29 травня о 18:00Вебінар: Філософія для дітей: закордонні та українські практики

Що таке шкільний ранець і для чого він? 1. Ранкова зустріч. Гра “Зіпсований телефон”

Про матеріал
  • . Ранкова зустріч. Гра “Зіпсований телефон" для оголошення проблемного
  • Запитання
  • -Скажіть учням, що хочете перевірити їхню уважність. Пограйте у гру ―Зіпсований телефон‖!
  • -Діти стають у коло, вчителька промовляє на вушко дитині, яка стоїть поруч,
  • слово ―ранець‖. Учні по черзі пошепки передають це слово одне одному.
  • Останній гравець називає слово вголос. Підсумок гри залежатиме від того,
  • правильно назве останній учень слово чи помилиться. Якщо під час
  • передавання слово ―загубилося‖, намагається віднайти його й озвучує
  • правильний варіант. Якщо ж останній гравець назве слово правильно, педагог
  • має похвалити дітей за те, що їхній ―класний телефон‖ добре працює.
  • 1. Запитайте, чи доводилося учням раніше чути таке слово? Що воно
  • означає?
  • 2.Наголосіть на тому, що ранець – це не просто рюкзак, сумка чи портфель,
  • його призначення – допомогти учням нести потрібні речі до школи. Які саме,
  • вони сьогодні довідаються.
Перегляд файлу

 Тема тижня: „ Я іду до школи ”

ЧЕТВЕР

Що таке шкільний ранець і для чого він?

1. Ранкова зустріч. Гра “Зіпсований телефон” для оголошення проблемного

Запитання

  • Скажіть учням, що хочете перевірити їхню уважність. Пограйте у гру  ―Зіпсований телефон‖!
  • Діти стають у коло, вчителька промовляє на вушко дитині, яка стоїть поруч,

слово ―ранець‖. Учні по черзі пошепки передають це слово одне одному.

Останній гравець називає слово вголос. Підсумок гри залежатиме від того,

правильно назве останній учень слово чи помилиться. Якщо під час

передавання слово ―загубилося‖, намагається віднайти його й озвучує

правильний варіант. Якщо ж останній гравець назве слово правильно, педагог

має похвалити дітей за те, що їхній ―класний телефон‖ добре працює.

1. Запитайте, чи доводилося учням раніше чути таке слово? Що воно

означає?

2.Наголосіть на тому, що ранець – це не просто рюкзак, сумка чи портфель,

його призначення – допомогти учням нести потрібні речі до школи. Які саме,

вони сьогодні довідаються.

 

2.Дослідження в парах шкільного ранця (колір, форма, зручність, маса –

легший/ важчий)

□ Запропонуйте учням об’єднатися в групи залежно від того, у кого на ранці

переважає червоний колір, зелений, синій.

Який колір зібрав найбільшу групу?

Скільки ранців червоного кольору найбільше? (зеленого, синього)?

□ Попросіть дітей порівняти ранці за тими ознаками, які явні візуально:

найвищий і найнижчий ранець, широкий – вузький.

3.Запропонуйте відшукати ранці однакові за висотою/ шириною.

Нехай діти переконають своїх однокласників, чому їхній ранець найвищий? (це

спонукатиме продемонструвати способи порівняння – прикладання).

4. Створіть ще одне завдання для групи:

Розфарбуйте високий ранець зеленим кольором, низький – червоним . (малюнки у додатку)

 

Фізкультхвилинка ―Бедрик‖. Наталя Гуркіна (―З любов’ю до дітей‖, у додатку)

 

- Діти, хочу вам зізнатися, що дуже пишаюся вами. Мені подобається ваша

старанність. Проте щоранку я бачу, як ваші батьки допомагають вам нести

ваші ранці. Чому ви самі цього не робите? (Відповіді дітей).

- Спробуймо потренувати разом наші м’язи, аби стати сильнішими! І

допоможе нам у цьому руханка з Бедриком! Пам’ятайте, що її треба

виконувати щоденно, вдома чи у школі.

Діти виконують імітаційні рухи, відтворюючи зміст пісеньки.

6. Запропонуйте дітям виконати такі завдання:

- Ми дуже добре потренували наші м’язи і стали сильнішими. А тепер

покажіть, як ви несете свій ранець у правій руці.

- А тепер ви несете важкий ранець у лівій руці.

- Ви змучились нести важкий ранець у руці і несете його на спині.

- Покажіть, як ви несете легкий ранець у правій руці.

7.  «Що варто покласти в ранець і для чого?»

1. Запропонувати дітям розфарбувати , що потрібно поставити у портфель, а що зайве.

2. щоб розказали і показали, що у них знаходиться у портфелі.

3. Зачитати вірш Миколка-першокласник.

Миколка-першокласник

Перший раз малий Микола

Став збиратися до школи.

Олівця поклав у сумку,

Книги, ручку, зошит, гумку,

М’яч, перо, граблі, подушку,

На обід м’яку пампушку,

Двох ведмедиків, лопату,

Білочку руду хвостату,

Лук і стріли, і рушницю,

Ще й пухкеньку паляницю,

Ще стільця, стола і парту,

І географічну карту,

Трактора, машинку, мило —

Вже й надворі звечоріло.

Сів Миколка, дума думку:

―Чи усе поклав у сумку?‖.

(Н. Кир’ян)

- Зробити підсумок за віршем.

4. Запропонуйте взяти у руки два предмети з тих, що лежать на парті, порівняти

їх і скласти про них речення, використавши словосполучення ―більший ніж‖;

―менший ніж‖; ―коротший ніж‖; ―довший ніж‖.

8. Синоптик

Вибирають одного учня, який розкаже про погоду, день, місяць………

  1. Рефлексія.
  • Загадки

У носатого Івана

Одежина дерев’яна.

Він у чистім полі ходить

І по ньому носом водить.

Не стрижений, не чесаний –

Гострим ножем затесаний.

(Олівець)

 

Настрибаюсь вволю

По чистому полю.

Правда, трішки ніс стешу,

Як малюю чи пишу.

(Олівець)

Порахує сантиметри,

А як треба – міліметри!

Рівно лінії проводить,

З олівцем за ручку ходить.

Я люблю прямоту і сама пряма.

Зробити рівну межу всім я

допомагаю.

(Лінійка)

 

Біле поле, мудрий на нім оре.

А із кольорового — саморобки робить.

(Папір)

 

docx
Додано
22 червня 2018
Переглядів
1477
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку