Щоденник спостережень за поступом учнів з української літератури. Відповідно до Модельної навчальної програми «Українська література. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Яценко Т.О., Качак Т.Б., Кизилова В.В., Пахаренко В.І., Дячок С.О., Овдійчук Л.М., Слижук О.А., Макаренко В.М., Тригуб І.А.).
Розроблений згідно «Рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5- 6 класів, які здобувають освіту, відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти» (затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 01 квітня 2022 р. № 289)
Характеристика навчальної діяльності
учнів 5 класу
№
|
ПОКАЗНИК НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
1. |
Виявляє цілеспрямованість та інтерес до навчання. |
2. |
Виявляє розуміння прочитаного. |
3. |
Висловлює власне думку. |
4. |
Критично та системно мислить. |
5. |
Логічно обґрунтовує власну позицію. |
6. |
Діє творчо. |
7. |
Виявляє ініціативу в процесі навчання. |
8. |
Конструктивно керує емоціями. |
9. |
Оцінює ризики. |
10. |
Самостійно приймає рішення. |
11. |
Розв’язує проблеми. |
10.10. |
Співпрацює з іншими.
|
Характеристика наскрізних умінь зазначається графічно: має значні успіхи - , демонструє помітний результат - , досягає результату з допомогою вчителя - , ще потребує уваги і допомоги - .
Бланк діагностики розвитку навчальної діяльності учнів
( І семестр )
№ показника |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
Дата |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Прізвище, ім’я учня/ учениці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бланк діагностики розвитку навчальної діяльності учнів
( ІІ семестр )
№ показника |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
Дата |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Прізвище, ім’я учня/ учениці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Характеристика результатів навчання
№ |
Результат навчання |
1 |
Сприймає усну інформацію на слух/Аудіювання |
2 |
Усно взаємодіє та висловлюється/Говоріння |
3 |
Сприймає письмові тексти/Читання |
4 |
Письмово взаємодіє та висловлюється/ Письмо |
І семестр
№ показника |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
Прізвище, ім’я учня/ учениці |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
ІІ семестр
№ показника |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
Прізвище, ім’я учня/ учениці |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
Рік
№ показника |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
Прізвище, ім’я учня/ учениці |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
Розроблений згідно «Рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5- 6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти» (затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 01 квітня 2022 р. № 289)
Високий рівень |
|
10-12 балів |
|
Планування та здійснення навчального пошуку, аналіз текстової та графічної інформації (самостійно чи за допомогою дорослих): |
Комунікація, зокрема з використанням інфор.-комун. технологій:
|
|
|
Виконання практичних завдань та розв’язання повсякденних проблем із застосуванням знань, що охоплюються навчальним матеріалом |
|
Рефлексія власної навчально-пізнавальної діяльності:
|
|
|
Достатній рівень |
|
7-9 балів |
|
Планування та здійснення навчального пошуку, аналіз текстової та графічної інформації (самостійно чи за допомогою дорослих): |
Комунікація, зокрема з використанням інфор.-комун. технологій:
|
|
|
Виконання практичних завдань та розв’язання повсякденних проблем із застосуванням знань, що охоплюються навчальним матеріалом |
|
Рефлексія власної навчально-пізнавальної діяльності: |
|
|
|
|
Середній рівень |
|
4-6 балів |
|
Планування та здійснення навчального пошуку, аналіз текстової та графічної інформації (самостійно чи за допомогою дорослих): |
Комунікація, зокрема з використанням інфор.-комун. технологій:
|
|
|
Рефлексія власної навчально-пізнавальної діяльності: |
Виконання практичних завдань та розв’язання повсякденних проблем із застосуванням знань, що охоплюються навчальним матеріалом |
|
|
Початковий рівень |
|
4-0 балів |
|
Планування та здійснення навчального пошуку, аналіз текстової та графічної інформації (самостійно чи за допомогою дорослих): |
Комунікація, зокрема з використанням інфор.-комун. технологій:
|
|
|
Рефлексія власної навчально-пізнавальної діяльності: |
Виконання практичних завдань та розв’язання повсякденних проблем із застосуванням знань, що охоплюються навчальним матеріалом |
|
|
Тема. Малі жанри фольклору та літератури
|
|||||||||||||||||||||
№ |
Прізвище та результати |
||||||||||||||||||||
Дата |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема: Народні та літературні казки (частина 1)
|
||||||||||||||||||||
№ з/п |
Прізвище та
Очікувані результати |
|||||||||||||||||||
Дата |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема: Народні та літературні казки (частина 2)
|
||||||||||||||||||||
№ з/п |
Прізвище та
Очікувані результати |
|||||||||||||||||||
Дата |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема. Минуле українського народу: легенди, перекази, літописні оповіді (частина 1)
|
|||||||||||||||||||||
№ з/п |
Очікувані
|
||||||||||||||||||||
Дата |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема. Минуле українського народу: легенди, перекази, літописні оповіді (частина 2)
|
|||||||||||||||||||||
№ з/п |
Очікувані
|
||||||||||||||||||||
Дата |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема. Минуле українського народу: легенди, перекази, літописні оповіді (частина 3)
|
|||||||||||||||||||||
№ з/п |
Очікувані
|
||||||||||||||||||||
Дата |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема. Література рідного краю
|
|||||||||||||||||||||
№ з/п |
Прізвище та
Очікувані результати |
||||||||||||||||||||
Дата |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема. Найцікавіше з літературних новинок
|
||||||||||||||||
№ з/п |
Прізвище та
Очікувані
|
|||||||||||||||
Дата |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Узагальнення та систематизація вивченого за І семестр |
||||||||||||||||
№ з/п |
Прізвище та
Очікувані
|
|||||||||||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
Характеристика результатів навчальної діяльності з української літератури
(відповідно до свідотства досягнень учнів)
Прізвище та ім’я учня |
||||||||||
Дата і стан результатів навчання |
Підсумковий рівень досягнень |
|||||||||
Сприймає усну інформацію на слух/Аудіювання |
Вересень |
Жовтень |
Листопад |
Грудень |
Січень |
Лютий |
Березень |
Квітень |
Травень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Усно взаємодіє і висловлюється/ Говоріння |
Вересень |
Жовтень |
Листопад |
Грудень |
Січень |
Лютий |
Березень |
Квітень |
Травень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сприймає письмові тексти / Читання |
Вересень |
Жовтень |
Листопад |
Грудень |
Січень |
Лютий |
Березень |
Квітень |
Травень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Письмово взаємодіє та висловлюється/ Письмо |
Вересень |
Жовтень |
Листопад |
Грудень |
Січень |
Лютий |
Березень |
Квітень |
Травень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання** |
Вересень |
Жовтень |
Листопад |
Грудень |
Січень |
Лютий |
Березень |
Квітень |
Травень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальна карта загального розвитку
Прізвище та ім’я учня
на уроках української літератури
Уміння
|
Місяць |
|||||||||
Рекомендації |
||||||||||
Виявляє цілеспрямованість та інтерес до навчання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виявляє розуміння прочитаного. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Висловлює власну думку. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Критично та системно мислить. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Логічно обґрунтовує власну позицію. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Діє творчо. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виявляє ініціативу в процесі навчання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виявляє ініціативу в процесі навчання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оцінює ризики. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Самостійно приймає рішення. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розв’язує проблеми. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Співпрацює з іншими. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|