Тема: Що я вмію та не вмію.
Мета: Повторити й активізувати лексичний матеріал теми. Ознайомити з новими ЛО та закріпити їх уживання в усному мовленні. Навчати вживати стверджувальні та заперечні речення з модальним дієсловом «can». Продовжувати розвивати вміння діалогічного та монологічного мовлення.
Тренувати у читанні та аудіюванні. Продовжувати формувати навички письма. Тренувати пам’ять та увагу. Виховувати вміння співпрацювати.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи у групах (НО1), (НО3), (HO4), для вивчення нових ЛО (НО2), для самостійної роботи (НО5), програвач компакт-дисків.
Хід уроку
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting 1. Привітання.
Т: Stand up, please! Good morning!
Ps: Good morning!
Т: How are you?
Ps: Fine, thank you.
Т: Sit down, please.
Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Сьогодні ми з вами поговоримо про те, що ви вмієте та чого не вмієте робити. Ви вивчите нову пісню, будете інсценувати діалоги та грати в ігри, тренуватись читати й писати. Як і завжди, буде багато різноманітних цікавих завдань. Let’s start our
lesson!
Check on
Homework
3. Перевірка домашнього завдання.
1) РЗ, впр. 1 (с. 58).
Учні ланцюжком читають доповнені речення.
2) РЗ, впр. 2 (с. 58).
Учитель підходить до кожного учня й перевіряє правильність і охайність виконання вправи в зошитах.
Warming up 4. Уведення в іншомовну атмосферу.
1) Повторення вірша (впр. 2 (с. 77)).
Клас хором розповідає вірш. Після цього один-два учні самостійно декламують його.
2) Гра «Я вмію».
Учитель прикріплює до дошки картки (НО1) та називає дії, що демонструють малюнки на них (dance, read, write, sing, play, draw, swim, run, jump), учні
повторюють.
Unit 5. Let’s play!
Один з учнів загадує, що він вміє робити, використовуючи слова на позначення дій, зображених на малюнках (НО1). Інші учні ланцюжком говорять, що він вміє робити, щоб відгадати слово. Той, хто правильно назвав дію, загадує наступну. Гра триває.
Наприклад, Р1 загадав дієслово «стрибати».
P2: You can read.
P1: No.
P3: You can write.
P1: No.
P4: You can jump.
P1: Yes…
НО 1:
ІІ . О СНОВНА ЧА СТИНА УРО КУ
Pronunciation
Practice
1. Тренування у вимові звуків.
Т: Зараз ми з вами потренуємось правильно вимовляти англійські звуки. Давайте повторимо скоромовки, які ми вивчили на попередніх уроках.
Учні разом з учителем повторюють скоромовки по два-три рази.
Vocabulary
and Grammar
Presentation and Practice
2. Подання та відпрацювання нового лексико-граматичного матеріалу.
1) Учитель показує учням картки (НО2) і називає, що на них зображено, учні повторюють слова. Учитель прикріплює картки до дошки.
2) Гра «Увага!».
Учитель пропонує учням заплющити очі й знімає одну з карток (НО2) з дошки. Діти розплющують очі, дивляться на дошку й визначають, якої картки не вистачає. Той, хто першим назвав слово чи словосполучення, якого бракує, підходить до дошки і в той час, як решта заплющить очі, знімає з дошки іншу картку. Гра триває.
3) Впр. 1 (с. 78).
Учитель називає слова до малюнків вправи, учні повторюють та вказують на відповідні малюнки. Потім один-двоє з них називають слова, решта повторює та вказує на малюнки.
4) Впр. 2 (с. 68).
Т: Подивіться на малюнки до вправи. Кого ви бачите? Давайте дізнаємось, про що говорять діти. Послухайте та повторіть. Listen and repeat.
Учитель вимовляє фрази, подані до першого малюнка вправи. Учні повторюють по два-три рази і перекладають рідною мовою. Учитель звертає увагу учнів на вживання заперечної форми дієслова can, пояснює її значення та правила вживання, потім пропонує продовжити речення, подані у вправі. Він читає їх (не до кінця), діти ланцюжком доповнюють. Після цього учні в групах по троє інсценують розмову дітей. Учитель контролює правильність виконання завдання. Так само відпрацьовується діалог до другого малюнка вправи.
Speaking 3. Розвиток умінь мовлення.
1) Впр. 3 (с. 79).
Учні ланцюжком вимовляють речення до малюнків вправи за зразком. Учитель стежить за правильністю їх будови.
2) Гра «Вмію — не вмію».
Клас поділяється на дві команди. Учитель розкладає два набори карток (НО3) на двох партах малюнками донизу. Члени кожної команди ланцюжком виходять до дошки, беруть по одній картці та вимовляють стверджувальне речення до поданого малюнка. Суперники мають утворити до нього заперечне речення. За кожне правильне речення надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів. Учитель контролює правильність виконання завдання.
Наприклад:
Team1: I can run.
Team2: I can’t run…
Physical Activity
4. Фізкультхвилинка.
Учитель вимовляє рядки римування та жестами показує, що треба робити. Учні повторюють слова, виконуючи необхідні дії.
Song 5. Вивчення пісні. Впр. 4 (с. 79).
Спочатку учитель пропонує учням прослухати пісню, потім читає її текст та перекладає рідною мовою у разі необхідності. Далі вчитель читає по рядку, учні повторюють. Потім клас співає пісню хором у супроводі аудіозапису.
Reading 6. Навчання читання.
Гра «Прочитай слова».
Клас поділяється на дві команди. Учитель розкладає два набори карток (НО4) на двох партах текстом донизу. Члени кожної команди ланцюжком підходять до парт, беруть по одній картці й читають слова, що на них написані. За правильно прочитане слово надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів. Учитель контролює правильність виконання завдання.
Т: Read the words. Прочитайте слова.
Writing 7. Письмо.
Гра «Склади речення».
Учні отримують набори карток (НО5) і самостійно виконують завдання. Упоравшись, вони мають сказати: «Bingo!» По закінченні роботи учні ланцюжком читають складені речення та записують їх у зошити. Учитель контролює правильність виконання завдання.
Т: Make up sentences. Складіть речення.
ІІІ . ЗАКЛЮЧНА ЧА СТИНА УРО КУ
Homework 1. Домашнє завдання.
РЗ, впр. 1, 2 (с. 59) (усно), 3 (с. 59) (письмово).
Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.
Заключна бесіда з учнями.
Т: Чи сподобався вам урок? Які завдання вам сподобались більше за все? Які
завдання були складними? Чого ви сьогодні навчились?