Прізвище та імʼя ___________________________________________________________
Дата _____________________________________________________________________
Підсумкова діагностична робота
з математики за І семестр
І варіант
1. Познач вираз, в якому правильно визначено порядок дій. (5 б.)
1 2 1 2 3 3 1 2
А) 9 + 12 : 3 Б) (38 + 4) – 8 : 4 В) 37 + (5 · 6 – 19)
2. Віднови записи. (5 б.)
6 • ___ = 42 90 : ___ = 9 ___ • 8 = 48
9 • 5 = ___ ___ : 3 = 8 72 : 8 = ___
3. Заміни складені іменовані числа простими. (5 б.)
2 дм 4 см = ____ см 9 м 6 см = ____ см
5 м 6 дм = ____ дм 7 м 3 см = ____ см
4. Порівняй вирази. (10 б.)
24 + 45 : 5 __ 56 + 3 • 8 6 • 10 – 13 __ 65 – 3 • 2 18 : 9 + 34 __ 27 + 59
5. Порівняй дроби. (10 б.)
6. Знайди значення виразу по діях. (10 б.)
91 – (8 · 7 – 37) + 23 = _____ 1) _______________________
2) _______________________
3) _______________________
4) _______________________
7. Знайти ціле або частину від цілого. (10 б.)
від 42 дм ________________ становить 3 хв ________________
від 36 л ________________ становить 7 год ________________
від 24 м ________________ становить 7 ц __________________
8. Доповни запис задачі. Розвʼяжи задачу. (10 б.)
В магазині продавались шоколадки. Яка вартість 4 шоколадок ціною 9 грн кожна?
____________________________________________
____________________________________________
9. Розвʼяжи рівняння. (15 б.)
26 + (72 : а) = 35 7 · у + 9 = 51 х : (48 – 39) = 36 : 6
10. Розвʼяжи задачу. (20 б.)
Учні третього класу посадили 4 ряди яблунь, по 6 яблунь у кожному ряді, а учні другого класу — від того, що посадили учні третього класу. Скільки всього посадили яблунь учні третього і другого класу?
Прізвище та імʼя ___________________________________________________________
Дата _____________________________________________________________________
Підсумкова діагностична робота
з математики за І семестр
ІІ варіант
1. Познач вираз, в якому правильно визначено порядок дій. (5 б.)
1 2 1 3 2 3 1 2
А) 18 - 12 : 3 Б) (38 + 4) – 8 : 4 В) (37 + 5) · 6 + 19
2. Віднови записи. (5 б.)
7 • ___ = 49 60 : ___ = 6 ___ • 6 = 54
9 • 5 = ___ ___ : 7 = 3 80 : 10 = ___
3. Заміни складені іменовані числа простими. (5 б.)
7 дм 1 см = ____ см 8 м 3 см = ____ см
9 м 3 дм = ____ дм 2 м 7 см = ____ см
4. Порівняй вирази. (10 б.)
13 + 50 : 5 __ 15 + 7 • 8 9 • 10 – 64 __ 87 – 3 • 9 81 : 9 + 49 __ 35 + 49
5. Порівняй дроби. (10 б.)
6. Знайди значення виразу по діях. (10 б.)
(50 – 26) : 6 · 7 – 14 = _____ 1) _______________________
2) _______________________
3) _______________________
4) _______________________
7. Знайти ціле або частину від цілого. (10 б.)
від 72 дм ________________ становить 10 хв ________________
від 30 л ________________ становить 8 год ________________
від 21 м ________________ становить 6 ц __________________
8. Доповни запис задачі. Розвʼяжи задачу. (10 б.)
В магазині продавались зошит. Скільки зошитів можна купити на 30 грн, якщо 1 зошит коштує 6 грн?
____________________________________________
____________________________________________
9. Розвʼяжи рівняння. (15 б.)
41 + (80 : а) = 51 5 · (у + 14) = 40 х : (97 – 90) = 36 : 6
10. Розвʼяжи задачу. (20 б.)
Учні третього класу посадили 3 ряди яблунь, по 8 яблунь у кожному ряді, а учні другого класу — від того, що посадили учні третього класу. Скільки всього посадили яблунь учні третього і другого класу?