Щоденник спостережень
вчителя математики
5 клас
Модельна навчальна програма
«Математика. 5-6 класи»
для закладів загальної середньої освіти (автор Істер О.С.)
Розроблений згідно «Рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5- 6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти» (затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 01 квітня 2022 р. № 289
Основними видами оцінювання результатів навчання учнів, що проводяться закладом, є формувальне, поточне та підсумкове: тематичне, семестрове, річне.
До навчальних досягнень учнів з математики, які підлягають оцінюванню, належать:
Відповідно до ступеня оволодіння зазначеними знаннями і способами діяльності виокремлюються такі рівні навчальних досягнень школярів з математики:
Рівні навчальних досягнень |
Бали |
Критерії оцінювання навчальних досягнень |
Початковий |
1 |
Учень (учениця) розпізнає один із кількох запропонованих математичних об’єктів (символів, виразів, геометричних фігур тощо), виділивши його серед інших; читає і записує числа, переписує даний математичний вираз, формулу; зображує найпростіші геометричні фігури (малює ескіз) |
2 |
Учень (учениця) виконує однокрокові дії з числами, найпростішими математичними виразами; впізнає окремі математичні об’єкти і пояснює свій вибір |
|
3 |
Учень (учениця) порівнює дані або словесно описані математичні об’єкти за їх суттєвими властивостями; за допомогою вчителя виконує елементарні завдання |
|
Середній |
4 |
Учень (учениця) відтворює означення математичних понять і формулювання тверджень; називає елементи математичних об’єктів; формулює деякі властивості математичних об’єктів; виконує за зразком завдання обов'язкового рівня |
5 |
Учень (учениця) ілюструє означення математичних понять, формулювань теорем і правил виконання математичних дій прикладами із пояснень вчителя або підручника; розв’язує завдання обов'язкового рівня за відомими алгоритмами з частковим поясненням |
|
6 |
Учень (учениця) ілюструє означення математичних понять, формулювань теорем і правил виконання математичних дій власними прикладами; самостійно розв’язує завдання обов'язкового рівня з достатнім поясненням; записує математичний вираз, формулу за словесним формулюванням і навпаки |
|
Достатній |
7 |
Учень (учениця) застосовує означення математичних понять та їх властивостей для розв’язання завдань у знайомих ситуаціях; знає залежності між елементами математичних об’єктів; самостійно виправляє вказані йому (їй) помилки; розв’язує завдання, передбачені програмою, без достатніх пояснень |
8 |
Учень (учениця) володіє визначеним програмою навчальним матеріалом; розв’язує завдання, передбачені програмою, з частковим поясненням; частково аргументує математичні міркування й розв’язування завдань |
|
9 |
Учень (учениця): вільно володіє визначеним програмою навчальним матеріалом; самостійно виконує завдання в знайомих ситуаціях з достатнім поясненням; виправляє допущені помилки; повністю аргументує обґрунтування математичних тверджень; розв’язує завдання з достатнім поясненням |
|
Високий |
10 |
Знання, вміння й навички учня (учениці) повністю відповідають вимогам програми, зокрема: учень (учениця) усвідомлює нові для нього (неї) математичні факти, ідеї, вміє доводити передбачені програмою математичні твердження з достатнім обґрунтуванням; під керівництвом учителя знаходить джерела інформації та самостійно використовує їх; розв’язує завдання з повним поясненням і обґрунтуванням |
11 |
Учень (учениця) вільно і правильно висловлює відповідні математичні міркування, переконливо аргументує їх; самостійно знаходить джерела інформації та працює з ними; використовує набуті знання і вміння в незнайомих для нього (неї) ситуаціях; знає, передбачені програмою, основні методи розв’язування завдання і вміє їх застосовувати з необхідним обґрунтуванням |
|
12 |
Учень (учениця) виявляє варіативність мислення і раціональність у виборі способу розв’язування математичної проблеми; вміє узагальнювати й систематизувати набуті знання; здатний(а) до розв’язування нестандартних задач і вправ |
Акцентуємо увагу, що заклади освіти мають право на свободу вибору форм, змісту та способів оцінювання за рішенням педагогічної ради.
№ |
Ключові компетентності |
Уміння та ставлення |
1 |
Вільне володіння державною мовою |
Уміння:
Ставлення: визнання важливості чітких і лаконічних формулювань та повага до державної мови.
|
2 |
Здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами |
Здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) мовою Уміння:
Ставлення: розуміння цінності мовного різноманіття та повага до рідної мови.
Здатність спілкуватися іноземними мовами Уміння:
Ставлення: усвідомлення важливості правильного використання математичних термінів та позначення їх у різних мовах у навчанні та повсякденному житті.
|
Компетентнісний потенціал математичної освітньої галузі
3 |
Математична компетентність |
Уміння:
Ставлення: готовність шукати пояснення та оцінювання правильності аргументів, усвідомлення важливості математики як мови науки, техніки та технологій.
|
||||||||||
4 |
Компетентності в галузі природничих наук, техніки і технологій |
Уміння:
Ставлення: критичне оцінювання досягнень науково-технічного прогресу, усвідомлення важливості математики для опису та пізнання навколишнього світу.
|
||||||||||
5 |
Інноваційність |
Уміння:
Ставлення: відкритість до інновацій, позитивне оцінювання та підтримка конструктивних ідей інших осіб.
|
||||||||||
6 |
Екологічна компетентність |
Уміння:
Ставлення: зацікавленість у дотриманні умов екологічної безпеки та сталому розвитку суспільства, визнання ролі математики в розв’язанні проблем довкілля. |
||||||||||
7 |
Інформаційнокомунікаційна компетентність |
Уміння:
Ставлення: критичне осмислення інформації та джерел її отримання, усвідомлення важливості інформаційно-комунікаційних технологій для ефективного розв’язання математичних задач.
|
||||||||||
8 |
Навчання впродовж життя |
Уміння:
Ставлення: усвідомлення власних освітніх потреб та цінності нових знань і умінь, зацікавленість у пізнанні світу та розуміння важливості навчання впродовж життя, прагнення вдосконалювати результати людської діяльності.
|
||||||||||
|
||||||||||||
Вимоги до обов’язкових результатів вивчення математики у 5-6 класах
Загальні результати |
Конкретні результати |
Орієнтири для оцінювання |
||
1.Дослідження ситуацій і виокремлення проблем, які можна розв’язати із застосуванням математичних методів |
||||
Вирізняє серед ситуацій із повсякденного життя ті, що розв’язуються математичними методами |
|
|
||
Досліджує, аналізує дані та зв’язки між ними, оцінює їхню достовірність та доцільність використання
|
|
|
||
Прогнозує результат розв’язання проблемної ситуації
|
|
|
||
2. Моделювання процесів і ситуацій, розроблення стратегій, планів дій для розв’язання проблемних ситуацій |
||||
Сприймає і перетворює інформацію математичного змісту |
|
|
||
Розробляє стратегії розв’язання проблемних ситуацій |
шукає альтернативні способи розв’язання проблемної ситуації. |
|
||
Створює математичну модель проблемної ситуації |
|
|
||
Подає результати розв’язання проблемної ситуації та конструктивно обговорює їх |
результати розв’язання проблемної ситуації, зокрема з використанням інформаційно-комунікаційних технологій;
|
|
||
3.ьКритичне оцінювання процесу та результату розв’язання проблемних ситуацій |
||||
Оцінює дані проблемної ситуації, необхідні і достатні для її розв’язання |
|
|
||
Критично оцінює спосіб розв’язання та різні моделі проблемної ситуації, обирає раціональний шлях її розв’язання |
|
|
||
4. Розвиток математичного мислення і перетворення дійсності, володіння математичною мовою |
||||
Мислить математично |
|
|
||
Володіє математичною термінологією, ефективно використовує її |
|
|
||
Застосовує математичні поняття, факти та послідовність дій для розв’язання проблемних ситуацій |
|
|
||
Індивідуальна карта загального розвитку учня на уроках математики
Прізвище та ім’я учня
Уміння
|
Місяць |
|||||||||
Рекомендації |
||||||||||
Виявляє інтерес до вивчення математики |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Веде активну роботу в групі, співпрацюючи з іншими дітьми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Висловлює свої думки, припущення та пропозиції та вміє їх обґрунтувати |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відповідально ставиться до навчання, готовий і здатний до саморозвитку та самоосвіти |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вміє контролювати та корегувати процес і результат навчальної діяльності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Креативно мислить, проявляє ініциативу та винахідливість |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Критично мислить, вміє розпізнавати логічно некоректні висловлювання, відрізняти гіпотезу від факту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Активний під час розв’язування математичних завдань |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА КУРС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
|||||||||
№ |
ПІ учня |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
|||||||
Володіє навичками письмового додавання, віднімання, множення та ділення чисел у межах мільйона. Виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками. |
Читає і записує числа та дроби; порівнює числа та дроби з однаковими знаменниками |
Розуміє спосіб одержання дробу, суть чисельника і знаменника дробу; застосовує правила знаходження дробу від числа та числа за значенням його дробу; |
Знає одиниці вимірювання довжини, маси, місткості, часу та співвідношення між ними; вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; перетворює величини, подані в двох одиницях найменувань, в одну, і навпаки; |
Розв’язує рівняння з одним невідомим на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; перевіряє, що одержане значення невідомого є розв’язком рівняння; |
Розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; називає істотні ознаки прямокутника (квадрата); будує прямокутник (квадрат); коло, круг за заданим значенням радіуса, діаметра; |
Знаходить периметр многокутника та площу прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях. |
|||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Результати діагностичної роботи № ____________________
на тему «_____________________________________________»
№ п/п |
ПІ учня |
Критерії |
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
2 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
3 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
4 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
5 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
6 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
7 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
8 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
9 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
10 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
11 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
12 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
13 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
14 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
15 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
16 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
17 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
18 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
19 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
20 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Тема. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. |
|||||||||||||||||||
№ |
ПІ учня |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
|||||||||||||||||
Розрізняє числа і ціфри читає і записує: натуральні числа в межах мільярда; числові нерівності. Пояснює, що таке: натуральне число; значення виразу; степінь натурального числа, квадрат і куб натурального числа. |
Наводить приклади: натуральних чисел; шкал; числових і буквених виразів, формул; рівнянь; зображає координатний промінь, натуральні числа на координатному промені; |
Використовує властивості арифметичних дій з натуральними числами; застосовує прийоми раціональних обчислень; |
Пояснює правила: додавання, віднімання, множення, ділення, порівняння; виконання ділення з остачею, округлення натуральних чисел. |
Розв’язує вправи, що передбачають: запис числа у вигляді суми розрядних доданків; порівнян та округлення натур. чисел; виконання 4-х арифмет. дій з натур. числами; піднесення натур. числа до квадрата та куба; ділення з остачею; обчислення значень числових і буквених виразів, |
Розв’язує: рівняння на залежность між компонентами та результатом арифмет. дій; розв’язує: текстові задачі на рух, роботу, купівлю- продаж арифмет. способом; обирає числові дані, необхідні для задачі; створює допоміжну модель задачі різними способами. |
||||||||||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
2 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
3 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
4 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
5 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
6 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
7 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
8 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
9 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
10 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
11 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
12 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
13 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
14 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
15 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
16 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
17 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
18 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
19 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
20 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
Тема. ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ І ВЕЛИЧИНИ |
|||||||||||||||||||
№ |
ПІ учня |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
|||||||||||||||||
Знаходить на малюнках: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; геометр. фігури, вказані у змісті; |
Записує і пояснює формули: периметра вказаних у змісті геометричних фігур; площі прямокутника, квадрата; |
Пояснює, що таке відрізок, пряма; промінь; координатний промінь; шкала; кут; трикутник; квадрат;прямокутник; рівні фігури. |
Знає одиниці вимірювання довжини відрізка та співвідношення між ними; знає одиницю вимірювання величини кута; Класифікує: кути за їхньою градусною мірою; трикутники за видами їхніх кутів та довжиною сторін; |
Розв’язує сюжетні задачі з реальними даними щодо: використання природних ресурсів рідного краю; знаходження периметрів та площ земельних ділянок, підлоги класної кімнати, |
Зображує: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; вказані у змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця, транспортира; |
Знає одиниці вимірювання площі; розуміє та записує співвідношення між одиницями вимірювання площі; вимірює та обчислює: довжину відрізка; градусну міру кута; периметр трикутника і прямокутника; |
|||||||||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
Тема. ПОДІЛЬНІСТЬ НАТУРАЛЬНИХ ЧИСЕЛ |
|||||||
№ |
ПІ учня |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
|||||
Наводить приклади: простих і складених чисел; парних і непарних чисел; чисел, що діляться націло на 2, 3, 5, 9, 10; розуміє зміст терміну «ознака»; |
Розрізняє прості і складені числа; дільники і кратні натурального числа; |
Формулює означення понять: дільник, кратне, просте число, складене число, спільний дільник; ознаки подільності на 2, 3, 5, 9, 10; взаємно прості числа |
Розв’язує вправи, що передбачають: використання ознак подільності чисел на 2, 3, 5, 9, 10; розкладання натуральних чисел на прості множники в межах тисячі; |
Розв’язує вправи на знаходження спільних дільників двох чисел; найбільшого спільного дільника (НСД) двох (кількох) чисел в межах ста; знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел (кількох) в межах ста. |
|||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
Тема. ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ (Звичайні дроби) |
||||||||
№ |
ПІ учня |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
||||||
Наводить приклади: звичайних і Розрізняє: правильні і неправильні дроби; |
Пояснює, що таке чисельник і знаменник дробу; мішане число; |
Читає і записує: звичайні; мішані числа;формулює означення: правильного і неправильного дробу; середнього арифметичного; |
Розв’язує вправи, що передбачають: порівняння, додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число; |
Застосовує прийоми раціональних обчислень; |
Розв’язує сюжетні задачі з реальними даними; прогнозує очікуваний результат. |
|||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема. ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ (Десяткові дроби) |
||||||||
№ |
ПІ учня |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
||||||
Наводить приклади: десяткових дробів; Розрізняє: звичайні і десяткові дроби. |
Називає розрядні одиниці цілої та дробової частини десяткового дробу; читає і записує: десяткові дроби |
Знає, розуміє та застосовує правила: округлення десяткових дробів, знаходження середнього арифметичного |
Розв’язує вправи, що передбачають порівняння, округлення, додавання, множення ділення десяткових дробів на натуральне число та на десятковий дріб; знаходження середнього арифметичного кількох чисел; |
Розв’язує вправи, що передбачають: знаходження середнього значення величини; застосовує прийоми раціональних обчислень; |
Розв’язує сюжетні задачі з реальними даними; прогнозує очікуваний результат. |
|||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема. Повторення і узагальнення вивченого матеріалу за навчальний рік |
||||||||
№ |
ПІ учня |
Очікувані результати навчання здобувачів освіти |
||||||
Виконує дії з натуральними числами , десятковими дробами. |
Наводить приклади: звичайних дробів (правильних і неправильних); мішаних чисел. |
Розрізняє: правильні і неправильні дроби; задачі на дріб від числа та числа за значенням його дробу. прості і складені числа; парні і непарні числа; числа, що діляться націло на 2, 3, 5, 9, 10; відрізок, кут, трикутник, прямокутник, квадрат. |
Прогнозує очікуваний результат. |
Застосовує отримані знання при розв’язування задач прикладного спрямування. |
|
|||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|