"Щоб сонечко всміхнулося"

Про матеріал
Пропоную педагогам дошкільних навчальних закладів цікаве інтегроване фізкультурне заняття для дітей старшого дошкільного віку. Під час заняття діти розвивають не тільки свої фізичні вміння та якості, але й формують розумові, творчі здібності.
Перегляд файлу

 

Донецька обл., м. Бахмут

ДНЗ 347

Інструктор з фізичної культури

Козлюк Вікторія Олександрівна

 

Інтегроване заняття з фізичної культури  для дітей старшої групи

«Щоб сонечко всміхнулося»

 

Програмовий зміст: вдосконалювати, в сюжетно - ігровій формі, у вмінні повзати на животі по лаві, ноги рівно,  пролазати під мотузкою, пригинаючись добре у спині, в лазінні по гімнастичній стінці, різнойменним способом, не пропускаючи рійок, в ходьбі по мотузці, розминаючи м’язи стопи ніг; розвивати дихальну та серцево - судинну  систему;

формувати спостережливість, викликати бажання радіти своїм успіхам та успіхам інших; виховувати позитивні емоції.

Обладнання: степи, обручі, гімнастична лава, гімнастична стінка, «твістер», карти-схеми,  куби з мотузкою, кольорова мотузка, фарби тощо.

 

Хід:

Інструктор: Добрий день, діти. Уявляєте, заходжу у спортивну залу і бачу ось цю книгу із незвичайними схемами – малюнками. Допоможіть, будь – ласка розгадати(діти розгадують схеми-малюнки: коло, вуха зайчика, голки та дзьобик). Що б це значило? Так, це герої казочки «У сонечка в гостях». Чого загадкова книжка з’явилася у залі? Так, герої казки просять допомогти ім.? Адже без сонячного світла ми втрачаємо енергію, розумову та фізичну активність. Сонячне світло несе відповідальність за погодними умовами на нашій землі.  Чи бажаєте здійснити подорож  у  казку і допомогти повернути сонечко? Давайте покличемо наше сонечко(закличка про сонечко). Не виходить сонечко, міцно спить. Треба нам його розбудити. Вирушаймо в подорож.

Діти йдуть по колу на носках, с хресним кроком, напівприсяді. Біг на носках, з підскоками. Спокійна ходьба. Перешикування у 3 колони.

Комплекс загально розвиваючих вправ на степах з обручами:

  1. «Сонечка не стало, десь в хмарках заблукало»

в.п.- стоячи біля степа, обруч в руках, біля грудей; 1-2- нахил голови вниз- вгору(8 раз)

  1. «Руки піднімаємо, сонечка вітаємо»

В.п.- теж; 1-2- права нога на степ - ліва(8раз)

3. «Сонечку вклонилися, де воно поділося»

В.п.- сидячи на степі, обруч в руках, до себе; 1-2- нахил вперед, в.п.(8раз0

4. «Покличемо гарненько сонечко ясненьке»

В.п.- стоячи на степі, обруч вгорі; 1-2- права нога за степ, нахил праворуч, в.п.; 3-4- теж з лівої ноги.(по 4-5раз)

5. «Сонечко кругленьке, велике чи маленьке»

В.п.- ноги нарізно, руки з з обручем вперед; 1-2- повороти вправо – вліво(по 4-5раз)

6. «Вище піднімаємо сонечко вітаємо»

В.п.- стоячи на степі; 1-4- праву ногу, зігнуту в коліні ,підняти вгору, 5-8- теж з лівої ноги (по 2 підходи)

7. «В хмарах заховалося, чи то нам здавалося?»

В.п.- теж; 1-2- присісти, в.п. (7-8раз)

8. «Веселі діточки стрибають тебе викликають»

В.п.- стоячи біля степа; стрибки навколо нього.

 

            Інструктор:Не посміхається нам сонечко, міцно спить. Що робити? 

        Хто це до нас   летить? «По лісу літає, все на світі знає, про все розповідає?»  Так, сорока- білобока, в переводі з англійської мови чорно - біла базіка, як нам сонечко знайти, куди треба йти?

Сорока: Треба у зайчика спитати, він живе за річкою.

Інструктор:Дякуємо. Рушаймо з нами.

Основні вправи: повзання по лаві на животі.

                             Ходьба по кольоровій мотузці.

                             Пролізання під мотузку.

Спосіб груповий(2підгрупи)- поточний.

Інструктор:Зайчику сіренький, зайчику маленький, як нам сонечко знайти, куди треба нам йти?

Зайчик: Знає їжачок, колючий бочок, він за горою живе.

Інструктор:Дякуємо, зайчику. Гори високі, кам’янисті, треба обережно чіплятися і міцно триматися, щоб не зірватися.

Основні вправи: лазіння по гімнастичній стінці.

Інструктор:Їжачок, сіренький бочок, як нам сонечко знайти, куди треба нам йти?

Іжачок: Візьміть мої листячка, вони вам допоможуть знайти пташок, які віднесуть  вас до сонечка.

Діти за допомогою піктограм переходять по «Твістеру» і становляться в обручі.

Рухлива гра «Пташки і зозуля»  (за допомогою лічилки, діти обирають «зозулю», всі інші діти стають у обручі - «гнізда», за сигналом «день»- пташки вилітають і кружляють по залу, за сигналом «ніч», і пташки і зозуля намагаються зайняти вільне «гніздо», хто залишився без гнізда, той стає «зозулею») гра повторюється 3-4 рази.

Інструктор: Станьте в коло(обруч), потягніться до сонечка. Подивіться, яке воно бліде, без промінців, уявляєте, насправді сонечко білого кольору, але поки світло дійде до земної кулі, колір розсіюється і ми бачимо його жовтим або помаранчевим, привітаємо сонечко. (Біоенергетична гімнастика) . Заспіваємо йому пісеньку і сплетемо віночок.

     Народна гра «Віночок»

 Інструктор: Щоб сонечко засіяло зігріємо його своїми долоньками.

Діти фарбують долоні в жовтий колір та притискають їх біля сонечка.

Інструктор:Посміхнулося діткам сонечко, засяяло ясніше, все звеселилося навкруги. Посміхніться один одному, ви сьогодні справжні мандрівники - герої.

Пропоную намалювати свої враження у групі.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 січня 2019
Переглядів
1424
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку