

 (Звучить музика про школу)

Ведуча 1.Доброго дня вам, шановні вчителі та працівники гімназії!

 

Ведуча 2.У першу неділю жовтня, у вас професійне свято

Сюди ми прийшли сьогодні, сердечно Вас привітати.

Учитель – це наша совість, взірець у житті єдиний

Без нього життєва повість, не пишеться у людини.

 

Ведуча 1. Немає свого він часу, життя його – тільки школа,

Учитель – це дружні класи, із радощами і болем.

Від перших навчальних кроків, до випуску й атестатів,

Одинадцять довгих років, для нас ви – як мами і тата.

 

(У виконанні 11-Б класу звучить пісня «Вчителі»):

  1. День за днем летять роки,

І дорослішаютьдіти,

Але ви, учителі,

Ви незмінномолоді.

 

Приспів:

Ви для нас, вчителі,

Теплим спомином у серці

Залишаєтеслід,

Слід тепла і доброти.

 

  1. У дитячих у серцях

Вчителюподяка й шана.

Для маленьких для дітей

Вчителька - то друга мама.

 

Ведуча 2.  День Учителя – не просто професійне свято. Це ще одна нагода сказати слова вдячності та пошани тим, хто щодня зустрічає нас у шкільних кабінетах і вчить не лише формулам і правилам, а й основам моралі та розумінню людських цінностей. І, можливо, значущість цих знань ми зрозуміємо лише через роки, головне, що вони були закладені ще в стінах гімназії небайдужими до власної професії людьми.

 

Ведуча 1.  До вітального слова запрошуємо директора гімназії Миколу Миколайовича Копайгору

 

(Без оголошення у виконанні Махно Марії звучить пісня «Вчителька»)

 

Ведуча 1. Осіннє листя падає поволі,

Вкриває землю дорогим шатром.

Це золото дароване в знак долі,

Змальоване і пензлем, і пером.

 

Ведуча 2. Цей світлий день по праву

Всім належить освітянам,

І він осяяний мільйонами зірок.

Хай ваша посмішка, як сонце сяє,

Щоб пам’ятали ми повік цей золотий урок.

 

Ведуча 1. В цей осінній святковий день ми проведемо для Вас вітальний інтегрований урок з різними формами навчальної і виховної роботи. І як заведено у вас спочатку оголосимо тему і мету цього уроку.

 

Ведуча 2. Отже, тема уроку звучить так: «Учитель спокою не знає, учитель завжди у тривозі».

Ведуча 1. Мета уроку: у доступній формі донести до свідомості кожного учителя те, що він Учитель з великої букви. Продовжувати розвивати слух і терпіння. Формувати загально навчальні навички. Розвивати уміння правильного відпочинку. Засвоїти правила техніки безпеки при виконанні колективної усмішки. Виховувати почуття любові та поваги до себе, як до своїх учнів.

 

Ведуча 2. Дорогі вчителі. Дозвольте довести до вашого відома деякі дані соціологічного дослідження нашої школи:

  • Загальна кількість вчителів – 62.Кількість обслуговуючого персоналу : їдальня та технічний персонал -  29 .
  • Із загальної кількості вчителів –  51 представниця  жіночої статі, а  11  -чоловічої, що свідчить про дискредитацію чоловіків в народній освіті;
  • Загальний педагогічний стаж роботи у гімназії – 1479 років.
  • За 2017-2018 навчальний рік ви сказали «Добрий день» більше 2 тисяч разів , а почули у відповідь лише 1576 раз.

 

Ведуча 1. Ми пропонуємо до вашої уваги ситуацію, про яку нам кажуть вчителі, коли ми просимося піти раніше з останнього уроку. Отже, суд над вчителькою з української мови і літератури.

 (Мелодія «Вчителько моя»

Сценка «Суд над вчителькою з української мови»)

Ведуча 1. Увиконанні Малюжко Ренати звучить пісня «Україно-краю»

 

Ведуча 2. 240 довгих днів ви терзаєте наші легко ранимі душі своїми питаннями. Хто з нас не відчував того страху, коли палець учителя поступово опускається в журналі до твого прізвища. І саме в той день, коли ти не вивчив урок, коли дуже хочеться піти на дискотеку, відвідати бар, чи пройтися, ніби ненароком, по вулиці, де живе кохана чи коханий. І лише один день, ради якого варто терпіти такі муки – це сьогоднішній. Саме в цей день ми маємо можливість без наказано запитати вас, перевірити, а чи знаєте ви самі те, чому навчаєте нас.

 

Ведуча 1. Тому ми зараз перевіримо, як ви знаєте математику та які ви кмітливі. Я пропоную вам легку задачку. А вирішити її буде все одно тяжко, хоча рахувати ви вмієте. Тому слухайте уважно, повторювати двічі не буду:

 Трамвай вийшов із депо у 6 годин ранку. На першій зупинці в нього сіло 8 пасажирів. На наступній – 12. Тепер будьте уважні! Потім сіло семеро людей, а вийшло 3. На наступній зупинці зійшло 6 людей, а сіло 12. І на останній зупинці сіло 3 пасажири, а вийшло 2. Ось і вся задача. Тепер, той із вас, хто уміє добре рахувати, хай дасть відповідь на нескладне питання: скільки всього було зупинок?        (5)

 

Ведуча 2 Автобус їхав, коли дощило. Усі в автобусі спали, тільки водій не спав. Яким був номер автобуса?  (Номер автобуса був мокрим).

 

Ведуча1. А чи буває так: сорока летить, а собака на хвості сидить? (Так, собака сидить на своєму хвості.)

 

Ведуча2. Як можна зняти колесо за одну секунду? (Фотоапаратом)

 

Ведуча 1. Які сто приголосних звуків можуть зупинити рух автомобілів? (Стоп: сто-п.)

 

Ведуча 2.  Коли беззубий дід відчуває біль від зубів? (Коли його вкусила собака)

 

Ведуча 1. Петрикові батьки мають троє дітей. ім’я першої дитини – Андрій, другої – Олег. Яке ім’я у третьої дитини? (Петрик)

 

Ведуча 2.Ви сидите у літаку, за вами кінь, попереду автомобіль. Де ви? (На дитячій каруселі)

 

Ведуча 1.  У арфи їх – 4, у домбри – 6 , у гітари – теж 6. А скільки їх у піаніно ?( 7літер)

 

Ведуча 2. Що можна приготувати, але не можна з’їсти? (Уроки)

Ведуча 1. Серед горба осел; з одного горба вогонь горить, а з другого – ліс густий, а з третього – глибоке озеро. Лісом піти – осел роги зламає, вогнем – згорить, через озеро – не вміє плавати, утопиться. Куди ослові пройти? (Лісом, бо в нього ріг немає)

 

Ведуча 1. Молодці. Ви дуже гарно впорались із завданням.

 

Ведуча  2. Дорогі вчителі! Я думаю, що після такої важкої праці прийшов час для відпочинку.

 

Фізкультхвилинка.

 Для показової цікавоїрозминкипотрібнотроєбажаючих.

  (Вихід учасників)

 

  Ви сиділи, ви трудились, вже й голівоньки втомились,

  Раз,2,3,4,5 – можна ними похитать.

  А теперпо дві цукерки можна пальчиками взять.

  Розмотали, в рот поклали, і гарненько пожували.

  Раз,2,3,4,5 – можна вже її ковтать.

  Проковтнули, посміхнулись, до сусіда повернулись, чи ще може в нього взять?

 

Ведуча  1. А зараз на хвилинку уявимо, як би танцювали вчителі на дискотеці, якби були трішечки молодші.             

     Сценка «Танці»

 (Звучить пісня про математику, виходить танцюючи учень в масці-фотографії учителя математики,…  і так змінюється мелодія і виходить наступний учень в масці вчителя відповідно до того предмету про який звучить пісня.)

 

Учень 1. Ми від імені дітей

Вас зі святом всіх вітаєм

Хай працюється вам плідно,

Вашу працю цінять гідно.

 

Учень2. З міністерства нагороди

Вам вручають щосуботи,

Живіть в розкоші красиво,

Бізнесменам всім на диво.

 

Учень3. Хай зарплата в вас зростає

Баксів з 1000 сягає,

Ну,а ціни навпаки,

Щоби впали, не росли.

 

Учень4. Стильні будьте, супермодні,

Процедури прийміть водні.

Біг, зарядка, - все у нормі,

Держіть тіло своє в формі.

 

Учень5. Гарних учнів всім вам мати,

Всі висоти підкоряти,

На змаганнях у районі

Місця перші здобувати.

 

Учень6. Мудру книгу почитайте,

В інтернет позаглядайте.

Пам’ятайте ви – учитель,

Друг дітей, пророк, мислитель.

 

Учень7. Хай в сім’ї любов панує,

Злагода господарює,

Діти радість вам дарують,

Люди в містівас шанують.

 

Учень8. Словом хочем побажати

Все, що ви хотіли б мати,

Щоб енергії набрались

Й могли добре нас навчати.

 

Учень9. Адже ми – майбутнє ваше,

Пам’ятайте про це завжди.

Учень і учитель нині,

Як вода й земля – єдині.

 

Учень 10. Про ветеранів хочемо згадати –

Пройшли ви довгий і щасливий путь.

Усе життя ви пам’ятаєте кого навчали –

І їм вас ніколи не забуть!

 

Ведуча 1.  Пісенний дарунок ваш шлють учасники вокального ансамблю «Зернятко»

 

Ведуча 2. А тепер ми хочемо вам розказати,

Вірніше сказати – вам показати

Про те, як учитель живе, розмовляє,

Про те,як він зошити перевіряє,

Про те, як він пізно зі школи приходить,

Про те, що потім із цього виходить.

Ведуча 1. До вашої уваги «Робочий день учителя очима учнів».

 

Перегляд відеоролика «Робочий день учителя очима учнів»

 

Ведуча 1. Зі святом вас, дорогі учителі!

Щастя, добра, любові, творчої наснаги!

Ведуча 2. Хай Бог охороняє вас від злого,

Хай світить сонце і колосяться жита.

Щоб були ви всі щасливі і здорові

На многії і благії літа.

 

Ведуча 1. У виконанні Онищенко Єви звучить пісня «Україна-вишиванка»

 

Циганка. Добрий день, панове і панянки! Йду я повз школу і чую музика звучить, вітання, всі такі гарні, на сцені діточки солов’ями заливаються. Дай думаю, зайду, подивлюся, що за свято. Підзароблю трішечки…. Красунечко позолоти ручку – всю правду скажу: що було, що буде, чим серце заспокоїться. Бачу лежить на тобі прокляття вже 7-ий рік . але недовго ще тобі маятися – навесні вже розвіються хмари і потечуть з очей твоїх сльози радості і печалі. От тобі амулет на щастя, який буде оберігати тебе від нещасть.

 (Підходить до директора) О! Чую, чую  надзвичайно сильну ауру! Це , напевно козирний король… О, пардон, директор гімназії!Тут амулетом не відбудешся, яйцем треба викачувати.  Азо, давай яйце! (Аза подає куряче) Та ні, Азочко, це ж директор школи… (Аза подає гусяче) я ж тобі кажу, що це директор гімназії… (Аза дістає глобус і подає циганці)О, оце якраз підійде! (Бере в руки глобус і качає по плечах директора, приказує)

Щоб руки не терпли, особливо права, коли, голубчику, будете виставлять «12». Та пильно стежте, щоб у класних журналах було поменше одноцифрових оцінок, а все двоцифрові та двоцифрові. Робіть так, щоб вчителям було добре біля вас. Тоді буде усе гаразд і порча сама пропаде.

 (Підходить до молодої вчительки) А от у тебе аура ще слабенька, ти тільки-но в пір’ячко вбиваєшся. (Бере руку) бачу недоспані ночі біля конспектів. От тобі, золотце, амулет для сміливості,щоб знала як поводитися на уроках. Як контрольні будеш перевіряти – одиничку пиши, а нулик дописуй, одиничку пиши, а двійку дописуй. І жодних проблем мати не будеш…

 (звучить циганська мелодія і циганка виходить і з зали….)

 

(Без оголошення звучить пісня «Десь по світу» у виконанні Пархомчук Карини та Кравченка Станіслава.)

 

Ведуча 1. Піснею «Десь по світу» вас вітали Пархомчук Карина та Кравченко Станіслав.

 

Ведуча 2. Хай кожен день вам буде сонячним і світлим,

Щасливим, без турбот і без проблем,
щоб успіхами ваші будні квітли,

Добром, удачею та сонячним дощем.

 

Ведуча 1. Бажаєм вам пісень,

Що лиш весна співає,

І музики, що награють ліси,

І квітів тих, що раз лиш розквітають,

І повні пригорщі здоров’я і краси.

 

Ведуча 2. Шановні вчителі! Багато почесних звань і відзнак є в освітян: народний учитель, заслужений учитель, відмінник народної освіти. І все-таки, мабуть, найвище звання – улюблений учитель!

 

Ведуча 1. Тож бажаємо, щоб ви всі були гідними цього звання.

 

 Відеовітання учнів – випускників попередніх років.

 

 Вітання учнів 11 – Б класу

 

Звучить пісня «Щастя вам!»  у виконанні 11-Б класу.

 

«Щастя і добра»

Неба вам, неба вам ясного 
Сонця вам, сонця золотого 
З літної, з літноїкриниці 
Чистої, чистоїводиці. 

ПРИСПІВ. 
Щастя вам, щастя і добра 
Бажаємо на довгіїліта. 

Радості, радості, любові, 
Щирості, щирості у слові 
Хай для вас розквітаютьквіти 
Люблять вас і шануютьдіти.

 

Ведуча 1. Дякуємо за увагу!

 

Ведуча 2. До нових зустрічей!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Використані джерела

  1. Буланова Ю.І. Загадки для інтелектуальних розваг. Журнал Класному керівнику №11, 2017 р.;
  2. Головницька А. Володар слова і пера. Шкільний світ № 13, 2018 р.;
  3. Рибчук Г.В. Низький уклін вам, рідні вчителі! Журнал Класному керівнику №9, 2014 р.;
  4. Шелест Л.І. День Учителя! Журнал Класному керівнику. №8 2018 р.
  5. Інтернет ресурси;
  6. Гумористична програма «Дизель-шоу».
docx
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Сценарії
Додано
30 березня 2019
Переглядів
1137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку