"Що нас оточує" презентація 5 клас "Пізнаємо природу"

Про матеріал

Презентація до уроку з інтегрованого курсу "Пізнаємо природу" для 5 класу Нової української школи. Презентація складена відповідно до підручника авторів Біда, Гільберг, Колісник.

У науці фізичним тілом називають усе: краплину води, Землю, Сонце і планети, бактерію і слона, людину і автомобіль.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Що нас оточуєТіла та їхні характеристики. Речовини та їхні властивості

Номер слайду 2

Нас оточують різноманітні тіла: природні та штучні; мікроскопічні, невидимі без збільшувальних приладів, і небесні тіла, які можна побачити лише у телескоп. Те, що тіла та речовини такі різні, зумовлює розмаїття навколишнього світу.

Номер слайду 3

Що таке фізичне тіло. У науці фізичним тілом називають усе: краплину води, Землю, Сонце і планети, бактерію і слона, людину, автомобіль, цвях і навіть повітря у кімнаті.

Номер слайду 4

Фізичні тіла мають різні характеристики. Характеристики тіл – це ознаки, за якими вони відрізняються між собою ( форма, розміри, об’єм, маса, температура). Усі тіла поділяються на природні та штучні. Об’єм тіла – це частина простору, яку воно займає.

Номер слайду 5

Як оцінити розміри тіл

Номер слайду 6

Різноманіття розмірів

Номер слайду 7

Різноманіття розмірів

Номер слайду 8

Усі природні об’єкти, які є в космосі (або прилетіли) називають небесними тілами. Небесні тіла

Номер слайду 9

Усі тіла складаються з речовин. Вода, залізо, крейда, олія – приклади речовин. Гелій – речовина, а кулька, наповнена гелієм – фізичне тіло. Вода - це речовина, а крапля роси і сніжинка – фізичні тіла.Із чого складаються тіла

Номер слайду 10

Молоко, фарби, нафта, грунт, мед, мило, соки. Суміші речовин

Номер слайду 11

Речовини (або їхні суміші), з яких виготовляють вироби, називають матеріалами. Матеріали. Кварцовий пісок + вапно + сода

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Опрацювати параграф 7 с.25-29 Опишіть спосіб яким можна виміряти свого улюбленця, щоб йому не нашкодити!Домашнє завдання

Номер слайду 15

На сьогоднішньому занятті я зрозумів(-ла)/дізнався(-лась)/розібрався(-лась)... Я хочу похвалити себе за те, що на сьогоднішньому занятті ... На занятті мені особливо сподобалося ... Знання із сьогоднішнього заняття мені знадобляться ... На сьогоднішньому уроці мене здивувало ... Закінчи речення…

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Бачинська Олена Віталіївна
    Вдячна за презентацію. Обов'язково завтра використаю.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Курганова Ірина Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Скоробагата Людмила Володимирівна
    Дякую за роботу. Використовую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Устименко Ірина Cергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
pptx
Додано
18 вересня 2022
Переглядів
11249
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку