Семестрова контрольна робота
1 група результатів «Проводить дослідження природи»
2 група результатів «Опрацьовує та використовує інформацію»
За способом живлення тварин поділяють на групи:
Довідайся, хто такі бджолоїдка, листоїд, птахоїд, товстолоб, скарабей священний, жук-гробарик, перлівниця, чорний гриф, мідія, панда, крук, сорока, дощовий черв’як, коростяний свербун.
Продовж заповнювати таблицю, використавши з переліку перелік запропонованих тварин.
Спосіб живлення |
Визначення |
Тварини |
Фітофаги |
живляться рослинною їжею |
зебра |
С + О 2 → СО 2 + енергія
Що спільного між горінням і диханням? Це зворотній чи незворотній процес (поясни свою думку)? Яке позитивне і негативне значення цього процесу ?
С 6 Н 12 О 6 + 6О 2 → 6СО 2 + 6Н 2 О + енергія
Глюкоза кисень вуглекислий вода
газ
Опиши, звідки рослина бере речовини для дихання та що відбувається з продуктами реакції.
2 група результатів «Опрацьовує та використовує інформацію»
За способом живлення тварин поділяють на групи:
Хто такі бджолоїдка, листоїд, птахоїд, товстолоб, скарабей священний, жук-гробарик, перлівниця, чорний гриф, мідія, панда, крук, сорока, дощовий черв’як, коростяний свербун.
Продовж заповнювати таблицю, використавши перелік запропонованих тварин.
Спосіб живлення |
Визначення |
Тварини |
Фітофаги |
живляться рослинною їжею |
зебра |
С + О 2 → СО 2 + енергія
Хімічне рівняння клітинного дихання науковці описують так:
С 6 Н 12 О 6 + 6О 2 → 6СО 2 + 6Н 2 О + енергія
Глюкоза кисень вуглекислий вода
газ
Що спільного між цими процесами?
Опиши, звідки рослина бере речовини для дихання та що відбувається з продуктами реакції.
Мал.1 Мал.2