Семінар на тему:" Удосконалення навчального процесу та впровадження інноваційних форм роботи для всебічного розвитку дошкільника у поєднанні з педагогічною спадщиною В.О.Сухомлинсь

Про матеріал
Семінар з використанням квест-гри у поєднанні з педагогічною спадщиною В.О.Сухомлинського
Перегляд файлу

 «Удосконалення навчального процесу та впровадження інноваційних форм роботи для всебічного розвитку дошкільника, у поєднанні з педагогічною спадщиною В.О. Сухомлинського»

Мета: познайомити з таким видом інноваційної форми роботи як квест – гра, її поняттям та видами. Провести квест – гру з учасниками семінару.

Завдання:

  • Підвищити  рівень професійної компетентності учасників семінару;
  • розглянути основні освітні інноваційні технології, з метою подальшого застосування в навчально – виховному процесі  дитячого садка;
  • ознайомити учасників семінару з досвідом роботи ДНЗ «Малятко»;
  • розвивати комунікативні вміння за допомогою ігрових методів навчання;
  • формувати мотивацію керівників ДНЗ для впровадження інтерактивних методів у навчальний процес.

Ведуча 1: Ми хочемо запропонувати нову форму роботи , яка пройде у нас сьогодні в вигляді  квест – гри. ?

Ведуча 2: Квест -(від англійського guest – «пошук»), різновид активних інтелектуально-логічних ігор, синонім активного відпочинку. Це командна гра, для якої потрібна спільна координація дій усіх гравців. Сьогодні квест вважають головним конкурентом комп’ютерних ігор у боротьбі за час дітей . Це ігрова форма групового виконання завдань, яка має тривалу історію розвитку, багато можливих варіантів використання і чимало позитивних моментів.

Мета гри – «розшифрувати» певне місце на обумовленій території (скажімо, на вулицях міста, подвір’ї чи в музейній залі), виконати на цьому місці певні дії та одержати підказку (інструкцію, код) до виконання наступного завдання.

Ведуча 1: Вам сьогодні належить пройти непростий, але захоплюючий і цікавий шлях.

Ведуча 2: Ну що ж починаємо грати?

(заходять 5 дітей заносять підноси із квітами та стрічками кольоровими)

Ведуча1 : Візьміть будь ласка квіточку та напишіть на зворотному її боці побажання . Вам потрібно передати квітку вашій колезі та зав’язати їй на руці стрічку.

Ведуча2: А зараз будь ласка поділіться на команди за кольором. Вам потрібно сісти за стіл , на якому стоять квіти у вазі такого ж кольору як ваша стрічка…

  • Команда 1 зелена– Мотрійка;
  • Команда 2 червона– Червона Шапочка;
  • Команда 3 синя – Чебурашка;
  • Команда 4 жовта – Барвінок;
  • Команда 5 рожева – Зіронька.

Ведуча 1: Оберіть капітана команди.

Ведуча 2 : Придумайте, та напишіть назву команди.

Ведуча 1:  Ось вам перше завдання .

( кульки за кольором заховані в залі) Вам потрібно знайти кульку такого ж кольору як колір вашої команди,

 в них знаходиться назва групи .  Потрібно пробити кульку , дістати папірець, прочитати назву групи, але вона зашифрована .  Назва написана в зворотному напрямку. Саме до цієї групи ви потрапите на заняття.

Ведуча 2 : Ну що ж ви уже дізнались назву групи. Але де знаходиться група? Для того, щоб її знайти, потрібно іти за  напрямком стрілки такого ж кольору як ваша команда. Ось написана назва квест – гри від якої вказаний напрям руху стрілками. Розпочинаємо пошук.

Ведуча 1:  Будьте уважні , можливо біля групи вас теж чекає завдання? До зустрічі !

Завдання для тих хто супроводжує групу

(на дверях біля групи висить кружечок такого ж кольору як колір команди)

Двері до групи прикриті . На дверях написано в кружечках.

Щоб до групи завітати –

І про що заняття буде, вам потрібно відгадати.

Хто уважний із вас –

Той знайде підказку враз.

Підказки до кожної групи.

На «Мотрійку » подивіться

І на місці розверніться .

Де пожежі не бувати –

Підказку треба відшукати.

 

На «Червону Шапочку» погляньте

І поруч в групу завітайте.

В роздягалку ви зайдіть

І підказку там знайдіть.

 

До «Чебурашки» ви дійдіть,

Підказку в іграшках знайдіть.

Гарненько там її шукайте

І швиденько розгадайте!

 

На «Барвінок» подивіться

І по сходах підніміться

Порахуйте до п’яти,

Там підказку вам знати.

 

На двері методичного кабінету подивіться ,

До віконця розверніться.

На віконці тім

Підказка вам усім.

                   Загадки для кожної групи.

 

Всюди розтає сніжок,

Ейфорії перший крок,

Скоро квіти розцвітуть,

Нам не тільки посміхнуться

Але й радість принесуть.

 

Сонечко сяє і небо блакитне

Обігріває весняну даль,

Радо співає всім пташка привітно,

Окрилює ніби і гонить печаль.

Кажуть ця пташка вісті приносить,

Але ми не птахи, не знаємо, нажаль.

 

Всюди віти розпустила,

Елементи красоти.

Радо весну зустрічала

Біля чистої води,

А ще пташечок ховала від зимової журби.

 

Котився лісом по траві,

Обминав старенькі пні,

Лише де звірів зустрічав

Обережно він тікав.

Біля річки, попід гай

Обміряв лісовий край

Коли лисичка зустріла, ось вона його і з’їла.

 

Заходьте будь ласка

Перегляд заняття та його аналіз.

Вихователь в групі .

Я хочу вручити вам ось цей сюрприз. Він буде підказкою для наступного вашого завдання.

  1. Подушка.
  2. Квітка
  3. Камінець веселковий (шукають у лоткові із пшоном)
  4. Вербові гілочки
  5. Журавлик

Ведуча 2. Ви переглянули заняття. Сподіваємось вони вам сподобались . Ми знаємо , що кожна група вручила вам сюрприз. Він був вручений не просто так. Це буде підказка для вашого наступного завдання.

Ведуча 1: У вас на столах стоять картки. Вам потрібно розшифрувати назву твору В.О. Сухомлинського. Можете скористуватися виставкою книг В.О. Сухомлинського.

Яка команда виконала завдання? Будь ласа назвіть назву вашого твору.

Ведуча 2: У вас на столах стоять листочки із текстом цього оповідання. Прочитайте його та виконайте завдання.

Робота над твором

1.Ледача подушка

2. Юркова квітка.

3. Верба над ставком.

4. Один – єдиний камінець із веселкою.

5. Блакитні журавлі.

 Завдання:

  1. В якій віковій групі можна  ознайомити дітей з даним твором?
  2. Що виховує цей твір?
  3. Які форми роботи можна провести над твором?

Ведуча 1: Ми дякуємо вам за вашу відповідь. Але на цьому завдання до ваших творів іще не закінчилось. Вам потрібно вийти і знайти на кубиках першу букву вашого твору. З них ми складемо слово ….

Отже утворилось слово любов.

Ведуча2: Любов … як багато в цьому слові. ! Любов кожен з нас розуміє по-різному. Але мабуть кожен із вас погодиться із тим ,що  любов матері  найважливіша.  Вона всесильна, первісна, егоїстична, і водночас безкорислива. Вона ні від чого не залежить.

Ведуча 2: А зараз пропонуємо вам переглянути інтерактивний мюзикл «Мамине серце» за мотивами казок В.О. Сухомлинського.

Ведуча1: А зараз ми вам пропонуємо написати на сердечках ваші відгуки та враження від сьогоднішньої зустрічі.

Ведуча 2: За вашу плідну працю ми хочемо вас відзначити ось такими сюрпризами.

1

 

docx
Додав(-ла)
Чорна Галина
Додано
26 березня 2019
Переглядів
479
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку