"Чарівний осінній ліс"

Про матеріал
Заняття для молодшого дошкільного віку з використанням нетрадиційних технік малювання
Перегляд файлу

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Програмовий зміст: розвивати фантазію, естетичний смак,  здатність емоційно сприймати малюнки; виховувати доброту, бажання допомагати іншим, охайність під час роботи з фарбами; вчити фантазувати і відтворювати фантазії в малюнку, закріпити вміння дітей малювати дерева за допомогою долоньок; познайомити малят із малюванням різних видів дерев.

Матеріал: ілюстрації Лісовичка та Вітру, малюнки з різними видами дерев, листочки з різних дерев, мисочки з фарбами: жовтого, зеленого, червоного, оранжевого, коричневого кольорів, аркуш паперу, вологі серветки, магнітофон, диск із записами звуків лісу та вітру.

Попередня робота: спостереження за деревами восени під час прогу-лянок, вивчення будови дерева, пояснення слова крона, проведення дидактичних ігор на закріплення знань дітей про дерева, читання художніх творів на осінню тематику.

Хід заняття.

Вступна бесіда:

- Малята, ви любите казки?

- Яка ваша найулюбленіша казка?

- Яких іще ви знаєте казкових героїв?

 Показую ілюстрацію Лісовичка.

- Хто це?

- Чи знає ви, хто такий Лісовичок? (Це казковий мешканець та охоро-нець лісу).

- Діти а ви хотіли б послухати про нього казку? Сідайте зручненько та слухайте, але щоб казка вийшла цікавою ви будете мені допомагати. Згодні?

Казка про лісовичка. (Музичний супровід.)

В одному лісі жив Лісовичок. День народження у нього був у найкращу пору року, так він думав. Все навколо було одягнене в різнокольоровий, строкатий одяг: золотих, багряних, жовтих, навіть зелених кольорів.

-Як ви думаєте, в яку пору року був у Лісовичка день народження? (Восени).

Кожного року на день народження він запрошував до себе в гості багато друзів, адже він дружив з усіма хто проживав поруч. Як завжди він запросив: сонечко, хмаринки, комашок, пташок, звіряток. Нажаль коли запрошував всіх, забувся про вітер, який спав у глибокій печері гори. Образився вітерець на Лісовичка і вирішив зіпсувати йому свято.

    Коли всі спали, він почав гуляти поміж дерев.Спочатку вітер дув легенько і на деревах лише тріпотіли листочки .Як дув вітер? (Діти показують.)

Потім вітер подув сильніше. Як? (Показ дітей.) На деревах не за-лишилось жодного листочка.

 Прокинувся вранці Лісовичок, вийшов  на вулицю глянув навколо і розплакався. Адже скоро день народження, а навколо куди не глянь, все чорне та похмуре. Соромно стало вітрові за свій вчинок і вирішив він все виправити. Що робити сам не знав, тому вирішив вітер попросити допомоги у вас, дітки. Він хоче попросити, щоб ви намалювали для Лісовичка чарівний ліс.

-Допоможемо вітерцеві виправити  помилку? (Так.)

Вітерець приніс листочки.  Давайте пригадаємо, з яких вони дерев.

     Дидактична гра «З якого дерева листочок?»

Тепер ми знаємо, які дерева росли в лісі.

 А ви хотіли б уявити себе листочками?

Гра – медитація «Я – листочок».(Музичний супровід).

«Я – маленький листочок, позолочений осінню. Мене гойдає вітерець і ніби кличе за собою. І ось я відриваюсь від гілочки, починаю свій танок. Як хороше кружляти над землею. Коли я втомлюсь, спущуся на неї відпочити».

      Пояснення виконання роботи.

Давайте пригадаємо за допомогою чого можемо намалювати дерева, якщо немає пензлика? ( За допомогою долоньок.)

Спочатку за допомогою шматочка поролону нанесіть на ребро долоні фарбу. Притисніть ребро долоньки до паперу. Отримаєте відбиток – стовбур дерева. Витріть долоньку вологою серветкою.

 Щоб намалювати крону дерева, портібно вмочити всю долоньку в мисочку із фарбою. Щоб намалювати клен, потрібно широко розставити пальчики (показую виконання).

Для зображення тополі навпаки пальчики потрібно всі притиснути один до одного (показую виконання).

  •                   Як можна намалювати ялинку? (Потрібно розвернути ручку пальчиками до себе і широко розставити їх).

Щоб малювати дерево іншою фарбою потрібно витирати руки вологою серветкою.

Виконання роботи дітьми. (Допомагаю дітям які потребують допомоги.)

  •                   Які дерева ви намалювали ?
  •                   Які використовували кольори для їх малювання? (Відповіді дітей).

Малята, давайте викладемо свої роботи на один стіл та утворимо один великий ліс.

Який чудовий, різнокольоровий, казковий ліс ви намалювали.

  •                   Як думаєте, Лісовичок буде задоволений ? (Відповіді дітей).

Прислухайтесь, як за вікном легенько подуває вітерець. Це він дякує вам за допомогу.

 Діти, давайте пригадаємо та розкажемо вірші  про осінь. Вітерець перекаже Лісовичкові  це буде іще один подарунок від вас. ( Діти розповідають вірші.)

 

 

 

 

ДИДАКТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
27 березня 2019
Переглядів
2592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку