Щаслива сім'я-залог успішності дитини

Про матеріал

Коло успіху "Позитивне батьківство"

Майстер-клас

Підготувала

Вчитель хімії

Селидівська ЗОШ № 6

Ярая І.Ю.

Тема: «Щаслива родина-залог успішної дитини"»

Мета: Посилити позитивні взаємині у сім'ї вихованців, шляхом виявлеення проблем сім'ї. Налаштувати батьків на спростереження за дитиною.

Покращити успішність учнів через взаємозв'язки між батьками, вчителем та учнями. Виховувати колективізм,прагнення працювати разом з дитиною на її благо.


І Підготовчо-організаційний етап

Привітання

"Сніжний ком".

Мета: зниження емоційної напруги.

Інструкція: Влаштуйтеся зручніше, напишіть своє ім'я і прикметник на кожну букву вашого умені, що відображає ваш настрій або стан. Зачитайте.

Теоретична частина "Сім'я- найголовніше,що є у дитини"

Сучасна сім'я - клітинка соціального організму, що живе з ним в єдиному ритмі, що відображає, як краплина води, і великі ідеї, і великі спільні цілі.

Для ідеальних стосунків у сім'ї важливо тримати баланс між поняттями "давати" і "брати" та вибудовувувати ієрархію.

Діти вчаться тому,що бічіть у оточуючомц світі!


ІІ. Основна частина

Батька та учням пропонується пройти тест


Тест "Мій світ разом здитиною, чи окремо?"

  1. Чи вважаєте ви, що у вашій сім'ї є взаємопорозуміння з дітьми?
  2. Чи говорять із вами діти відверто, чи радяться з вами щодо особистих справ?
  3. Чи цікавляться вони вашою роботою?
  4. Чи знаєте ви друзів ваших дітей?
  5. Чи бувають вони у вас дома?
  6. Чи беруть участь діти разом з вами у господарських турботах?
  7. Чи є у вас спільні заняття захоплення?
  8. Чи перевіряєте ви, як вони виконали завдання?
  9. Чи беруть діти участь у підготовці до сімейних справ?
  10. Чи хочуть діти, щоб у дитячі свята ви були разом з ними?
  11. Чи обговорюєте ви з дітьми прочитані книжки?
  12. А телевізійні передачі?
  13. Чи буваєте ви разом у кінотеатрах, музеях, на концертах?
  14. Чи часто гуляєте з дітьми?
  15. Чи віддаєте перевагу відпустці, проведеній разом з дітьми?

За кожне "так" - 2бали.

За "інколи" - 1 бал.

За "ні" - 0 балів.

Понад 20 балів – дуже хороший результат, 10 – 20 балів – задовільний, але є над чим замислитися. Менше 10 балів – сигнал про те, що взаємини з дитиною потребують серйозного аналізу і корекції. Можливо знадобиться порада психолога.


2. Пройти тест« Чи найкращі ми батьки?"

1. Усе, що я роблю, я роблю заради мого сина (дочки).

2. У мене часто бракує часу займатися із сином (дочкою) чимось цікавим — кудись піти разом, пограти.

3. Мені доводиться дозволяти моїй дитині те, що не дозволяють своїм дітям багато інших батьків.

4. Не люблю, коли син (дочка) звертається до мене із запитаннями. Краще, щоб здогадався(лась) сам(а).

5. У моєї дитини більше обов'язків, ніж у більшості її приятелів.

6. Мого сина (дочку) дуже важко примусити що-небудь зробити вдома.

7. Краще, якщо діти не думають про те, чи правильні погляди мають їхні батьки.

8. Мій син (дочка) повертається ввечері тоді, коли йому (їй) заманеться.

9. Якщо хочеш, щоб син (дочка) виріс (виросла) доброю людиною, не залишай безкарним жодного його (її) поганого вчинку.

10. Якомога менше намагаюся карати сина (дочку).

11. Коли я в доброму настрої, часто прощаю синові (дочці) те, за що іншого разу покарав(ла) би.

12. Я люблю свого сина (дочку) сильніше, ніж чоловік (дружина).


3. Батькам і дітям пропонується намалювати ідеальну сім'ю своїми очима

-проаналізувати які колори використовує дитина/бітьки

-Чи усі члени родини є на малюнки, якими вони зображені

  • Десять кроків, щоб стати кращими батьками


Десять кроків, щоб стати найкращими батьками

1. Любов є найважливішою потребою усіх дітей і однією з основних передумов позитивної поведінки дитини. Батьківська любов допомагає дитині формувати впевненість у собі, викликає почуття власної гідності.

2. Прислуховуйтесь до того, що говорить Ваша дитина. Цікавтеся тим, що вона робить і відчуває.

3. Всі взаємостосунки, в тому числі й ті, що будуються на любові й довірі, потребують певних обмежень. Батьки самі мають визначити ці обмеження для дітей.

4. Сміх допомагає розрядити напружену ситуацію. Часом батьки бувають занадто серйозними.

5. Намагайтесь побачити світ очима Вашої дитини і зрозуміти її почуття. Пригадайте, як Ви почувалися. Коли були дитиною, і яким незрозумілим здавався Вам світ дорослих, коли в Вами чинили несправедливо.

6. Хваліть і заохочуйте дитину. Сподівайтеся, що дитина поводитиметься добре, й заохочуйте докладати зусиль для цього. Хваліть її за хорошу поведінку.

7. Поважайте свою дитину так, як поважали б дорослого. Дозвольте дитині брати участь у прийнятті рішень, особливо тих, що стосуються її. Прислухайтеся до думки дитини.

8. Плануйте розпорядок дня дитини. Малі діти почуватимуться більш безпечно, якщо дотримуватимуться чіткого розпорядку дня.

9. У кожній сім'ї є свої правила. Будьте послідовними і їх дотриманні, про намагайтеся виявляти певну гнучкість щодо дотримання цих правил маленькими дітьми. Діти можуть бути введені в оману, якщо одного дня правило виконується, а іншого – відміняється.

10. Не забувайте про власні потреби! Коли батьківство починає надто нагадувати важку працю, і ви відчуваєте, що Вам бракує терпіння, приділіть трохи часу лише собі.


4. Пройти тест “Які мої взаємини з дитиною"

1. Чи подобається Вам Ваша дитина?

2. Чи слухаєте Ви, що говорить дитина?

3. Чи дивитися Ви на малюка, коли він говорить?

4. Чи намагаєтеся Ви створити в дитини відчуття значущості того, про що вона говорить?

5. Чи виправляєте Ви мовлення дитини?

6. Чи дозволяєте ви дитині робити помилки?

7. Чи хвалите Ви дитину, чи обіймаєте ви її?

8. Чи смієтеся Ви разом із дитиною?

9. Чи відводите Ви щодня час для читання дитині й для бесід з нею?

10. Чи граєтесь Ви з дитиною в які-небудь ігри?

11. Чи заохочуєте Ви інтереси та захоплення дитини?

12. Чи має дитина хоча б одну-дві власні книги?

13. Чи має дитина місце, що відведено для неї?

14. Чи намагаєтеся Ви подавати приклад дитині, читаючи газети, журнали, книги?

15. Чи обговорюєте Ви з родиною та з дитиною що-небудь цікаве із того, що Ви прочитали?

16. Чи намагаєтеся Ви сказати все за дитину, перш ніж вона встигне відкрити рота (наприклад у лікарні, магазині)?

17. Чи дивитися Ви телевізор разом із дитиною?

18. Чи ставите Ви дитині запитання за змістом побаченого на телеекрані?

19. Чи обмежуєте Ви можливість дитини дивитися телевізор?

20. Чи має дитина можливість виявляти свої почуття в межах загальноприйнятої поведінки під час ігор, фізичної розрядки?

21. Чи намагаєтеся ви ходити з дитиною на прогулянки?

22. Чи водили ви дитину до театру, зоопарку, музею?

Ключ до тесту

За кожну відповідь нараховуєте:

• "майже завжди" - 4 бали;

• “іноді" – 2 бали;

• “ніколи" – 0 балів.

Отримані бали підсумовуєте:

- якщо сума становить 88 балів – чудово;

- якщо сума становить 44 бали – непогано;

- якщо сума становить менше ніж 22 бали – варто замислит.


ІІІ. Моніторинг майстер-класу.


Вирішуючи питання взаємодіє батьків,потрібно акцентувату увагу на :

  • дитина-це найбільша цінність ,якам виховується відповідно до сімейних традицій;
  • батьки-найбільша моральна цінність,духовність тті оберег;
  • педагог-професіонал,партнер, який ствогрює дух творчості,спрямовує взаємодію.
Перегляд файлу

Майстер-клас

                                                                                                                    Підготувала

Вчитель хімії

Селидівська ЗОШ № 6

Ярая І.Ю.

Тема: «Щаслива родина-залог успішної дитини”»

Мета: Посилити позитивні взаємині у сім'ї вихованців, шляхом виявлеення проблем сім'ї. Налаштувати батьків на спростереження за дитиною.

Покращити успішність учнів через взаємозв'язки між батьками, вчителем та учнями. Виховувати колективізм,прагнення працювати разом з дитиною на її благо.

 

І Підготовчо-організаційний етап

Привітання

 "Сніжний ком".

Мета: зниження емоційної напруги.

Інструкція: Влаштуйтеся зручніше, напишіть своє ім'я і прикметник на кожну букву вашого умені, що відображає ваш настрій або стан. Зачитайте.

Теоретична частина "Сім'я- найголовніше,що є у дитини"

 Сучасна сім'я - клітинка соціального організму, що живе з ним в єдиному ритмі, що відображає, як краплина води, і великі ідеї, і великі спільні цілі.

Для ідеальних стосунків у сім'ї важливо тримати баланс між поняттями "давати" і "брати" та вибудовувувати ієрархію.

Діти вчаться тому,що бічіть у оточуючомц світі!

 

ІІ. Основна частина

Батька та учням пропонується пройти тест

 

Тест "Мій світ разом здитиною, чи окремо?"

  1. Чи вважаєте ви, що у вашій сім’ї є взаємопорозуміння з дітьми?
  2. Чи говорять із вами діти відверто, чи радяться з вами щодо особистих справ?
  3. Чи цікавляться вони вашою роботою?
  4. Чи знаєте ви друзів ваших дітей?
  5. Чи бувають вони у вас дома?
  6. Чи беруть участь діти разом з вами у господарських турботах?
  7. Чи є у вас спільні заняття захоплення?
  8. Чи перевіряєте ви, як вони виконали завдання?
  9. Чи беруть діти участь у підготовці до сімейних справ?
  10. Чи хочуть діти, щоб у дитячі свята ви були разом з ними?
  11. Чи обговорюєте ви з дітьми прочитані книжки?
  12. А телевізійні передачі?
  13. Чи буваєте ви разом у кінотеатрах, музеях, на концертах?
  14. Чи часто гуляєте з дітьми?
  15. Чи віддаєте перевагу відпустці, проведеній разом з дітьми?

За кожне "так" - 2бали.

За "інколи" - 1 бал.

За "ні" - 0 балів.

Понад 20 балів – дуже хороший результат, 10 – 20 балів – задовільний, але є над чим замислитися. Менше 10 балів – сигнал про те, що взаємини з дитиною потребують серйозного аналізу і корекції. Можливо знадобиться порада психолога.

 

2. Пройти тест« Чи найкращі ми батьки?”

1. Усе, що я роблю, я роблю заради мого сина (дочки).

2. У мене часто бракує часу займатися із сином (дочкою) чимось цікавим — кудись піти разом, пограти.

3. Мені доводиться дозволяти моїй дитині те, що не дозволяють своїм дітям багато інших батьків.

4. Не люблю, коли син (дочка) звертається до мене із запитаннями. Краще, щоб здогадався(лась) сам(а).

5. У моєї дитини більше обов’язків, ніж у більшості її приятелів.

6. Мого сина (дочку) дуже важко примусити що-небудь зробити вдома.

7. Краще, якщо діти не думають про те, чи правильні погляди мають їхні батьки.

8. Мій син (дочка) повертається ввечері тоді, коли йому (їй) заманеться.

9. Якщо хочеш, щоб син (дочка) виріс (виросла) доброю людиною, не залишай безкарним жодного його (її) поганого вчинку.

10. Якомога менше намагаюся карати сина (дочку).

11. Коли я в доброму настрої, часто прощаю синові (дочці) те, за що іншого разу покарав(ла) би.

12. Я люблю свого сина (дочку) сильніше, ніж чоловік (дружина).

 

3. Батькам і дітям пропонується намалювати ідеальну сім'ю своїми очима

-проаналізувати які колори використовує дитина/бітьки

-Чи усі члени родини є на малюнки, якими вони зображені

  • Десять кроків, щоб стати кращими батьками

 

Десять кроків, щоб стати найкращими батьками

1. Любов є найважливішою потребою усіх дітей і однією з основних передумов позитивної поведінки дитини. Батьківська любов допомагає дитині формувати впевненість у собі, викликає почуття власної гідності.

2. Прислуховуйтесь до того, що говорить Ваша дитина. Цікавтеся тим, що вона робить і відчуває.

3. Всі взаємостосунки, в тому числі й ті, що будуються на любові й довірі, потребують певних обмежень. Батьки самі мають визначити ці обмеження для дітей.

4. Сміх допомагає розрядити напружену ситуацію. Часом батьки бувають занадто серйозними.

5. Намагайтесь побачити світ очима Вашої дитини і зрозуміти її почуття. Пригадайте, як Ви почувалися. Коли були дитиною, і яким незрозумілим здавався Вам світ дорослих, коли в Вами чинили несправедливо.

6. Хваліть і заохочуйте дитину. Сподівайтеся, що дитина поводитиметься добре, й заохочуйте докладати зусиль для цього. Хваліть її за хорошу поведінку.

7. Поважайте свою дитину так, як поважали б дорослого. Дозвольте дитині брати участь у прийнятті рішень, особливо тих, що стосуються її. Прислухайтеся до думки дитини.

8. Плануйте розпорядок дня дитини. Малі діти почуватимуться більш безпечно, якщо дотримуватимуться чіткого розпорядку дня.

9. У кожній сім’ї є свої правила. Будьте послідовними і їх дотриманні, про намагайтеся виявляти певну гнучкість щодо дотримання цих правил маленькими дітьми. Діти можуть бути введені в оману, якщо одного дня правило виконується, а іншого – відміняється.

10. Не забувайте про власні потреби! Коли батьківство починає надто нагадувати важку працю, і ви відчуваєте, що Вам бракує терпіння, приділіть трохи часу лише собі.

 

4. Пройти тест “Які мої взаємини з дитиною”

 1. Чи подобається Вам Ваша дитина?

 2. Чи слухаєте Ви, що говорить дитина?

 3. Чи дивитися Ви на малюка, коли він говорить?

 4. Чи намагаєтеся Ви створити в дитини відчуття значущості того, про що вона говорить?

 5. Чи виправляєте Ви мовлення дитини?

 6. Чи дозволяєте ви дитині робити помилки?

 7. Чи хвалите Ви дитину, чи обіймаєте ви її?

 8. Чи смієтеся Ви разом із дитиною?

 9. Чи відводите Ви щодня час для читання дитині й для бесід з нею?

 10. Чи граєтесь Ви з дитиною в які-небудь ігри?

 11. Чи заохочуєте Ви інтереси та захоплення дитини?

 12. Чи має дитина хоча б одну-дві власні книги?

 13. Чи має дитина місце, що відведено для неї?

 14. Чи намагаєтеся Ви подавати приклад дитині, читаючи газети, журнали, книги?

 15. Чи обговорюєте Ви з родиною та з дитиною що-небудь цікаве із того, що Ви прочитали?

 16. Чи намагаєтеся Ви сказати все за дитину, перш ніж вона встигне відкрити рота (наприклад у лікарні, магазині)?

 17. Чи дивитися Ви телевізор разом із дитиною?

 18. Чи ставите Ви дитині запитання за змістом побаченого на телеекрані?

 19. Чи обмежуєте Ви можливість дитини дивитися телевізор?

 20. Чи має дитина можливість виявляти свої почуття в межах загальноприйнятої поведінки під час ігор, фізичної розрядки?

 21. Чи намагаєтеся ви ходити з дитиною на прогулянки?

 22. Чи водили ви дитину до театру, зоопарку, музею?

 Ключ до тесту

 За кожну відповідь нараховуєте:

 • ”майже завжди” - 4 бали;

 • “іноді” – 2 бали;

 • “ніколи” – 0 балів.

 Отримані бали підсумовуєте:

 - якщо сума становить 88 балів – чудово;

 - якщо сума становить 44 бали – непогано;

 - якщо сума становить менше ніж 22 бали – варто замислит.

 

ІІІ. Моніторинг майстер-класу.

 

Вирішуючи питання взаємодіє батьків,потрібно акцентувату увагу на :

  •  дитина-це найбільша цінність ,якам виховується відповідно до сімейних традицій;
  • батьки-найбільша моральна цінність,духовність тті оберег;
  • педагог-професіонал,партнер, який ствогрює дух творчості,спрямовує взаємодію.
doc
Додано
16 квітня 2018
Переглядів
790
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку