Щоденник спостережень за поступом учнів

Про матеріал

Щоденник спостережень за поступом учнів з української літератури. Відповідно до Модельної навчальної програми «Українська література. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Яценко Т.О., Качак Т.Б., Кизилова В.В., Пахаренко В.І., Дячок С.О., Овдійчук Л.М., Слижук О.А., Макаренко В.М., Тригуб І.А.).

Розроблений згідно «Рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5- 6 класів, які здобувають освіту, відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти» (затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 01 квітня 2022 р. № 289)

Перегляд файлу

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Характеристика навчальної діяльності

учнів 5  класу

 

ПОКАЗНИК НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

1.

Виявляє цілеспрямованість та інтерес до навчання.

2.

Виявляє розуміння прочитаного.

3.

Висловлює власне думку.

4.

Критично та системно мислить.

5.

Логічно обґрунтовує власну позицію.

6.

Діє творчо.

7.

Виявляє ініціативу в процесі навчання.

8.

Конструктивно керує емоціями.

9.

Оцінює ризики.

10.

Самостійно приймає рішення.

11.

Розв’язує проблеми.

10.10.

Співпрацює з іншими.

 

Характеристика  наскрізних умінь зазначається графічно: має значні успіхи -        , демонструє помітний результат -         , досягає результату з допомогою вчителя -        , ще потребує уваги і допомоги -         .

Бланк діагностики розвитку навчальної діяльності учнів

( І семестр )

№ показника

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Дата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня/ учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бланк діагностики розвитку навчальної діяльності учнів

( ІІ семестр )

 

№ показника

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Дата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прізвище, ім’я учня/ учениці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Характеристика результатів навчання

Результат навчання

1

Сприймає усну інформацію на слух/Аудіювання

2

Усно взаємодіє та висловлюється/Говоріння

3

Сприймає письмові тексти/Читання

4

Письмово взаємодіє та висловлюється/ Письмо

 

І семестр

№ показника

1

2

3

4

Прізвище, ім’я учня/ учениці

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

  

ІІ семестр

№ показника

1

2

3

4

Прізвище, ім’я учня/ учениці

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

Рік

№ показника

1

2

3

4

Прізвище, ім’я учня/ учениці

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

Розроблений згідно «Рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5- 6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти» (затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 01 квітня 2022 р. № 289)

 

Високий рівень

10-12 балів

Планування та здійснення навчального пошуку, аналіз текстової та графічної інформації

(самостійно чи за допомогою дорослих):

 

Комунікація, зокрема з використанням інфор.-комун. технологій:

 

  • Плануєш і успішно здійснюєш навчальних пошук, не обмежуючись навчальним матеріалом;
  • Ставиш запитання на з’ясування причинно-наслідкових зв’язків.
  • Використовуєш інформацію з різних джерел;
  • Опрацьовуєш й логічно інтерпретуєш текстову або графічну інформацію;
  • Аналізуєш й порівнюєш інформацію з різних джерел;
  • Критично оцінюєш надійність джерела й достовірність інформації.
  • Ти створюєш деталізовані усні й письмові повідомлення;
  • Висловлюєш й логічно обгрунтовуєш власну думку, наводиш приклади на її підтвердження;
  • Творчо презентуєш результати навчальної діяльності, з використанням ІКТ (за умови доступності)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконання практичних завдань та розв’язання повсякденних проблем із застосуванням знань, що охоплюються навчальним матеріалом

Рефлексія власної навчально-пізнавальної діяльності: 

 

  • Формулюєш проблемні питання, висуваєш гіпотези; успішно виконуєш завдання або розв’язуєш проблему відповідно до інструкції;
  • Обгрунтовуєш обраний спосіб розв’язання, спираючись на знання й досвід;
  • Можеш класифікувати й узагальнити об’єкти вивчення.
  • Аналізуєш результати власної навчальної діяльності із застосуванням критеріїв оцінювання, успішно виправляєш помилки й робиш уточнення;
  • Визначаєш труднощі, що виникають у процесі власної навчально-пізнавальної діяльності, та можливі шляхи їх подолання.

 

Достатній рівень

7-9 балів

Планування та здійснення навчального пошуку, аналіз текстової та графічної інформації

(самостійно чи за допомогою дорослих):

 

Комунікація, зокрема з використанням інфор.-комун. технологій:

 

  • Плануєш і успішно здійснюєш навчальних пошук, не обмежуючись навчальним матеріалом;
  • Ставиш уточнювальні запитання;
  • Використовуєш інформацію з кількох джерел;
  • Опрацьовуєш й логічно інтерпретуєш текстову або графічну інформацію;
  • Порівнюєш інформацію з кількох джерел.

 

  • Ти створюєш деталізовані усні й письмові повідомлення;
  • Висловлюєш й логічно обгрунтовуєш власну думку, наводиш приклади на її підтвердження;
  • Презентуєш результати навчальної діяльності, зокрема з використанням ІКТ (за умови доступності)

 

 

 

 

 

Виконання практичних завдань та розв’язання повсякденних проблем із застосуванням знань, що охоплюються навчальним матеріалом

Рефлексія власної навчально-пізнавальної діяльності:

  • Формулюєш проблемні питання, пропонуєш можливі способи виконання або розв’язання проблеми;
  • Складаєш план для виконання/розв’язання відповідно до інструкції або успішно виконуєш окремі етапи такого розв’язання.
  • Можеш класифікувати й узагальнити об’єкти вивчення.
  • Успішно виправляєш окремі помилки й робиш часткові уточнення в результатах власної навчальної діяльності;
  • Визначаєш окремі  труднощі, що визначають у процесі власної навчально-пізнавальної діяльності й можливі шляхи їх подолання.


 

Середній рівень

4-6 балів

Планування та здійснення навчального пошуку, аналіз текстової та графічної інформації

(самостійно чи за допомогою дорослих):

 

Комунікація, зокрема з використанням інфор.-комун. технологій:

 

  • Плануєш і успішно здійснюєш навчальних пошук.
  • Ставиш запитання до змісту навчального матеріалу;
  • Опрацьовуєш й інтерпретуєш текстову або графічну інформацію без істотних змістових і логічних неточностей;
  • Ти створюєш короткі усні й письмові повідомлення;
  • Відтворюєш почуту та прочитану інформацію без істотних змістових та логічних неточностей;
  • Презентуєш результати своєї навчальної діяльності.

Рефлексія власної навчально-пізнавальної діяльності:

Виконання практичних завдань та розв’язання повсякденних проблем із застосуванням знань, що охоплюються навчальним матеріалом

  • Розпізнаєш й виправляєш окремі помилки та робиш часткові уточнення в результатах навчальної діяльності.
  • Виконуєш навчальну дію із застосуванням знань, що охоплюються навчальним матеріалом, за зразком.
  • Можеш порівняти окремі об’єкти вивчення.

 

Початковий рівень

4-0 балів

Планування та здійснення навчального пошуку, аналіз текстової та графічної інформації

(самостійно чи за допомогою дорослих):

 

Комунікація, зокрема з використанням інфор.-комун. технологій:

 

  • Плануєш й здійснюєш навчальних пошук.
  • Опрацьовуєш текстову або графічну інформацію.
  • Ти створюєш короткі усні й письмові повідомлення;
  • Відтворюєш почуту та прочитану інформацію, допускаючи істотні змістовні або логічні неточності.

 

Рефлексія власної навчально-пізнавальної діяльності:

Виконання практичних завдань та розв’язання повсякденних проблем із застосуванням знань, що охоплюються навчальним матеріалом

  • Ти розпізнаєш помилки, логічні або змістовні неточності результатів навчальної діяльності після того, як на них вказує вчитель.
  • Виконуєш навчальну дію на рівні копіювання зразка її виконання;
  • Розпізнаєш, називаєш окремі об’єкти вивчення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Малі жанри фольклору та літератури

 


з/п

 

  Прізвище та
     ім’я учня




                          
           Очікувані

         результати

Уважно слухає інформацію про малі жанри у фольклорі та літературі; про життєпис Л. Глібова та акровірші й загадки у творчості письменника;

вичерпно відповідає на запитання за змістом почутого повідомлення;

стисло переказує зміст повідомлення про втілення в прислів’ях, приказках і загадках узагальнених суспільних поглядів на норми моралі та етики та коротку інформацію про життя та творчість Л. Глібова;

передає з використання окремих способів і засобів візуалізації враження від почутого повідомлення;

виявляє взаємозв’язок змісту малих жанрів фольклору із власними потребами для особистісного розвитку;

читає виразно (зокрема й напам'ять) прислів’я, приказки, народні та авторські загадки;

розрізняє жанрові особливості прислів’їв і приказок, різновиди загадок;

характеризує порушені в прислів’ях, приказках і загадках проблеми

Дата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Народні та літературні казки (частина 1)

 

№ з/п

 

 

Прізвище та
ім’я учня

 

 

                   

                   

     Очікувані                  результати

Уважно слухає народні та літературні казки, інформацію про особливості жанру казки; повідомлення про життя та творчість авторів літературних казок

вичерпно відповідає на запитання за змістом почутого повідомлення про види народних казок, їх спільні й відмінні риси;

стисло переказує зміст народних і літературних казок;

унаочнює та візуалізує почуте повідомлення (самостійно або з допомогою вчителя), використовуючи різні засоби (схеми, таблиці, тощо) для відтворення змісту, структурування навчальної інформації;

розрізняє ознаки народних і літературних казок, особливості їх побудови, елементи реального та фантастичного в них;

читає виразно народні та літературні казки, ознайомлюється з інтерпретаціями казок у різних видах мистецтва, зокрема з екранізаціями та мультиплікаційними версіями народних і літературних казок; висловлює свої міркування про здобутий естетичний досвід;

характеризує порушені в народних і літературних казках проблеми;

Дата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Народні та літературні казки (частина 2)

 

№ з/п

 

 

Прізвище та
ім’я учня

 

 

                   

                   

     Очікувані                  результати

Уважно слухає народні та літературні казки, інформацію про особливості жанру казки; повідомлення про життя та творчість авторів літературних казок

вичерпно відповідає на запитання за змістом почутого повідомлення про види народних казок, їх спільні й відмінні риси;

стисло переказує зміст народних і літературних казок;

унаочнює та візуалізує почуте повідомлення (самостійно або з допомогою вчителя), використовуючи різні засоби (схеми, таблиці, тощо) для відтворення змісту, структурування навчальної інформації;

розрізняє ознаки народних і літературних казок, особливості їх побудови, елементи реального та фантастичного в них;

читає виразно народні та літературні казки, ознайомлюється з інтерпретаціями казок у різних видах мистецтва, зокрема з екранізаціями та мультиплікаційними версіями народних і літературних казок; висловлює свої міркування про здобутий естетичний досвід;

характеризує порушені в народних і літературних казках проблеми;

Дата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Минуле українського народу: легенди, перекази, літописні оповіді (частина 1)

 

№ з/п


  Прізвище та
     ім’я учня

 

 

              

 

                Очікувані
               результати

 

Уважно слухає легенди і перекази, художні твори про історичне минуле українського народу; інформацію про літописні оповіді, їх героїчний зміст, літописні мотиви в літературних казках, авторів літературних версій літописних оповідей, про спільне та відмінне в народних казках і легендах, їх ознаки та види;

вичерпно відповідає на запитання за змістом почутого навчального матеріалу;

стисло переказує зміст легенд і переказів, художніх творів, що вивчаються текстуально;

розрізняє види народних легенд і переказів та їх ознаки в порівнянні з народними казками;

формулює запитання, щоб уточнити розуміння змісту художніх творів про історичне минуле українського народу, почутого повідомлення про них;

розповідає про власний емоційний стан під час сприймання художніх творів, що вивчаються текстуально;

читає виразно народні легенди, перекази, літописну оповідь, драмуказку, історичне оповідання;

характеризує порушені в легендах, переказах, художніх творах про історичне минуле українського народу

Дата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Минуле українського народу: легенди, перекази, літописні оповіді (частина 2)

 

№ з/п


  Прізвище та
     ім’я учня

 

 

              

 

                Очікувані
               результати

 

Уважно слухає легенди і перекази, художні твори про історичне минуле українського народу; інформацію про літописні оповіді, їх героїчний зміст, літописні мотиви в літературних казках, авторів літературних версій літописних оповідей, про спільне та відмінне в народних казках і легендах, їх ознаки та види;

вичерпно відповідає на запитання за змістом почутого навчального матеріалу;

стисло переказує зміст легенд і переказів, художніх творів, що вивчаються текстуально;

розрізняє види народних легенд і переказів та їх ознаки в порівнянні з народними казками;

формулює запитання, щоб уточнити розуміння змісту художніх творів про історичне минуле українського народу, почутого повідомлення про них;

розповідає про власний емоційний стан під час сприймання художніх творів, що вивчаються текстуально;

читає виразно народні легенди, перекази, літописну оповідь, драмуказку, історичне оповідання;

характеризує порушені в легендах, переказах, художніх творах про історичне минуле українського народу

Дата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Минуле українського народу: легенди, перекази, літописні оповіді (частина 3)

 

№ з/п


  Прізвище та
     ім’я учня

 

 

              

 

                Очікувані
               результати

 

Уважно слухає легенди і перекази, художні твори про історичне минуле українського народу; інформацію про літописні оповіді, їх героїчний зміст, літописні мотиви в літературних казках, авторів літературних версій літописних оповідей, про спільне та відмінне в народних казках і легендах, їх ознаки та види;

вичерпно відповідає на запитання за змістом почутого навчального матеріалу;

стисло переказує зміст легенд і переказів, художніх творів, що вивчаються текстуально;

розрізняє види народних легенд і переказів та їх ознаки в порівнянні з народними казками;

формулює запитання, щоб уточнити розуміння змісту художніх творів про історичне минуле українського народу, почутого повідомлення про них;

розповідає про власний емоційний стан під час сприймання художніх творів, що вивчаються текстуально;

читає виразно народні легенди, перекази, літописну оповідь, драмуказку, історичне оповідання;

характеризує порушені в легендах, переказах, художніх творах про історичне минуле українського народу

Дата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Література рідного краю

 

№ з/п

 

  Прізвище та
    ім’я учня


                         

 

                       
                      

           Очікувані

          результати

Уважно слухає художні твори літератури рідного краю; інформацію про життя та творчість їх авторів;

розповідає про власний емоційний стан під час ознайомлення з творами;

читає виразно художні твори рідного краю, зокрема лірику напам’ять;

характеризує порушені в літературних творах проблеми;

формулює тему та основну думку творів

формулює висновки відповідно до поставленого завдання на основі аналізу літератури рідного краю;

обирає для самостійного ознайомлення

твори літератури рідного краю і наводить аргументи щодо свого вибору;

ефективно використовує

інформаційні ресурси (бібліотеки, сайти тощо) для задоволення власних

читацьких потреб і розширення кола

читацьких інтересів;

створює за мотивами прочитаного власний медійний продукт і творчі роботи різних жанрів;

збагачує власне мовлення окремими засобами художньої виразності прочитаної художньої літератури письменників-земляків.

Дата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Тема. Найцікавіше з літературних новинок

 

№ з/п

 

    Прізвище та
      ім’я учня


                   

 

 

                     Очікувані
                    результати

 

Уважно слухає інформацію про нові художні твори сучасної української

літератури;

використовує елементи конспектування навчального матеріалу;

формулює запитання, щоб уточнити розуміння змісту літературних творів, почутої інформації про них;

читає тексти творів сучасної

української літератури (оглядово, вибірково тощо);

обирає для самостійного ознайомлення твори сучасної української літератури і наводить аргументи щодо свого вибору

описує свої літературні вподобання, наводячи приклади із прочитаних

творів;

ефективно використовує

інформаційні ресурси (бібліотеки, сайти тощо) для задоволення власних читацьких потреб розширення кола читацьких інтересів.

Примітка

Дата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Узагальнення та систематизація вивченого за І семестр

№ з/п

 

    Прізвище та
      ім’я учня


                   

 

 

                           Очікувані
                          результати

 

Розуміє та відтворює навчальний матеріал, зокрема й зміст художніх

творів, вивчених у І семестрі

аргументовано зіставляє почуте із життєвим досвідом

обстоює власну позицію щодо проблем порушених у вивчених художніх творах;

пояснює теоретико-літературні поняття, здобуті в процесі опрацювання програмового матеріалу в І семестрі;

співвідносить зміст вивчених

художніх творів із історичним і культурним контекстом;

формулює висновки відповідно до поставленого завдання на основі аналізу вивчених художніх текстів;

описує свої літературні вподобання, наводячи приклади із прочитаних

творів;

ефективно використовує інформаційні ресурси (бібліотеки, сайти тощо) для задоволення власних читацьких потреб і розширення кола читацьких інтересів.

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Характеристика результатів навчальної діяльності з української літератури

(відповідно до свідотства досягнень учнів)

Прізвище та ім’я учня

Дата і стан результатів навчання

Підсумковий

рівень

досягнень

Сприймає усну інформацію на слух/Аудіювання

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

Січень

Лютий

Березень

Квітень

Травень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усно взаємодіє і висловлюється/ Говоріння

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

Січень

Лютий

Березень

Квітень

Травень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сприймає письмові тексти / Читання

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

Січень

Лютий

Березень

Квітень

Травень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Письмово взаємодіє та висловлюється/ Письмо

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

Січень

Лютий

Березень

Квітень

Травень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загальна оцінка результатів навчання**

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

Січень

Лютий

Березень

Квітень

Травень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна карта загального розвитку

Прізвище та ім’я учня

на уроках української літератури

 

 

 

Уміння

 

Місяць

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

Січень

Лютий

Березень

Квітень

Травень

Рекомендації

Виявляє цілеспрямованість та інтерес до навчання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виявляє розуміння прочитаного.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Висловлює власну думку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критично та системно мислить.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Логічно обґрунтовує власну позицію.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діє творчо.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виявляє ініціативу в процесі навчання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виявляє ініціативу в процесі навчання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінює ризики.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самостійно приймає рішення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розв’язує проблеми.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Співпрацює з іншими.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 жовтня 2023
Переглядів
1459
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку