Щоденник спостережень асистента вчителя

Про матеріал
Даний щоденник спостережень асистента вчителя в інклюзивному класі є досить цікавим та простим у заповненні.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОЗКЛАД УРОКІВ

ПОНЕДІЛОК

ВІВТОРОК

СЕРЕДА

ЧЕТВЕР

ПЯТНИЦЯ

Предмет

Год

Предмет

Год

Предмет

Год

Предмет

Год

Предмет

Год

1

 

 

1

 

 

1

 

 

1

 

 

1

 

 

2

 

 

2

 

 

2

 

 

2

 

 

2

 

 

3

 

 

3

 

 

3

 

 

3

 

 

3

 

 

4

 

 

4

 

 

4

 

 

4

 

 

4

 

 

5

 

 

5

 

 

5

 

 

5

 

 

5

 

 

6

 

 

6

 

 

6

 

 

6

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОЗКЛАД КОРЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ

День тижня

Заняття

Місце проведення

Час

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОБЛІК ВІДВІДУВАННЯ (ПРОПУСКІВ) ЗАНЯТЬ

І семестр

Місяць: вересень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пропущено днів /уроків за місяць ___________

Місяць: жовтень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пропущено днів/уроків за місяць ___________

Місяць: листопад

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пропущено днів/уроків за місяць ___________

Місяць: грудень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пропущено днів/уроків за місяць ___________

Пропущено днів/уроків за І семестр _____________

 

 

 

 

ІІ семестр

Місяць: січень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пропущено днів /уроків за місяць ___________

Місяць: лютий

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пропущено днів/уроків за місяць ___________

Місяць: березень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пропущено днів/уроків за місяць ___________

Місяць: квітень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пропущено днів/уроків за місяць ___________

Місяць: травень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пропущено днів /уроків за місяць ___________

 

Пропущено днів/уроків за ІІ семестр _____________

 

Предмет

Тема

Спостереження на уроці

Поведінка

Навчальна діяльність

Взаємодія з вчителями

Допомога асистента

Домашнє завдання

Примітки

1

 

 

 

 

             

 

схвильований

агресивний

спокійний

легко відволікається на зовнішні подразники

швидко втомлюється

активність

бажання вчитись

працює зосереджено

байдужість

небажання вчитися

сприймає звернення до всього класу

потребує особистого звернення

йде на конфлікт

конфліктує

навідні питання

організаційна допомога

додаткова концентрація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

схвильований

агресивний

спокійний

легко відволікається на зовнішні подразники

швидко втомлюється

активність

бажання вчитись

працює зосереджено

байдужість

небажання вчитися

сприймає звернення до всього класу

потребує особистого звернення

йде на конфлікт

конфліктує

навідні питання

організаційна допомога

додаткова концентрація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

схвильований

агресивний

спокійний

легко відволікається на зовнішні подразники

швидко втомлюється

активність

бажання вчитись

працює зосереджено

байдужість

небажання вчитися

сприймає звернення до всього класу

потребує особистого звернення

йде на конфлікт

конфліктує

навідні питання

організаційна допомога

додаткова концентрація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

схвильований

агресивний

спокійний

легко відволікається на зовнішні подразники

швидко втомлюється

активність

бажання вчитись

працює зосереджено

байдужість

небажання вчитися

сприймає звернення до всього класу

потребує особистого звернення

йде на конфлікт

конфліктує

навідні питання

організаційна допомога

додаткова концентрація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

схвильований

агресивний

спокійний

легко відволікається на зовнішні подразники

швидко втомлюється

активність

бажання вчитись

працює зосереджено

байдужість

небажання вчитися

сприймає звернення до всього класу

потребує особистого звернення

йде на конфлікт

конфліктує

навідні питання

організаційна допомога

додаткова концентрація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тижневий моніторинг

Результативність

Успіхи у навчанні

 

Труднощі у навчанні

 

Спостереження

Спілкування з однолітками

 

 

Спілкування з дорослими

 

 

Навички самообслуговування

 

 

Потреба в допомозі та підтримці асистента

 

 

 

 

 

docx
Додано
6 листопада 2023
Переглядів
6913
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку