1.1. Аналіз виховної роботи за І семестр.
В 2018-2019 навчальному році у визначенні змісту роботи у класі керуюсь Конституцією України, Конвенцією ООН про права дитини, законом України про освіту.
Свою діяльність здійснювала відповідно до основних завдань загальноосвітньої середньої школи, спрямованих на: виховання громадянина України; формування особистості учня; його наукового світогляду, розвитку його здібностей і обдарувань; виховання любові до праці, почуття дбайливого господаря своєї гімназії, бережливого ставлення до гімназійного і класного майна; формування засад здорового способу життя; виховання любові до природи, вироблення навиків екологічної культури; виховання поваги до вчителів, старших, батьків; формування згуртованого та працездатного учнівського колективу.
У виховній роботі використовувала різноманітні за формою та змістом заходи: години спілкування, класні збори, диспут, відверта розмова, конкурс, екологічний десант, благодійна акція, презентація-захист, школа лідера (робота учнівського самоуправління), літопис класного колективу, вікторина.
Виховна робота у класі у першому семестрі проводилась за основними орієнтирами виховання: ціннісне ставлення особистості до себе ( «Єдині вимоги і правила поведінки для гімназистів», «Безпека життя», Єдиний урок з безпеки дорожнього руху, «Твоє право. Відповідальність за боулінг»), ціннісне ставлення особистості до сім΄ї, родини, людей (акція «Лист в АТО», «Кошик в день св. Миколая воїну АТО», вітання вчителів в День працівників освіти), ціннісне ставлення особистості до праці (благоустрій території гімназії, генеральне прибирання в класі ), ціннісне ставлення особистості до природи (Акція «Чисте подвір’я», акція «За чистоту рідного краю» (збір макулатури)), ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва («Розкажемо Європі про себе», «Пісні, народжені Майданом»), ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (перший урок «Розкажемо Європі про себе», «Самоврядування у житті класу», участь у Великому зборі гімназії на меморіалі «Пам'ятаємо. Шануємо. Гордимося», участь в акції «Зі святом, герої-визволителі», «Права та обов’язки підлітків») - сприяло формуванню життєвих, соціально-комунікативних компетенцій, продуктивної праці, формуванню екологічної культури особистості, естетичної культури, художньо-естетичних цінностей, росту національної самосвідомісті гімназистів.
У 7 – В класі навчається 30 учнів. Із них – 14 хлопців та 16 дівчат. Віковий склад учнів від 12 до 13 років. Одна учениця з багатодітної родини
( Богдан Крістіна).
Рівень психолого-педагогічної освіченості – добрий.
За підсумками першого семестру 2018 – 2019 н.р. у класі 9 відмінників: Базарова Марія, Войтешонок Мєланія, Лавренко Ніколь, Левченко Давід, Піхуля Валерія, Рогов Дмитро, Таран Андрій, Хелемендик Анна, Юренко Софія. Дев’ятеро учнів навчаються на достатньому рівні: Вагін Клим, Герасименко Юлія, Дудка Богдан, Дібровський Артем, Клейн Анастасія, Леоненко Анастасія, Черниш Єлизавета, Пиріжок Віолетта, Пінчук Нікіта.
Такі учні як, Авраменко Аліна, Богдан Крістіна, Гайдар Владислав, Дименко Тимофій, Зінченко Андрій, Козирь Єлизавета, Суходоля Давид, Сніжко Єгор, Нефьодов Ігорь, Фіалковський Кирил, Чермошенцева Анастасія, навчаються на середньому рівні.
Якість знань у класі за перший семестр – 60 %,
Навченість – 63.8 %,
Середній бал – 9.2
За рейтингом на перше місце вийшла Войтешонок Меланія (сер.бал - 11.3)
на другому місці – Левченко Давід, Піхуля Валерія (сер.бал- 11.1)
на третьому місці – Базарова Марія, Рогов Дмитро, Таран Андрій, Хелемендик Анна (сер.бал – 10.85)
Найвищих результатів учні досягли у вивченні гуманітарного та природничого циклу (ураїнська мова та література, зарубіжна література, англійська мова, німецька мова, історія, географія, трудове навчання. Гірші результати показали учні з точних наук: хіміі, алгебри, геометріі та особливо біології.
Організаційним ядром класу є староста класу та завідуючі різними секторами, які обрані шляхом голосування на класних зборах. Лідер класу
( Базарова Марія ) користується авторитетом серед однокласників.
Учні класу прислуховуються до думки класного керівника, є першими помічниками в його роботі. Взаємини між учнями класного колективу грунтуються на дружній основі.
При виконанні спільної справи більшість членів учнівського колективу виявляють щиру зацікавленість. У будь-яких заходах більш активні такі дівчата та хлопці (Базарова Марія, Войтешонок Мєланія, Дібровський Артем, Дудка Богдан, Левченко Давід, Піхуля Валерія, Рогов Дмитро, Таран Андрій, Хелемендик Анна, Юренко Софія, Клейн Анастасія, Леоненко Анастасія, Черниш Єлизавета, Авраменко Аліна, Богдан Крістіна,).
Усі заходи були спрямовані на формування згуртованого та працездатного колективу. Всі учні класу приймали активну участь у загальношкільних заходах, концертах, благодійних акціях, лінійках.
Стосунки у класi товариськi, толерантнi, приятельськi. Дiти можугь органiзовувати самостiйно справи, пiдтримувати одне одного й допомагати в критичних ситуацiях. 8 виховних годин з 16 у першому семестрі були підготовлені та проведені учнями класу. Протягом першого семестру учні готувались до конкурсів, готували номери художньої самодіяльності. В цьому навчальному семестрі учні із задоволенням прийняли участь у проведенні гімназійних Новорічних свят.
Запорукою успішної виховної діяльності з учнями є співпраця класного керівника з батьками, оскільки саме сім’я значно впливає на процес розвитку особистості дитини. Тому важливе і відповідальне завдання переді мною - зробити батьків активними учасниками педагогічного процесу. У першому семестрі засідання батьківського комітету проходили у вересні, жовтні, листопаді та грудні. На цих засіданнях розглядалися питання харчування дітей, допомога батьків гімназії, безпека дитини у Всесвітній мережі, профілактика ДДТТ та інші. Було проведено батьківські збори у вересні та грудні.
Але у виховній роботі є ще недоліки, над якими необхідно працювати
у II півріччі 2018-2019 навчального року, а саме:
1.2. З метою реалізаціі своєї теми «Створення психолого – педагогічних умов для підвищення рівня навчальних досягнень і формування активності та загальної культури учнів" ставлю перед собою наступні
Цілі та завдання виховної діяльності: