Щоденник спостережень асистента вчителя за дитиною з ООП

Про матеріал
Щоденник спостережень асистента вчителя за дитиною з особливими освітніми потребами
Перегляд файлу

Изображения Акварель | Бесплатные векторы, стоковые фото и PSD 

 

______________________________

назва установи

 

ЩОДЕННИК СПОСТЕРЕЖЕНЬ

 розвитку дитини з ООП в умовах інклюзивного навчання

 

 

__________________

ПІ учня

 

 

 

 

 

Асистент вчителя: ________________________

Облік відвідування занять:

Місяць: вересень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місяць: жовтень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місяць: листопад

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місяць: грудень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пропущено днів/уроків за І семестр:_______________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місяць: січень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місяць: лютий

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місяць: березень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місяць: квітень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місяць: травень

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пропущено днів/уроків за ІІ семестр:_______________________________________________

 

 

 

Пропущено днів/уроків за рік:_______________________________________________


Тижневий моніторинг. Дата__________

№п/п

Предмет

Тема уроку

Спостереження на уроці

 

Навчальна діяльність

Поведінка

Взаємодія з учителем

Допомога асистента вчителя

1

 

 

  •               Активність
  •               Байдужість
  •               Бажання вчитися
  •               Небажання вчитися
  •                Працює зосереджено
  •                Легко відволікається на подразники
  •                Швидко втомлюється
  •                    Контактує
  •                    Конфліктує
  •                    Потребує індивідуального звернення
  •                    Сприймає звернення до всього класу
  •               Підготовка наочності
  •               Підготовка карток з завданнями
  •               Навідні запитання
  •               Організаційна робота
  •               Допомога в концентрації

2

 

 

3

 

 

4

 

 

5

 

 

6

 

 

1

 

 

  •               Активність
  •               Байдужість
  •               Бажання вчитися
  •               Небажання вчитися
  •                Працює зосереджено
  •                Легко відволікається на подразники
  •                Швидко втомлюється
  •                    Контактує
  •                    Конфліктує
  •                    Потребує індивідуального звернення
  •                    Сприймає звернення до всього класу
  •               Підготовка наочності
  •               Підготовка карток з завданнями
  •               Навідні запитання
  •               Організаційна робота
  •               Допомога в концентрації

2

 

 

3

 

 

4

 

 

5

 

 

6

 

 

1

 

 

  •               Активність
  •               Байдужість
  •               Бажання вчитися
  •               Небажання вчитися
  •                Працює зосереджено
  •                Легко відволікається на подразники
  •                Швидко втомлюється
  •                    Контактує
  •                    Конфліктує
  •                    Потребує індивідуального звернення
  •                    Сприймає звернення до всього класу
  •               Підготовка наочності
  •               Підготовка карток з завданнями
  •               Навідні запитання
  •               Організаційна робота
  •               Допомога в концентрації

2

 

 

3

 

 

4

 

 

5

 

 

6

 

 

1

 

 

  •               Активність
  •               Байдужість
  •               Бажання вчитися
  •               Небажання вчитися
  •                Працює зосереджено
  •                Легко відволікається на подразники
  •                Швидко втомлюється
  •                    Контактує
  •                    Конфліктує
  •                    Потребує індивідуального звернення
  •                    Сприймає звернення до всього класу
  •               Підготовка наочності
  •               Підготовка карток з завданнями
  •               Навідні запитання
  •               Організаційна робота
  •               Допомога в концентрації

2

 

 

3

 

 

4

 

 

5

 

 

6

 

 

1

 

 

  •               Активність
  •               Байдужість
  •               Бажання вчитися
  •               Небажання вчитися
  •                Працює зосереджено
  •                Легко відволікається на подразники
  •                Швидко втомлюється
  •                    Контактує
  •                    Конфліктує
  •                    Потребує індивідуального звернення
  •                    Сприймає звернення до всього класу
  •               Підготовка наочності
  •               Підготовка карток з завданнями
  •               Навідні запитання
  •               Організаційна робота
  •               Допомога в концентрації

2

 

 

3

 

 

4

 

 

5

 

 

6

 

 

Графік роботи асистента вчителя інклюзивного навчання 6-В класу

__________________________________________

День тижня

Уроки

Форма роботи

Місце проведення

Прізвище, ініціали вчителя

Час

Обсяг год

Понеділок

1

              Англ. мова

Робота в класі

Каб.44

 

8.30-9.15

 

 

6

2

Укр. літ

Робота в класі

Каб.44

 

9.25-10.10

3

                 Біологія

Робота в класі

Каб.44

 

10.30-11.15

4

Укр. мова

Робота в класі

Каб.44

 

11.35-12.20

5

               Обр. мист.

Робота в класі

Каб.44

 

12.30-13.15

6

Математ.

Робота в класі

Каб.44

 

13.25-14:10

Вівторок

1

Історія

Робота в класі

Каб.44

 

8.30-9.15

 

 

7

 

 

 

 

 

2

Матем.

Робота в класі

Каб.44

 

9.25-10.10

3

Географія

Робота в класі

Каб.44

 

10.30-11.15

4

Біологія

Робота в класі

Каб.44

 

11.35-12.20

5

              Укр. мова

Робота в класі

Каб.44

 

12.40-13.25

6

               Фіз. вих.

Робота з матеріалами

Каб.44

 

     13.25-14.10

7

               Укр. мова

Робота в класі

Каб.44

 

      14.20-15.05

Середа

1

Музика

Робота в класі

Каб.44

 

8.30-9.15

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

2

Укр..літ

Робота в класі

Каб.44

 

9.25-10.10

3

                Зар. літ.

Робота в класі

Каб.44

 

10.30-11.15

4

Фіз. вих.

Робота над матеріалами

Каб.44

 

11.35-12.20

5

Матем.

Робота в класі

Каб.44

 

12.40-13.25

6

Інформат.

Робота в класі

Каб.44

 

13.25-14.10

7

Корекція мовлення

Індивідуальний супровід

Каб.44

 

14.20-14.45

Четвер

 

 

1

            Трудове

Робота в класі

Каб.44

 

8.30-9.15

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

2

            Трудове

Робота над матеріалами

Каб.44

 

9.25-10.10

3

Укр.мова

Робота в класі

Каб.44

 

10.30-11.15

4

Фіз.вих.

Робота над матеріалами

Каб.44

 

11.35-12.20

5

Англ.мова

Робота в класі

Каб.44

 

12.40-13.25

6

Христ.етика

Робота в класі

Каб.44

 

13.25-14.10

П’ятниця

1

Історія

Робота в класі

Каб.44

 

8.30-9.15

 

 

7

 

 

 

 

 

 

2

Англ.мова

Робота в класі

Каб.44

 

9.25-10.10

3

Заруб.літ.

Робота в класі

Каб.44

 

10.30-11.15

4

              Основи здор.

Робота в класі

Каб.44

 

11.35-12.20

5

              Матем.

Робота в класі

Каб.44

 

12.30-13.15

6

              Географія

Робота в класі

Каб.44

 

13.25-14.10

7

Корекція розвитку пізнавальних процесів

Індивідуальний супровід

Каб.44

 

14.20-14.45


 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
19 жовтня 2022
Переглядів
5228
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку